У Х В А Л А
31 березня 2014 р. Справа № 804/4245/14 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Ляшко О.Б., перевіривши матеріали позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Продтехнологія" до Магдалинівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Головного управління Держземагенства у Дніпропетровській області про зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Продтехнологія" звернулось до суду з позовною заявою, в якій просить:
- зобов'язати Головне управління Держземагенства у Дніпропетровській області виправити технічну помилку в договорі оренди землі від 25.12.2009 року, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Продтехнологія" та Магдалинівською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області на підставі розпорядження № 217-р-09 від 28.04.2009 року: - у розділі 1 договору та додатках до зазначеного договору (акті встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), її приймання та передачі орендодавцем орендареві і передачі орендареві на зберігання межових знаків земельної ділянки на території Жданівської сільської ради від 25.12.2009 року; кадастровому плані-схемі; Розрахунку по орендній платі) виправити кадастровий номер з "1222382500:01:001:0143" на "1222382500:01:001:0145";
- зобов'язати Головне управління Держземагенства у Дніпропетровській області укласти додаткову угоду до договору оренди землі від 25.12.2009 року.
Відповідно до ч. 2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Справа адміністративної юрисдикції, як визначено пунктом 1 частини 1 статті 3 цього ж Кодексу - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно з положеннями п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Як вбачається з позовної заяви, позивач обґрунтовує позовні вимоги порушенням свого права при укладенні договору оренди землі.
Відповідно до ст. 10 Господарського процесуального кодексу України спори, що виникають при укладенні господарських договорів, можуть бути подані на вирішення господарського суду.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 12 Господарського процесуального кодексу України господарським судам підвідомчі справи у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні господарських договорів.
Таким чином, суд доходить висновку, що спір між позивачем та відповідачами виник у сфері господарських правовідносин, не є публічно-правовим, а тому юрисдикція адміністративних судів, що встановлена статтею 17 Кодексу адміністративного судочинства України, на нього не поширюється. Зважаючи на суб'єктний склад сторін, вказаний спір має розглядатися в порядку господарського судочинства.
Згідно пункту 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Виходячи з аналізу зазначених норм та на підставі викладених обставин, суд вважає, що у відкритті провадження в адміністративній справі має бути відмовлено.
На підставі викладеного, керуючись п. 1 ч. 1 ст. 109 Кодексу адміністративного судочинства України,-
УХВАЛИВ:
У відкритті провадження в адміністративній справі за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Продтехнологія" до Магдалинівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Головного управління Держземагенства у Дніпропетровській області про зобов'язання вчинити дії - відмовити.
Роз'яснити позивачу, що повторне звернення тієї самої ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження не допускається.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня отримання копії цієї ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку та у строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.Б. Ляшко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.03.2014 |
Оприлюднено | 09.04.2014 |
Номер документу | 38094949 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні