ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-602, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Махаринець Д.Є.
Суддя-доповідач:Жизневська А.В.
УХВАЛА
іменем України
"02" квітня 2014 р. Справа № 817/3819/13-а
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Жизневської А.В.
суддів: Кузьменко Л.В.
Малахової Н.М.,
при секретарі Сидорук Р.М. ,
за участю представника Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "12" лютого 2014 р. у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Рівнетеплоенерго" до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень ,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2014 року позов задоволено. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області (далі-ДПІ) від 18 жовтня 2013 року № 0004741342 та № 0004732342. Присуджено на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Рівнетеплоенерго" (далі-Товариство) із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 458,80 грн.
Апелянт в апеляційній скарзі, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати вказану постанову та прийняти нову про відмову у задоволенні позову.
Перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона не підлягає до задоволення з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачається, що за результатами документальної позапланової виїзної перевірки ДПІ питань дотримання вимог податкового законодавства по взаєморозрахунках з ТОВ "ЮНАМ" за період з 01.01.2010 року по 31.12.2012 року та на підставі акту перевірки №710/17-16-22-01/36598008 від 04.10.2013 року, прийнято податкові повідомлення-рішення форми від 18.10.2013 р. №0004741342 про заниження суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість за основним платежем на суму 30 588, 00 грн., за штрафними санкціями на суму 15 294, 00 грн., всього на суму 45 882, 00 грн., та податкове повідомлення-рішення від 18.10.2013 р. №0004732342 про заниження суми грошового зобов'язання по податку на прибуток підприємств за основним платежем на суму 28 608, 00 грн., за штрафними санкціями на суму 14 304, 00 грн., всього на суму 42 912, 00 грн.
Згідно вказаних документів Товариство порушило п.185.1 ст.185, п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.14, п.201.15 ст.201 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) внаслідок чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 30 688, 00 грн., в т.ч.: за травень 2011 року на суму 307 грн., червень 2011 року на суму 978 грн., липень 2011 року на суму 2267 грн., серпень 2011 року на суму 550 грн., жовтень 2011 року на суму 10921 грн., та листопад 2011 року на суму 15565 грн., а також порушення п.44.1 ст.44 розділу I, п.п.138.8. п.138.8., ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139, п.144.1. ст.144 розділу III Податкового кодексу України щодо завищення від'ємного значення об'єкта оподаткування за 2011 рік на суму 31927,70 грн., що призвело до завищення витрат за I квартал 2012 року на суму 31927,70 грн., в результаті чого занижено податок на прибуток підприємств за 2012 рік на суму 28608 грн., в т.ч. за II квартал 2012 року на суму 17656грн. та IV квартал 2012 року на суму 10592 грн.
За змістом акту перевірки підставою для винесення вказаних податкових повідомлень-рішень стали дані акту №807/2200/25239357 від 03.07.2013 р. "Про неможливість проведення позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ «ЮНАМ» щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01.01.2010 р. по 31.12.2012 р.", відповідно до яких ТОВ «ЮНАМ» не підтверджено фактичне постачання товарів та послуг на адресу ТОВ «Рівнетеплоенерго», що свідчить про відсутність взаєморозрахунків між контрагентами, тому підтвердження факту наявності фактичного руху активів відсутнє. А відтак, за відсутності придбання активів, відсутні підстави для податкового обліку.
Суд встановив, що Товариство займається господарською діяльністю з постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря. 04.05.2011 року воно (покупець) уклало з ТОВ «ЮНАМ» (виконавець) договір №0-00000010, предметом якого було виконання робіт, пов'язаних з проведенням повірки та профілактичного обслуговування приладів.
При розгляді справи у суді першої інстанції на підтвердження господарських операцій, вчинених згідно вказаного договору, позивачем представлено належно оформлені первинні документи. Дослідивши їх суд з'ясував, що проведення реальної повірки та профілактичного обслуговування приладів підтвержується видатковими накладними №0-00000003 від 04.05.2011 року профілактичне обслуговування та повірка газового лічильника РГ-К-400 на суму 1840,00 грн., в т.ч. ПДВ 306,67 грн.; №0-057 від 16.08.2011 року ремонт і повірка коректора газу ОКВГ на суму 3300 грн., в т.ч. ПДВ 550,00 грн.; №0-030 від 24.06.2011 року Профілактичне обслуговування та повірка газових лічильників ЛГ-200, ЛГ-80, ремонт лічильника ЛГ-200 на загальну суму 5870,00 грн., в т.ч. ПДВ 978,33 грн.; №0-050 від 29.07.2011 року профілактичне обслуговування та повірка газового лічильника ЛГ-К-80, ремонт лічильників РГ-К-100, РГ-К-40, РГ-К-80 на загальну суму 13600,01 грн., в т.ч. ПДВ 2266,67 грн. Також, підтверджено податковими накладними №9 від 04.05.2011 року Профілактичне обслуговування та повірка газового лічильника РГ-К-400 на суму 1840,00 грн., в т.ч. ПДВ 306,67 грн.; №126 від 10.08.2011 року ремонт і повірка коректора газу ОКВГ на суму 3300 грн., в т.ч. ПДВ 550,00 грн.; №69 від 24.06.2011 року профілактичне обслуговування та повірка газових лічильників ЛГ-200, ЛГ-80, ремонт лічильника ЛГ-200 на загальну суму 5870,00 грн., в т.ч. ПДВ 978,33 грн.; №106 від 28.07.2011 року профілактичне обслуговування та повірка газового лічильника ЛГ-К-80, ремонт лічильників РГ-К-100, РГ-К-40, РГ-К-80 на загальну суму 13600,01 грн., в т.ч. ПДВ 2266,67 грн. Всього на суму 24610,01 грн., в т.ч. ПДВ в сумі 4101,67 грн.
Суд з'ясував, що податок на додану вартість на підставі вищенаведених податкових накладних в сумі 4101,67 грн. в повному обсязі віднесено Товариством до складу податкового кредиту в травні 2011 року на суму 306,67 грн., в червні 2011 року на суму 978,33 грн., в липні 2011 року на суму 2266,67 грн., в серпні 2011 року на суму 550 грн.
Оплата товарно-матеріальних цінностей та здійснення розрахунків між сторонами підтверджено виписками банку, за якими платіжним дорученням №1170 від 10.05.2011 року на користь ТОВ «ЮНАМ» Товариством сплачено 1840 грн.; платіжним дорученням №1728 від 12.07.2011 року сплачено 5870 грн.; платіжним дорученням №1977 від 28.07.2011 року сплачено 13600 грн.; платіжним дорученням №273 від 10.08.2011 року сплачено 3300 грн. Всього сума сплачених Товариством коштів за виконані роботи ТОВ «ЮНАМ» складає 24610,01 грн., тобто розрахунок здійснено в повному обсязі.
Судом встановлено, що 14.07.2010 року між Товариством (покупець) та ТОВ "ЮНАМ" (Генпідрядник) укладено договір генерального підряду №0126, предметом якого є поставка обладнання та здійснення його монтажу, налагодження і здача системи комерційного обліку газу шляхом проведення реконструкції обладнання на котельнях ТОВ "Рівнетеплоенерго". Вартість робіт та товарів по даному договору становить 589332,20 грн. в т.ч. ПДВ 98222,03 грн., термін дії встановлено до 31.12.2011 року.
Виконання господарських операцій за вказаним договором №0126 від 14.07.2010 року оформлено видатковими накладними, дослідженими в судовому засіданні, №0-056 від 17.08.2011 року виготовлення проекту вузла обліку газу на суму 37800 в т.ч. ПДВ 6300 грн., №0-00000083 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 57598,80 в т.ч. ПДВ 9599,80 грн., №0-00000080 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 66685,20 грн. в т.ч. ПДВ 11114,20 грн., №0-00000081 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 23386,80 грн. в т.ч. ПДВ 3897,80 грн., №0-00000082 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 63074,40 грн. в т.ч. ПДВ 10512,40 грн., №0-00000084 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 53145,60 грн. в т.ч. ПДВ 8857,60 грн., №0-00000085 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 23968,80 грн. в т.ч. ПДВ 3994,80 грн., №0-00000086 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 54484,80 грн. в т.ч. ПДВ 9080,80 грн., №0-00000087 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 26520,00 грн. в т.ч. ПДВ 4420,00 грн., №0-00000088 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 23754 грн. в т.ч. ПДВ 3959 грн.; податковими накладними №154 від 17.08.2011 року виготовлення проекту вузла обліку газу на суму 37800 в т.ч. ПДВ 6300 грн., №171 від 28.11.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 19199,52 грн. в т.ч. ПДВ 3199,92 грн., №168 від 28.11.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 19199,82 грн. в т.ч. ПДВ 3199,97 грн., №165 від 28.11.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 19199,88 грн. в т.ч. ПДВ 3199,98 грн., №167 від 28.11.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 18200,12 грн. в т.ч. ПДВ 3200,02 грн., №169 від 28.11.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 16589,56 грн. в т.ч. ПДВ 2764,93 грн., №166 від 03.10.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 16590,00 грн. в т.ч. ПДВ 2765 грн., №173 від 03.10.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 16986 грн. в т.ч. ПДВ 2831 грн., №170 від 03.10.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 15360,00 грн. в т.ч. ПДВ 2560 грн., №172 від 03.10.2011 року монтаж обладнання обліку газу на суму 16590 грн. в т.ч. ПДВ 2765 грн., №161 від 01.08.2011 року та №162 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 57598,80 в т.ч. ПДВ 9599,80 грн., №107 від 01.08.2011 року ТМЦ на суму 66685,20 грн. в т.ч. ПДВ 11114,20 грн., №1 від 16.11.2011 року ТМЦ на суму -467 грн. в т.ч. ПДВ -78 грн., №155 від 01.08.2011 року ТМЦ на суму 23386,80 грн. в т.ч. ПДВ 3897,80 грн., №156 від 01.08.2011 року ТМЦ на суму 63074,40 грн. в т.ч. ПДВ 10512,40 грн., №2 від 16.11.2011 року ТМЦ на суму -1236 грн., в т.ч. ПДВ -206 грн., №153 від 01.08.2011 року ТМЦ на суму 53145,60 грн. в т.ч. ПДВ 8857,60 грн., №157 від 01.08.2011 року ТМЦ на суму 23968,80 грн. в т.ч. ПДВ 3994,80 грн., №158 від 01.08.2011 року ТМЦ на суму 54484,80 грн. в т.ч. ПДВ 9080,80 грн., №159 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 26520,00 грн. в т.ч. ПДВ 4420,00 грн., №160 від 17.08.2011 року ТМЦ на суму 23754 грн. в т.ч. ПДВ 3959 грн.
Вказане підтверджено і актами виконаних робіт б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул.Чорновола, 99 на суму 74218,62 грн. в т.ч. ПДВ 12369,77 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул.Чорновола, 99 на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул.Курчатова, 54 на суму 83377,38 грн. в т.ч. ПДВ 13896,23 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Курчатова, 54 на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Поліська, 5Б на суму 39617,62 грн. в т.ч. ПДВ 6602,94 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Поліська, 5Б на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул.Дворецька, 57 на суму 79694,82 грн. в т.ч. ПДВ 13282,47 грн.,б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Дворецька, 57 на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором пров.Робітничий, 2А на суму 70749,72 грн. в т.ч. ПДВ 11791,62 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором пров.Робітничий, 2А на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Олексинська, 31А на суму 36748,30 грн. в т.ч. ПДВ 6124,72 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Олексинська, 31А на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Дворецька, 108Г на суму 69034,66 грн. в т.ч. ПДВ 11505,78 грн., б/н від 28.11.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Дворецька, 108Г на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Буковинська, 12А на суму 41071,90 грн. в т.ч. ПДВ 6845,32 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Буковинська, 12А на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Буковинська, 20А на суму 38701,54 грн. в т.ч. ПДВ 6450,26 грн., б/н від 03.10.2011 року вузол обліку газу з коректором вул. Буковинська, 20А на суму 4199,70 грн. в т.ч. ПДВ 699,95 грн.
Судом з'ясовано, що податок на додану вартість на підставі виписаних вищенаведених податкових накладних в загальній сумі 26485,82 грн. в повному обсязі віднесено Товариством до складу податкового кредиту в жовтні 2011 року на суму 10921 грн., в листопаді 2011 року на суму 15564,82 грн., в серпні 2011 року на суму 71736,40 грн.
Розрахунки підтверджено, платіжними дорученнями №1993 від 01.08.2011 року на суму 300000 грн., №1013 від 17.10.2011 року на суму 10000 грн., №1020 від 18.10.2011 року на суму 30000 грн., №1031 від 19.10.2011 року на суму 20000 грн., №1038 від 20.10.2011 року на суму 40000 грн., №1079 від 24.10.2011 року на суму 5000 грн., №1171 від 31.10.2011 року на суму 15000 грн., №1207 від 04.11.2011 року на суму 15000 грн., №1228 від 08.11.2011 року на суму 20000 грн., №1300 від 17.11.2011 року на суму 20000 грн., №1442 від 30.11.2011 року на суму 114335,86 грн., №20 від 29.02.2012 року на суму 1704 грн. Всього сума сплачених Товариством коштів за товар та роботи на користь ТОВ «ЮНАМ» складає 589332,20 грн., розрахунок здійснено в повному обсязі.
Судом встановлено, що товарно-матеріальні цінності отримувалися уповноваженими особами Товариства безпосередньо на підставі довіреностей.
В ході розгляду справи на вимогу суду підтвердження реальності укладення договорів з ТОВ «ЮНАМ» у м.Львові позивачем представлено обґрунтовані докази, що договори від 14.07.2010 року та 04.05.2011 року укладалися між керівниками ТОВ "Рівнетеплоенерго" та ТОВ "ЮНАМ" у м.Львові за адресою офісу ТОВ "ЮНАМ": м.Львів, вул.Стефаника, 10. Підтвердженням цього факту є наказ ТОВ "Рівнетеплоенерго" від 11.05.2011 року №30 та листок відрядження директора Коропецького С.М., а також шляховий листок та списання пального на поїздку до м.Львова, які надані та перевірені судом.
Також, на вимогу суду та в підтвердження дійсної поставки обладнання та здійснення його монтажу, налагодження і здачі системи комерційного обліку газу шляхом проведення реконструкції обладнання на котельнях ТОВ "Рівнетеплоенерго" за адресами: вул.Буковинська, 20 та 12А, Курчатова, 54, Поліська, 5Б, Дворецька, 57 та 108Г, Чорновола, 99А, Олексинська, 31А, пров.Робітничий, 2А з боку ТОВ "ЮНАМ", від позивача витребовувалися додаткові докази, які останнім надано, перевірено судом та приєднано до матеріалів справи, а саме копії витягів з робочих проектів дооснащення вузлів обліку природного газу на котельнях, копії технічних умов на реконструкції вузлів обліку природного газу, які видавалися публічним акціонерним товариством "Рівнегаз", копії актів обстеження та встановлення вузлів обліку газу, затверджених ПАТ "Рівнегаз", що підтверджує реальність господарських операцій між позивачем та ТОВ «ЮНАМ».
Судом також встановлено, що первинні документи та податкові накладні, на підставі яких позивач сформував спірну суму податкового кредиту та валових витрат за господарськими операціями з ТОВ «ЮНАМ», оформлені належним чином, містять всі необхідні реквізити, складені особами, що на момент їх складання були в установленому порядку зареєстровані як юридичні особи та як платники податків (в тому числі і податку на додану вартість). Досліджені судом документи повністю розкривають зміст вказаних господарських операцій і відповідають їм, а також відображають реальність руху активів позивача, що відбувся внаслідок здійснення таких господарських операцій. Товарно-матеріальні цінності, придбані Товариством у ТОВ «ЮНАМ», належним чином обліковуються в його бухгалтерському та податковому обліку, а також використані для потреб його господарської діяльності і в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності.
Згідно акту №710/17-16-22-01/36598008 від 04.10.2013 року документи, необхідні для підтвердження реальності здійснення господарських операцій з ТОВ «ЮНАМ», були надані Товариством до перевірки в повному обсязі.
Суд дослідив представлені докази, надав їм належну правову оцінку у відповідності до ч.ч.1, 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", пп.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість», п.п.198.1., 198.3., 198.6 ст.198 Податкового кодексу України та дійшов вірного висновку, що належним чином оформлена податкова накладна є достатньою підставою для включення сум податку на додану вартість до складу податкового кредиту по даті здійснення хоча б однієї із першої подій (перерахування коштів в оплату товарів або отримання податкової накладної). Визначальним фактором для віднесення витрат до складу валових та сум ПДВ до складу податкового кредиту є наявність підтверджуючих первинних документів та зв'язок таких витрат та ПДВ із господарською діяльністю платника податків, а також реальність здійснюваних операцій. При розгляді справи підтверджено як реальність (товарність) здійснених господарських операцій між позивачем та його контрагентами, так і використання придбаних у ТОВ «ЮНАМ» товарно-матеріальних цінностей для потреб його господарської діяльності і в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності.
Щодо висновків ДПІ про безтоварність господарських операцій, то суд вірно зазначив, що вони базуються на припущеннях і спростовуються дослідженими письмовими доказами, які містяться в матеріалах справи, а відтак є безпідставними.
Суд також вірно зазначив, що є безпідставними твердження ДПІ про відсутність інформації щодо складських приміщень та виробничих потужностей контрагента Товариства - ТОВ «ЮНАМ», оскільки вказане не може однозначно та беззаперечно свідчити про неможливість виконання ним договорів, так як одні лише ці відомості не є достатнім доказом відсутності чи наявності будь-яких видів майна у такого суб'єкта господарювання. Крім того, обставини відсутності у контрагента трудових та матеріально-технічних ресурсів для здійснення господарської діяльності не можуть бути доказом неспроможності виконання тих чи інших господарських операцій з огляду на відсутність законодавчого обмеження щодо використання у господарській діяльності лише власних основних та транспортних засобів, як і найманої праці шляхом укладення відповідно договорів оренди та інших цивільно-правових договорів. Крім того, Закон України «Про податок на додану вартість» та діючий Податковий кодекс України не ставлять в залежність право віднесення сплачених сум ПДВ до податкового кредиту від податкового обліку (стану) інших осіб і фактичної сплати контрагентами податку до бюджету. Включення до складу податкового кредиту сум ПДВ є правом окремо взятого платника податків і не залежить від розрахунків з бюджетом третіх осіб. Якщо контрагент не виконав свого зобов'язання по сплаті податку до бюджету або встановлено порушення податкового законодавства з боку контрагента, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цієї особи. Поряд з цим, суд зясував, що перевіркою не встановлено жодних фактів, які б свідчили про те, що діяльність Товариства спрямована на здійснення операцій, пов'язаних з податковою вигодою, переважно з контрагентами, які не виконують своїх податкових зобов'язань, зокрема й у випадках, коли такі операції здійснюються через посередників.
З огляду на вище викладене, враховуючи з'ясовані обставини, що мають значення для вирішення спору, суд дійшов обгрунтованого висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Податковим органом, у відповідності до приписів ч.2 ст.71 КАС України, не надано доказів на підтвердження правомірності прийнятого ним рішення та на спростування вище викладеного.
Постанову прийнято з додержанням норм матеріального та процесуального права, підстави для її скасування відсутні.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 212 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "12" лютого 2014 р. без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя А.В. Жизневська
судді: Л.В. Кузьменко
Н.М. Малахова
Повний текст cудового рішення виготовлено "02" квітня 2014 р.
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
2 - позивачу/позивачам: Товариство з обмеженою відповідальністю "Рівнетеплоенерго" вул.Д.Галицького, 27,м.Рівне,33027
3- відповідачу/відповідачам: Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області вул. Відінська,8,м.Рівне,33023
4-третій особі: - ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2014 |
Оприлюднено | 08.04.2014 |
Номер документу | 38047073 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Жизневська А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні