Постанова
від 09.06.2009 по справі 15/117-ап-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

15/117-АП-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Горького, 18


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И

"09" червня 2009 р.                                     Справа № 15/117-АП-07

Господарський суд Херсонської області у складі судді  Клепай З.В. при секретарі Муравльовій Г.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу  

за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області, м.Херсон

до Генічеської районної санітарно-епідеміологічної станції, м.Генічеськ Херсонської області  

про  стягнення 152669 грн. 10 коп.

за участю представників сторін:  

від  позивача - Кравець І.В. - гол.юрисконсульт, довір.від 13.08.2008р. № 03/1049-05

від   відповідача  - не з'явився

          Позивач звернувся з позовом, в якому просить  стягнути з  Генічеської районної санітарно-епідеміологічної станції економічні санкції за порушення державної дисципліни цін в сумі 152669 грн. 10 коп.

          Відповідач, повідомлений належним чином про час та місце судового засідання, в судове засідання не з'явився, причини неявки не повідомив, клопотання про відкладення розгляду справи не заявив.

          Відповідно до ч.2 ст.128 КАС України неприбуття в судове засідання   без поважних причин представника сторони або третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.

          За таких умов справа розглядається за відсутності представника відповідача.

          Розглянувши матеріали справи та вислухавши представника позивача, суд -

в с т а н о в и в:

          На підставі посвідчення №365 посадовою особою Держцінінспекції проведена перевірка порядку дотримання державної дисципліни цін при формуванні та застосуванні тарифів на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами санітарно-епідеміологічної служби в Генічеській санітарно-епідеміологічній станції.

          Перевіркою встановлені порушення вимог чинного законодавства з питань ціноутворення.

          У порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.03 № 1351 "Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби" відповідачем понад фіксовані тарифи нараховувалася непередбачена чинним законодавством націнка у вигляді ПДВ у розмірі 20%.

          Керуючись п.4.1 ст.4 Закону України "Про податок на додану вартість" від 3 квітня 1997 року № 168/97-ВР база оподаткування операцій з поставки товарів (послуг) визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, визначеної за вільними цінами, але не нижче за звичайні ціни, з урахуванням акцизного збору, ввізного мита, інших загальнодержавних податків та зборів (обов'язкових платежів) (за винятком податку на додану вартість, що включається до ціни товарів (послуг).

          На підставі Указу Президента України "Про Міністерство економіки України" від 23.10.00 № 1159/2000 функції по розробці пропозицій щодо формування основ державної цінової політики та її реалізації покладено на Міністерство економіки України. Відповідно до листа Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 17.10.04р. № 32/6-6/5549-10, тарифи (прейскуранти) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.03 № 1351 розраховані з урахуванням податку на додану вартість у відповідності до діючого законодавства.

          Таким чином, зазначене призвело до безпідставного стягнення коштів із споживачів за період з 01.11.05р. по 11.05.06р. на суму 50889,70 грн.

          Матеріали перевірки оформлені актом від 15.11.06р.

          Розрахунок суми завищення здійснено відповідно до Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами та з питань європейської інтеграції України та Міністерства фінансів України від 03.12.01р. №298/519.

          Відповідно до п.1.4 Інструкції підставою для застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін є одержання суб'єктами господарювання необгрунтованої виручки в результаті порушення в періоді, що перевіряється, чинного порядку встановлення та застосування цін і тарифів, які регулюються уповноваженими органами відповідно до вимог законодавства.

          Згідно ст.14 Закону України "Про ціни і ціноутворення" від 03.12.90р. та Інструкції, Держцінінспекцією прийнято рішення від 11.12.06р. № 149 "Про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін" про стягнення в дохід державного бюджету суми завищення - 50889,70 грн. та штрафу - 101779, 40 грн. на загальну суму 152669,10 грн.

          Відповідач оскаржив рішення позивача в порядку адміністративного судочинства і позов відповідача був задоволений.

          Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду постанова Господарського суду скасована та рішення позивача залишено без змін. Ухвалою ВАСУ постанова Одеського апеляційного адміністративного суду залишена без змін.

          Таким чином, рішення позивача від 11.12.06р. № 149 "Про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін" є чинним та підлягає виконанню, а позов підлягає задоволенню.

          На підставі викладеного та керуючись ст.158,1661, 162,163 КАС України, суд -

п о с т а н о в и в :

          1.Позов задовольнити у повному обсязі.

          2.Стягнути з Генічеської районної санітарно-епідеміологічної станції, м.Генічеськ, вул.Курасова, 8, код ЄДРПОУ 02010008, р/рахунок  35218003000334 в УДК Херсонської області, МФО 852010 в дохід державного бюджету ГУДКУ у Херсонській області, МФО 852010, код доходу 21081100 номер рахунку 31114106700112 ОКПО 24103822 -152669 (сто п'ятдесят дві тисячі шістсот шістдесят дев'ять) грн. 10 коп.

          3.Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили.

          4.Копії постанови направити сторонам по справі.

Постанова набирає законної сили з  22.06.09.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                    З.В. Клепай

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення09.06.2009
Оприлюднено12.06.2009
Номер документу3800742
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —15/117-ап-07

Судовий наказ від 08.08.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Клепай З.В.

Постанова від 09.06.2009

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Клепай З.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні