cpg1251
Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 березня 2014 р. Справа № 805/2686/14
приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
10 год. 30 хв.
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Смагар С.В. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області
до Комунального підприємства «Саночистка», м. Кіровське
про стягнення заборгованості з податку на додану вартість у розмірі 434633 грн., з податку на прибуток у розмірі 20494 грн., а взагалі - 455127 грн.
ВСТАНОВИВ:
Шахтарською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Донецькій області заявлено позов до Комунального підприємства «Саночистка» про стягнення заборгованості з податку на додану вартість у розмірі 434633 грн., з податку на прибуток у розмірі 20494 грн., а взагалі - 455127 грн.
Правовою підставою стягнення представник позивача вважає норми статті 67 Конституції України, норми Податкового кодексу України 2 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).
Представник позивача через канцелярію суду 20 березня 2014 року надав письмову заяву, у якій просив суд розглянути справу в письмовому провадженні. На підтвердження суми заборгованості надав зворотній бік облікової картки платника податку. Представник відповідача через представника позивача надав письмову заяву, у якій просив суд розглянути справу без участі представника, позовні вимоги визнав у повному обсязі.
Відповідно до частини 6 статті 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Таким чином, суд дійшов висновку щодо можливості розгляду даної справи у письмовому провадженні на підставі наявних у матеріалах справи доказів.
Дослідивши та оцінивши надані докази за своїм внутрішнім переконанням, суд встановив наступне.
Комунальне підприємство «Саночистка» зареєстровано як юридична особа, включене до ЄДРПОУ за номером 33974620, перебуває на податковому обліку платника податків у Шахтарській ОДПІ, що підтверджено випискою з ЄДР в матеріалах справи.
Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Пункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Відповідно до підпунктів 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно з пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Пунктом 36.5 статті 36 Податкового кодексу України передбачено, що відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Пунктом 46.1 статті 46 Податкового кодексу України передбачено, що податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Згідно пункту 49.1 статті 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Відповідно до пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Як встановлено судом, відповідачем до податкового органу були подані податкові декларації:
1) з податку на додану вартість на загальну суму 434633 грн., а саме:
- Декларація №9085204649 від 18.01.2013 у сумі 36962 грн.
- Декларація № 9007386168 від 18.02.2013 у сумі 34987 грн.
- Декларація № 9012990601 від 14.03.2013 у сумі 33596 грн.
- Декларація № 9020792808 від 16.04.2013 у сумі 31994 грн.
- Декларація № 9028259098 від 17.05.2013 у сумі 35242 грн.
- Декларація № 9034362426 від 12.06.2013 у сумі 32907 грн.
- Декларація № 9042389066 від 16.07.2013 у сумі 31053 грн.
- Декларація № 9050039417 від 14.08.2013 у сумі 37415 грн.
- Декларація № 9056657074 від 12.09.2013 у сумі 37872 грн.
- Декларація № 9066022500 від 18.10.2013 у сумі 33779 грн.
- Декларація № 9074338707 від 19.11.2013 у сумі 30594 грн.
- Декларація № 9080795707 від 16.12.2013 у сумі 15412 грн.
- Декларація № 9087134905 від 15.01.2014 у сумі 42820 грн.
2) з податку на прибуток на загальну суму 20494 грн., а саме:
- Декларація № 9024790054 від 08.05.2012 у сумі 3665 грн.
- Декларація № 9045975322 від 03.08.2012 у сумі 8414 грн.
- Декларація № 9069921345 від 08.11.2012 у сумі 8415 грн.
Загальна сума податкової заборгованості по зазначеним деклараціям складає 455127грн.
Податковим органом відповідачу були направлені перша від 19 листопада 2009 року № 1/239 та друга від 31 грудня 2009 року №2/277 податкові вимоги, які у судовому чи адміністративному порядку відповідачем не оскаржені.
Згідно пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Відповідно до пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Пунктом 95.3 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Підпункт 14.1.93 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України передбачає, що кошти - гривня або іноземна валюта.
Підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право: звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Доказів сплати податкового боргу відповідач не надав суду, позовні вимоги визнав у повному обсязі. Наявність податкового боргу на час розгляду справи підтверджена податковим органом шляхом надання суду зворотного боку облікової картки платника податків станом на 20 березня 2014 року.
Таким чином, суд дійшов висновку, що у відповідача існує податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 434633 грн., з податку на прибуток у розмірі 20494 грн., а взагалі - 455127 грн., який підлягає стягненню з розрахункових рахунків платника податків у обслуговуючих банках.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги податкового органу підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області до Комунального підприємства «Саночистка» про стягнення заборгованості з податку на додану вартість у розмірі 434633 грн., з податку на прибуток у розмірі 20494 грн., а взагалі - 455127 грн., задовольнити повністю.
Стягнути з розрахункових рахунків Комунального підприємства «Саночистка» (86300, Донецька область, м. Кіровське, вул. Театральна, буд. 26, ЄДРПОУ 33974620) у банківських установах на користь державного бюджету заборгованість з податку на додану вартість у розмірі 434633 грн., з податку на прибуток у розмірі 20494 грн., а взагалі - 455127 грн. (чотириста п'ятдесят п'ять тисяч сто двадцять сім гривень).
Постанова прийнята у нарадчій кімнаті 20 березня 2014 року.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через Донецький окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Смагар С.В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2014 |
Оприлюднено | 24.03.2014 |
Номер документу | 37753039 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Смагар С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні