Рішення
від 15.04.2014 по справі 906/338/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "15" квітня 2014 р. Справа № 906/338/14

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Гансецького В.П.

за участю представників сторін:

від позивача: Семенюк В.С., дов. від 16.09.13р. № 1.20/6-3119

від відповідача: не з'явився

розглянув у відкритому судовому засіданні в м.Житомирі справу

за позовом Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (м.Житомир)

до Товариства з додатковою відповідальністю "Бердичівмонолітбуд" (м.Бердичів Житомирської області)

про стягнення 2000,00 грн.

Позивач звернувся з позовом про стягнення на свою користь з відповідача із зарахуванням в дохід загального фонду Державного бюджету 2000,00 грн., з яких 1000,00 грн. штрафу за порушення законодавства про захист економічної конкуренції згідно рішення Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 12.03.13р. № 1.16/-11р та 1000,00 грн. пені.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідач відзиву на позов не подав, свого представника в судове засідання не направив, про причини неявки суд не повідомив, хоча про час та місце розгляду справи повідомлений своєчасно та належним чином, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.21).

Відповідно до ст.75 ГПК України, справа розглядалась за наявними в ній матеріалами.

Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, господарський суд,-

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ч.4 ст.4 Закону України "Про захист економічної конкуренції" від 11.01.01р. № 2210-III, державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України.

Згідно ст.22 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" від 26.11.93р. № 3659-ХІІ, розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Невиконання розпоряджень, рішень та вимог органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимог уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення тягне за собою передбачену законом відповідальність.

Відповідно до ст.25 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", з метою захисту інтересів держави, споживачів та суб'єктів господарювання Антимонопольний комітет України, територіальні відділення Антимонопольного комітету України у зв'язку з порушенням законодавства про захист економічної конкуренції органами влади, юридичними чи фізичними особами подають заяви, позови, скарги до суду, в тому числі про зобов'язання виконати рішення органів Антимонопольного комітету України.

Відповідно до ст.51 Закону України "Про захист економічної конкуренції", порушення законодавства про захист економічної конкуренції тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Рішенням Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 12.03.13р. № 1.16/-11р (далі -рішення), визнано, зокрема, що відповідач не подав інформацію на вимоги голови Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України: від 29.11.12р. № 1.20/5-4357 та від 26.12.12р. № 1.20/5-4799 у встановлені головою відділення строки, чим вчинив порушення, передбачені пунктом 13 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" (п.1,п.2 резолютивної частини рішення).

Згідно даного рішення, за вчинення порушень, зазначеного в пунктах 1 та 2 резолютивної частини рішення на відповідача накладено штрафи відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" по 500,00 грн. за кожне порушення, всього в загальній сумі 2000,00 (а.с.11-14).

Зазначеним рішенням відповідача було проінформовано про обов'язок сплати штрафу у двомісячний строк з дня одержання рішення відповідно до ч.3 ст.56 Закону України "Про захист економічної конкуренції".

Згідно даних позивача, копія рішення була надіслана ним на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення 13.03.13р., але не була вручена останньому та повернулася на адресу позивача з відміткою поштового зв'язку "за закінчення терміну зберігання".

Згідно листа № 1.20/5-2066 від 06.06.13р. позивач звернувся до Бердичівської міської ради з проханням вручити ТДВ "Бердичівмонолітбуд" копію рішення Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 12.03.13р. № 1.16/-11р (а.с.15).

З листа Бердичівської міської ради від 20.06.13р. № 02-20/1700 вбачається, що при відвіданні ТДВ "Бердичівмонолітбуд" встановлено, що на його території знаходився лише охоронець, який заявив, що підприємство не працює та відмовився від отримання документів (а.с.16).

Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" (далі - Закон), рішення (витяг з нього за вилученням інформації з обмеженим доступом, а також визначеної відповідним державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, головою територіального відділення Антимонопольного комітету України інформації, розголошення якої може завдати шкоди інтересам інших осіб, які брали участь у справі), розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень надається для виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.

У разі, якщо вручити рішення, розпорядження, немає можливості, зокрема внаслідок: відсутності фізичної особи за останнім відомим місцем проживання (місцем реєстрації); відсутності посадових осіб чи уповноважених представників суб'єкта господарювання, органу адміністративно-господарського управління та контролю за відповідною юридичною адресою, - рішення, розпорядження органів Антимонопольного комітету України вважається таким, що вручене відповідачу, через десять днів з дня оприлюднення інформації про прийняте рішення, розпорядження в офіційному друкованому органі (газета Верховної Ради України "Голос України", газета Кабінету Міністрів України "Урядовий кур'єр", "Офіційний вісник України", друковані видання відповідної обласної ради за останнім відомим місцем проживання чи місцем реєстрації, юридичної адреси відповідача).

Інформацію про прийняте рішення було оприлюднено в газеті Житомирської обласної ради "Житомирщина" від 01.10.13р. № 107-108 (20188) з вказівкою про те, що повний текст даного рішення також оприлюднений на офіційному субсайті Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (а.с.18).

Згідно з ч.2 ст.56 Закону, рішення та розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень є обов'язковими до виконання.

Відповідно до ч.3 ст.56 Закону, особа, на яку накладено штраф за рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу.

Згідно з ч.1 ст.60 Закону, заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. Цей строк не може бути відновлено.

Згідно даних позивача, відповідач рішення Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України не оскаржив.

Таким чином, рішення Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 12.03.13р. № 1.16/-11р у справі № 4.7.10-10/2013 "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу" на час розгляду справи у встановленому порядку не змінено, не скасовано та є чинним.

Відповідно до ч.5 ст.56 Закону, за кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням органу Антимонопольного комітету України. Нарахування пені припиняється з дня прийняття господарським судом рішення про стягнення відповідного штрафу.

Згідно вірного розрахунку позивача, розмір пені становить - 1000,00 грн. (а.с.2,3).

Згідно даних позивача, станом на день розгляду справи штраф у розмірі 1000,00 грн. та пеня в сумі 1000,00 грн. за прострочення сплати штрафу не сплачені (а.с.23).

Відповідно до ч.7 ст.56 Закону, у разі несплати штрафу у строки, передбачені рішенням, та пені органи Антимонопольного комітету України стягують штраф та пеню в судовому порядку.

Відповідач позов не оспорив, своїм правом на участь в судовому розгляді справи не скористався, доказів сплати боргу не подав.

Враховуючи викладене, господарський суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства та такими, що підлягають задоволенню - з відповідача стягується на користь позивача 1000,00 грн. штрафу за порушення законодавства про захист економічної конкуренції згідно рішення Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 12.03.13р. № 1.16/-11р та 1000,00 грн. пені, які підлягають зарахуванню в дохід загального фонду Державного бюджету України.

Сплата судового збору покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 49, 82-85 ГПК України, господарський суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю "Бердичівмонолітбуд", 13300, м.Бердичів Житомирської області, вул.Петровського 1-а, ідентифікаційний код 13547705:

- на користь Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, 10014, м.Житомир, майдан С.П.Корольова 12, ідентифікаційний код 20403042 - 1000,00 грн. штрафу за порушення законодавства про захист економічної конкуренції згідно рішення Адміністративної колегії Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 12.03.13р. № 1.16/-11р та 1000,00 грн. пені, які зарахувати в дохід загального фонду Державного бюджету України на рахунок Бердичівського УДКСУ код ЄДРПОУ 37752374, МФО 811039, рахунок 31112106700005, банк одержувача ГУДКСУ у Житомирській області, код платежу - 21081100 (символ звітності 106);

- в доход державного бюджету України (№ доходного рахунку щодо сплати судового збору 31214206783002, МФО 811039, Банк одержувача ГУДКСУ у Житомирській області, одержувач УДКСУ у м.Житомирі (м.Житомир), 22030001, код ЄДРПОУ суду 03499916, код одержувача 38035726, призначення платежу - судовий збір, код 03499916 - 1827,00 грн. судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів з дня його оголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, зазначений строк обчислюється з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено: 15.04.14

Суддя Гансецький В.П.

Друк: 2 прим.:

1 - у справу,

2 - відповідачу (рек. з повід. про вруч.).

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення15.04.2014
Оприлюднено16.04.2014
Номер документу38219472
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/338/14

Рішення від 15.04.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гансецький В.П.

Ухвала від 20.03.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гансецький В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні