ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ,
вул. Десятинна, 4/6, тел.
278-43-43
П О С Т А Н
О В А
І М Е Н Е
М У К Р А Ї Н И
м. Київ
18.05.2009 р.
№ 2/317
Окружний
адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Келеберди В.І. при секретарі судового
засідання Бузінський А.В. вирішив адміністративну справу
за позовом
Головного управління Міністерства внутрішніх
справ України в Києві
до
ОСОБА_1
про
стягнення заборгованості в сумі 9023,50 грн.
Обставини
справи:
Позивач
звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з вимогами про стягнення
з ОСОБА_1на користь Головного управління МВС України в місті Києві виплачене
грошове забезпечення за час невиходу на службу без поважних причин в сумі
9023,50 грн. та про стягнення з відповідача на користь Головного управління МВС
України в м. Києві судовий збір в сумі 90, 24 грн.
В обґрунтування
позовних вимог позивач посилається на Кодекс законів про працю України, Закон
України «Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України»та
зазначає, що у зв'язку з невиходом на службу без поважних причин, позивачу
належить повернути виплачене грошове забезпечення.
Відповідач
будь-яких пояснень чи заперечень щодо суті позовних вимог до суду не направив,
явку свого повноважного представника не забезпечив, хоча був належним чином повідомлений про
дату, час і місце судового засідання, про що свідчить повідомлення про вручення
поштового відправлення.
Суд вирішує справу за наявними
матеріалами на підставі ч. 4 ст. 128 КАС України.
Розглянувши
подані документи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов,
об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і
вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1
проходив службу в органах внутрішніх справ на посаді оперуповноваженого
спеціального відділу ДСБЕЗ по боротьбі з хабарництвом при ГУМВС України в м.
Києві.
ОСОБА_1. з
16.03.2006р. по 14.05.2007р. не виходив на службу без поважних причин, чим
вчинив дисциплінарний проступок.
По факту
порушення дисципліни було проведено службове розслідування, внаслідок чого
керівництвом Головного управління
Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві прийнято рішення про
застосування до відповідача крайнього заходу дисциплінарного впливу. Наказом
начальника Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м.
Києві від 14.05.2007р. № 268, копія якого наявна в матеріалах справи, на
старшого лейтенанта міліції ОСОБА_1накладено дисциплінарне стягнення
-звільнення з органів внутрішніх справ.
Наказом
Начальника ГУМВС України в місті Києві від 14.05.2007р. № 271 по особовому
складу позивача звільнено зі служби в міліції.
Згідно
довідки № 734 від 01.08.07р., яка наявна в матеріалах справи, за період
відсутності ОСОБА_1йому було виплачено грошове забезпечення з 16.03.2006р. по
31.03.2007р. у розмірі 9023, 50 грн.
Дослідивши
матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд вбачає за
необхідне зазначити про наступне.
Законодавство
про працю складається з Кодексу законів про працю України та інших актів
законодавства України, прийнятих відповідно нього.
Згідно вимог
ст. 139 Кодексу законів про працю працівники зобов'язані працювати чесно і
сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження власника або уповноваженого
ним органу, додержувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних
актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна власника, з яким укладено
трудовий договір.
Відповідно
до ч. 1 ст. 94 Кодексу законів про працю України заробітна плата -це
винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або
уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Згідно ст.
127 КЗпП України відрахування із заробітної плати можуть провадитись тільки у
випадках передбачених законодавством України. Відрахування із заробітної плати
працівників для покриття їх заборгованості підприємству, установі, організації,
де вони працюють, можуть провадитись за наказом (розпорядженням) власника або
уповноваженого ним органу.
Відповідно
до п. п. 7, 11 Методичних рекомендацій про порядок застосування
нормативно-правових актів з питань грошового забезпечення осіб рядового і
начальницького складу органів внутрішніх справ та умов оплати праці
працівників, які не мають спеціальних звань рядового і начальницького складу,
затверджених наказом МВС України від 30.06.2005р. № 501, виплачене грошове
забезпечення може бути стягнуто за розпорядженням начальника органу внутрішніх
справ з особи, яка його отримала, за час відсутності на службі без поважних
причин.
З огляду на
те, що ОСОБА_1. отримував заробітну плату за період відсутності на роботі,
тобто в період не виконання ним без поважних причин обов'язків, передбачених
чинним законодавством про працю, а також враховуючи, що відповідачем дані
твердження не були спростовані, суд приходить до висновку про обґрунтованість
вимог позивача.
Згідно ст. 7
КАС України принципами здійснення правосуддя в адміністративних судах є
верховенство права, законність, рівність усіх учасників адміністративного процесу
перед законом і судом, змагальність сторін, диспозитивність та офіційне
з'ясування обставин у справі, гласність та відкритість адміністративного
процесу, забезпечення апеляційного та касаційного оскарження рішень
адміністративного суду та обов'язковість судових рішень.
Зважаючи на
всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги
позивача підлягають задоволенню.
Враховуючи
викладене та керуючись ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України та
ст.ст. 161-163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Задовольнити адміністративний позов.
2. Стягнути з ОСОБА_1на користь
Головного управління МВС України в місті Києві виплачене грошове забезпечення
за час невиходу на службу без поважних причин в сумі 9023 (дев'ять тисяч
двадцять три) грн. 50 (п'ятдесят) коп.
3. Стягнути з ОСОБА_1на користь
Головного управління МВС України в м. Києві судовий збір в сумі 90,24 грн.
Постанова
відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України
набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне
оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова
може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її
складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст. ст.
185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання
через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням
протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана
без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається
у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
В.І. Келеберда
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2009 |
Оприлюднено | 11.06.2009 |
Номер документу | 3787922 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Келеберда В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні