Постанова
від 03.02.2014 по справі 804/694/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2014 р. Справа № 804/694/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Павловського Д.П., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області до Зеленодольської міської ради про стягнення заборгованості , -

ВСТАНОВИВ :

11 січня 2014 р. до суду надійшов даний адміністративний позов, в якому позивач просить зобов'язати Зеленодольську міську раду виконати вимоги Апостолівської ОДФІ від 16.09.2013 р. №810-13/1035 на загальну суму 107 996,95 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано позовною заявою від 11.01.2014 р.

Згідно ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач є належно повідомлений про розгляд справи у скороченому провадженні, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. Відповідач заперечення на позов протягом десяти днів не надав, позов не визнав.

Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого для надання заперечень або заяви про визнання позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Державна фінансова інспекція в Дніпропетровській області - позивач. відповідно до Положення про Державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, є органом виконавчої влади.

Крім того, відповідно до ст. 15 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 6.13 «Положення про державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.10.2011 р. № 1236 законні вимоги службових осіб державної фінансової інспекції є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються. Отже, виходячи з вищенаведеного, саме в вимогах знаходять відображення владні управлінські рішення державної фінансової інспекції по відношенню до об'єктів контролю.

Відповідно до п.3.3.6.2 Плану роботи Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області на II квартал 2013 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 10.06.2013 р. №37, виданого в.о. заступником начальника Апостолівської об'єднаної Державної фінансової інспекції Дмитренко A.JL, головним державним фінансовим інспектором Апостолівської об'єднаної державної фінансової інспекції Дмитренко A.Л. проведено ревізію міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Зеленодольської міської ради - відповідача за період з 01.03.2011 р. по 31.05.2013 р., про що складено акт від 29.08.2013 р. №810-47/2.

Ревізією видатків на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт проведено вибірковим порядком за період з 01.07.2011 р. по 31.05.2013 р.

Ревізією правильності та достовірності видатків на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт проведено зустрічні звірки у ТОВ "Будпостачпром", ПП ТОВ "Септима".

З питання правильності та достовірності видатків по проведенню капітального ремонту каналізаційних колодязів по вулиці Садовій та вулиці Рибалко м. Зеленодольська згідно Договору підряду від 15.08.2011 р. № 151, укладеного між замовником - Зеленодольською міською радою та підрядником - ТОВ "Будпостачпром" та акту приймання виконаних робіт форми № КБ-2в б/н за жовтень 2011 року на загальну суму 296 007,60 грн. на підставі розпорядження міського голови Качана В.А. від 22.08.2013 р. № 176/02-4, комісійно проведено контрольні обміри та обстеження обсягів виконаних підрядних робіт вибірковим порядком за видами матеріалів та робіт.

Для підтвердження виду і обсягу операцій, проведених між Зеленодольською міською радою та ТОВ «Будпостачпром», відповідно до укладеного договору №151 від 15.08.2011 р. на капітальний ремонт каналізаційних колодязів на загальну суму 296 007,60 грн. було здійснено вихід за юридичною адресою ТОВ «Будпостачпром» для проведення зустрічної звірки.

Під час виходу на об'єкт 31.07.2013 за адресою м. Кривий Ріг, вул. Чкалова, 7-6, встановлено, що за даною адресою ТОВ «Будпостачпром» не знаходиться.

В зв'язку з вищевикладеним провести зустрічну звірку не було можливим, про що складено відповідний акт.

З метою встановлення фактичної та юридичної адреси ТОВ «Будпостачпром» до державної реєстраційної служби Апостолівського районного управління юстиції Дніпропетровської області надано запит та отримано відповідь з вихідними даними про зазначене підприємство.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, встановлено місцезнаходження ТОВ «Будпостачпром» а саме 28500, Кіровоградська обл., Долинський район, м. Долинська, вул.Інтернаціональна, б.30 кв.1, також встановлено, що дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, процесі припинення - відсутні, дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для її внесення - відсутні.

За результатами контрольних обмірів та обстежень встановлено розбіжність по виконанню робіт, а саме: ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками (шифр та № позиції нормативу - Р1-14-1) навколо колодязів у кількості 8 одиниць. Грунт навколо колодязів просів на 0,5 - 0,6 м.

За візуальним оглядом роботи по ущільненню ґрунту пневматичними трамбівками навколо колодязів не проводилися. За результатами акту контрольних обмірів встановлено, що ТОВ "Будпостачпром", до акту виконаних підрядних робіт по проведенню капітального ремонту каналізаційних колодязів по вулиці Садовій та вулиці Рибалко м. Зеленодольська (форма № КБ-2в б/н за жовтень 2011 року згідно Договору підряду від 15.08.2011 №151, зайво включено розцінку: проведення ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками навколо колодязів у кількості 8 одиниць (шифр та № позиції нормативу - Р1-14-1) на загальну суму 9276,00 грн., що вплинуло на завищення ПДВ на суму 1 855,20 грн.

Вищезазначене призвело до завищення вартості виконаних робіт на загальну суму 11 131,20 грн.

Внаслідок допущеного порушення завдано матеріальної шкоди (збитків) міському бюджету на суму 11 131,20 грн.

Згідно ст. 116 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання.

Відповідно до п. 3 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV, 16.07.1999 р., відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.

Згідно п.1 ст. 9 Закону №996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Також, ревізією виконання договірних умов з виконання ремонтно-будівельних робіт встановлено, що на виконання робіт з капітального ремонту м'якої покрівлі житлового будинку по вул. Рибалко 16 м. Зеленодольськ, між Зеленодольською міською радою в особі міського голови Качана Р.В. та ТОВ «Септима» в особі директора підприємства Вітковського Ю.В., укладено договір №172 від 02.09.2011 року, вартістю виконання робіт 28 329,6 грн. ( в т.ч. ПДВ 4 721,60 грн.).

Аналогічно з ПП «Септима» укладено ще два договори № 171 від 02.09.2011 р., на виконання робіт з капітального ремонту м'якої покрівлі житлового будинку по вул. Енергетична, 22 вартість виконаних робіт становить 27 121,20 грн. ( в т.ч. ПДВ 4520,20 грн., та договір №170 від 02.09.2011 р. вартістю виконаних робіт з капітального ремонту м'якої покрівлі по вул. Рибалко, 1 на загальну суму 32 698,80 грн. (в т.ч. ПДВ 5 449,80 грн.).

В ході ревізії з метою документального підтвердження виду, обсягу і вартості виконаних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлових будинків по вул. Енергетична, 22, вул. Рибалко, 1, 16», на підставі направлення №49 від 23.07.2013 р., виданого начальником Апостолівської ОДФІ Мартиненко O.A. здійснено вихід за юридичною адресою (зазначеною в договорі) ТОВ «Септима» для проведення зустрічної звірки.

При виході на об'єкт 23.07.2013 року начальником Апостолівської ОДФІ Мартиненко O.A. встановлено, що за адресою Криворізький район, с. Кіровка, вул. Кірова, 27 знаходиться будинок культури Кіровської сільської ради, інші суб'єкти господарювання відсутні.

В зв'язку з вищевикладеним провести зустрічну звірку в приватному підприємстві не є можливим, про що складено акт.

З метою встановлення фактичної та юридичної адреси ТОВ «Септима» до державної реєстраційної служби Апостолівського районного управління юстиції Дніпропетровської області надано запит та отримано відповідь з вихідними даними про зазначене підприємство.

На підставі отриманого витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, встановлено що місцезнаходження ТОВ «Септима» є Сумська обл., м. Суми, Зарічний район, вул. Кірова, б.24, кв.5., також встановлено, що дані про перебування особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, процесі припинення - відсутні, дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для її внесення - відсутні.

Для встановлення даних про реєстрацію ТОВ «Септима» як платника ПДВ та інших податків, також про звітування за 2011-2013 роки, до Головного управління Міндоходів у Сумській області та до Криворізького відділення Криворізької Північної ОДПІ надані запити.

На підставі інформації від Головного Управління Міндоходів у Сумській області від 14.08.2013 р. №4458, отриманої на запит від 02.08.2013 р. №810-13/894, встановлено, що ТОВ "Септима" (код ЄДРПОУ 20224090) перебуває на обліку в ДПІ м. Сумах, (стан платника податків - до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням), дата взяття на облік 16.11.2012 р., дата державної реєстрації 19.10.1993 р.

ТОВ "Септима" не є платником ПДВ, реєстрацію скасовано 22.12.2011 р. за ініціативою податкової служби.

Тому нарахування та включення до актів виконаних робіт за вересень 2011 року №7-02-1-1, №7-02-2-1, №7-02-3-1 податку на додану вартість є безпідставним.

Всього включено до актів виконаних підрядних робіт податку на додану вартість на загальну суму 14691,60 грн.

Внаслідок допущеного порушення міському бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 14 691,60 грн.

Відповідно до ст. 26 Бюджетного кодексу України контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цього Кодексу та іншого законодавства, а також забезпечує:

1) оцінку управління бюджетними коштами (включаючи проведення державного фінансового аудиту);

2) правильність ведення бухгалтерського обліку та достовірність фінансової і бюджетної звітності;

3) досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень;

4) проведення аналізу та оцінки стану фінансової і господарської діяльності розпорядників бюджетних коштів;

5) запобігання порушенням бюджетного законодавства та забезпечення інтересів держави у процесі управління об'єктами державної власності;

6) обґрунтованість планування надходжень і витрат бюджету.

Згідно ст. 78 Бюджетного кодексу України Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних місцевих рад або сільські голови (якщо відповідні виконавчі органи не створені згідно із законом) забезпечують виконання відповідних місцевих бюджетів. Місцеві фінансові органи здійснюють загальну організацію та управління виконанням відповідного місцевого бюджету, координують діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

Казначейське обслуговування місцевих бюджетів здійснюється органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, відповідно до статті 43 цього Кодексу.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, веде облік усіх надходжень, що належать місцевим бюджетам, та за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, погодженим з відповідними місцевими фінансовими органами, здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету.

Місцевий бюджет виконується за розписом, який затверджується керівником місцевого фінансового органу. До затвердження розпису місцевого бюджету керівником місцевого фінансового органу затверджується тимчасовий розпис місцевого бюджету на відповідний період. Керівник місцевого фінансового органу протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням.

Місцевий фінансовий орган за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання місцевого бюджету за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів відповідного бюджету.

Податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи місцевого бюджету визнаються зарахованими до місцевого бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до місцевих бюджетів податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

Ревізію законності використання земельних ділянок міської ради проведено вибірково за період з 01.03.2011 р. по 31.05.2013 р.

Відповідно даних державної статистичної звітності 6-зем, землі, які входять до адміністративно-територіальних одиниць міської ради, становлять 3 753,3000 га, з них:

- землі бюджетних установ, органів державної влади та місцевого самоврядування займають площу 15, 8353 га, які згідно чинного законодавства звільненні від земельного податку, в т.ч. під забудовою 15, 8353 га;

- землі у власності сільськогосподарських підприємств - 278, 2900 га., в т.ч. під забудовою -0, 1000га;

- землі у власності і користуванні громадян - 765, 8283 га, в т.ч. під забудовою - 59, 6748 га;

- промислові та інші підприємства - 2495, 8848 га., в т.ч. під забудовою - 953, 3848 га;

- землі запасу та землі, не надані у власність та постійне користування в межах населених пунктів - 118,9616 га, в т.ч. під забудовою - 105, 4095 га;

За ревізійний період землі, які знаходилися в оренді становлять: об'єкти на умовах тимчасової оренди за фактичне використання земельної ділянки: фізичні особи, всього об'єктів - 91, займають площу - 2, 4879 га; юридичні особи, всього об'єктів - 7, займають площу - 0, 3079 га.

Об'єкти на умовах зареєстрованих договорів оренди в ЗКЦ терміном на 49 років: фізичні особи, всього об'єктів - 75, займають площу - 0, 9193 га, юридичні особи, всього об'єктів - 22, займають площу - 1, 9766 га.

Згідно посадової інструкції, здійснення обліку земель територіальної громади, проведення підготовки документів по наданню земельних ділянок в користування, здійснення та ведення обліку договорів оренди земельних ділянок покладено на спеціаліста з земельних питань, обов'язки якого у ревізійному періоді виконувала ОСОБА_6

З метою якісного проведення ревізії до відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області, направлено запит від 30.07.2013 р. № 810-13/877 про надання інформації щодо діючих договорів оренди земельних ділянок, продажу земельних ділянок, використання земельних ділянок без оформлення правовстановлюючих документів на території Зеленодольської міської ради (в межах населеного пункту). До завершення ревізії відповіді на вищевказаний запит надано не було.

Також, до Апостолівського відділення Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції направлено запит від 30.07.2013 р. № 810-13/878 щодо кількості зареєстрованих платників орендної плати за землю та кількості зареєстрованих договорів оренди земельних ділянок (в межах населеного пункту) на території Зеленодольської міської ради, інформацію про стан нарахування, сплати заборгованості з орендної плати за землю, перелік Договорів оренди, які не приведено у відповідність до чинного законодавства, в частині мінімального розміру орендної плати.

Від Апостолівського відділення Криворізької південної МДПІ отримано відповідь від 07.08.2013 р. № 1311/10/154, в якому перелік Договорів оренди, наявність заборгованості з орендної плати за землю не зазначено.

Нормативна грошова оцінка земель міської ради не проведена та не затверджена.

Ревізією дотримання вимог ст.15 Закону України «Про оренду землі» щодо правильності складання Договору оренди, дотримання умов Договору, порушень не встановлено.

Передача земельної ділянки орендарю здійснюється у строки та на умовах, що визначені у Договорі оренди землі, за актом приймання-передачі.

Ревізією дотримання порядку передачі земель у постійне чи тимчасове користування на умовах Договорів оренди встановлено, що земельні ділянки населеного пункту використовуються на підставі рішень про ділення земельних ділянок.

Ревізією дотримання вимог Закону України "Про плату за землю" від 03.07.1992 р № 2535-ХІІ, при прийнятті рішень сесій щодо розрахунків річної орендної плати у 2010-2012 роках за земельні ділянки комунальній власності, яка не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, порушень не встановлено.

Ставки орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності, встановлені згідно із вимогами ст.21 Закону України "Про оренду землі" - до 31.12.2010 та ст.288 Податкового кодексу України з 01.01.2011.

Ревізію правильності застосування орендних ставок при нарахуванні орендної плати за надані в оренду земельні ділянки згідно Договорів оренди, проведено суцільним порядком.

Ревізію по вказаному питанню проведено шляхом співставлення розрахунків по нарахуванню орендної плати за землю щодо застосування орендних ставок із даними рішень сесій за 2010-2012 роки щодо затверджених орендних ставок на землю на відповідний рік, законодавчих документів.

Ревізією встановлено, що внаслідок не переукладення договорів оренди землі в кількості 28 одиниць щодо збільшення розміру орендної плати у відповідності до законодавства України та орендарями сплачувалася орендна плата за орендною ставкою минулого періоду.

Внаслідок допущеного порушення міському бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 66 407,19 гривень.

Порушення частково відшкодовано в сумі 514,00 грн. шляхом перерахування на рахунок міської ради.

Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 21 Закону України «Про оренду землі» № 161-XIV від 06.10.1998, розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

Згідно ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Ревізією відповідності фактичних розмірів земельних ділянок даним укладених Договорів оренди земельних ділянок та з метою дослідження питання законності використання земель територіальної громади, на підставі розпорядження міського голови Качана В.А. від 05.08.2013 року № 161/02-4 та на підставі розпорядження міського голови Качана В.А. від 07.08.2013 року № 162/02-4 проведено контрольні обміри та обстеження земельних ділянок міської ради в кількості 58 одиниць загальною площею 6814,89 кв. м.

За результатами проведених контрольних обмірів та обстежень земельних ділянок встановлені факти безоплатного використання земельних ділянок землекористувачами у 3-х осіб (ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9) для розміщення торгівельних яток під кафе на літній період без оформлення договірних відносин, чим завдано шкоди у вигляді недоотримання міською радою доходів за липень-вересень 2011 р. у сумі 144,30 грн.; за травень-вересень 2012 р. у сумі 480,96 грн.; за травень-липень 2013 у сумі 570,75 грн., що мало наслідком нанесення збитків міському бюджету за 3 місяці 2011 року, 5 місяців 2012 року, 3 місяці 2013 року на загальну суму 1 196,01 грн.

Порушення частково відшкодовано під час ревізії на суму 913,83 грн. шляхом перерахування фізичною особою ОСОБА_9 згідно платіжного доручення від 09.08.2013 р. № 160 на рахунок міської ради.

Відповідно до п.4 ст. 69 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, належить плата за землю, що зараховується до бюджетів місцевого самоврядування.

Згідно ст. 96 Земельного кодексу України землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату; своєчасно надавати відповідним органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування дані про стан і використання земель та інших природних ресурсів у порядку, встановленому законом та ін.

Крім того за результатами проведених контрольних обмірів та обстежень земельних ділянок встановлені факти розбіжності фактичного використання земельних ділянок землекористувачами для комерційної діяльності з даними розмірів земельних ділянок згідно Договорів оренди у 30-ти осіб внаслідок безоплатного користування за оформленими договірними відносинами, що призвело до недоотримання міською радою доходів за липень-грудень 2011 р. у сумі 2 412,00 грн.; за 2012 у сумі 11 792,65 грн.; за січень-травень 2013 у сумі 6 953,96 грн., що мало наслідком нанесення збитків міському бюджету за 6 місяців 2011 року, 2012 рік, 5 місяців 2013 року на загальну суму 21 158,61 грн.

Внаслідок допущеного порушення міському бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 21 158,61 гривень.

Станом на 31.05.2013 року у Міській раді рахується заборгованість по орендній платі за землю на загальну суму 96 635,69 гривень.

Ревізією законності використання державних земель встановлено порушень, що призвели до втрат на загальну суму 88 761,81 грн. В ході ревізії порушення частково відшкодовано в сумі 1 427,83 гривень.

16 вересня 2013 року Апостолівською об'єднаною державною фінансовою інспекцією було сформовано та направлено відповідачу вимогу про усунення порушень.

За таких обставин, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись ст.158-163, 1832 Кодексу адміністративного судочинства України,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов - задовольнити повністю.

Зобов'язати Зеленодольську міську раду виконати вимоги Апостолівської об'єднаної державної фінансової інспекції від 16.09.2013 р. №810-13/1035 на загальну суму 107 996,95 грн. (сто сім тисяч дев'ятсот дев'яносто шість гривень дев'яносто п'ять копійок).

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя Д.П. Павловський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2014
Оприлюднено28.03.2014
Номер документу37860291
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/694/14

Постанова від 03.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Павловський Дмитро Павлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні