Ухвала
від 25.02.2014 по справі 258/2100/14-а
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДОНЕЦЬКА

Справа № 258/2100/14-а

Провадження2-а/258/116/14

Провадження № 2-а/258/116/14

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

м. Донецьк 24 лютого 2014 року

Суддя Кіровського районного суду м. Донецька Леонов О.С., дослідивши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до УДАІ УМВС України в Донецькій області в особі т.в.о. ІДПС РДПС ВДАІ ДМУ Залесова Володимира Олександровича «про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення»,-

ВСТАНОВИВ :

До суду надійшла адміністративна позовна заява ОСОБА_1 до УДАІ УМВС України в Донецькій області в особі т.в.о. ІДПС РДПС ВДАІ ДМУ Залесова Володимира Олександровича «про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення».

Згідно з вимогами Положення про автоматизовану систему документообігу суду, що затверджується Радою суддів України за погодженням з Державною судовою адміністрацією України визначення судді щодо розгляду цієї справи було здійснено 21.02.2014 року відповідно до автоматизованої системи документообігу суду.

Суд дослідивши матеріали справи вважає, що зазначена позовна заява не може бути прийнята до провадження та підлягає залишенню без руху з наступних підстав.

Відповідно до статті 18 частини 1 пункту 2 КАСУ, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.

Згідно зі ст. 106 КАС України позовна заява повинна містити в собі: ім'я позивача, ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позивних вимог і виклад обставин якими позивач обґрунтовує свої вимоги, перелік документів та інших матеріалів, що додаються, окрім цього на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом, у разі необхідності клопотання про витребування доказів, виклик свідків, тощо.

Відповідно до ст.288 КпАП України особа, яка оскаржує постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

Законом України «Про судовий збір», особи, які оскаржують постанову у справах про адміністративні правопорушення не віднесені до кола суб'єктів, які звільняються від сплати судового збору за подання адміністративного позову, а позови з таким предметом не належать до об'єктів, за подання яких судовий збір не сплачується.

За наявності декількох законів, норми яких по-різному регулюють конкретну сферу суспільних відносин, під час вирішення спорів у цих відносинах суди повинні застосовувати положення закону з урахуванням дії закону в часі за принципом пріоритету тієї норми, яка прийнята пізніше.

Отже, за подання до суду адміністративного позову про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення судовий збір сплачується у порядку та розмірах, встановлених Законом України «Про судовий збір».

Згідно ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати за місяць, що встановлена законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" на 1 січня 2014 року встановлено мінімальний розмір заробітної плати в сумі 1218,00 грн.

З матеріалів позовної заяви вбачається, що адміністративний позов містить вимогу щодо скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, якою позивача притягнуто до відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу. Таким чином, безпосереднім наслідком виконання оскаржуваної постанови у справі про адміністративне правопорушення є зміна складу майна позивача. Отже, вказана вимога є майновою.

Як вбачається з абз. 8-10 листа ВАС України № N 165/11/13-12 від 18.01.2012 року, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Так, згідно з п.3.1 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду позовної заяви майнового характеру судовий збір встановлюється у розмірі 2 відсотків розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати (1827,00 грн.) та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати(4872,00 грн.).

Разом з тим, ч.3 ст.4 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Проте, судовий збір позивачем не сплачений.

За таких обставин, до позовної заяви необхідно додати документ про сплату судового збору в сумі 182,70 грн., сплаченого за реквізитами: отримувач коштів: Кіровське УК/Кіровський район/22030001; код ЄДРПОУ банку 38033968; банк отримувача ГУДКСУ у Донецькій області; код банку одержувача (МФО) 834016; рахунок отримувача 31211206700007; код класифікації доходів бюджету 22030001; призначення платежу Судовий збір, код 02895490.

Таким чином, позовна заява не відповідає вимогам передбаченим ст. 106 КАС України, а саме - позивачем не сплачено судовий збір.

Суддя роз'яснює, що у випадку, якщо заявник не сплатить судовий збір у встановлений судом строк, то заява буде вважатися неподаною та повернута заявникові. Повернення заяви не перешкоджає повторному зверненню заявника із заявою до суду, якщо перестануть існувати обставини, що стали підставою для повернення заяви.

Керуючись ст. ст.106, 108 КАС України, суддя , -

У Х В А Л И В :

Адміністративний позов ОСОБА_1 до УДАІ УМВС України в Донецькій області в особі т.в.о. ІДПС РДПС ВДАІ ДМУ Залесова Володимира Олександровича «про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення» - залишити без руху, надавши заявнику строк для усунення недоліків, який не може перевищувати п'яти днів з дня отримання позивачем ухвали.

Роз'яснюю позивачеві, що згідно з ч. 3 ст. 108 КАС України, у разі не усунення недоліків, вказаних в ухвалі, в строк встановлений судом, суд повертає позовну заяву разом із усіма доданими до неї матеріалами позивачеві.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя

СудКіровський районний суд м.Донецька
Дата ухвалення рішення25.02.2014
Оприлюднено26.03.2014
Номер документу37768743
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —258/2100/14-а

Ухвала від 31.03.2014

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Донецька

Леонов О. С.

Ухвала від 20.03.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 25.02.2014

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Донецька

Леонов О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні