ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
01 квітня 2014 року Справа №913/411/14
Провадження №32пд/913/411/14
за позовом: Прокурора Артемівського району м.Луганська в інтересах держави в особі 1. Виконавчого комітету Луганської міської ради, м.Луганськ, код ЄДРПОУ 04052040 та 2. Луганської міської ради, м.Луганськ, код ЄДРПОУ 26070794
до відповідача: Публічного акціонерного товариства «Луганський ливарно-механічний завод», м.Луганськ, код ЄДРПОУ 00292824
про внесення змін до договору оренди землі від 05.12.1995р., державна реєстрація №1233 від 14.12.1995р.
Суддя: Паляниця Ю.О.
Секретар судового засідання: Антонова І.В.
У засіданні брали участь:
від позивача 1: Саркісян Я.Г. - гол. спец.
від позивача 2: Саркісян Я.Г. - гол. спец.
від відповідача: Матвійчук Ю.Д. - за дов.
прокурор: Голоденко К.О. - за посв.
СУТЬ СПОРУ:
Прокурор Артемівського району міста Луганська в інтересах держави в особі позивача 1, Виконавчого комітету Луганської міської ради, м.Луганськ та позивача 2, Луганської міської ради, м.Луганськ звернувся до господарського суду Луганської області з позовом до відповідача, Публічного акціонерного товариства «Луганський ливарно-механічний завод», м.Луганськ про внесення змін до договору оренди землі від 05.12.1995р., державна реєстрація №1233 від 14.12.1995р., відносно земельної ділянки загальною площею 0,2152 га, терміном на 49 років, за адресою: м.Луганськ, вул.Комунальна, 82 під розміщення будівлі гуртожитку, а саме:
- викладення п.2.1 розділу «Плата за землю» договору в новій наступній редакції: « 2.1. Плата за землю вносится землепользователем в виде арендной платы в размере земельного налога (годового) с коэффициентом 3»;
- доповнення розділу «Плата за землю» договору новими пунктами 2.2, 2.3, 2.4 наступного змісту:
« 2.2. В случае изменения нормативной денежной оценки земель города Луганска на протяжении срока действия договора, пропорционально изменяется и размер арендной платы без внесения соответствующих изменений в договор. Об изменении нормативной денежной оценки земель города Луганска арендодатель письменно сообщает арендатору или публикует об этом объявление в местных средствах массовой информации;
2.3. Годовая арендная плата платится за базовый налоговый (отчетный) период, который равен календарному месяцу, в денежной безналичной форме, ежемесячно на протяжении 30 календарных дней, следующих за последним календарным днём отчётного (налогового) месяца;
2.4. В случае невнесения арендной платы в сроки, предусмотренные договором, с арендатора взыскивается пеня в размере пени, предусмотренной действующим законодательством, за несвоевременную оплату земельного налога от неоплаченой суммы за каждый день просрочки».
- виключення з п.п.«а» п.3.1 розділу 3 «Права и обязанности сторон» слів «ставки земельного налога», з п.п.«б» п.3.2 розділу 3 «Права и обязанности сторон» слів, цифр та знаків «своевременно вносить обусловленную договором плату за землю, за несвоевременное внесение платы взыскивается пеня в размере 0,2 процента от суммы недоимки за каждый день просрочки».
В обґрунтування своїх вимог прокурор посилається на законодавчу зміну мінімального річного розміру орендної плати, внаслідок чого договір від 05.12.1995р. має бути приведено у відповідність до вимог діючого законодавства.
Представник позивачів у судових засіданнях 25.02.2014р., 18.03.2014р., 01.04.2014р. та у письмових поясненнях без номеру та дати, що надійшли на адресу господарського суду 25.02.2014р., позов прокурора підтримав, з посиланням на приписи Податкового кодексу України, рішень №9/12 від 27.05.2011р., №69/27 від 27.08.2010р. Луганської міської ради. Крім того, представник позивачів зазначив, що відповідач був обізнаний про необхідність приведення договору від 05.12.1995р. у відповідність до вимог діючого законодавства та рішень органу місцевого самоврядування, проте, не вчинив дій, спрямованих на підписання відповідної додаткової угоди.
Відповідач у відзиві б/н від 27.03.2014р. на позовну заяву та у судових засіданнях 25.02.2014р., 01.04.2014р. проти позовних вимог заперечив з тих підстав, що будівля гуртожитку, яка розташована на орендованій земельній ділянці, передана в комунальну власність.
Згідно із ст.75 Господарського процесуального кодексу України судом встановлено, що наявні у матеріалах справи документи є достатніми для прийняття повного та обґрунтованого рішення.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін та прокурора, господарський суд встановив:
За змістом ст.3 Земельного кодексу України від 18.12.1990р. (приймаючи до уваги, що правовідносини стосовно надання у користування земельної ділянки між позивачем та відповідачем склалися під час дії цього кодексу) розпорядження землею віднесено до повноважень рад народних депутатів, які в межах своєї компетенції передають землі у власність або надають у користування та вилучають їх. Повноваження щодо передачі, надання та вилучення земельних ділянок місцеві Ради народних депутатів можуть передавати відповідно органам державної виконавчої влади або виконавчим органам місцевого самоврядування.
Статтею 19 зазначеного нормативно-правового акту встановлено, що для будь-яких потреб у межах міста земельні ділянки (крім ріллі і земельних ділянок, зайнятих багаторічними насадженнями) надає міська рада народних депутатів.
Згідно із ст.8 Земельного кодексу України від 18.12.1990р. земля може надаватися в оренду в короткострокове користування - до трьох років (для випасання худоби, сінокосіння, городництва, державних та громадських потреб) і довгострокове - до п'ятдесяти років.
Відповідно до ст.24 вказаного кодексу України право тимчасового користування землею, в тому числі на умовах оренди, оформляється договором.
Як встановлено судом, 22.11.1995р. Луганським виконавчим комітетом народних депутатів було прийнято рішення №609/5 «О предоставлении во временное долгосрочное пользование на условиях аренды земельных участков Закрытому акционерному обществу «Луганский литейно-механический завод» под размещение общежитий».
На виконання зазначеного рішення, 05.12.1995р. між Виконавчим комітетом Луганської міської ради народних депутатів та Закритим акціонерним товариством «Луганський ливарно-механічний завод» (найменування якого на теперішній час змінено на Публічне акціонерне товариство «Луганський ливарно-механічний завод») укладено договір на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди).
14.12.1995р. договір від 05.12.1995р. зареєстровано у книзі записів договорів на право тимчасового користування землею Луганської міської ради народних депутатів за №1233.
За приписами п.п.1, 1.2 вказаного договору орендар на підставі рішення №609/5 від 22.11.1995р. Виконавчого комітету Луганської міської ради надає, а Закрите акціонерне товариство «Луганський ливарно-механічний завод» приймає в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 0,2152 га. Земельна ділянка надається на умовах оренди строком на 49 років під розміщення будівлі гуртожитку по вул.Комунальна, 82.
Відповідно до п.2.1 договору від 05.12.1995р. плата за землю вноситься землекористувачем у вигляді орендної плати в розмірі земельного податку з коефіцієнтом 1 щомісячно рівними частками.
Підпунктом «б» п.3.2 укладеного сторонами правочину встановлено, що землекористувач зобов'язаний своєчасно вносити обумовлену договором плату за землю, за несвоєчасне внесення плати за землю стягується пеня в розмірі 0,2% від суми недоїмки за кожен день прострочення.
Виходячи з принципу повного, всебічного та об'єктивного розгляду всіх обставин справи, суд дійшов висновку, що вимоги прокурора Артемівського району м.Луганська про внесення змін до договору від 05.12.1995р. підлягають частковому задоволенню, з огляду на наступне:
За змістом ч.ч.1, 2 ст.651, ч.1 ст.652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.
В силу норм ст.30 Закону України «Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Тобто, нормами чинного законодавства, передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін.
Відповідно до ч.3 ст.6 Цивільного кодексу України сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
За правилами ч.1 ст.632 вказаного Кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
За змістом підпункту «а» п.3.1 договору від 05.12.1995р. Виконком Луганської міської ради має право змінювати орендну плату при зміні економічної оцінки земель та ставки земельного податку.
Згідно із ч.1 ст.21 Закону України «Про оренду землі» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Законом України №309-VI від 03.06.2008р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» були внесені зміни до ч.ч.4, 5 ст.21 Закону України «Про оренду землі», внаслідок чого визначено, що річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю»; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю». Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки.
З огляду на зміни у законодавстві, 16.03.2010р. Луганською міською радою було прийнято рішення №64/82, у відповідності до якого запропоновано Закритому акціонерному товариству «Луганський ливарно-механічний завод» внести відповідні зміни до договору на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) від 05.12.1995р., реєстрація №1233 від 14.12.1995р., згідно із проектом договору, що є додатком до рішення.
Рішення №64/82 від 16.03.2010р. позивача було скеровано поштою на адресу відповідача, про що свідчить реєстр №3 від 16.03.2010р. розсилки копій рішень Луганської міської ради.
При цьому, договір про внесення змін до спірного договору сторонами підписаний не був.
01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, згідно із п.п.14.1.147, 14.1.136 ст.14 якого встановлено, що плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
В силу норм п.п.288.5.1, 288.5 ст.288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
За змістом п.274.1 ст.274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
Відтак, положення договору на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) від 05.12.1995р. не відповідають приписам чинного на теперішній час законодавства.
Крім того, як свідчать матеріали справи, 27.05.2011р. Луганською міською радою було прийнято рішення №9/12 «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м.Луганську», у відповідності до п.1 якого визначено, що при прийнятті Луганською міською радою рішень про передачу фізичним та юридичним особам в оренду земельних ділянок та при внесенні змін до вказаних рішень та до договорів оренди землі щодо зміни розміру річної орендної плати, розмір річної орендної плати за земельну ділянку встановлюється у цих рішеннях та у договорах оренди землі у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту залежно від мети використання земельної ділянки, яка (мета) та які (договірні коефіцієнти) зазначені у додатку до цього рішення. При цьому, розмір річної орендної плати за будь-яку земельну ділянку повинен бути не меншим ніж трикратний розмір земельного податку за цю земельну ділянку, який (розмір земельного податку) передбачений Податковим кодексом України, та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки.
За приписами ч.1 ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
У відповідності до п.2.19 постанови №6 від 17.05.2011р. Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Приймаючи до уваги, що обставин скасування рішення №9/12 від 27.05.2011р. Луганської міської ради «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м.Луганську» учасниками судового спору не наведено, а судом не встановлено, суд приймає до уваги положення вказаного акту органу місцевого самоврядування щодо розмірів коефіцієнтів, які мають застосовуватись при визначенні орендної плати за землю.
Таким чином, з огляду на приписи п.п.14.1.136, 14.1.147, ст.14, п.274.1 ст.274, п.п.288.5.1, 288.5 ст.288 Податкового кодексу України, а також положення рішення №9/12 від 27.05.2011р. Луганської міської ради «Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м.Луганську», приймаючи до уваги, що згідно із п.1.2 спірного договору земельна ділянка надавалась під розміщення будівлі гуртожитку, річний розмір орендної плати за договором від 05.12.1995р. має дорівнювати трикратному розміру земельного податку, тобто, встановлюватись у розмірі земельного податку із застосуванням до нього коефіцієнту 3.
Одночасно, за приписами п.п.271.1, 271.1.1, 271.1.2 ст.271 Податкового кодексу України базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом або площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Пунктом 34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Статтею 23 Закону України «Про оцінку земель» передбачено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
Згідно із ст.ст.18, 20 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Тобто, зміна розміру нормативно-грошової оцінки землі є передумовою зміни розміру орендних платежів, що не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі та є способом регулювання державою плати за користування землею.
Як свідчать матеріали справи, 27.08.2010р. Луганською міською радою було прийнято рішення №69/27 «Про деякі питання щодо укладання договорів оренди землі», за змістом п.1 якого при укладанні договорів оренди землі, які укладаються на підставі рішень Луганської міської ради про передачу фізичним (юридичним) особам в оренду земельних ділянок, в них (в договорах) передбачаються певні істотні умови.
Зокрема, за приписами п.1.6 вищезазначеного рішення у договорах оренди землі має міститися положення наступного змісту: «У разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки протягом терміну дії договору, пропорційно змінюється й розмір орендної плати без внесення відповідних змін в договір. Про зміну нормативної грошової оцінки земельної ділянки орган, уповноважений орендодавцем, письмово повідомляє орендаря або робить про це оголошення в місцевому засобі масової інформації».
За таких обставин, приймаючи до уваги приписи ч.1 ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо обов'язковості актів органів місцевого самоврядування, враховуючи, що запропонована позивачем редакція п.2.2 договору від 05.12.1995р. відповідає положенням рішення №69/27 від 27.08.2010р. Луганської міської ради, за висновками суду, вимога позивача в частині доповнення розділу «Плата за землю» договору пунктом 2.2 наступного змісту: « 2.2. В случае изменения нормативной денежной оценки земель города Луганска на протяжении срока действия договора, пропорционально изменяется и размер арендной платы без внесения соответствующих изменений в договор. Об изменении нормативной денежной оценки земель города Луганска арендодатель письменно сообщает арендатору или публикует об этом объявление в местных средствах массовой информации» є обґрунтованою.
Вимога прокурора про доповнення розділу «Плата за землю» договору від 05.12.1995р. п.2.3 наступного змісту: « 2.3. Годовая арендная плата платится за базовый налоговый (отчетный) период, который равен календарному месяцу, в денежной безналичной форме, ежемесячно на протяжении 30 календарных дней, следующих за последним календарным днём отчётного (налогового) месяца» також є обґрунтованою з огляду на приписи п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України, у відповідності до якої податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Крім того, за висновками суду, наявні підстави для доповнення розділу «Плата за землю» договору від 05.12.1995р. п.2.4 наступного змісту: « 2.4. В случае невнесения арендной платы в сроки, предусмотренные договором, с арендатора взыскивается пеня в размере пени, предусмотренной действующим законодательством, за несвоевременную оплату земельного налога от неоплаченой суммы за каждый день просрочки», враховуючи зміст п.п.1.1 ст.129 Податкового кодексу України, у відповідності до якого після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Наразі, за правилами п.4 вказаної статті пеня нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
З огляду на доповнення договору вищенаведеними пунктами, обґрунтованою є вимога прокурора про виключення з підпункту «а» п.3.1 розділу 3 «Права и обязанности сторон» слів «ставки земельного налога» та частково обґрунтованою вимога про виключення з підпункту «б» п.3.2 розділу 3 «Права и обязанности сторон» слів, цифр та знаків «своевременно вносить обусловленную договором плату за землю, за несвоевременное внесение платы взыскивается пеня в размере 0,2 процента от суммы недоимки за каждый день просрочки».
Зокрема, виключення слів, цифр та знаків «за несвоевременное внесение платы взыскивается пеня в размере 0,2 процента от суммы недоимки за каждый день просрочки» є необхідним, оскільки відповідальність у вигляді пені буде передбачена у п.2.4 договору від 05.12.1995р. Одночасно, виходячи з того, строки та порядок внесення орендної плати є істотними умовами правочину щодо оренди землі, приймаючи до уваги, що згідно із ст.24 Закону України «Про оренду землі» орендодавець має право вимагати від орендаря своєчасного внесення орендної плати, слова «своевременно вносить обусловленную договором плату за землю» не підлягають виключенню з тексту договору від 05.12.1995р.
Посилання відповідача на факт передання майна, що розташовано на земельній ділянці за адресою: м.Луганськ, вул.Комунальна, 82, у комунальну власність, як на підставу для відмови у задоволенні позову, судом до уваги не приймаються, враховуючи, що діючим законодавством не передбачено можливості автоматичного припинення дії договору оренди землі за наявності вказаних обставин.
Наразі, судом враховано, що у березні 2014 року відповідач звернувся до Виконавчого комітету Луганської міської ради з заявою про видачу рішення про припинення права постійного користування земельною ділянкою площею 0,2152 га за адресою: м.Луганськ, вул.Комунальна, 82. Проте, на момент розгляду справи відповідний акт органу місцевого самоврядування не прийнятий, право користування землею, в тому числі на умовах оренди Публічного акціонерного товариства «Луганський ливарно-механічний завод» не припинено.
Таким чином, приймаючи до уваги вищенаведене, позов прокурора Артемівського району м.Луганська в інтересах держави в особі Виконавчого комітету Луганської міської ради та Луганської міської ради до Публічного акціонерного товариства «Луганський ливарно-механічний завод» про внесення змін до договору від 25.05.2007р. підлягає частковому задоволенню.
Згідно зі ст.49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір підлягає стягненню з відповідача в доход Державного бюджету України.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.43, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Прокурора Артемівського району міста Луганська в інтересах держави в особі Виконавчого комітету Луганської міської ради, м.Луганськ, Луганської міської ради, м.Луганськ до Публічного акціонерного товариства «Луганський ливарно-механічний завод», м.Луганськ про внесення змін до договору оренди землі від 05.12.1995р., державна реєстрація №1233 від 14.12.1995р., задовольнити частково.
Внести зміни до договору оренди землі від 05.12.1995р., державна реєстрація №1233 від 14.12.1995р., відносно земельної ділянки загальною площею 0,2152 га, терміном на 49 років, за адресою: м.Луганськ, вул.Комунальна, 82 під розміщення будівлі гуртожитку, а саме:
- викласти п.2.1 розділу «Плата за землю» договору в новій наступній редакції: « 2.1. Плата за землю вносится землепользователем в виде арендной платы в размере земельного налога (годового) с коэффициентом 3»;
- доповнити розділ «Плата за землю» договору новими пунктами 2.2, 2.3, 2.4 наступного змісту:
« 2.2. В случае изменения нормативной денежной оценки земель города Луганска на протяжении срока действия договора, пропорционально изменяется и размер арендной платы без внесения соответствующих изменений в договор. Об изменении нормативной денежной оценки земель города Луганска арендодатель письменно сообщает арендатору или публикует об этом объявление в местных средствах массовой информации;
2.3. Годовая арендная плата платится за базовый налоговый (отчетный) период, который равен календарному месяцу, в денежной безналичной форме, ежемесячно на протяжении 30 календарных дней, следующих за последним календарным днём отчётного (налогового) месяца;
2.4. В случае невнесения арендной платы в сроки, предусмотренные договором, с арендатора взыскивается пеня в размере пени, предусмотренной действующим законодательством, за несвоевременную оплату земельного налога от неоплаченой суммы за каждый день просрочки».
- виключити з п.п.«а» п.3.1 розділу 3 «Права и обязанности сторон» слова «ставки земельного налога», з п.п.«б» п.3.2 розділу 3 «Права и обязанности сторон» слова, цифри та знаки «за несвоевременное внесение платы взыскивается пеня в размере 0,2 процента от суммы недоимки за каждый день просрочки».
В решті позову відмовити.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Луганський ливарно-механічний завод» (91055, м.Луганськ, Артемівський район, вул.Леніна, буд.195, код ЄДРПОУ 00292824) в доход Державного бюджету України на поточний рахунок №31214206783006, банк отримувача: ГУ ДКСУ в Луганській області, одержувач - УДКСУ у м.Луганську, МФО 804013, код ЄДРПОУ 37991503, код класифікації доходів (ККД): 22030001, назва «Судовий збір» (Державна судова адміністрація України, 050); символ звітності банку: 206, судовий збір в сумі 1218 грн.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
У судовому засіданні 01.04.2014р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Повне рішення складено 03.04.2014р.
Суддя Ю.О. Паляниця
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2014 |
Оприлюднено | 04.04.2014 |
Номер документу | 38017566 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Паляниця Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні