ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 лютого 2014 року справа № 823/3863/13-а
14 год. 40 хв. м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого-судді Чубар Т.М.,
при секретарі - Дуженко С.А., Шепель А.М.,
за участю представників позивача товариства з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» Слободяника Ю.О. - за довіреністю від 01.11.2013р., Чуприни О.О. - за довіреністю від 01.11.2013р.,
представника відповідача державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області Бакалини В.В. - за довіреністю № 14409/23-01-10-016 від 22.10.2013р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» до державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулося товариство з обмеженою відповідальністю «Брілюкс», в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області № 0003522301 від 22.07.2013р., № 0003532301 від 22.07.2013р. та № 0003542301 від 22.07.2013р.
Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали повністю, обґрунтовуючи їх тим, що згідно вимог Податкового кодексу України нарахування податкового кредиту здійснюється лише на підставі податкової накладної, яка сама по собі є єдиною і достатньою підставою для нарахування податкового кредиту за умови її відповідності вимогам законодавства та виписки особою, що має на це право. Ні акти перевірок інших платників податків, ні відомості баз даних податкових органів в розумінні чинного законодавства не є первинними документами чи документами бухгалтерського або податкового обліку, які могли б підтвердити факт безтоварності операцій. Позивач, в свою чергу, не може нести відповідальність ні за несплату контрагентами податків, ні за можливу недостовірність наведених у ЄДРПОУ відомостей про них. Окрім того, представники позивача зазначають, що кредиторська заборгованість товариства з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» за поставлений товар перед приватним підприємством «Мегаторгсервіс» в розмірі 125 045 грн. була сплачена засновниками позивача, про що свідчать квитанції прибуткових касових ордерів за лютий 2012 року.
Представник відповідача проти заявленого адміністративного позову заперечує, мотивуючи це тим, що за відсутності факту придбання товарів чи послуг або в разі якщо придбані товари чи послуги не призначені для використання у господарській діяльності платника податку відповідні суми не можуть включатися до складу витрат для цілей оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість навіть за наявності формально складених, але недостовірних документів або сплати грошових коштів. Окрім того, товариством з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» у ІІ кварталі 2012 року занижено «інші доходи» у вигляді безнадійної заборгованості в розмірі 125 045 грн. - на суму заборгованості перед приватним підприємством «Мегаторгсервіс», яке припинено як юридичну особу у зв'язку з ліквідацією.
Заслухавши пояснення та доводи представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню частково, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що фактичною підставою для визначення позивачу суми грошового зобов'язання згідно спірних податкових повідомлень-рішень № 0003522301 від 22.07.2013р., № 0003532301 від 22.07.2013р. та № 0003542301 від 22.07.2013р., слугував висновок контролюючого органу, викладений в акті № 25/22-11/32268063 від 03.07.2013р. за результатами документальної планової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2012р. по 31.12.2012р., про порушення позивачем п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 статті 198, п. 201.6 статті 201 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 507 039 грн., у тому числі за квітень 2012 року в сумі 20 841 грн., за травень 2012 року в сумі 36 862 грн., за червень 2012 року на сумі 57 062 грн., за липень 2012 року в сумі 8 230 грн., за серпень 2012 року в сумі 61 085 грн., за вересень 2012 року в сумі 80 386 грн., за жовтень 2012 року на суму 86 092 грн., за листопад 2012 року в сумі 85 015 грн., за грудень 2012 року в сумі 71 466 грн. та зменшено залишок від`ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається, до складу податкового кредиту наступного податкового періоду за грудень 2012 року в сумі 10 535 грн.: а також п. 1, 2, 3, 5 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», пп. 14.1.11 п.14.1 статті 14, пп. 135.5.4 п. 135.5 статті 135, п. 138.2 статті 138, пп.139.1.9 п. 139.1 статті 139 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток у півріччі 2012 року в сумі 40 293 грн., у 2012 році в сумі 59 067 грн.
На підставі зазначеного акту перевірки державною податковою інспекцією у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області прийнято податкові повідомлення-рішення № 0003542301 від 22.07.2013р., яким позивачу зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість в розмірі 10 535 грн., № 0003532301 від 22.07.2013р., яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 505 539 грн. за основним платежем та 252 770 грн. за штрафними санкціями, а також № 0003522301 від 22.07.2013р., яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств в розмірі 57 492 грн. за основним платежем та 14 374 грн. за штрафними санкціями.
Вирішуючи даний спір, з огляду на аргументацію позивача, суд враховує, що згідно п. 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Водночас статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999р. визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.
З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999р. господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов'язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.
Так, згідно з пунктом 138.2 статті 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
При цьому відповідно до підпункту 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Водночас відповідно до п. 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту згідно з пунктом 198.2 статті 198 Податкового кодексу України вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця. Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, та враховується при визначенні загальних податкових зобов'язань (стаття 201 Податкового кодексу України).
Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 Податкового кодексу України) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 статті 201 Податкового кодексу України (п. 198.6 статті 198 Податкового кодексу України).
Таким чином, наявність податкової накладної є обов'язковою, але не вичерпною умовою формування податкового кредиту, оскільки відповідні наслідки у податковому обліку платника податків створюють вчинювані платником податку господарські операції. Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.
Отже, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.
Водночас за відсутності факту придбання товарів чи послуг або в разі якщо придбані товари чи послуги не призначені для використання у господарській діяльності платника податку відповідні суми не можуть включатися до складу витрат для цілей оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість навіть за наявності формально складених, але недостовірних документів або сплати грошових коштів.
Судом встановлено, що грошові зобов'язання з податку на додану вартість та з податку на прибуток підприємств в загальному розмірі 840 710 грн., нараховані товариству з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» згідно оскаржуваних в судовому порядку податкових повідомлень-рішень, є наслідком відображення в податковому обліку результатів господарських відносин позивача з контрагентами - товариством з обмеженою відповідальністю «Промпродсклад-Трейдінг» (код ЄДРПОУ 37956542, свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість серії № 200025518 від 02.02.2012р.), товариством з обмеженою відповідальністю «Акопт» (код ЄДРПОУ 37956542), товариством з обмеженою відповідальністю «Васгард» (код ЄДРПОУ 38278391, свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість серії № 20066241 від 31.08.2012р.), товариством з обмеженою відповідальністю «Біостар» (код ЄДРПОУ 38278475, свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість серії № 20066240 від 31.08.2012р.), товариством з обмеженою відповідальністю «Дайкор Торг» (код ЄДРПОУ 38211929, свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість серії № 200048260 від 24.05.2012р.). Означені господарські відносини підтверджуються наступними наявними в матеріалах справи первинними документами:
товариство з обмеженою відповідальністю «Промпродсклад-Трейдінг» - договір поставки № 39-12 від 01.04.2012р., видаткова накладна № ТР-861 від 02.04.2012р., видаткова накладна № ТР-894 від 04.04.2012р., видаткова накладна № ТР-1063 від 19.04.2012р., видаткова накладна № ТР-1113 від 24.04.2012р., видаткова накладна № ТР-1282 від 08.05.2012р., видаткова накладна № ТР-1312 від 11.05.2012р., видаткова накладна № ТР-1368 від 16.05.2012р., видаткова накладна № ТР-1393 від 18.05.2012р., видаткова накладна № ТР-1480 від 25.05.2012р., видаткова накладна № ТР-1763 від 19.06.2012р., видаткова накладна № ТР-1615 від 06.06.2012р., видаткова накладна № ТР-1607 від 04.06.2012р., видаткова накладна № ТР-1606 від 04.06.2012р., видаткова накладна № ТР-1602 від 01.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 814391 від 24.04.2012р., товарно-транспортна накладна № 814375 від 02.04.2012р., товарно-транспортна накладна № 814378 від 04.04.2012р., товарно-транспортна накладна № 814385 від 19.04.2012р., товарно-транспортна накладна № 902302 від 08.05.2012р., товарно-транспортна накладна № 902305 від 11.05.2012р., товарно-транспортна накладна № 902306 від 16.05.2012р., товарно-транспортна накладна № 902314 від 18.05.2012р., товарно-транспортна накладна № 902316 від 25.05.2012р., платіжне доручення № 1139 від 17.05.2012р., товарно-транспортна накладна № 112242 від 19.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 112206 від 06.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 112212 від 18.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 112248 від 26.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 112203 від 04.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 112201 від 04.06.2012р., товарно-транспортна накладна № 112200 від 01.06.2012р., податкова накладна № 22 від 01.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 36 542 грн., податкова накладна № 28 від 04.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 49 718 грн., податкова накладна № 43 від 06.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 36 810 грн., податкова накладна № 27 від 04.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 921 грн., податкова накладна № 143 від 19.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 43 074 грн., податкова накладна № 148 від 24.04.2012р. на загальну суму з ПДВ 39 780 грн., податкова накладна № 30 від 04.04.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 625 грн., податкова накладна № 7 від 02.04.2012р. на загальну суму з ПДВ 47 612 грн., податкова накладна № 119 від 19.04.2012р. на загальну суму з ПДВ 44 166 грн., податкова накладна № 125 від 18.05.2012р. на загальну суму з ПДВ 34 987 грн., податкова накладна № 50 від 08.05.2012р. на загальну суму з ПДВ 43 265 грн., податкова накладна № 68 від 11.05.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 216 грн., податкова накладна № 90 від 16.05.2012р. на загальну суму з ПДВ 40 122 грн., податкова накладна № 152 від 25.05.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 580 грн., платіжне доручення № 1166 від 28.05.2012р., платіжне доручення № 1174 від 31.05.2012р., платіжне доручення № 1175 від 31.05.2012р., платіжне доручення № 1176 від 31.05.2012р., платіжне доручення № 1200 від 20.06.2012р., платіжне доручення № 1245 від 18.07.2012р., платіжне доручення № 1249 від 24.07.2012р., платіжне доручення № 1282 від 03.08.2012р., платіжне доручення № 1307 від 10.08.2012р.;
товариство з обмеженою відповідальністю «Акопт» - договір поставки № 201 від 01.06.2012р., видаткова накладна № 225 від 18.06.2012р., видаткова накладна № 234 від 26.06.2012р., видаткова накладна № 2130 від 24.07.2012р., видаткова накладна № 2129 від 11.07.2012р., видаткова накладна № 2120 від 19.07.2012р., видаткова накладна № 2119 від 16.07.2012р., видаткова накладна № 2118 від 09.07.2012р., видаткова накладна № 2117 від 05.07.2012р., видаткова накладна № 2116 від 03.07.2012р., видаткова накладна № 2316 від 09.08.2012р., видаткова накладна № 2319 від 20.08.2012р., видаткова накладна № 2322 від 27.08.2012р., видаткова накладна № 2321 від 24.08.2012р., видаткова накладна № 2318 від 16.08.2012р., видаткова накладна № 2315 від 06.08.2012р., видаткова накладна № 2314 від 01.08.2012р., видаткова накладна № 2317 від 14.08.2012р., видаткова накладна № 2320 від 22.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 750401 від 03.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 750402 від 05.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 750403 від 09.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 750410 від 11.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 750420 від 16.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 750421 від 19.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 750431 від 24.07.2012р., товарно-транспортна накладна № 800171 від 01.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800173 від 06.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800174 від 09.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800176 від 14.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800177 від 16.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800179 від 20.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800181 від 22.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800184 від 24.08.2012р., товарно-транспортна накладна № 800185 від 27.08.2012р., податкова накладна № 1672 від 18.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 43 265 грн., податкова накладна № 1673 від 26.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 28 882 грн., податкова накладна № 2130 від 24.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 53 912 грн., податкова накладна № 2129 від 11.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 43 265 грн., податкова накладна № 2120 від 19.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 810 грн., податкова накладна № 2119 від 16.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 53 718 грн., податкова накладна № 2118 від 09.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 48 974 грн., податкова накладна № 2117 від 05.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 33 821 грн., податкова накладна № 2116 від 03.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 37 549 грн., податкова накладна № 2320 від 22.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 42 687 грн., податкова накладна № 2317 від 14.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 31 905 грн., податкова накладна № 2314 від 01.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 36 514 грн., податкова накладна № 2321 від 24.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 018 грн., податкова накладна № 2318 від 16.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 39 854 грн., податкова накладна № 2315 від 06.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 41 230 грн., податкова накладна № 2319 від 20.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 33 563 грн., податкова накладна № 2322 від 27.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 30 150 грн., податкова накладна № 2316 від 09.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 45 319 грн., платіжне доручення № 1244 від 18.07.2012р., платіжне доручення № 1277 від 03.08.2012р., платіжне доручення № 1355 від 24.09.2012р., платіжне доручення № 1440 від 08.11.2012р., платіжне доручення № 1450 від 13.11.2012р., платіжне доручення № 1483 від 11.12.2012р., платіжне доручення № 1500 від 14.12.2012р., платіжне доручення № 1506 від 19.12.2012р., платіжне доручення № 1553 від 16.01.2013р., платіжне доручення № 1557 від 28.01.2013р., платіжне доручення № 1596 від 14.02.2013р., платіжне доручення № 1612 від 22.02.2013р., платіжне доручення № 1619 від 27.02.2013р., платіжне доручення № 1638 від 06.03.2013р., платіжне доручення № 1636 від 06.03.2013р.,
договір надання послуг № 184 від 01.06.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2123 від 09.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2121 від 03.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2124 від 16.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2126 від 27.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 290 від 31.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2122 від 05.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2125 від 20.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2127 від 30.07.2012р., акт здачі-приймання робіт № 2128 від 31.07.2012р., податкова накладна № 2127 від 30.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 59 200 грн., податкова накладна № 2126 від 27.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 865 грн., податкова накладна № 2125 від 20.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 47 100 грн., податкова накладна № 2124 від 16.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 48 120 грн., податкова накладна № 2123 від 09.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 34 816 грн., податкова накладна № 2121 від 03.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 48 123 грн., податкова накладна № 2127 від 05.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 106 грн., податкова накладна № 2128 від 21.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 57 613 грн., платіжне доручення № 1337 від 04.09.2012р., платіжне доручення № 1338 від 04.09.2012р., платіжне доручення № 1345 від 11.09.2012р., платіжне доручення № 1346 від 11.09.2012р., платіжне доручення № 1347 від 11.09.2012р., платіжне доручення № 1353 від 18.09.2012р., платіжне доручення № 1356 від 24.09.2012р., платіжне доручення № 1357 від 24.09.2012р., платіжне доручення № 1374 від 28.09.2012р., платіжне доручення № 1385 від 11.10.2012р., платіжне доручення № 1390 від 22.10.2012р., платіжне доручення № 1393 від 23.10.2012р., платіжне доручення № 1394 від 24.10.2012р., платіжне доручення № 1400 від 30.10.2012р.;
товариство з обмеженою відповідальністю «Васгард» - договір поставки № 18 від 01.09.2012р., видаткова накладна № 117 від 12.09.2012р., видаткова накладна № 116 від 06.09.2012р., видаткова накладна № 118 від 17.09.2012р., видаткова накладна № 115 від 04.09.2012р., видаткова накладна № 119 від 19.09.2012р., видаткова накладна № 120 від 21.09.2012р., видаткова накладна № 121 від 25.09.2012р., видаткова накладна № 122 від 28.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901383 від 19.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901391 від 21.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901392 від 25.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901395 від 28.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901382 від 17.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901380 від 12.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901378 від 06.09.2012р., товарно-транспортна накладна № 901377 від 04.09.2012р., податкова накладна № 122 від 28.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 927 грн., податкова накладна № 121 від 25.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 40 314 грн., податкова накладна № 120 від 21.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 576 грн., податкова накладна № 119 від 19.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 45 621 грн., податкова накладна № 115 від 04.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 32 653 грн., податкова накладна № 118 від 17.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 975 грн., податкова накладна № 116 від 06.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 33 681 грн., податкова накладна № 117 від 12.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 30 118 грн., платіжне доручення № 1420 від 02.11.2012р., платіжне доручення № 1681 від 03.04.2013р., платіжне доручення № 1669 від 26.03.2013р., платіжне доручення № 1673 від 27.03.2013р.;
товариство з обмеженою відповідальністю «Біостар» - договір поставки № 30 від 01.09.2012р., видаткова накладна № 390 від 12.10.2012р., видаткова накладна № 389 від 11.10.2012р., видаткова накладна № 388 від 09.10.2012р., видаткова накладна № 387 від 08.10.2012р., видаткова накладна № 386 від 08.10.2012р., видаткова накладна № 385 від 05.10.2012р., видаткова накладна № 384 від 04.10.2012р., видаткова накладна № 383 від 03.10.2012р., видаткова накладна № 382 від 02.10.2012р., видаткова накладна № 381 від 02.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100220 від 02.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100221 від 02.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100223 від 03.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100225 від 04.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100226 від 05.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100227 від 08.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100228 від 08.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100229 від 09.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100232 від 11.10.2012р., товарно-транспортна накладна № 100233 від 12.10.2012р., податкова накладна № 381 від 02.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 36 530 грн., податкова накладна № 383 від 03.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 35 286 грн., податкова накладна № 382 від 02.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 37 520 грн., податкова накладна № 384 від 04.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 33 215 грн., податкова накладна № 385 від 05.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 975 грн., податкова накладна № 386 від 08.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 45 621 грн., податкова накладна № 387 від 08.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 520 грн., податкова накладна № 388 від 09.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 44 213 грн., податкова накладна № 389 від 11.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 48 720 грн., податкова накладна № 390 від 12.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 38 927 грн.,
договір про надання послуг (прибирання приміщень) № 29 від 01.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 100 від 20.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 99 від 19.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 98 від 18.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 105 від 27.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 104 від 26.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 101 від 21.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 103 від 25.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 97 від 14.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 96 від 11.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 95 від 03.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 102 від 24.09.2012р., акт здачі-приймання робіт № 400 від 27.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 397 від 24.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 395 від 22.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 402 від 30.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 399 від 26.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 396 від 23.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 391 від 16.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 403 від 31.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 401 від 29.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 398 від 25.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 393 від 18.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 392 від 17.10.2012р., акт здачі-приймання робіт № 394 від 19.10.2012р., податкова накладна № 395 від 22.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 48 100 грн., податкова накладна № 391 від 16.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 30 200 грн., податкова накладна № 392 від 17.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 900 грн., податкова накладна № 393 від 18.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 35 800 грн., податкова накладна № 394 від 19.10.2012р., податкова накладна № 396 від 23.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 50 600 грн., податкова накладна № 397 від 24.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 52 400 грн., податкова накладна № 399 від 26.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 40 050 грн., податкова накладна № 398 від 25.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 320 грн., податкова накладна № 400 від 27.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 40 820 грн., податкова накладна № 401 від 29.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 36 410 грн., податкова накладна № 402 від 30.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 42 560 грн., податкова накладна № 403 від 31.10.2012р. на загальну суму з ПДВ 52 230 грн., податкова накладна № 105 від 27.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 54 880 грн., податкова накладна № 104 від 26.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 41 580 грн., податкова накладна № 103 від 25.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 39 900 грн., податкова накладна № 102 від 24.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 320 грн., податкова накладна № 101 від 21.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 52 140 грн., податкова накладна № 100 від 20.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 53 700 грн., податкова накладна № 99 від 19.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 47 300 грн., податкова накладна № 98 від 18.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 46 700 грн., податкова накладна № 97 від 14.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 36 500 грн., податкова накладна № 96 від 11.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 980 грн., податкова накладна № 95 від 03.09.2012р. на загальну суму з ПДВ 30 020 грн., платіжне доручення № 1421 від 02.11.2012р., платіжне доручення № 1430 від 07.11.2012р., платіжне доручення № 1446 від 09.11.2012р., платіжне доручення № 1479 від 06.12.2012р., платіжне доручення № 1586 від 12.02.2013р., платіжне доручення № 1587 від 12.02.2013р., платіжне доручення № 1617 від 27.02.2013р., платіжне доручення № 1618 від 27.02.2013р., платіжне доручення № 1641 від 12.03.2013р., платіжне доручення № 1664 від 22.03.2013р., платіжне доручення № 1667 від 26.03.2013р., платіжне доручення № 1668 від 26.03.2013р., платіжне доручення № 1670 від 27.03.2013р., платіжне доручення № 1671 від 27.03.2013р., платіжне доручення № 1672 від 27.03.2013р., платіжне доручення № 1679 від 03.04.2013р., платіжне доручення № 1680 від 03.04.2013р., платіжне доручення № 1701 від 23.04.2013р., платіжне доручення № 1713 від 13.05.2013р., платіжне доручення № 1714 від 13.05.2013р., платіжне доручення № 1739 від 17.05.2013р., платіжне доручення № 1740 від 17.05.2013р., платіжне доручення № 1741 від 17.05.2013р., платіжне доручення № 1753 від 22.05.2013р., платіжне доручення № 1766 від 28.05.2013р., платіжне доручення № 1771 від 01.06.2013р., платіжне доручення № 1773 від 06.05.2013р.;
товариство з обмеженою відповідальністю «Дайкор Торг» - договір надання послуг № 95 від 01.06.2012р., акт здачі-приймання робіт № 20 від 30.06.2012р., акт здачі-приймання робіт № 589 від 01.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 590 від 06.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 591 від 10.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 592 від 13.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 593 від 15.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 594 від 20.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 595 від 22.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 596 від 28.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 597 від 29.08.2012р., акт здачі-приймання робіт № 598 від 29.08.2012р., податкова накладна № 90 від 30.06.2012р. на загальну суму з ПДВ 57 391 грн., податкова накладна № 290 від 31.07.2012р. на загальну суму з ПДВ 57 391 грн., податкова накладна № 593 від 15.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 52 720 грн., податкова накладна № 596 від 28.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 800 грн., податкова накладна № 589 від 01.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 54 650 грн., податкова накладна № 592 від 13.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 53 600 грн., податкова накладна № 595 від 22.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 42 360 грн., податкова накладна № 598 від 31.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 49 870 грн., податкова накладна № 597 від 29.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 59 210 грн., податкова накладна № 594 від 20.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 56 510 грн., податкова накладна № 591 від 10.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 58 450 грн., податкова накладна № 590 від 06.08.2012р. на загальну суму з ПДВ 57 790 грн., платіжне доручення № 1498 від 13.12.2012р., платіжне доручення № 1502 від 17.12.2012р., платіжне доручення № 1513 від 25.12.2012р., платіжне доручення № 1613 від 22.02.2013р., платіжне доручення № 1628 від 04.03.2013р., платіжне доручення № 1635 від 06.03.2013р., платіжне доручення № 1637 від 06.03.2013р., платіжне доручення № 1645 від 13.03.2013р., платіжне доручення № 1278 від 03.08.2012р., платіжне доручення № 1339 від 04.09.2012р., платіжне доручення № 1354 від 19.09.2012р., платіжне доручення № 1391 від 22.10.2012р., платіжне доручення № 1414 від 31.10.2012р., платіжне доручення № 1429 від 07.11.2012р., платіжне доручення № 1449 від 13.11.2012р.
В підтвердження використання у власній господарській діяльності та/або подальшої реалізації придбаних позивачем послуг останнім надано:
внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 02.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 06.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 3 від 06.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 12.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 19.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 24.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 26.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 30.04.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 08.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 09.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 3 від 10.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 11.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 14.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 18.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 24.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 28.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 9 від 31.05.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 01.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 04.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 3 від 05.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 08.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 12.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 15.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 18.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 22.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 9 від 26.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 11 від 30.06.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 04.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 05.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 3 від 09.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 11.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 12.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 13.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 16.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 18.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 9 від 19.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 10 від 20.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 11 від 23.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 12 від 25.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 13 від 26.07.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 01.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 03.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 3 від 06.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 07.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 08.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 09.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 10.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 13.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 9 від 14.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 10 від 15.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 11 від 16.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 12 від 17.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 13 від 20.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 14 від 21.08.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 04.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 05.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 09.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 10.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 11.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 12.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 17.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 18.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 9 від 19.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 10 від 24.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 11 від 25.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 12 від 26.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 13 від 30.09.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 1 від 01.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 2 від 03.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 3 від 05.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 4 від 08.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 5 від 09.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 6 від 11.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 7 від 17.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 8 від 18.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 9 від 19.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 10 від 22.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 11 від 23.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 12 від 25.10.2012р., внутрішня накладна на переміщення товару № 13 від 30.10.2012р.,
акт на списання матеріалів від 30.04.2012р., акт на списання матеріалів від 31.05.2012р., акт на списання матеріалів від 30.06.2012р., акт на списання матеріалів від 31.07.2012р., акт на списання матеріалів від 31.08.2012р., акт на списання матеріалів від 30.09.2012р., акт на списання матеріалів від 30.10.2012р.
З аналізу досліджених під час судового розгляду документів суд дійшов висновку про фактичне здійснення господарських операцій між товариством з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» та товариством з обмеженою відповідальністю «Промпродсклад-Трейдінг», товариством з обмеженою відповідальністю «Акопт», товариством з обмеженою відповідальністю «Васгард», товариством з обмеженою відповідальністю «Біостар», товариством з обмеженою відповідальністю «Дайкор Торг», що обумовлені господарською діяльністю позивача - загальне прибирання будинків.
Позивачем виконано вимоги статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» щодо документального оформлення фактів здійснення господарських операцій та дотримано вимог статті 198 Податкового кодексу України, і в підтвердження правомірності формування податкового кредиту за податковими накладними, виданими вище зазначеними контрагентами позивача, надано всі передбачені діючим законодавством України документи, в тому числі податкові накладні, складені у відповідності до п. 201.1 статті 201 Податкового кодексу України особами, які зареєстровані як платники податку у порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
З огляду на зазначене суд вважає безпідставними посилання відповідача на відсутність фактичного здійснення господарських операцій з придбання товарів/надання послуг.
Разом з тим, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку відповідно до п. 36.5 статті 36 Податкового кодексу України несе платник податків. Зазначена відповідальність стосується кожного окремого платника податку і не може автоматично поширюватись на третіх осіб, у тому числі на його контрагентів.
Виходячи з наведеного, порушення, допущені одним платником податків у відображенні в податковому обліку певної господарської операції, за загальним правилом не впливають на права та обов'язки іншого платника податків. Таким чином, якщо контрагент не виконав свого зобов'язання щодо сплати податку до бюджету, це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цієї особи. Зазначена обставина не є підставою для позбавлення платника податку права на відшкодування податку на додану вартість у разі, якщо останній виконав усі передбачені законом умови щодо отримання такого відшкодування та має всі документальні підтвердження розміру свого податкового кредиту.
Надання ж податковому органу всіх належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про оподаткування, з метою одержання податкової вигоди (бюджетного відшкодування) є підставою для її одержання, якщо контролюючий орган не доведе і не встановить, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.
Державною податковою інспекцією у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області жодних доказів в підтвердження необґрунтованості заявлених платником податків вимог про надання податкової вигоди, в тому числі щодо безтоварності операцій чи одержання доходу за рахунок податкової вигоди, зокрема відшкодування податку на додану вартість з бюджету, за відсутності наміру здійснювати реальну підприємницьку діяльність, ні під час складання акту перевірки, покладеного в основу оскаржуваного в судовому порядку податкового повідомлення-рішення, ні під час розгляду справи по суті не надано.
Із наведеного випливає, що сама по собі несплата податку продавцем (у тому числі внаслідок ухилення від сплати) в разі фактичного здійснення господарської операції не впливає на формування податкового кредиту покупцем та суму бюджетного відшкодування, а отже не є підставою для зменшення податкового кредиту або відмови у відшкодуванні зазначеного податку покупцю, який відніс до податкового кредиту суму податку на додану вартість, сплачену продавцю разом із ціною товару (послуги).
За таких обставин, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог в частині визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області № 0003542301 від 22.07.2013р., № 0003532301 від 22.07.2013р. та № 0003522301 від 22.07.2013р. в частині збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 37 485 грн. за основним платежем та 9 372 грн. за штрафними санкціями.
В частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області № 0003522301 від 22.07.2013р. в частині збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 20 007 грн. за основним платежем та 5 002 грн. за штрафними санкціями суд враховує, що відповідно до п.п. 135.5.4 п. 135.5 статті 135 Податкового кодексу України до інших доходів, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування податком на прибуток підприємств включаються: вартість товарів, робіт, послуг, безоплатно отриманих платником податку у звітному періоді, визначена на рівні не нижче звичайної ціни, суми безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному податковому періоді, безнадійної кредиторської заборгованості , крім випадків, коли операції з надання/отримання безповоротної фінансової допомоги проводяться між платником податку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи.
Згідно з п.п. 14.1.11 п. 14.1 статті 14 Податкового кодексу України безнадійна заборгованість - це заборгованість, що відповідає одній з таких ознак, як зокрема заборгованість суб'єктів господарювання, визнаних банкрутами у встановленому законом порядку або припинених як юридичні особи у зв'язку з їх ліквідацією.
Судом встановлено, що постановою господарського суду Черкаської області від 23.06.2011р. визнано боржника - приватне підприємство «Мегаторгсервіс» банкрутом та відкрито процедуру його ліквідації. Ліквідатором підприємства-банкрута призначено арбітражного керуючого Занька Миколу Миколайовича. Ухвалою господарського суду Черкаської області від 29.09.2011р. у справі № 10/2588 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс приватного підприємства «Мегаторгсервіс», приватне підприємство «Мегаторгсервіс», м. Черкаси, вул. Героїв Сталінграда, 20, кв. 375, код ЄДРПОУ 36196815, як юридичну особу, ліквідовано у зв'язку з банкрутством. Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 13.10.2011р. внесено запис про припинення приватного підприємства «Мегаторгсервіс» за судовим рішенням господарського суду Черкаської області від 29.09.2011р., у зв'язку з визнанням його банкрутом.
Посилання представників позивача на те, що кредиторська заборгованість товариства з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» за поставлений товар перед приватним підприємством «Мегаторгсервіс» в розмірі 125 045 грн. була сплачена засновниками позивача, про що свідчать квитанції прибуткових касових ордерів за лютий 2012 року, судом до уваги не приймається, оскільки відповідні квитанції прибуткових касових ордерів оформлені приватним підприємством «Мегаторгсервіс» після виключення останнього з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців як юридичної особи.
Такими чином, товариством з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» у ІІ кварталі 2012 року неправомірно занижено «інші доходи» у вигляді безнадійної заборгованості в розмірі 125 045 грн.
За таких обставин суд не знаходить підстав для задоволення адміністративного позову в частині визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області № 0003522301 від 22.07.2013р. в частині збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток за основних платежем в розмірі 20 007 грн. та за штрафними санкціями в розмірі 5 002 грн.
Відповідно до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа). Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
На підставі викладеного, керуючись статтями 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення державної податкової інспекції у м. Черкасах Головного управління Міндоходів у Черкаській області № 0003542301 від 22.07.2013р., № 0003532301 від 22.07.2013р. та № 0003522301 від 22.07.2013р. в частині збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 37 485 грн. за основним платежем та 9 372 грн. за штрафними санкціями.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Брілюкс» 1 147 (одну тисячу сто сорок сім) грн. судового збору.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня проголошення постанови. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Т.М. Чубар
Повний текст постанови виготовлений 10 лютого 2014 року.
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2014 |
Оприлюднено | 01.04.2014 |
Номер документу | 37887782 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Т.М. Чубар
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні