Постанова
від 26.02.2014 по справі 807/329/14
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

26 лютого 2014 рокум. Ужгород№ 807/329/14

Закарпатський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Іванчулинця Д.В.,

з участю секретаря судового засідання - Гринюка І.В.,

за участю сторін та осіб, які беруть участь у справі:

сторони у судове засідання не з'явилися,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою управління Пенсійного фонду в Свалявському районі Закарпатської області до кооперативного виробничо - торгового підприємства "Ідеал" про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач - управління Пенсійного фонду в Свалявському районі Закарпатської області звернулося з позовною заявою у Закарпатський окружний адміністративний суд до кооперативного виробничо - торгового підприємства "Ідеал" (далі - відповідач), якою просить: стягнути з кооперативного виробничо - торгового підприємства "Ідеал" на користь управління Пенсійного фонду в Свалявському районі Закарпатської області заборгованість в сумі 1 313, 62 грн.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, проте 26 лютого 2014 року до канцелярії Закарпатського окружного адміністративного суду надійшла заява від представника позивача із клопотанням про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримує у повному обсязі з мотивів наведених у позовній заяві, просив суд позов задовольнити повністю. (а.с. 38-39)

Відповідач, будучи належним чином повідомленими про день, час та місце проведення судового розгляду у засідання не з'явився повторно та не повідомив суд про причини неявки, заперечень проти позовних вимог не подав. Доказом про належне повідомлення відповідача про дата, місце і час судового розгляду слугують наявні в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.25,29,35,41).

Дослідивши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить наступного висновку.

Судом встановлено, що 25 грудня 2001 року кооперативне виробничо - торгове підприємство «Ідеал» зареєстровано Свалявською районною державною адміністрацією Закарпатської області, як юридична особа про що видано відповідне свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи (а.с.8).

Згідно довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за № 2730 ідентифікаційний код відповідача: 31624897, місце його знаходження: 89300, Закарпатська область, Свалявський район, м. Свалява, вул. Драчинська, буд. б/н, а видами діяльності по КВЕД є: виробництво теслярських та столярних виробів; виробництво м'ясних продуктів; роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно з продовольчим асортиментом (а.с.7).

Матеріалами справи встановлено, що відповідач зареєстрований в управлінні Пенсійного фонду України в Свалявському районі Закарпатської області, як платних єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідно до вимог статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

У відповідності до п.1 ст.4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» платника єдиного внеску є підприємства, установи, організації та інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або інших умовах, передбачених законодавством чи цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремленні підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до вищезазначеної норми фізичні особи - підприємці, зокрема ті, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством про працю, чи за цивільно-правовим договором (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) - є платниками єдиного внеску і відповідно до п.1 .ч.2 ст.6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно п.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» - єдиний внесок є консолідованим страховим внеском, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі.

Згідно п.5 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок встановлюється у відсотках до визначеної абзацом першим пункту 1 частини 1 статті 7 даного Закону бази нарахування єдиного внеску відповідно класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску, з урахуванням видів їх економічної діяльності.

Відповідно до вимог п.7 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок для працівників - громадян України, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях, в інших юридичних осіб встановлюються у розмірі 3,6 % від суми нарахованої заробітної плати.

Згідно ч.8 ст.9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

Згідно ч.2 ст.9 вищевказаного Закону №2464-УІ єдиний внесок підлягає сплаті незалежної від фінансового стану платника.

Відповідно до ч.2 ст.9 цього Закону обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат доходу, на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

У судовому засіданні встановлено, що у січні 2013 року сектором по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів відділу обліку надходження платежів проведено планову перевірку на КВТП «Ідеал» щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне Пенсійне страхування та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Пенсійний фонд України, а також достовірності відомостей поданих до Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за період з 01.03.2007 року по 01.01.2013 року.

За результатами проведеної перевірки складено Акт №11 від 31.01.2013 року, згідно якого встановлено розбіжність у звітніх даних по 10 застрахованих особах за період до 01.01.2010 року завищено нарахування та утримання страхових внесків, а саме у 03,04,05,06,07,09,10,11,12 2007 року на суму 198,76 грн. чим порушено п.3 ст.21 Закону України «Про загальнообов'язкове державне Пенсійне страхування» №1058 від 09.07.2003 року.

На підставі акту перевірки було винесено рішення №13 про застосування фінансових санкцій за подання до органів Пенсійного фонду України недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку на суму 1313,62 грн. Рішення №13 узгоджене з керівництвом КВТП «Ідеал», однак заборгованість не сплачується в добровільному порядку.

В зв'язку з несплатою рішення №13 від 31.01.2013 року про застосування фінансових санкцій передане на виконання ДВС Свалявського РУЮ, однак 28.08.2013 року постановою ДВС Свалявського РУЮ рішення про застосування фінансових санкцій повернуто Державною виконавчою службою без виконання (а.с. 16,20).

Підтвердженням заборгованості відповідача із єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування є копія картки особового рахунку платника, розрахунок позовної суми та рішення №13 від 31.01.2013 року на суму 1313,62 (а.с.9,16,17-18,).

Відповідно до ч.3 ст.25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

У добровільному порядку, в строк, передбачений законом, відповідач зазначену суму нарахування внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування не погасив.

В порушення вказаних норм Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» відповідач не сплатив нараховану суму боргу платника єдиного внеску, у зв'язку з чим станом на день звернення до суду у нього утворилась заборгованість перед позивачем у сумі 1313,62 грн.

Стаття 67 Конституції України передбачає обов'язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Ненадходження вказаної суми до бюджету Пенсійного фонду перешкоджає виконанню одного з основних завдань Фонду - забезпечення збирання та акумулювання коштів, призначених, для повного та своєчасного фінансування виплати пенсій.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить переконливого висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст.160, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов управління Пенсійного фонду в Свалявському районі Закарпатської області до кооперативного виробничо - торгового підприємства "Ідеал" про стягнення заборгованості - задовольнити повністю.

Стягнути із кооперативного виробничо - торгового підприємства «Ідеал» (89300, Закарпатська область, м. Свалява, вул. Драчинська, б/н, код ЄДРПОУ - 31624897) на користь управління Пенсійного фонду України в Свалявському районі Закарпатської області (89300, Закарпатська область, м. Свалява, пл. Головна, буд. 1, р/р 25608312695 в ВАТ «Державний ощадний банк України», МФО 312356, код ЄДРПОУ 20460873) заборгованість із єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 1313 (одна тисяча триста тринадцять) гривень 62 (шістдесят дві) копійок.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 КАС України.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Д.В. Іванчулинець

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.02.2014
Оприлюднено31.03.2014
Номер документу37851399
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/329/14

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Ухвала від 12.08.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Ухвала від 26.09.2017

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Ухвала від 13.02.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Постанова від 26.02.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 30.01.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні