Ухвала
від 31.03.2014 по справі 913/693/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

31 березня 2014 року Справа № 913/693/14

Провадження №17/913/693/14

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма «НЕВА» , м. Рубіжне Луганської області

до Комунального підприємства «Кремінна-Комунсервіс», м. Кремінна Луганської області

про стягнення 388971 грн. 00 коп.

Суддя Фонова О.С.

У засіданні брали участь:

від позивача - Романенко Д.О., довіреність № б/н від 27.03.2014;

від відповідача - Тренбач В.А., довіреність № б/н від 28.03.2014.

Суть спору: позивачем заявлені вимоги про стягнення з відповідача заборгованості у сумі 49500,00 грн. та пені у сумі 339471,00 грн., за договором найму контейнерів для збирання твердих пластикових побутових відходів від 01.11.2012.

в с т а н о в и в :

Між Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма «НЕВА» (позивач у справі), як Наймодавцем, та Комунальним підприємством «Кремінна-Комунсервіс» (відповідач у справі), як Наймачем, 01.11.2012 був укладений договір найму контейнерів для збирання твердих пластикових побутових відходів (далі - Договір).

Згідно пункту 1.1 Договору, Наймодавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується передати, а Наймач прийняти у тимчасове платне користування контейнери для збирання твердих пластикових побутових відходів в кількості 11 (одинадцяти) штук, та повернути Наймодавцю у тому ж стані, з урахуванням нормального ступеню зносу, у встановлений цим Договором строк.

Відповідно до п. 1.2 Договору, контейнери для збирання твердих побутових відходів повинні бути передані Наймачеві, в день підписання цього Договору в місті Кремінна Луганської області, що оформлюється відповідним актом прийому-передачі, як і повернення прийнятих контейнерів, які Наймач зобов'язаний повернути не пізніше 5 (п'яти) календарних днів з дня спливу строку дії Договору.

Як зазначено у п. 1.3 Договору, за користування контейнерами для збирання твердих побутових відходів Наймач сплачує Наймодавцеві плату, в розмірі 3300 (три тисячі триста) грн. 00 коп. в місяць, до кожного 5 (п'ятого) числа звітного місяця, виходячи з вартості оренди одного контейнера в розмірі 300 (триста) грн. Так, сума Договору встановлюється виходячи з вартості найму в місяць та строку дії цього Договору.

Згідно пункту 4.5 Договору, у разі порушення строків внесення орендної плати Наймач за вимогою Наймодавця сплачує останньому пеню в розмірі 3% від суми заборгованості за кожен день прострочення, а уразі порушення строків встановлених п. 1.2. цього Договору, Наймач за вимогою Наймодавця сплачує останньому пеню в розмірі 3% від суми Договору за кожен день прострочення.

Початком строку дії договору вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі, що підписується Сторонами у день підписання цього Договору. (п. 5.1 Договору).

Строк дії цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 5.1 цього Договору та закінчується в термін 30.09.2015. У разі відсутності не пізніше ніж за два місяці до завершення строку дії цього Договору повідомлення від будь-якої із Сторін Договору про припинення його дії, дія Договору вважається автоматично подовженою (пролонгованою) строком на один рік на тих самих умовах, зокрема, й щодо його пролонгації. (п. 5.2 Договору).

Майно, що є предметом договору, було передане позивачем відповідачеві за актом приймання-передачі, складеним та підписаним сторонами 01.11.2012. (а.с. 8).

В обґрунтування позовних вимог заявник посилається на те, що відповідач не виконав умови Договору, не сплатив позивачу борг у сумі 49500,00 грн., яку позивач просить стягнути у судовому порядку.

Крім того, заявник просить суд стягнути з відповідача пеню в сумі 339471,00 грн. за періоди, згідно наданого до матеріалів справи розрахунку.

Представник відповідача 31.03.2014 надав відзив на позовну заяву №117 від 28.03.2014, в якому зазначив, що відповідач ніяких договірних відношень з позивачем не мав, та договір найму контейнерів для збирання твердих пластикових побутових відходів з вказаною фірмою та її керуючим Романовським О.О. не укладав. Як зазначає відповідач, вказаний Договір на підприємстві не зареєстрований та примірника договору у відповідача взагалі не має і ніколи не було. Ніяких рахунків або претензій за цим договором відповідач не отримував і ніяких відповідей з цього питання не надавав.

Відповідач вважає, що цей договір сфальшований, та є злочином зі сторони колишнього керівника відповідача - ОСОБА_4 З цього приводу, відповідач звертався з заявою до Кремінського РВ УМВС України в Луганській області про притягнення до кримінальної відповідальності колишнього керівника Комунального підприємства «Кремінна-Комунсервіс» ОСОБА_4, за зловживання службовим становищем та підробку документів.

Від Кремінського РВ УМВС України в Луганській області відповідач отримав відповідь в якій було зазначено, що оскільки Комунальне підприємство «Кремінна-Комунсервіс» за вказаним договором розрахунків не здійснювало та не понесло збитків, то дії колишнього керівника підприємства ОСОБА_4 не підпадають під дію Кримінального кодексу України.

За таких обставин, відповідач вважає, що позовні вимоги є необґрунтованими та безпідставними, а тому просить суд відмовити позивачу у задоволенні позову.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 65 Господарського процесуального кодексу України, з метою забезпечення правильного і своєчасного вирішення господарського спору суддя вчиняє в необхідних випадках такі дії по підготовці справи до розгляду: зобов'язує сторони, інші підприємства, установи, організації, державні та інші органи, їх посадових осіб виконати певні дії (звірити розрахунки, провести огляд доказів у місці їх знаходження тощо); витребує від них документи , відомості, висновки, необхідні для вирішення спору , чи знайомиться з такими матеріалами безпосередньо в місці їх знаходження.

З огляду на викладене, суд вбачає за необхідне, в порядку п. 4 ч. 1 ст. 65 ГПК України, витребувати у Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції у Луганській області, копії податкових накладних, виданих за договором найму контейнерів для збирання твердих пластикових побутових відходів від 01.11.2012, укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма «НЕВА» (ід.код 21831828) та Комунальним підприємством «Кремінна-Комунсервіс» (ід. код 37796267), за період з листопада 2012 року по січень 2014 року. Належним чином засвідчені копії надати суду в строк до 14.04.2014 .

Зважаючи на необхідність витребування документів від Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції у Луганській області, невиконання сторонами вимог ухвали суду від 17.03.2014 та ненадання ними всіх витребуваних судом документів, та що від сторін необхідно витребувати додаткові докази, розглянути спір по суті в даному судовому засіданні не має можливості, тому розгляд справи слід відкласти.

Керуючись ст. ст. 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в :

1. Розгляд справи відкласти на 14.04.2014, 11 год. 30 хв.

2. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду в кімнаті №330.

3. Зобов'язати:

позивача - надати: письмові пояснення на відзив відповідача, документальне підтвердження пояснень; надати оригінали документів, доданих до позовної заяви у копіях, для огляду у засіданні суду; провести звірення розрахунків з відповідачем на день слухання справи, за результатами звірення скласти акт за підписом перших керівників підприємств , в якому вказати залишок боргу, акт звірення надати у засіданні суду ; у разі наявності надати докази погашення відповідачем суми боргу (оригінали для огляду, копії до справи) ; при наявності - листування з відповідачем зі спірних питань; надати нормативне обґрунтування розміру пені з урахуванням ст.3 Закону України "Про несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" ; здійснити розрахунок пені відповідно до ч. 6 ст. 232 ГК України ; надати пояснення щодо повернення спірних контейнерів відповідачем; надати копії податкових накладних, виданих за договором найму контейнерів для збирання твердих пластикових побутових відходів від 01.11.2012, укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма «НЕВА» та Комунальним підприємством «Кремінна-Комунсервіс», за період з листопада 2012 року по січень 2014 року (належним чином засвідчені копії до справи) ;

відповідача - надати: докази надсилання відзиву на позовну заяву позивачу ; документи, що підтверджують статус юридичної особи (Статут, відповідне Положення тощо), оригінали - для огляду у судовому засіданні, належним чином засвідчені копії - до справи ; довідку щодо внесення до ЄДРПОУ (оригінал для огляду, копію - до справи ); у разі погашення суми боргу надати оригінали відповідних платіжних документів для огляду, копії до справи ; прийняти участь у звіренні розрахунків з позивачем ; у разі незгоди з сумою боргу надати контррозрахунок; при наявності - листування з позивачем зі спірного питання (письмові пояснення з цього приводу).

4. В порядку п. 4 ч. 1 ст. 65 ГПК України, зобов'язати Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію у Луганській області (93000, м.Рубіжне, вул.Менделєєва, 14-б), надати господарському суду Луганської області (91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ. 3-а) копії податкових накладних, виданих за договором найму контейнерів для збирання твердих пластикових побутових відходів від 01.11.2012, укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма «НЕВА» (ід.код 21831828) та Комунальним підприємством «Кремінна-Комунсервіс» (ід. код 37796267), за період з листопада 2012 року по січень 2014 року. Належним чином засвідчені копії надати суду в строк до 14.04.2014 .

Відповідно до п. 5 ст. 83 ГПК України за ухилення від вчинення дій, покладених судом на сторону, у т.ч. ненадання витребуваних судом документів, зі сторін може бути стягнено штраф у розмірі до 1700 грн.

Звертаємо увагу сторін, що всі копії документів, що додаються до матеріалів справи та довіреності представників сторін повинні бути належним чином засвідчені відповідно до вимог п. 2 ст. 36 ГПК України. Крім того, п. 5.27 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації (ДСТУ 4163-2003) передбачено, що відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії; засвідчуватись повинна кожна сторінка документу з відтиском печатки підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи.

Суддя О.С. Фонова

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення31.03.2014
Оприлюднено07.04.2014
Номер документу38007577
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/693/14

Ухвала від 23.09.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Фонова О.С.

Ухвала від 06.08.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Фонова О.С.

Ухвала від 15.07.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Смола С.В.

Ухвала від 15.07.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Смола С.В.

Рішення від 05.05.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Фонова О.С.

Ухвала від 14.04.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Фонова О.С.

Ухвала від 31.03.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Фонова О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні