УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 квітня 2014 р.Справа № 820/13830/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Присяжнюк О.В.
Суддів: Русанової В.Б. , Курило Л.В.
за участю секретаря судового засідання Дудки О.А.
представника позивача - Сімоковича П.Ю., представника відповідача Лукянцева С.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 18.02.2014р. по справі № 820/13830/13-а
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Антік-Агро"
до Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області
про скасування податкового повідомлення - рішення,
ВСТАНОВИЛА:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТІК-АГРО" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, в якому просив суд скасувати податкове повідомлення - рішення Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області № 0001482203 від 15.11. 2013 р.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 18.02.2014 р. задоволено вищезазначений позов, а саме: скасувано податкове повідомлення - рішення Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області № 0001482203 від 15.11.2013 р.
Відповідач не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на незаконність рішення суду першої інстанції в зв'язку з ненаданням належної правової оцінки обставинам справи та невірним застосуванням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову Харківського окружного адміністративного суду від 18.02.2014 р. та прийняти нове судове рішення, яким відмовити у задоволені позову у повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а саме: вимог Податкового кодексу України та не відповідність висновків суду обставинам справи.
Колегія суддів, заслухавши доповідь обставин справи, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, вважає, що вимоги апеляційної скарги задоволенню не підлягають, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 195 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.
Судом першої інстанції встановлено, що Західною ОДПІ м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на підставі направлень від 16.09.2013 р. № 334 та від 16.09.2013 р. № 344, та згідно з пп. 20.1.4 п.20.1, ст.20 , пп.78.1.1, п.78.1, ст.78, п.82.2, ст.82 Податкового кодексу України було проведено позапланова виїзна перевірка фінансово-господарської діяльності ТОВ "АНТІК-АГРО" в частині правомірності нарахування податкового зобов'язання та податкового кредиту з податку на додану вартість, дохід та витрат, що враховуються при визначенні об"єкта оподаткування з податку на прибуток підприємств по операціям з придбання товарів (робіт, послуг) у ТОВ "Стеклокомпозит -2006"за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2011 р., ТОВ "Оіл АгроТрейд" за період з 01.02.2013 р. по 28.02.2013 р., ПП "ДК ЛТД" за період з 01.05.2013 року по 30.06.2013 року та її подальшої реалізації .
За результатами перевірки складено акт від 20.09.2013 р. № 370/20-33-22-03-07/24126065 , в якому зафіксовані наступні порушення встановлені відповідачем : п.185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 198.2, п. 198.3 ст. 198, п. 201.4, п.201.6, п. 201.7 ст. 201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755VI зі змінами та доповненнями.
На підставі акту від 20.09.2013 р. № 370/20-33-22-03-07/24126065, податковим органом були прийняті спірні податкові повідомлення №0001482203 від 15.11.2013 р.
У мотивувальній частині акту перевірки, висновки якого покладені в основу оскаржуваного рішення зазначено, що позивач мав взаємовідносини з ТОВ "Стеклокомпозит-2006", ТОВ "Оіл Агро Трейд", ПП "ДК ЛТД". В ході проведення зустрічних звірок Західною МДПІ м. Харкова Х/0 ДПС та Охтирською ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області було складено акти про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Оіл Агро Трейд", ПП "ДК ЛТД". В актах про неможливість проведення зустрічних звірок зазначається, що встановити місцезнаходження та провести зустрічну звірку контрагентів не має можливості.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення необґрунтовані та прийняті з порушенням діючого законодавства.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду з наступних підстав.
Суд зазначає, відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України, датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України платник, податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Відповідно до п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України, право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п. 2.1 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 50.06.1995 р. за № 168/704 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Відповідно до п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 р. за № 168/704 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ „Стеклокомпозит-2006", та ТОВ „Антік-Агро" з ТОВ „Стеклокомпозит-2006" був укладений договір №18-02 від 21.02.11 та виписані рахунки №1/25/02 від 25.02.11 р. ,№ 04/04-9/11 від 04.04.11 р. , № 12/04/2 від 12.04.11 р. на придбання олії соняшникової: Продавець ,ТОВ „Стеклвкомпозит-2006".зобов'язується поставити, а Покупець, ТОВ „Антік-Агро", прийняти та сплатити товар на умовах даного Договору: Базис поставки EXW, м. Мелитополь, Запоріжська обл. Термін дії Договору на постачання встановлюється до 31.03.2011 р., а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання.
ТОВ „Стеклокомпозит-2006" за період с 25.02.11 р. по 03.06.11 р. відвантажило на адресу ТОВ "Антік- Агро" олії соняшникової на загальну суму 1 932 355,60 грн., в т.ч. ПДВ 322 059,27 грн., що підтверджується видатковими накладними, а саме: №1/25/02 від 25.02.2011 р. олія соняшникова у кількості 56,08 т. на загальну суму 611 272,00 грн., в т.ч. ПДВ - 101 878,67 грн. №2/25/02 від 25.02.2011 р. олія соняшникова у кількості 9,856 т. на загальну суму 107 430,40 грн., в т.ч. ПДВ - 17 905,07 грн. №12/04/01 від 12.04.2011 р. року олія соняшникова у кількості 27,15 т на загальну суму 301 365,00 грн., в т.ч. ПДВ - 50 227,50 грн. № 13/04/01 від 13.04.2011 р. олія соняшникова у кількості 27,9 т на загальну суму 309 690,00 грн., в т.ч. ПДВ-51 615,00 грн. №14/04/01 від 14.04.2011 р. олія соняшникова у кількості 14 т на загальну суму 155 400,00 грн., в т.ч. ПДВ - 25 900,00 грн. №3/05/1 від 03.05.2011 р. олія соняшникова у кількості 6,45 т на загальну суму 71 550,00 грн., в т.ч. ПДВ - 11 925,00 грн. №31/05/11-1 від 31.05.2011 р. олія соняшникова у кількості 18,431 т на загальну суму 215 648,20 грн., в т.ч. ПДВ-35 941,37 грн. №3/06/11-1 від 03.06.2011 р. олія соняшникова у кількості 13,645 т на загальну суму 160 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 26 666,67 грн.
Отримана олія соняшникова поступала на склад за адресою: вул.Польова,61,с.Комсомольське, Первомайський р-н., Харківська обл.
В бухгалтерському обліку дані операції відображено проводками: Д-т 281 К-т 631
Транспортування здійснювалося власними силами ТОВ «Антік-Агро», який має на балансі автотранспорт, що підтверджується ТТН від 25.02.2011 р. № 2502111, ТТН від 25.02.2011 р. № 2502112, ТТН від 25.02.2011 р. № 2502113, ТТН від 12.04.2011 р. № 31004, ТТН від 13.04.2011 р. № 31007, ТТН від 14.04.2011 р. № 31014, ТТН від 03.05.2011 р. № 31028, ТТН від 03.06.2011 р. № 31061.
Розрахунки здійснювались в безготівковій та готівковій формі, згідно наданих копій розрахункових документів.
Згідно договору №08-01 від 12.01.11 р. покупцями отриманої олії соняшникової були: ТОВ «Завод сучасних харчових технологій» виконання договору підтверджують виписані видаткові накладні : № 50 від 03.03.11 р., олія соняшникова у кількості 27,32 т. на загальну суму 304976,00 грн., в т.ч. ПДВ - 50829,33 грн. № 55 від 12.03.11 р., олія соняшникова у кількості 19,7 т. на загальну суму 220640,00 грн., в т.ч. ПДВ - 36773,33 грн. № 101 від 09.04.її. олія соняшникова у кількості 31,8 т. на загальну суму 349800,00 грн., в т.ч. ПДВ - 58 300,00 грн.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро". Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Товар в подальшому було реалізовано: ПАТ „Сумський завод продовольчих товарів", згідно договору від 31.05.11 р. № 79-05 виконання підтверджує виписана видаткова накладна : № 148 від 31.05.11 р., олія соняшникова у кількості 31,21т. на загальну суму 365157,00., в т.ч. ПДВ -60859,50 грн.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро" -ТТН від 31.05.2011 р. № 31043.
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
ПАТ „Коростенський завод „Янтар", код 02969797 згідно договору від 01.06.11 р. № 81-06 виконяння договору підтверджує видаткова накладна № 147 від 01.06.11 р., олія соняшникова у кількості 31,42 т. на загальну суму 367614,00., в т.ч. ПДВ -61269,00 грн
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро", -ТТН від 31.05.2011 р. № 093015
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок ТОВ „Олікс", код 35947122,згідно договору від 20.04.11 р. № 59-04:
Видаткова накладна: № 119 від 23.04.11 р., олія соняшникова у кількості 31,58 т. на загальну суму 350538,00., в т.ч. ПДВ - 61269,00 грн.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро", ТТН серії 01АА від 21.04.2011 р. № 551395 згідно договору від 06.05.11 р. №68-05виконання підтвержує видаткова накладна № 130 від 11.05.11 р., олія соняшникова у кількості 31,56 т. на загальну суму 356625,00., в т.ч. ПДВ -59438,00 грн
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро", ТТН серії АСГ від 10.05.2011 р. № 093002 згідно договору від 14.06.11 р. №99-06 виконання підтвержує видаткова накладна: № 167 від 17.06.11 р., олія соняшникова у кількості 27,20т. на загальну суму 327760,00., в т.ч. ПДВ 54626,67 грн.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро", : ТТН серії 01 АА від 16.06.2011 р. № 551463
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
ТОВ «Оіл Агро Трейд» поставив ТОВ „Антік-Агро" олію соняшникову, згідно договору постачання №13-2013 від 19.02.13 р. виконання договору підтверджує отримана видаткова накладна: № 69 від , 20.02.13 р. олія соняшникова у кількості 26,740 т. на загальну суму 262052,00., в т.ч. ПДВ-43675,33 грн.
Придбана соя здана в переробку на підприємство ТОВ «Агро-Антік», по Договору №55-03 від 01.03.12 р.
Згідно умов договору ТОВ «Антік-Агро» передає на переробку сировину - сою, а Виконавець приймає та забезпечує її перероблення відповідно тарифів, а також повертає продукти переробки - соєвий жмих та соєву олію в кількості та якості, обумовлених даним Договором. Передача сировини здійснюється Виконавцем за адресою: Харківська область, Первомайський район, с. Комсомольське відповідно накладним. Факт постачання сировини на підприємство Виконавця підтверджується товарно- транспортними накладними з відміткою Виконавця про фізичну вагу, визначену на вагах Виконавця в момент приймання-передачі з відображенням фактичних якісних та кількісних показників сировини, що передається. Перероблення сировини, що передається, здійснюється на протязі 45 днів з моменту постачання Сировини Замовником. У вартість переробки включається приймання та перероблення Сировини, зберігання, відвантаження продукту (жмих та олія).Вихід Продукту з 1-єї тони Сировини складає фактичне отримання кількості, яке вказується в акті перероблення, складеному за місяць. Термін дії договору згідно додаткової угоди від 04.01.13 р. № 2 подовжено до 31.12.13 р.
Передача сої на переробку, отриманої від ПП „ДК ЛТД" підтверджується накладними на внутрішнє переміщення № ПМ-0000136 від 23.05.13 р. у кількості 31,890 тонн, № ПМ-0000137 від 23.05.13 р. - 55,400 тонн, № ПМ-0000138 від 23.05.13 р. - 30,040 тонн, № ПМ-0000139 від 23.05.13 р. - 32,090 тонн, № ПМ-0000140 від 23.05.13 р. - 29,430 тонн, № ПМ-0000141 від 23.05.13 р. - 27,520 тонн, № ПМ-0000145 від 24.05.13 р. - 47,420 тонн, № ПМ-0000146 від 27.05.13 р. - 31,080 тонн, № ПМ-0000148 від 28.05.13 р. - 33,080 тонн, № ПМ-0000152 від 29.05.13 р. - 1,310 тонн, № ПМ-0000153 від 29.05.13 р. - 40,470 тонн, № ПМ-0000154 від 27.,920 тонн, № ПМ- 0000155 від 29.05.13 р. - 38,340 тонн, № ПМ-0000156 від 29.05.13 р. -330,540 тонн, № ПМ-0000157 від 29.05.13 р. - 49,960 тонн,№ ПМ-0000158 від 29.05.13 р. - 36,460 тонн, № ПМ-0000159 від 29.05.13 р. - 37,360 тонн, № ПМ- 0000169 від 04.06.13 р. - 33,850 тонн, № ПМ-0000171 від 05.06.13 р. - 31,970 тонн та № ПМ-0000172 від 07.06.13 р. - 66,630 тонн.
Факт отримання готової продукції позивачем підтверджується актами приймання-передачі результатів перероблення давальницької сировини та накладними на готову продукцію. Згідно з договором № 55-03 від 01.03.12 р. ТОВ «Антік-Агро» передав у травні 2013 року для перероблення 1941,414 тонн сої, а Виконавцем перероблено з врахуванням залишку на 01.05.13 р. - 1439,943 тонн сої та вироблено і відвантажено : жмиху соєвого - 1090,097 тонн, олії соєвої 206,380 тонн.
Згідно акту приймання-передачі результатів перероблення давальницької сировини та передачі готової продукції згідно з договором № 55-03 від 01.03.12 р. від 30.06.2013 р. ТОВ «Антік-Агро» передано у червні 2013 року для перероблення 619,744 тонн сої та для збагачення жмиху - 132 тонни збагачувача, а Виконавцем перероблено з врахуванням залишку на 01.06.13 р. - 1121,215 тонн сої та вироблено і відвантажено : жмиху Соєвого збагаченого - 892,586 тонн, олії соєвої - 161,620 тонн.
Цей факт підтверджено звітами про фактичне витрачання давальницької сировини в травні 2013 р. від 31.05.13 р. та в червні 2013 року від 30.06.2013 р.
Перероблення сої у травні 2013 р. та червні 2013 р. підтверджується актами, а саме: актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000039 від 03.05.13 р. на суму 43 575,00 грн., у т.ч. ПДВ - 7 262,50 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 174,3 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000040 від 07.05.13 р. на суму 41 708,26 грн., у т.ч. ПДВ - 6 951,38 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 166,833 тонн. акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000042 від 13.05.13 р. на суму 30 457,50 грн., у т.ч. ПДВ - 5 076,25 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 121,83 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000045 від 18.05.13 р. на суму 48 799,50 грн., у т.ч. ПДВ - 8 133,25 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 195,198 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000046 від 21.05.13 р. на суму 35 850,50 грн., у т.ч. ПДВ - 5 975,08 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 143,402 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000047 від 23.05.13 р. на суму 43 587,50 грн., ут.ч. ПДВ - 7 264,58 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 174,35 тонн; - актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000048 від 27.05.13 на суму 59 480,00 грн., у т.ч. ПДВ - 9 913,33 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 237,921 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000049 від 29.05.13 р. на суму 56 527,50 грн., у т.ч. ПДВ - 9 421,25 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої у кількості 226,11 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000052 від 03.06.13 р. на суму 42 390,25 грн., у т.ч. ПДВ - 7 065,04 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої (зі збагаченням) у кількості 169,561 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000053 від 04.06.13 р. на суму 48 282,50 грн., у т.ч. ПДВ - 8 047,08 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої (зі збагаченням) у кількості 193,13 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000054 від 07.06.13 р. на суму 55 487,50 грн., у т.ч. ПДВ - 9 247,92 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої (зі збагаченням) у кількості 221,95 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000055 від 11.06.13 на суму 37 027,50 грн., у т.ч. ПДВ - 6 171,25 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої (зі збагаченням) у кількості 148,11 тонн; актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000056 від 14.06.13 р. на суму 53 627,50 грн., у т.ч. ПДВ - 8 937,92 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої (зі збагаченням) у кількості 214,51 тонн; актом здачі-прийнятгя робіт (надання послуг) № ОУ-0000061 від 24.06.13 р. на суму 43 488,50 грн., у т.ч. ПДВ - 7 248,08 грн. ТОВ „Агро-Антік" перероблено сої (зі збагаченням) у кількості 173,954 тонн.
Згідно даних звітів про фактичне витрачання давальницької сировини за період травень, червень 2013 р. перероблено сої у кількості 2 561,158 т., в т.ч. сої отриманої від ПП „ДК ЛТД" у кількості 712,76 т., в результаті чого отримано готової продукції: олії соєвої у кількості - 368,0 т. та жмиху соєвого - 1 940,178 т.., в т.ч. від перероблення сої, отриманої від ПП „ДК ЛТД" жмиху соєвого - 539,92 т. та олії соєвої - 102,42 т..
Таким чином, станом на 31.07.2013 р. на рахунку 201 „Сировина й матеріали" рахується залишок сої, отриманої від ПП „ДК ЛТД" у кількості 121,21 т. на загальну суму 627 868,23 грн., в т.ч. ПДВ - 104 644,71 грн.
Готова продукція, одержана в результаті переробки сої, отриманої від ПП „ДК ЛТД" була частково реалізована, а саме: жмих соєвий у кількості 108,8 т.
Покупцями жмиху соєвого були: ПАТ „Бахмутський аграрний союз", код 25099117 згідно договору від 25.02.13 р. № 0050: Видаткова накладна: № 318 від 22.06.13 р. - жмих соєвий у кількості 29,76 т. на загальну суму 183024,00,грн в т.ч. ПДВ 30504,00грн
Розрахунки - між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро" - ТТН від 22.06.2013 р. № 01АА 29.
ФОП ОСОБА_4, згідно договору від 31.05.13 р., № СФ-0000333 від 12.06.13 р.:виконання якого підтвержує ться видатковими накладними: № 283 від 10.06.13-макуха соєва у кількості 12,00 т ПДВ 10600,00грн. № 312 від 19.06.13 р. - макуха соєва у кількості 12,78 т на загальну суму 70162.20 грн. в т.ч. ПДВ 11693,70грн.
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро": - ТТН від 10.06.13 р. № 0000283; ТТН від 19.06.13 р. № 0000312.
З ФОП ОСОБА_5 згідно договору від 08.04.13 р. № 78-04 виконання підтвержується видатковими накладними: № 238 від 24.05.13 р. - макуха соєва у кількості 19,98 т. на загальну суму 102897.000 грн. в т.ч. ПДВ17149,50 грн. № 253 від 28.05.13 р. - макуха соєва у кількості 23,32 т. на загальну суму 121264,00 грн. в т.ч. ПДВ 20210,67 грн.
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро" - ТТН від 25.05.13 р. № 0000238 -ТТН від 28.05.13 р. № 0000253.
ФОП ОСОБА_6 згідно рахунку-фактури № СФ-0000327 від 10.06.13 р. Видаткова накладна: № 286 від 11.06.13 р. - макуха соєва у кількості 6,00 т на загальну суму 33000,00 грн. в т.ч. ПДВ 5500,00грн.
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Транспортування здійснювалось ТОВ „Антік-Агро" -ТТН від 11.06.13 р. № б\н.
ФОП ОСОБА_7 згідно рахунку-фактури № СФ-0000326 від 10.06.13 р. Видаткова накладна: № 285 від 11.06.13 р. - макуха соєва у кількості 4,96 т. на загальну суму 27280,00 грн в т.ч. ПДВ 4546,67грн.
Розрахунки між суб'єктами господарювання проводились у безготівковій формі через розрахунковий рахунок.
Транспортування здійснювалось ТОВ «Антік-Агро» -ТТН від 11.06.13 р. № б/н.
Вказані первинні документи бухгалтерського та податкового обліку відповідають вимогам п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 р. за № 168/704.
Отже, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивач правомірно включив до податкового кредиту суми, які підтверджені первинними документами бухгалтерського та податкового обліку, у зв'язку з придбанням позивачем товарів (робіт, послуг), які в свою чергу були використані останнім в оподатковуваних операціях у межах господарській діяльності.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Таким чином, колегія суддів переглянувши, у межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, ретельно дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права.
Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права
Доводи апеляційної скарги з наведених підстав висновків суду не спростовують.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Західної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області залишити без задоволення.
постанову Харківського окружного адміністративного суду від 18.02.2014р. по справі № 820/13830/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя Присяжнюк О.В. Судді Русанова В.Б. Курило Л.В. Повний текст ухвали виготовлений 17.04.2014 р.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2014 |
Оприлюднено | 23.04.2014 |
Номер документу | 38304752 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Присяжнюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні