Постанова
від 25.03.2014 по справі 805/1478/14
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 березня 2014 р. Справа № 805/1478/14

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Толстолуцька М.М., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» про зобов'язання виконати не вчинені дії, зазначені в п. 7 листа - вимоги від 14.10.2013 № 21-04-10/4060.

Державна фінансова інспекція в Донецькій область звернулась до суду з позовом до Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» про зобов'язання виконати не вчинені дії, зазначені в п. 7 листа - вимоги від 14.10.2013 № 21-04-10/4060.

Представник позивача у судове засідання з'явився, через канцелярію суду в порядку статті 137 Кодексу адміністративного судочинства України надав заяву про уточнення позовних вимог, в якій просив зобов'язати Комунальну установу «Парк культури і відпочинку м. Донецька» виконати не вчинені дії, зазначені в п. 7 Вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 14.10.2013 № 21-04-10/4060, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за юридичними особами щодо якої здійснено витрати; забезпечити стягнення у судовому порядку з подальшим перерахуванням до бюджету на код платежу 21080600 «Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організації» коштів, витрачених у минулих роках, у сумі 143 868, 00 гривень. Також у заяві про уточнення позовних вимог представник позивача просив розглянути справу в порядку письмового провадження.

Представник відповідача у судове засіданя не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся судом належним чином.

За таких обставин суд, враховуючи вимоги частини четвертої статті 122, частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за можливе розглянути справу за відсутності представників сторін в порядку письмового провадження,

ВСТАНОВИВ:

Державна фінансова інспекція в Донецькій області звернулась до суду з позовом до Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» про зобов'язання виконати не вчинені дії, зазначені в п. 7 Вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 14.10.2013 № 21-04-10/4060, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за юридичними особами щодо якої здійснено витрати, забезпечити стягнення у судовому порядку з подальшим перерахуванням до бюджету на код платежу 21080600 «Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організації» коштів, витрачених у минулих роках, у сумі 143 868, 00 гривень.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до ухвали Київського суду м. Донецька від 12.08.2013 року проведено позапланову ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» за період з 01.01.2006 по 31.07.2013 в ході якої були встановлені порушення на загальну суму 4 539 863,52 гривень що зафіксовано у акті ревізії від 13.09.2013 № 21-04-09/63, який підписаний керівництвом закладу 18.09.2013 з запереченнями.

За результатами проведеної ревізії відповідно до частини 1 пункту 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, із змінами та доповненнями на адресу Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» в особі директора Касянова О.О. пред'явлено вимогу від 14.10.2013 № 21-04-10/4060 щодо усунення виявлених ревізією порушень.

Відповідно до частини другої статті 15 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються. Однак, вимога органу державної фінансової інспекції виконана частково, невідшкодована сума фінансових порушень яка складає 143 868,00 тис. гривень.

Посилаючись на пункт 10 частини першої статті 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» позивач просив зобов'язати Комунальну установу «Парк культури і відпочинку м. Донецька» виконати не вчинені дії, зазначені в п. 7 Вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 14.10.2013 № 21-04-10/4060, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за юридичними особами щодо якої здійснено витрати; забезпечити стягнення у судовому порядку з подальшим перерахуванням до бюджету на код платежу 21080600 «Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організації» коштів, витрачених у минулих роках, у сумі 143 868, 00 гривень.

Судом встановлено позивач - Державна фінансова інспекція в Донецькій області. Відповідно до статті 1 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" (далі за текстом - Закон), державна контрольно-ревізійна служба складається з Головного контрольно-ревізійного управління України, контрольно-ревізійних управлінь в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) в районах, містах і районах у містах.

На підставі пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2011 № 765 «Про утворення територіальних органів Державної фінансової інспекції» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фінансової інспекції шляхом перетворення територіальних органів Головного контрольно-ревізійного управління за переліком згідно з додатком.

Відповідно до Додатку до вищеназваної постанови, Контрольно-ревізійне управління в Донецькій області перетворено у Державну фінансову інспекцію в Донецькій області.

Таким чином, позивач - Державна фінансова інспекції в Донецькій області є юридичною особою публічного права, територіальним органом Державної фінансової інспекції.

Позивач діє на підставі Положення про державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.10.2011 № 1236, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.10.2011 за № 1212/19950.

Відповідач - Комунальна установа «Парк культури і відпочинку м. Донецька» зареєстрована в якості юридичної особи, включена до ЄДРПОУ за номером 34746454.

Головними завданнями державної контрольно-ревізійної служби відповідно до статті 2 Закону, є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування.

Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Так, Державною фінансовою інспекцією в Донецькій області було проведено позапланову ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» за період з 01.01.2006 по 31.07.2013 в ході якої були встановлені порушення на загальну суму 4 539 863,52 гривень що зафіксовано у акті ревізії від 13.09.2013 № 21-04-09/63, який підписаний керівництвом закладу 18.09.2013 з запереченнями.

Вибірковою ревізією відповідності сплаченої вартості товарів, робіт та послуг умовам укладених договорів за період з 01.10.2011 по 31.12.2011, з 01.04.2012 по 31.10.2012, з 01.01.2013 по 31.03.2013 встановлено, що відповідно до договорів, укладених між ПП «Ларвік» та Парком, ПП « Ларвік» здійснював послуги по відеоспостереженню Парка, а саме:

- договір від 11.10.2011 № 61, від 01.04.2012 № 28, від 01.08.2012 №72, укладений між ПП «Ларвік» (виконавець), в особі директора Чорного С.М. та Парком (замовником), в особі директора Касьянова О.О. на предмет виконання послуг по відеоспостереженню. Згідно п. 1.1 договору відеоспостереження здійснюється з 20.00 до 08.00 шляхом виставлення поста чотирьох операторів в ніч. Вартість роботи одного оператора 19 гривень в годину, відповідно до п. 1.2 договору. Відповідно п. 2.2 Виконавець забезпечує безпеку та порядок на об'єкті замовника шляхом перегляду відеоспостереження розташованого на об'єкті.

Взагалі між Парком та ПП «Ларвік» укладено договори на послуги по відеоспостереженню на загальну суму 143 868,00 гривень.

Відповідно до наданих до звірки виписок банку, платіжних доручень, парком за період з 01.10.2011 по 28.02.2013 сплачено коштів ПП «Ларвік» за вищезазначеними договорами на суму 143 868,00 гривень.

Згідно даних зворотно - сальдових відомостей, інвентарних карток система відеоспостереження в бухгалтерському обліку Парку не рахується. Вищезазначеними договорами обумовлено виконання робіт по відеоспостереженню, шляхом використання відеоспостереження розташованого на об'єкті.

Тобіш, відповідачем у періоді з 01.10.2011 по 28.02.2013 здійснено оплата коштів за послуги відеоспостереження на обладнанні, яке не рахується на балансі Парку на загальну суму 143 868,00 гривень.

Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 10 Закону головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право пред'являти керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збереження і використання державної власності та фінансів, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства.

Пунктом 10 цієї ж статті передбачено, що у разі, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів органи контрольно-ревізійної служби звертаються до суду у інтересах держави.

Крім того, відповідно до пункту 46 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. № 550 (далі за текстом - Порядок № 550), якщо вжитими в період ревізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених порушень, контролюючим органом у строк не пізніше ніж 10 робочих днів після реєстрації акта ревізії, а у разі надходження заперечень (зауважень) до нього - не пізніше ніж 3 робочих дні після надіслання висновків на такі заперечення (зауваження) надсилається об'єкту контролю письмова вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства із зазначенням строку зворотного інформування.

Про усунення виявлених ревізією фактів порушення законодавства цей об'єкт контролю у строк, визначений вимогою про їх усунення, повинен інформувати відповідний контролюючий орган з поданням завірених копій первинних, розпорядчих та інших документів, що підтверджують усунення порушень.

Позивачем на адресу Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» в особі директора Касянова О.О. пред'явлено вимогу від 14.10.2013 № 21-04-10/4060 щодо усунення виявлених ревізією порушень.

У судовому засіданні встановлено, що відповідачем вимога виконана частково, невідшкодована сума фінансових порушень складає 143 868,00 гривень, з огляду на що суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог Державної фінансової інспекції в Донецькій області та задовольняє позов у повному обсязі.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 2, 9, 24, 71, 94, 160, 167, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Комунальної установи «Парк культури і відпочинку м. Донецька» про зобов'язання виконати не вчинені дії, зазначені в п. 7 Вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 14.10.2013 № 21-04-10/4060, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за юридичними особами щодо якої здійснено витрати, забезпечити стягнення у судовому порядку з подальшим перерахуванням до бюджету на код платежу 21080600 «Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організації» коштів, витрачених у минулих роках, у сумі 143 868, 00 гривень - задовольнити.

Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за юридичними особами щодо якої здійснено витрати.

Забезпечити стягнення у судовому порядку з подальшим перерахуванням до бюджету на код платежу 21080600 «Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організації» коштів, витрачених у минулих роках, у сумі 143 868, 00 гривень.

Постанову ухвалено у нарадчій кімнаті 25 березня 2014 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Толстолуцька М.М.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.03.2014
Оприлюднено16.04.2014
Номер документу38188182
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/1478/14

Постанова від 25.03.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Толстолуцька М.М.

Ухвала від 04.03.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Толстолуцька М.М.

Ухвала від 18.02.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Толстолуцька М.М.

Ухвала від 03.02.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Толстолуцька М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні