ОЧАКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Справа № 483/1724/13-ц
Провадження 2/483/4/2014
РІШЕННЯ
Іменем України
25 березня 2014 року м. Очаків
Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області у складі:
головуючого судді Рак Л.М.
при секретарі Басовій Н.Г.,
за участю прокурора Нижниченка О.С.,
представника позивача Миколаївського регіонального управління водних ресурсів Гордієнко В.С.,
представника відповідача ОСОБА_3 - ОСОБА_4,
представника третьої особи - товариства судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С» - Самойлової Л.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду цивільну справу за позовом Очаківського міжрайонного екологічного прокурора Дніпровської екологічної прокуратури в інтересах держави в особі Миколаївського регіонального управління водних ресурсів, державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області до Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, ОСОБА_3, треті особи - Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області, товариство судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», про визнання незаконним та скасування рішення, визнання недійсним та скасування свідоцтва про право власності на нерухоме майно (елінг) та скасування державної реєстрації права власності, -
в с т а н о в и в:
04 липня 2013 року Очаківський міжрайонний екологічний прокурор Дніпровської екологічної прокуратури в інтересах держави в особі Миколаївського регіонального управління водних ресурсів, державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області звернувся до Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області із позовною заявою до Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, ОСОБА_3, треті особи - Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області, товариство судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», в якій просить поновити строк позовної давності для звернення до суду з даним позовом, визнати незаконним та скасувати рішення виконавчого комітету Куцурубської сільської ради № 55 від 25 червня 2009 року «Про оформлення права власності на об'єкт нерухомості - елінг», визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САВ №940393 від 31 липня 2009 року, зобов'язати Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області внести до Державного реєстру прав запис про скасування державної реєстрації права власності ОСОБА_3, на підставі свідоцтва про право власності серії САВ №940393 від 31 липня 2009 року, на нерухоме майно (елінг), розташоване по АДРЕСА_1.
Свої вимоги прокурор обґрунтовував тим, що внаслідок проведеної прокуратурою перевірки додержання вимог чинного законодавства України при оформленні Куцурубською сільською радою Очаківського району права власності ОСОБА_3 на об'єкт нерухомості - елінг, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 було встановлено, що в порушення норм Земельного кодексу України, Водного Кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, виконкомом Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області згідно ухваленого цією ж сільською радою рішення № 55 від 25 червня 2009 року «Про оформлення права власності на об'єкт нерухомості - елінг», було оформлено право власності ОСОБА_3 на об'єкт нерухомості - елінг та видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно серії САВ № 940393 від 31 липня 2009 року. Посилаючись на те, що при ухвалені Куцурубською сільською радою Очаківського району оспорюваного рішення та видачі вказаного свідоцтва у ОСОБА_3 були відсутні будь-які правовстановлюючі документи на земельну ділянку по АДРЕСА_1 та відсутні дозвільні документи на будівництво елінгу, не здійснювалося його введення в експлуатацію, а також, що елінг розміщений на гідроспоруді, що перебуває у власності держави в особі Миколаївського регіонального управління водних ресурсів, прокурор просив про задоволення позову.
В судовому засіданні прокурор Нижниченко О.С., зазначивши, що рішення Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області про оформлення ОСОБА_3 права власності на об'єкт нерухомості - елінг прийнято з порушенням вимог чинного законодавства, підтримав позов з підстав, зазначених вище, просив його задовольнити, поновивши строк позовної давності. Клопотання про поновлення строку позовної давності обґрунтовував тим, що Очаківську міжрайонну екологічну прокуратуру було створено наказом Генерального прокурора України № 173Ш від 04 жовтня 2011 року і лише з цього часу Очаківська міжрайонна екологічна прокуратура могла довідатися про наявність оспорюваного рішення Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області.
Представник позивача - Миколаївського регіонального управління водних ресурсів Гордієнко В.С. в судовому засіданні також позовні вимоги підтримала та просила їх задовольнити, зазначивши, що елінг, який належить на праві власності ОСОБА_3, розташований на намивній території, що була передана Миколаївському регіональному управлінню водних ресурсів.
Представник позивача - Державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області Калашников П.В., листом від 10 жовтня 2013 року № 2192/13-19 просив розглянути справу без участі представника інспекції, позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити.
Представник позивача - інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Миколаївській області, листом від 27 листопада 2013 року № 7/14-6427-13 просив розглянути справу за наявними матеріалами, без участі представника інспекції.
Представник відповідача - Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області в судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, в минулому судовому засіданні голова сільської ради позов не визнав, зазначивши, що при прийнятті оспорюваного рішення про оформлення ОСОБА_3 права власності на об'єкт нерухомості - елінг не було допущено порушень з боку сільської ради, рішення та свідоцтво про право власності ОСОБА_3 на нерухоме майно (елінг) відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки при прийнятті оспорюваного рішення було враховано, що ОСОБА_3 є членом кооперативу товариства судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», що підтверджувалось листом голови вказаного товариства та дотримано необхідних процедур для його прийняття.
Відповідач ОСОБА_3 - в судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, в минулому судовому засіданні позов не визнав, просив в його задоволенні відмовити, посилаючись на те, що після звернення та надання ним необхідних документів Куцурубською сільською радою відповідно до норм чинного законодавства було прийняте рішення про оформлення йому права власності на об'єкт нерухомості - елінг та видане свідоцтво про право власності на вказане майно.
Представник відповідача ОСОБА_3 - ОСОБА_4 в судовому засіданні позов не визнав та просив в його задоволенні відмовити. У заперечення проти позову пояснив, що правових підстав для поновлення пропущеного строку позовної давності з мотивів створення структурного підрозділу в системі органів прокуратури немає, оскільки органи прокуратури й до створення Очаківської міжрайонної екологічної прокуратури мали можливість виявити порушення, також посилався на те, що не встановлено власника землі, на якій розташований елінг, що належить на праві власності ОСОБА_3 Крім того, зазначив, що не підтверджено доказами, що елінг розташований на землях водного фонду та розміщений на території, яка є гідроспорудою.
Представник третьої особи - товариства судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С» - Самойлова Л.М. з позовом не погодилася та пояснила, що ОСОБА_3 є членом товариства судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», у 2009 році ОСОБА_3 було отримано свідоцтво про право власності на елінг, що був ним побудований, земля товариству, на якій розташований елінг, у власність та оренду не передавалась.
Представник третьої особи - Очаківського міськрайонного управління юстиції Миколаївської області Желтоногов О.С. листом від 29 липня 2013 року № 11.1-15/413 просив розглядати справу без участі їх представника та відповідно до діючого законодавства.
Вислухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши письмові докази, суд дійшов наступного.
Відповідно до ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради в межах своїх повноважень приймає рішення.
Так, рішенням виконавчого комітету Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області № 55 від 25 червня 2009 року вирішено оформити право власності ОСОБА_3 на об'єкт нерухомості - елінг» розташований за адресою: АДРЕСА_1 та видати на нього свідоцтво про право власності ( а.с.13).
На підставі вказаного рішення, 31 липня 2009 року виконавчим комітетом Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області видано свідоцтво про право власності ОСОБА_3 на нерухоме майно - елінг, що розташований за зазначеною вище адресою, серії САВ № 940393 (а.с. 15).
Право власності на це нерухоме майно згідно витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно Очаківської районної філії Миколаївського МБТІ № 23457669 від 31 липня 2009 року зареєстроване за ОСОБА_3 (а.с. 16).
Відповідно до ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Частиною 1 статті 182 ЦК України передбачено, що право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.
Згідно ч. 1 ст. 181 ЦК України, до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
Згідно до п.п. «а» п. 6.1. Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №7/5 від 07 лютого 2002 року, із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства юстиції України від 22 січня 2009 року № 86/5, що діяло на час прийняття оспорюваного рішення, оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна провадиться з видачею свідоцтва про право власності органами місцевого самоврядування фізичним особам та юридичним особам на новозбудовані, перебудовані або реконструйовані об'єкти нерухомого майна за наявності акта про право власності на землю або рішення про відведення земельної ділянки для цієї мети та за наявності документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
Згідно ст. 125 Земельного кодексу України право власності та право постійного користування на земельну ділянку виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації. Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації. Приступати до використання земельної ділянки до встановлення її меж у натурі (на місцевості), одержання документа, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забороняється.
З повідомлень управління Держземагенства в Очаківському районі Миколаївської області № 981/1-28 від 03 липня 2013 року та № 2014/0121 від 18 жовтня 2012 року вбачається, що земельна ділянка, станом на 03 липня 2013 року, згідно архівних даних, за адресою: АДРЕСА_1 не зареєстрована, відсутня інформація щодо державної реєстрації земельних ділянок за громадянами стосовно розташування елінгів та що ОСОБА_3, станом на 17 червня 2013 року, щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_1 протягом 2008-2011 років не звертався ( а.с.27, 28, 130-131).
Статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил, місцевих правил забудови населених пунктів у порядку, встановленому ст. 24 Закону України «Про планування і забудову територій».
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про планування і забудову територій» право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням та відповідно до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, встановлених згідно з вимогами цього закону.
Статтею 27 вказаного Закону передбачено, що фізична чи юридична особа, яка подала заяву (клопотання) про намір забудови на земельній ділянці, що перебуває у її власності або користуванні, має право на одержання вихідних даних для проектування об'єкта містобудування.
Дозвіл на виконання будівельних робіт, відповідно до ст. 24 Закону України «Про планування і забудову територій», - це документ, що засвідчує право замовника та підрядника на виконання підготовчих (якщо підготовчі роботи не були виконані раніше відповідно до дозволу на виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд.
Дозвіл на виконання будівельних робіт надається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.
Згідно інформації інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Миколаївській області № 7/14-2266-12 від 06 червня 2012 року відповідні дозволи на виконання будівельних робіт з будівництва елінгів за адресою: АДРЕСА_1 у період з 01 січня 2008 року інспекцією не надавались та об'єкти в експлуатацію не приймались.
Також, згідно повідомлення Очаківської районної адміністрації Миколаївської області № 1551/02-01/4 від 10 червня 2013 року дозволи громадянам та юридичним особам на початок будівництва елінгів в межах території Куцурубської сільської ради відділом регіонального розвитку, архітектури, містобудування, ЖКГ та розвитку інфраструктури Очаківської райдержадміністрації не надавались та представники райдержадміністрації не залучались до складу комісій з прийняття елінгів в експлуатацію (а.с. 30).
Згідно ст.ст. 31, 34, 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» забороняється експлуатація об'єктів, не прийнятих інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у встановленому законодавством порядку.
Таким чином усупереч вищевказаним нормам виконкомом Куцурубської сільської ради згідно рішення № 55 від 25 червня 2009 року було оформлено право власності ОСОБА_3 на об'єкт нерухомості - елінг та видано свідоцтво, що посвідчує вказане право в межах території с.Куцуруб Очаківського району Миколаївської області за відсутності у заявника документів, що підтверджують право на землю та відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам, яку повинен був мати відповідач ОСОБА_3 як зазначив в судовому засідання спеціаліст - начальник відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури Очаківської районної державної адміністрації Кифоренко В.В.
Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 376 ЦК України житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважається самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без належного дозволу чи належного проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил. Особа, яка здійснила або здійснює самочинне будівництво нерухомого майна, не набуває права власності на нього.
Крім того, актом обстеження нерухомого майна по вул. Ольвійській, 5 в с.Куцуруб Очаківського району Миколаївської області на території інженерної підготовки будмайданчика Дніпро-Бузького гідровузлу від 20 червня 2013 року було встановлено, що на території інженерної підготовки будмайданчиків Дніпро-Бузького гідровузлу (намивна територія загальною площею 426000 кв.м) за адресою: Миколаївська область, Очаківський район, с.Куцуруб, вул. Ольвійська, 5, що належить Миколаївському регіональному управлінню водних ресурсів, розміщено: комплекс нерухомого майна, власником якого є Державне підприємство «Укрводсервіс», в межах вказаної території розміщено товариство судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», членами якого на даній території побудовані елінги, на які Куцурубською сільською радою громадянам видані свідоцтва про право власності на нерухоме майно з присвоєнням адрес по АДРЕСА_1 (а.с.26).
Згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно, що видане 25 травня 2009 року виконавчим комітетом Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області власником нежитлового об'єкту, розташованого за адресою: Миколаївська область, Очаківський район, с.Куцуруб, вул. Ольвійська, 5 є Миколаївське регіональне управління водних ресурсів та за останнім зареєстроване право власності на це майно, що підтверджується витягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно Очаківської районної філії Миколаївського МБТІ № 22826727 від 25 травня 2009 року (а.с. 23,24).
Згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно, що видане 08 квітня 2009 року виконавчим комітетом Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, власником комплексу нерухомого майна розташованого за адресою: Миколаївська область, Очаківський район, с.Куцуруб, вул. Ольвійська, буд. 1/2 є Державне підприємство «Укрводсервіс» (а.с.106).
За інформацією управління Держземагенства в Очаківському районі Миколаївської області № 775/1-28 від 31 травня 2013 року в межах території Куцурубської сільської ради на землях водного фонду державної власності Дніпровського лиману вздовж міста Очакова за радянських часів було споруджено протизсувні споруди на площі приблизно 40 га, які перебувають на балансі Миколаївського регіонального управління водних ресурсів, перепорядковуються Басейновому управлінню водними ресурсами річки Південний Буг, правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку Миколаївським регіональним управлінням водних ресурсів не оформлені. Відсутні державні акти та договори оренди на право користування земельними ділянками водного фонду, на яких розташовані гідротехнічні та інші водогосподарські споруди, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у користування водогосподарським організаціям для догляду та будівництва гідротехнічних споруд, документація із землеустрою щодо організації та встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок водного фонду на території м.Очакова та Куцурубської сільської ради на яких розташовані гідротехнічні та інші водогосподарські споруди, картографічні матеріали місця розташування територій об'єктів указаної території, в тому числі схем формування територій по місту Очакову та Куцурубської сільської раді (а.с.128-129), що також підтвердила в судовому засіданні спеціаліст - начальник управління Держземагентства в Очаківському районі Миколаївської області Котик Т.В., яка також зазначила, що земельна ділянка, на якій розташований елінг, що належить на праві власності ОСОБА_3 за формою № 6-зем відноситься до категорії земель водного фонду.
Згідно листа управління Держземагенства в Очаківському районі Миколаївської області № 2160/1-28 від 04 грудня 2013 року земельні ділянки за Державним підприємством «Укрводсервіс», станом на 01 січня 2013 року, також не зареєстровані (а.с. 136).
Серед категорії земель, зазначених у формі № 6-зем по Куцурубській сільській раді Очаківського району Миколаївської області містяться гідротехнічні споруди (а.с.132-135).
Посилання представника Куцурубської сільської ради на те, що ОСОБА_3 при зверненні до сільської ради, щодо оформлення права власності на об'єкт нерухомості - елінг, не потрібно було надавати дозвільні документи на будівництво елінгу та документи щодо його введення в експлуатацію, достатньо було наданої ним заяви та підтвердження того, що він є членом товариства судновласників рибалок-любителів Причалу № 333 «С», суд вважає безпідставними, оскільки зазначене не відповідає вказаним вище вимогам законодавства.
Крім того, згідно повідомлення управління Держземагенства в Очаківському районі Миколаївської області № 2107/01-28 від 28 листопада 2013 року, на території Очаківської міської ради та на території Очаківського району, станом на 01 січня 2013 року, земельні ділянки за товариством судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С» не зареєстровані (а.с.127) та з листа Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області № 646/04.03 від 25 червня 2013 року вбачається, що в сільській раді містобудівної або іншої документації про розташування АДРЕСА_1 немає (а.с. 251).
Пунктом 10 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Відповідно до ч. 2 п. 10 ст. 16 ЦК України, одним із способів захисту цивільних прав та інтересів судом є визнання незаконним рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.
Статтею 21 ЦК України визначено, що суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Отже, враховуючи викладене та те, що у виконкому Куцурубської сільської ради на момент прийняття рішення № 55 від 25 червня 2009 року не було правових підстав для оформлення права власності ОСОБА_3 на об'єкт нерухомості - елінг, заявлені прокурором позовні вимоги щодо визнання незаконним та скасування рішення виконавчого комітету Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області № 55 від 25 червня 2009 року та визнання недійсним та скасування виданого ОСОБА_3 свідоцтва серії САВ № 940393 від 31 липня 2009 року про право власності на нерухоме майно - елінг підлягають задоволенню.
Проте, вимога про зобов'язання Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області внести до Державного реєстру прав запис про скасування державної реєстрації права власності ОСОБА_3 на нерухоме майно - елінг, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 є зайвою, а відтак і задоволенню не підлягає.
Крім того, суд не бере до уваги твердження представника відповідача ОСОБА_3 про відсутність підстав про для поновлення пропущеного строку у зв'язку з їх безпідставністю і вважає, що строк позовної давності для звернення до суду з вказаним позовом пропущений прокурором з поважних причин, оскільки Очаківську міжрайонну екологічну прокуратуру було створено наказом Генерального прокурора України від 04 квітня 2011 року і лише з цього часу Очаківська міжрайонна екологічна прокуратура могла дізнатися про наявність оспорюваного рішення Куцубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, а тому на підставі ч. 5 ст. 267 ЦК України вказаний строк підлягає поновленню.
Також, у порядку, передбаченому ч. 3 ст. 88 ЦПК України, підлягає стягненню з відповідачів у дохід держави судовий збір у розмірі 114 грн. 70 коп., від сплати якого при зверненні до суду із цим позовом прокурор звільнений.
Керуючись ст.ст. 10, 11, 209, 212, 214-215 ЦПК України, суд
в и р і ш и в:
Цивільний позов Очаківського міжрайонного екологічного прокурора Дніпровської екологічної прокуратури в інтересах держави в особі Миколаївського регіонального управління водних ресурсів, державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області до Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, ОСОБА_3, треті особи - Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області, товариство судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», про визнання незаконним та скасування рішення, визнання недійсним та скасування свідоцтва про право власності на нерухоме майно (елінг) та скасування державної реєстрації права власності - задовольнити частково.
Поновити Очаківському міжрайонному екологічному прокурору Дніпровської екологічної прокуратури строк позовної давності для звернення до суду з позовом в інтересах держави в особі Миколаївського регіонального управління водних ресурсів, державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області до Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, ОСОБА_3, треті особи - Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області, товариство судновласників рибалок-любителів причалу № 333 «С», про визнання незаконним та скасування рішення, визнання недійсним та скасування свідоцтва про право власності на нерухоме майно (елінг) та скасування державної реєстрації права власності.
Визнати незаконним та скасувати рішення виконавчого комітету Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області № 55 від 25 червня 2009 року «Про оформлення права власності на об'єкт нерухомості - елінг».
Визнати недійсним та скасувати видане ОСОБА_3 свідоцтво серії САВ № 940393 від 31 липня 2009 року про право власності на нерухоме майно - елінг, двоповерховий, розташований за адресою: АДРЕСА_1.
В іншій частині позову про зобов'язання Очаківське міськрайонне управління юстиції Миколаївської області внести до Державного реєстру прав запис про скасування державної реєстрації права власності ОСОБА_3, на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно серії САВ № 940393 від 31 липня 2009 року, на нерухоме майно - елінг, що розташований за адресою: АДРЕСА_1, - відмовити.
Стягнути на користь держави з Куцурубської сільської ради Очаківського району Миколаївської області, ОСОБА_3 по 57 гривень 35 копійок судового збору з кожного.
Рішення може бути оскаржене до апеляційного суду Миколаївської області через Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня його проголошення, а особами, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, - протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Головуючий:
Суд | Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2014 |
Оприлюднено | 17.04.2014 |
Номер документу | 38222526 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області
Рак Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні