КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- У Х В А Л А
26 березня 2014 року Справа № П/811/869/14
Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Кармазина Т.М., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Головного управління Держземагенства у Кіровоградській області про визнання протиправною бездіяльності, визнання договорів оренди земельних ділянок поновленими, та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача - Головного управління Держземагентства у Кіровоградській області щодо розгляду листів-повідомлень та укладення додаткових угод про поновлення 4 (чотирьох) договорів оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення площею відповідно 2,7973 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9007), 4,4673 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9010), 5,6315 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9008) та 31,7957 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9009), укладених між позивачем - ОСОБА_1 (податковий номер НОМЕР_1) та Петрівською районною державною адміністрацією Петрівського району Кіровоградської області "17" червня 2008 року, які розташовані на території Іскрівської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області та які були зареєстровані Петрівським відділом Кіровоградської РФ ДП "Центр ДЗК" 19.09.2008р. (реєстраційні номери 040838200043,040838200043, 040838200042, 040838200045).
- визнати договори оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення площею відповідно 2,7973 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9007), 4,4673 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9010), 5,6315 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9008) та 31,7957 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9009), укладених між позивачем - ОСОБА_1 (податковий номер НОМЕР_1) та Петрівською районною державною адміністрацією Петрівського району Кіровоградської області "17" червня 2008 року, які розташовані на території Іскрівської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області та які були зареєстровані Петрівським відділом Кіровоградської РФ ДП "Центр ДЗК" 19.09.2008р. (реєстраційні номери 040838200043, 040838200043, 040838200042, 040838200045) поновленими на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договорами.
- зобов'язати відповідача - Головне управління Держземагентства у Кіровоградській області здійснити оформлення та підписання додаткових угод про поновлення 4 (чотирьох) договорів оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення площею відповідно 2,7973 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9007), 4,4673 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9010), 5,6315 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9008) та 31,7957 га (кадастровий номер 3524982900:02:000:9009), укладених між ОСОБА_1 та Петрівською районною державною адміністрацією Петрівського району Кіровоградської області 17 червня 2008 року, які розташовані на території Іскрівської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області та які були зареєстровані Петрівським відділом Кіровоградської РФ ДП "Центр ДЗК" 19.09.2008р. (реєстраційні номери 040838200043, 040838200043, 040838200042, 040838200045) та направити їх позивачу для їх державної реєстрації.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Відповідно до ч.ч.4, 5 ст.105 КАС України встановлено, що адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності. Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.3 КАС України справою адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно - правовий спір, у якому хоча б однією з сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
У п.8 ч.1 ст.3 КАС України визначено поняття позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.
Частиною 2 статті 2 КАС України визначено, що до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дії чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Юрисдикцію адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ встановлено ст.17 КАС України.
Так, заявлена у позові вимога про визнання договорів оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення поновленими на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договорами, а також зобов'язання здійснити оформлення та підписання додаткових угод про поновлення договорів оренди земельних ділянок, не відповідає вимогам, які може містити саме адміністративний позов, передбаченим статтею 105 Кодексу адміністративного судочинства України, та з урахуванням юрисдикції адміністративних судів.
Згідно ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
У відповідності до ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011р. №3674-УІ судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до таблиці ставок судового збору, визначеної частиною другої цієї ж статті, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 10 відсотків від ставки, що становить два відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат; за подання адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору у розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" від 16.01.2014 р. № 719-VII розмір мінімальної заробітної плати становить з 01.01.2014 року 1218 грн..
Таким чином, за подання до адміністративного суду даного позову позивач має сплатити судовий збір у розмірі 219,24 грн. ((73,08 грн. х 3) = 219,24 грн.). Оскільки позивачем заявлено три позовні вимоги немайнового характеру.
Позивачем надано суду квитанцію №137055152 від 18.03.2014р., у відповідності до змісту якої останнім сплачено судовий збір у розмірі 73,08 грн., що не відповідає розміру ставок судового збору, визначеного Законом України "Про судовий збір" для позовних вимог, які заявлено позивачем.
Тому, сума недоплаченого позивачем судового збору становить 146,16 грн. (219,24 грн. - 73,08 грн.).
Відповідно до ч.1 ст.108 КАС України позовна заява подана без додержання вимог, встановлених ст.106 КАС України, підлягає залишенню без руху до виправлення недоліків.
За таких обставин, адміністративний позов підлягає залишенню без руху до виправлення недоліків.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.108, 160, 165 КАС України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держземагенства у Кіровоградській області про визнання протиправною бездіяльності, визнання договорів оренди земельних ділянок поновленими, та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без руху.
Позивачу надати строк до 07 квітня 2014 року для усунення, зазначених в мотивувальній частині ухвали, недоліків, шляхом подання до суду адміністративного позову із викладенням змісту позовних вимог у відповідності до частини четвертої статті 105 та пункту 4 частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, надавши також її копію для направлення відповідачу; документу про доплату судового збору.
Роз'яснити позивачу, що у разі невиконання зазначених вимог позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачу.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 254 КАС України.
Ухвала може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подання в 5-денний строк з дня отримання копії ухвали, апеляційної скарги, копія якої одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя підпис
З оригіналом згідно:
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Т.М. Кармазина
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2014 |
Оприлюднено | 31.03.2014 |
Номер документу | 37866782 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Т.М. Кармазина
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні