ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 березня 2014 року № 813/328/14
16 год. 59 хв. зал судових засідань №8
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючої судді Братичак У.В.,
секретар судового засідання Хміль Х.З.,
за участю:
позивача ОСОБА_1,
представників позивача ОСОБА_2, ОСОБА_3,
представника відповідача 1, відповідача 2 - Дідуха О.Т.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної інспекції сільського господарства в Львівській області, головного спеціаліста відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідуха Олександра Теодозійовича про визнання незаконними і скасування приписів, постанови, -
в с т а н о в и в:
До суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Державної інспекції сільського господарства в Львівській області (далі - відповідач 1), головного спеціаліста відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідуха Олександра Теодозійовича (далі - відповідач 2), в якій з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 31.01.2014р. просить визнати неправомірними дії головного спеціаліста відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідуха Олександра Теодозійовича щодо надання припису, який зобов'язує до дій, які неможливо виконати, скасувати припис №1218 від 23.10.2013 року, яким зобов'язано провести державну реєстрацію прав на земельну ділянку та затвердити технічну документацію; скасувати припис №1492 від 11.12.2013 року про зобов'язання звільнити земельну ділянку або провести державну реєстрацію права власності (користування) нею; скасувати постанову Державної інспекції сільського господарства в Львівській області №14 «Д» від 20.12.2013 року про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 153 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що обов'язки, викладені в спірних приписах є безпідставними, оскільки позивачем були здійснені всі необхідні дії щодо виготовлення документації з землеустрою на земельну ділянку. Таким чином, вважає неправомірною постанову про накладення штрафу за невиконання припису щодо затвердження проекту землеустрою та реєстрації права власності на земельну ділянку, оскільки не вправі вчиняти такі дії. Також стверджує, що не в змозі виконати вимоги припису №1492 від 11.12.2013 року про звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки, оскільки в приписі не вказано у який спосіб даний припис повинен бути виконаний. На цих підставах, просив позов задовольнити.
У судовому засіданні позивач та представники позивача позовні вимоги підтримали повністю з підстав викладених у позовній заяві та у заяві про уточнення позовних вимог.
Представник відповідача 1 та відповідач 2 проти позову заперечили. У судовому засіданні відповідач 2 зазначив, що діяв у межах чинного законодавства. При проведенні перевірки позивача ним було встановлено, що такий користується земельною ділянкою без належних документів, що підтверджують право власності на неї. У зв'язку із наведеним було винесено припис про усунення виявлених порушень шляхом затвердження проекту землеустрою та реєстрації права власності на земельну ділянку. У зв'язку з невиконанням вимог припису позивача притягнено до адміністративної відповідальності та накладено штраф у розмірі 153 грн., винесено повторний припис про звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки.
Заслухавши думку позивача, представників позивача та представника відповідача 1, відповідача 2 - Дідуха О.Т., дослідивши подані документи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Головним спеціалістом відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідухом О.Т. проведено перевірку гр. ОСОБА_1 на предмет додержання ним вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, а саме земельної ділянки площею 1,7000 га, що знаходиться на території Бібщанської сільської ради Золочівського району Львівської області, в урочищі «Біля Брощака», за результатами якої складено акт від 23.10.2013р. та винесено припис №1218 від 23.10.2013р.
Перевіркою встановлено самовільне зайняття земельної ділянки площею 1,7000 га, що знаходиться на території Бібщанської сільської ради Золочівського району Львівської області, технічна документація подана на затвердження в Бібщанську сільську раду, державна реєстрація прав на земельну ділянку не проведена, що є порушенням ст.ст. 125, 128 Земельного кодексу України (далі - ЗК України).
Приписом №1218 зобов'язано в 30-денний строк провести державну реєстрацію прав на земельну ділянку, затвердити технічну документацію.
11.12.2013р. проведено перевірку виконання вимог припису №1218, за результатами якої складено акт від 11.12.2013р. Актом встановлено невиконання вимог припису №1218, не усунуто порушення вимог земельного законодавства.
На підставі акту перевірки винесено припис від 11.12.2013р. №1492, яким зобов'язано в 30-денний строк усунути порушення вимог земельного законодавства, звільнити самостійно зайняту земельну ділянку або провести державну реєстрацію прав на земельну ділянку чи користування нею. Про виконання припису повідомити ДІСГ у Львівській області в строк до 18.01.2014р.
Окрім того, головним спеціалістом відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідухом О.Т. складено протокол про адміністративне правопорушення від 11.12.2013р. №000817.
Постановою про накладення адміністративного стягнення від 20.12.2013р. №14 «Д» накладено штраф у розмірі 153 грн. у зв'язку із невиконанням позивачем вимог припису №1218 від 23.10.2013 р.
Щодо позовних вимог про визнання неправомірними дій відповідача 2 - Дідуха О. Т. щодо надання припису, який зобов'язує до дій, що неможливо виконати та скасування припису №1218 від 23.10.2013 року, яким зобов'язано провести державну реєстрацію прав на земельну ділянку та затвердити технічну документацію, суд зазначає таке.
Відповідно до п. 1 Указу Президента України від 13.04.2011 року № 459/2011 Державна інспекція сільського господарства України (Держсільгоспінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Одним із основних завдань Держсільгоспінспекції України відповідно до п. 3 Указу Президента України від 13.04.2011 року № 459/2011 є реалізація державної політики у сферах здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. У зв'язку з чим, Держсільгоспінспекція України організовує та здійснює державний нагляд (контроль).
Згідно з п. 6 Указу Президента України від 13.04.2011 року № 459/2011 Держсільгоспінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи - державні інспекції сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах.
Держсільгоспінспекція України та її посадові особи в межах своїх повноважень мають право складати акти перевірок, протоколи про адміністративні правопорушення та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, давати обов'язкові для виконання приписи (розпорядження), а також подавати в установленому законодавством порядку до відповідних органів матеріали перевірок для притягнення винних осіб до відповідальності, а також безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку підприємства, установи та організації усіх форм власності, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, для проведення перевірок з питань, що належать до компетенції Держсільгоспінспекції України (п. 6 Указу Президента України від 13.04.2011 року № 459/2011).
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає, згідно преамбули, Закон України " Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності " від 5 квітня 2007 року N 877-V у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин (далі - Закон №877-V).
Згідно з ст. 1 Закону № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ст. 1 Закону N 877-V заходами державного нагляду (контролю) є - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
При здійсненні планових та позапланових інспекційних заходів посадові особи Держсільгоспінспекції України керуються Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.02.2013р. № 132 (надалі - Наказ №132), яким затверджено Порядок планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства.
Даний наказ визначає процедуру планування та здійснення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, які використовуються ними у процесі ведення господарської діяльності, визначає організаційні заходи, які необхідно здійснити перед початком проведення перевірок, загальні вимоги до їх здійснення, а також вимоги до оформлення матеріалів за результатами проведених перевірок.
Відповідно до п. 3 Наказу № 132, позаплановим заходом є захід державного нагляду (контролю), який не передбачений планом роботи інспекційного органу.
Пункт 3.2 Наказу № 132 містить вичерпний перелік підстав для здійснення позапланового заходу, а саме:
подання суб'єктом господарювання письмової заяви до інспекційного органу про проведення перевірки за його бажанням;
виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов'язкової звітності, поданих суб'єктом господарювання;
перевірка виконання суб'єктами господарювання приписів чи інших розпорядчих документів інспекційного органу щодо усунення порушень вимог земельного законодавства, виданих за результатами раніше проведених планових та позапланових заходів;
отримання заяв, скарг чи звернень фізичних та юридичних осіб, у яких міститься інформація про порушення суб'єктом господарювання вимог земельного законодавства (із обов'язковим зазначенням суті порушення);
неподання у встановлений термін суб'єктами господарювання документів обов'язкової звітності без поважних причин, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджали поданню таких документів.
Під час проведення позапланового заходу з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов'язковим зазначенням цих питань у направленні на проведення планової/позапланової перевірки.
Судом встановлено, що підставою для проведення перевірки гр. ОСОБА_1 на предмет додержання вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, а саме земельної ділянки площею 1,7000 га, що знаходиться на території Бібщанської сільської ради Золочівського району Львівської області, в урочищі «Біля Брощака» є заява сільського голови Бібщанської сільської ради від 14.10.2013р. №118, у якій він повідомив ДІСГ у Львівській області про самовільне зайняття позивачем земельної ділянки площею 3,5 га із земель запасу Бібщанської сільської ради шляхом розорювання та посіву озимих зернових культур. В даній заяві сільський голова Бібщанської сільської ради просив вжити заходів адміністративного впливу щодо порушників вимог земельного законодавства. При цьому суд зазначає, що в серпні 2013 року сільською радою було прийнято рішення про надання дозволу позивачу на розробку проекту землеустрою на вказану земельну ділянку, рішення підписано сільським головою.
Як уже зазначалось судом при проведенні перевірки 23.10.2013р. відповідачем 2 були встановлені наступні порушення: відсутні правовстановлюючі документи на вже зорану земельну ділянку. Даний факт позивачем не оспорюється, він зазначає що ним було розроблено лише проект землеустрою на вказану земельну ділянку. Доказом цього є сплати ОСОБА_1 штрафу за самовільно зайняту земельну ділянку згідно постанови про накладення адміністративного стягнення від 23.10.2013р.
Таким чином, відповідачем 2 - Дідухом О.Т. було здійснено перевірку у відповідності до вимог Закону України № 877-V та п.3 наказу № 132 та правомірно винесено припис щодо усунення порушень вимог земельного законодавства від 23.10.2013р. №1218.
З огляду на це, суд дійшов висновку, що позовні вимоги щодо визнання дій головного спеціаліста відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідуха О.Т. щодо надання припису, який зобов'язує до дій, що неможливо виконати та скасування припису №1218 від 23.10.2013 року задоволенню не підлягають.
Щодо позовної вимоги про скасування припису №1492 від 11.12.2013р. та постанови про накладення адміністративного стягнення №14 «Д» від 20.12.2013р., суд встановив наступне.
11.12.2013р. відповідачем 2 - Дідухом О.Т. було проведено перевірку виконання вимог припису №1218 від 23.10.2013 року, яким встановлено його невиконання, не усунуто порушення вимог земельного законодавства.
На підставі акту перевірки був винесений припис від 11.12.2013р. №1492, яким зобов'язано в 30-денний строк усунути порушення вимог земельного законодавства, звільнити самостійно зайняту земельну ділянку або провести державну реєстрацію прав на земельну ділянку чи користування нею.
Разом з цим, судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що позивач до дати винесення припису №1492 (11.12.2013р.) вчинив усі дії, передбачені чинним законодавством, необхідні для затвердження органом місцевого самоврядування - Бібщанською сільською радою технічної документації щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 1,7000 га, що знаходиться на території Бібщанської сільської ради Золочівського району Львівської області, в урочищі «Біля Брощака».
Так, згідно з рішенням Бібщанської сільської ради XXVII сесії VI демократичного скликання за №136 від 12.08.2013р. позивач отримав дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки .
У відповідності до рішення №136 від 12.08.2013р., на замовлення позивача був виготовлений проект землеустрою Приватним підприємством «Геопроект-М» земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,7000 га, кадастровий №4621880800:01:007:0001.
В подальшому позивач звернувся із заявою від 25.10.2013р. до сільського голови Бібщанської сільської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 1,7000 га, що знаходиться на території Бібщанської сільської ради Золочівського району Львівської області, в урочищі «Біля Брощак», кадастровий № 4621880800:01:007:0001.
З приводу цих обставин, суд зазначає таке.
Відповідно до положень пунктів 6-10 ст.118 ЗК України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186 1 цього Кодексу.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Таким чином, з аналізу наведених вище норм закону випливає, що порядок затвердження технічної документації з землеустрою віднесено до компетенції органу місцевого самоврядування.
В подальшому, рішенням від 22.11.2013р. №147 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_1» Бібшанська сільська рада вирішила не затверджувати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства у зв'язку із тим, що рішення Бібшанської сільської ради №136 від 12.08.2013р. про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_1 у с.Бібщани в урочищі «Біля Брощака» оскаржується у судовому порядку, а тому заява позивача від 24.10.2013р. про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства буде розглянута після набрання законної сили рішенням суду.
З огляду на це, суд дійшов висновку, що позивач вчинив усі передбачені законом дії щодо відведення земельної ділянки під особисте селянське господарство.
Проте, незважаючи на рішення Бібшанської сільської ради №147 від 22.11.2013р., відповідачем 2 - Дідухом О.Т. був винесений припис від 11.12.2013р. №1492 та постанову від 20.12.2013р. №14 «Д» про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 153 грн. з підстав невиконання припису №1218 від 23.10.2013.
Таким чином, суд дійшов висновку, що головним спеціалістом відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління з контролю за використанням та охороною земель ДІСГ у Львівській області Дідухом О.Т. було допущено порушення вимог чинного законодавства при складанні припису від 11.12.2013р., оскільки, як вже зазначалось судом, позивач здійснив всі необхідні дії для виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства та подав на затвердження до органу місцевого самоврядування - Бібщанської сільської ради.
Відтак, оскаржуваний припис від 11.12.2013р. №1492 є протиправним та підлягає скасуванню.
Суд не бере до уваги твердження відповідача 2 про те, що позивач повинен був письмово відмовитись від земельної ділянки та відповідно звільнити її, оскільки у нього відсутні правовстановлюючі документи на неї.
В судовому засіданні встановлено та не заперечується сторонами, що на даний час та на момент проведення як першої так і повторної перевірки, не проводиться жодних робіт на вказаній земельній ділянці, та відповідно не вирішено питання щодо передання її у власність позивачу. Відповідно будь які дії позивача щодо земельної ділянки можуть бути вчинені ним лише після завершення судових процедур та прийняття відповідно рішення щодо права власності на неї органом місцевого самоврядування.
З цих підстав, підлягає задоволенню позовна вимога щодо визнання протиправною та скасування постанови відповідача №14 «Д» від 20.12.2013р. про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 153 грн. за невиконання вимог припису №1218 від 23.10.2013р.
Частиною 2 статті 71 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ст. 94 КАС України підлягають стягненню із державного бюджету України на користь позивача судові витрати у розмірі 68 грн. 82 коп.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
1.Позов задовольнити частково.
2.Визнати протиправним та скасувати припис Державної інспекції сільського господарства в Львівській області №1492 від 11.12.2013 року.
3.Визнати протиправною та скасувати постанову Державної інспекції сільського господарства в Львівській області № 14 «Д» від 20.12.2013 року про накладення штрафу у розмірі 153 грн.
4. В задоволенні інших позовних вимог відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 68 грн. 82 коп. (шістдесят вісім гривень вісімдесят дві копійки).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст. 254 КАС України.
Повний текст постанови складений та підписаний 31.03.2014 року.
Суддя Братичак У.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2014 |
Оприлюднено | 03.04.2014 |
Номер документу | 37965391 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні