Справа № 522/27300/13-а
Провадження №2-а/522/420/14
У Х В А Л А
18 березня 2014 року
Приморський районний суд м. Одеси у складі:
головуючого - Єршової Л.С.
при секретарі - Ларіної Т.Г.,
розглянувши матеріали адміністративного позову ТОВ "КУА "АФІНА-ІНВЕСТ" до начальника Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування постанови про накладення санкції за правопорушення,-
ВСТАНОВИВ:
До Приморського районного суду м. Одеси звернулося з адміністративним позовом ТОВ «КУА «АФІНА-ІНВЕСТ» до начальника Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Ровинського Ю.О. про скасування постанови про накладення санкції за правопорушення.
В судовому засіданні судом поставлено на обговорення учасників процесу питання про направлення справи за підсудністю до Одеського окружного адміністративного суду.
Представник позивача - Цимбал С.Ю. та представник відповідача -Корнишин Ю.О. не заперечували проти направлення справи за підсудністю до Одеського окружного адміністративного суду.
Частиною 1 ст.18 КАС України встановлено виключний перелік адміністративних справ, підсудних місцевим загальним судам як адміністративним судам, а саме: адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам; усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг; адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, передбачених пунктами 1-4 частини першої цієї статті; адміністративні справи щодо примусового повернення в країну походження або третю країну та примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі території України.
Як вбачається з матеріалів справи, за наслідками розгляду справи про правопорушення, на підставі ст.23 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму», п.1, 2 та пп.1 п.3 розділу VII Правил розгляду справ про порушення законодавства щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та застосування санкцій, затверджених Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2012 року № 1766, Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за порушення вимог статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» у відношенні до позивача винесено постанову про накладення санкції за правопорушення від 07.10.2013 року № 05-ОД-1-КУА-л, якою застосовані штрафні санкції в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 3400,00 гривень.
Відповідно до п.1 Положення про національну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року №1063/2011, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Згідно з п.7, 8 НКЦПФР під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з органами державної влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування. НКЦПФР, її центральний апарат та територіальні органи становлять систему органів НКЦПФР, яку очолює Голова НКЦПФР. Територіальні органи діють на підставі положень, що затверджуються НКЦПФР як колегіальним органом.
Порядок накладення штрафів за порушення законодавства щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму передбачений не Кодексом України про адміністративні правопорушення, а Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та застосування санкцій, затверджених Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2012 року № 1766. Відповідно до зазначеного Порядку, рішення про накладення санкції за правопорушення оформлюється постановою, що є виконавчим документом і підлягає виконанню в установленому законом порядку.
Крім того, виходячи із системного аналізу ст.9, 12, 20 КУпАП суб'єктом адміністративного проступку при притягненні до адміністративної відповідальності за нормами КУпАП є виключно фізична особа або посадова особа. В той же час, із матеріалів позовної заяви вбачається, що позивачем є юридична особа -ТОВ «КУА «АФІНА-ІНВЕСТ».
Відповідно до ч. 2 ст. 18 КАС України окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська або Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст. 22 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншому адміністративному суду, що найбільш територіально наближений до цього суду, у випадку, передбаченому пунктами 4 і 6 частини першої цієї статті.
Враховуючи вищевикладене, зазначену справу необхідно передати для розгляду Одеському окружному адміністративному суду.
Керуючись ст.ст. ч. 2 ст. 18, п.2 ч. 1. ст 22 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Матеріали адміністративного позову ТОВ "КУА "АФІНА-ІНВЕСТ" до начальника Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування постанови про накладення санкції за правопорушення - направити за підсудністю до Одеського окружного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Л.С. Єршова
18.03.2014
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2014 |
Оприлюднено | 26.03.2014 |
Номер документу | 37781832 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Приморський районний суд м.Одеси
Єршова Л. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні