Ухвала
від 20.03.2014 по справі 3/6"б"
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "20" березня 2014 р. Справа № 3/6"Б"

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., при секретарі Гаврилюку О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 3/6"Б"

за заявою Української аграрної біржі, ідентифікаційний код 23389377, місцезнаходження: 03028, м. Київ, Голосіївський район, пр. Науки, 25 (далі - ініціюючий кредитор/кредитор 1)

до Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія", ідентифікаційний код 03744333, місцезнаходження: 12242, с. Велика Рача, Радомишльський район, Житомирська область (далі - боржник/банкрут)

про банкрутство,

інші учасники провадження у справі про банкрутство:

кредитор 2 - Житомирське обласне дочірнє підприємство ДАК "Хліб України", ідентифікаційний код 00958022, місцезнаходження: 10028, м. Житомир, вул. Максютова, 157-А,

кредитор 3 - ДПІ у Радомишльському районі, ідентифікаційний код 34247239, місцезнаходження 12000, Житомирська область, м. Радомишль, вул. М. Житомирська, 21,

кредитор 4 - УПФУ в Радомишльському районі, ідентифікаційний код 2045118, місцезнаходження: 12201, Житомирська область, м. Радомишль, вул. М. Житомирська, 8,

ліквідатор боржника - арбітражний керуючий Мельник Василь Олексійович, який діє на підставі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого НОМЕР_1 від 23.07.2013 р., місцезнаходження: АДРЕСА_1

за участі представників учасників у справі:

від ініціюючого кредитора - не з'явився;

від боржника: ліквідатор - Мельник В.О.;

від кредитора 2: не з'явився

від кредитора 3: не з'явився

від кредитора 4: Кропивницький М.М., дов. від 13.11.2013 р. № 7499/06, -

встановив:

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №3/6"Б" про банкрутство Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія", яку порушено за правилами ст.ст. 8, 11-13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р. (далі - Закон про банкрутство).

Постановою господарського суду від 06.04.2007 р., зокрема, визнано банкрутом Кооперативно - державний поліський науково - виробничий селекційний центр по м'ясному скотарству "Росія"; відкрито ліквідаційну процедуру у справі про банкрутство Кооперативно - державного поліського науково - виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія".

Ухвалою господарського суду від 21.01.2014 р., частково задоволено клопотання ліквідатора банкрута Мельника В.О., продовжено строк ліквідаційної процедури Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та повноважень ліквідатора банкрута Мельника В.О. на два місяці до 07.04.2014 р.; відмовлено у задоволенні клопотання ліквідатора банкрута Мельника В.О. від 21.01.2014 р. про зупинення провадження у справі про банкрутство; відкладено розгляд справи в межах ліквідаційної процедури; відкладено розгляд клопотання про затвердження звіту по оплаті послуг ліквідатора банкрута Мельника В.О.; призначено наступне судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури на 20.03.2014 р. о 10:00; зобов'язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. вчинити певні дії та надати до господарського суду витребувані документи.

До початку судового засідання до господарського суду надійшли наступні документи:

- 27.02.2014 р. повернулась копія ухвали господарського суду від 17.02.2014 р., що направлялась 18.02.2014 р. рекомендованою кореспонденцією на адресу Української аграрної біржи, з відміткою відділення поштового зв'язку "організація вибула";

- 19.03.2014 р. від ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та повноважень ліквідатора банкрута Мельника В.О. на три місяці та клопотання про долучення до матеріалів справи документів.

Господарським судом розглянуто заяву УПФУ в Радомишльському районі від 10.02.2014 р. вих. №906/06 з вимогами до боржника на суму 5918,62 грн. заборгованості з фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, відповідно до п.п. "б"- "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" за період з жовтня по грудень 2013 року включно.

У засіданні суду представником УПФУ в м. Радомишльському районі підтримано вказану заяву у повному обсязі, заявлено про необхідність включення вимог по заборгованості з фактичних витрат на виплату та доставку пенсій до другої черги реєстру вимог кредиторів.

Ліквідатором банкрута Мельником В.О. визнано вимоги УПФУ в Радомишльському районі у повному обсязі та повідомлено про необхідність включення вказаних вимог до четвертої черги реєстру вимог кредиторів боржника, про що свідчить відповідний відзив.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом, з врахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство), норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України та чинного цивільного законодавства.

Згідно зі ст. 1 Закону про банкрутство, кредитор - це юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника, щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів). Поточні кредитори - це кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності вважається таким, що настав; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури.

Частиною 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено, що пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України "Про пенсійне забезпечення". При цьому, зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом. Підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій зазначеним категоріям осіб, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

Отже, чинним законодавством України Пенсійному фонду України та його територіальним управлінням, як органам, наділеним владними повноваженнями в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, делеговано повноваження з виплати пільгових пенсій, які в майбутньому здійснюватимуться згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

Згідно з абз. 4 п. 2 ст. 2 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування", для платників збору, визначених п.п. 1 та 2 ст. 1 цього Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого ст. 12 Закону України "Про пенсійне забезпечення".

Відповідно до пункту 6.1. Інструкції відшкодуванню підлягають фактичні витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, які, відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", сплачується підприємствами та організаціями з коштів, призначених на оплату праці.

При цьому, законодавством України про пенсійне страхування припинення нарахування заборгованості на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, не пов'язується з моментом відкриття ліквідаційної процедури щодо підприємства-боржника.

Отже, оскільки дана справа про банкрутство порушена за Законом про банкрутство в редакції Закону України №2343-ХІІ, до внесення змін Законом України №4212-VІ від 22.12.2011року, провадження у даній справі здійснювалось згідно закону про банкрутство у старій редакції, то положення законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування є спеціальними щодо норм Закону про банкрутство при визначенні порядку нарахування підприємством-боржником заборгованості з фактичних витрат органів Пенсійного фонду України на доставку та виплату пенсій, призначених на пільгових умовах, та повинні застосовуватися переважно.

Відтак, в межах ліквідаційної процедури органи пенсійного фонду вправі заявляти грошові вимоги по зобов'язаннях з відшкодування фактичних витрат на доставку та виплату пільгових пенсій, які відповідно до статті 23 Закону про банкрутство розглядаються ліквідатором та включаються до реєстру грошових вимог боржника, як вимоги, заявлені в ліквідаційній процедурі.

Аналогічна позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України у справі №14/906/8-Б/13-Г від 28.01.2014 р.

Главою 6 Інструкції врегульовано порядок відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. Відповідно до п. 6.4 Інструкції, розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.

Пунктом 6.5 Інструкції передбачено, що розрахунки складаються на підставі відомостей відділів з призначення пенсій органів Пенсійного фонду України, які подаються згідно з додатком 8 та додатком 8а до 1 січня поточного року та протягом 10 днів з дня прийняття рішення про призначення нової пенсії.

Згідно з п. 6.8 Інструкції підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та ін.), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства в місячний термін з моменту виникнення цих обставин.

Таким чином, підставою для відшкодування підприємством органам Пенсійного фонду витрат на виплату та доставку пільгових пенсій є розрахунки фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій за відповідний період. Враховуючи вимоги чинного законодавства, з моменту отримання підприємством розрахунків вони є узгодженими і обов'язковими для виконання, тобто підлягають сплаті в розмірі, зазначеному органом Пенсійного фонду.

Відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій працівникам підприємства здійснюється до внесення запису до ЄДРПОУ про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Оскільки підприємство не ліквідовано повністю, то воно не звільнено від покладених на нього відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" обов'язків щодо відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій працівникам підприємства. (Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 30.05.2011 у справі №21-103а11 за позовом управління Пенсійного фонду України в Комінтерновському районі м. Харкова до державного підприємства Харківський релейний завод "Радіореле").

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Враховуючи вищевикладене, господарський суд прийшов до висновку, що вимоги УПФУ в Радомишльському районі обґрунтовані та підтверджені належними доказами, підлягають визнанню господарським судом та включенню до третьої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Згідно з п. 4.11 Постанови Пленуму Вищого господарського суду "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21.02.2013р. №7, розподіл сум судового збору (так само як й інших судових витрат) у непозовному провадженні, зокрема, як-от у справах про банкрутство, здійснюється, оскільки інше не передбачено законом, за загальними правилами ст. 49 ГПК.

Ураховуючи викладене, у зв'язку із звільненням УПФУ в Радомишльському районі від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1218,00 грн. в доход Державного бюджету України, які слід включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Розглянувши клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута та строку повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. на три місяці, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Ухвалою господарського суду від 21.01.2014 р., зокрема, продовжено строк ліквідаційної процедури Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та повноважень ліквідатора банкрута Мельника В.О. на два місяці до 07.04.2014 р.

Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 18.03.2014 р., комітетом кредиторів погоджено клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута та строку повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. на три місяці.

За змістом ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство, загальний строк ліквідаційної процедури боржника не може перевищувати 18 місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом про банкрутство.

У ст. 86 Постанови ВСУ № 15 від 18.12.2009 р. "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом про банкрутство, не є підставою для припинення провадження у справі.

Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури, як зазначено у Постанові Пленуму Верховного Суд України № 15, Закон не містить.

У ч. 3 ст. 24 Закону про банкрутство вказано, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Присутнім в судовому засіданні представником кредитора 4 підтримано клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О.

Таким чином, оскільки всі необхідні заходи, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута ліквідатором боржника в межах строку ліквідаційної процедури в повному обсязі не виконано у відповідності до ст. 32 Закону про банкрутство, господарський суд дійшов висновку про необхідність часткового задоволення клопотання і продовження строку ліквідаційної процедури Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та повноважень ліквідатора банкрута Мельника В.О. на два місяці до 07.06.2014 р.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Мельником В.О. повідомлено, що з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 17.03.2014 р. № 18350141 станом на 17.03.2014 р. вбачається, що Кооперативний-державний поліський науково-виробничий селекційний центр по м'ясному скотарству "Росія" є засновником ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та районної станції хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А).

Зважаючи на викладене, господарський суд вважає за необхідне зобов'язати Реєстраційну службу Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області в строк до 07.04.2014 р. надати до господарського суду витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ЗАТ "Агробуд" та районної станції хімізації згідно запитів.

Окрім цього, як вбачається з листа територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області від 30.12.2013 р. № 3144/1.3, за Кооперативним-державним поліським науково-виробничим селекційним центром по м'ясному скотарству "Росія" зареєстровано три вантажопідіймальні крани, а саме:

- кран КС 2561Л вантажопідіймальністю 6,3 т. 1982 р.в. (реєстр. № 3980),

- кран АК-8 вантажопідіймальністю 8 т. 1992 р.в. (реєстр. № 4138),

- кран КС 4574 вантажопідіймальністю 20 Т 1993 р.в. (реєстр. № 4574).

Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених статтею 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.

Зважаючи на те, що доказів виконання в повному обсязі необхідних заходів, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута в межах строку ліквідаційної процедури, ліквідатором боржника не надано, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи в межах ліквідаційної процедури та розгляд клопотання про затвердження звіту по оплаті послуг ліквідатора банкрута Мельника В.О.

Керуючись ст. 77,86 ГПК України, ст.ст. 1, 22-31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції до 19.01.2013 р., господарський суд Житомирської області, господарський суд,

ухвалив:

1. Частково задовольнити клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О., продовжити строк ліквідаційної процедури Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та повноважень ліквідатора банкрута Мельника В.О. на два місяці до 07.06.2014 р.

2. Визнати вимоги УПФУ в Радомишльському районі на суму 5918,62 грн. заборгованості з фактичних витрат на виплату та доставку пенсій за період з жовтня по грудень 2013 року включно (третя черга).

3. У зв'язку із звільненням УПФУ в Радомишльському районі від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1218,00 грн. в доход Державного бюджету України, які слід включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

4. Відкласти розгляд клопотання про затвердження звіту по оплаті послуг ліквідатора банкрута Мельника В.О.

5. Інформацію ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. про хід ліквідаційної процедури банкрута взяти до відома.

6. Відкласти розгляд справи в межах ліквідаційної процедури.

7. Призначити наступне судове засідання на "13" травня 2014 р. о 15:30 в приміщенні господарського суду, каб. № 110.

8. Зобов'язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. надати до господарського суду в наступне судове засідання:

- докази виконання вимог ч. 11 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до 19.01.2013 р.);

- докази відсутності у боржника майна, товарно-матеріальних цінностей та інших активів, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання, зокрема, відповідні офіційні документи Державної авіаційної служби України, Інспекції головного державного реєстратора флоту України;

- докази забезпечення виявлення, обліку та зберігання печаток і штампів та документів боржника, що підлягають архівному зберіганню;

- в разі завершення здійснення ліквідаційної процедури, здійснення розрахунків з усіма кредиторами надати суду в порядку ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до 19.01.2013 р.) ліквідаційний баланс банкрута та звіт, до якого долучити:

а) документи (оригінали або належним чином завірені копії) на підтвердження викладеного у звіті, у випадку долучення до матеріалів справи оригіналів відповідних документів зазначити у звіті їх місцезнаходження - том і сторінку матеріалів справи;

б) перелік активів, наявних у боржника на момент визнання його банкрутом;

в) перелік активів, виявлених у ході ліквідаційної процедури;

г) перелік активів, реалізованих у ході ліквідаційної процедури у формі таблиці із зазначенням активів, дати реалізації, підстав реалізації, первинних документів щодо господарської операції, вартості реалізації, дати надходження коштів від реалізації,

а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому розглянуто питання про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та письмові повідомлення у с і х кредиторів щодо відсутності заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора. У разі наявності заперечень у кредиторів - надати їх до суду письмово.

9. Зобов'язати Реєстраційну службу Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області в строк до 07.04.2014 р. надати до господарського суду витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та районної станції хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) згідно запитів.

10. Копію ухвали направити ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Мельнику В.О., УПФУ в Радомишльському районі, Українській аграрній біржі, ЖОДП ДАК "Хліб України", ДПІ у Радомишльському районі, Реєстраційній службі Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області.

Суддя Омельян О.С.

Розрахунок розсилки:

1 - а/к Мельнику В.О- рек. або нарочно в канцелярії суду;

2 - УПФУ в Радомишльському районі (12201, м. Радомишль, вул. Мала. Житомирська, 8) - рек.;

3 - Укр. аграрна біржа на 2 адреси: (0160, м. Київ-30, Б. Хмельницького, 16-22, кімн. 330) та (03028, м. Київ, Голосіївський район, пр. Науки, 25) - рек.;

4 - ЖОДП ДАК "Хліб України" (10028, м. Житомир, вул. Максютова, 157-а) - рек.;

5 - ДПІ у Радомишльському районі (м. Радомишль, вул. Мала Житомирська, 18) - рек.

6 - Реєстраційна служба Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області (12200 Житомирська обл., м. Радомишль, вул. 9-го Січня, 2а) - рек.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення20.03.2014
Оприлюднено31.03.2014
Номер документу37873038
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/6"б"

Ухвала від 12.01.2009

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 08.12.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 09.10.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 14.08.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 17.07.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 25.06.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 25.06.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 27.05.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 12.05.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні