ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15.04.2014 р. Справа № 914/415/14
Господарський суд Львівської області розглянув у відкритому судовому засіданні матеріали справи:
за позовом: Комунального підприємства «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір (с. Стрільбичі, Львівська обл.)
до відповідача: Старосамбірська міська рада (м. Старий Самбір)
третя особа 1, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Головне управління Державного казначейства України у Львівській області (м. Львів)
третя особа 2, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Державна фінансова інспекція у Львівській області (м. Львів)
третя особа 3, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Управління Державного казначейства в Старосамбірському районі Львівської області (м. Старий Самбір)
про: стягнення боргу в сумі 369039,54 грн.
Суддя: Пазичев В.М.
При секретарі: Пшеничній В.С.
Представники:
від позивача: Плетеня О.С. - довіреність 1 від 12.02.2014 року.
від відповідача: Не з'явився.
від третьої особи 1: Не з'явився.
від третьої особи 2: Не з'явився.
від третьої особи 3: Не з'явився.
Суть спору: На розгляд Господарського суду Львівської області подано позов Комунального підприємства «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір (с. Стрільбичі, Львівська обл.) до Старосамбірська міська рада (м. Старий Самбір) про стягнення боргу в сумі 369039,54 грн.
Ухвалою господарського суду Львівської області від 08.02.2014 року порушено провадження у справі і призначено до розгляду на 13.02.2014 року. Ухвалою суду від 13.02.2014 року розгляд справи відкладено до 25.02.2014 року, у зв'язку з відсутністю представника відповідача. Ухвалою суду від 25.02.2014 року розгляд справи відкладено до 05.03.2014 року, у зв'язку з відсутністю представників відповідача та третіх осіб. Ухвалою суду від 05.03.2014 року розгляд справи відкладено до 19.03.2014 року, для надання доказів. Ухвалою суду від 19.03.2014 року розгляд справи відкладено до 27.03.2014 року, в зв'язку з неявкою представників сторін. Ухвалою суду від 27.03.2014 року розгляд справи відкладено до 03.04.2014 року, в зв'язку з відсутністю представників відповідача та третіх осіб. Ухвалою суду від 03.04.2014 року розгляд справи відкладено до 15.04.2014 року, для надання доказів.
18.02.2014 року Господарським судом Львівської області було скеровано повідомлення, згідно ст.90 ГПК України, в Прокуратуру Львівської області для проведення перевірки, відповідно до ст. 97 КПК України, щодо наявності у діях представників сторін протиправних діянь та вжиття заходів, що спрямовані на припинення порушення законності та притягнення винних осіб до відповідальності.
07.03.2014 року за вх.№10305/14 на адресу Господарського суду Львівської області від Прокуратури Львівської області надійшла відповідь про розгляд повідомлення.
21.03.2014 року за вх.№12411/14 на адресу Господарського суду Львівської області від Прокуратури Львівської області надійшла відповідь про розгляд повідомлення.
Позивач вимог ухвали суду про порушення провадження у справі від 08.02.2014 року, про відкладення від 13.02.2014 року, від 25.02.2014 року, від 05.03.2014 року, від 19.03.2014 року, від 27.03.2014 року, від 03.04.2014 року не виконав, явку повноважного представника в судове засідання забезпечив.
05.03.2014 року за вх.№9609/14 позивач подав додаткові документи до матеріалів справи.
27.03.2014 року за вх.№13470/14 позивач подав клопотання про долучення додаткових доказів до матеріалів справи.
27.03.2014 року за вх.№1614/14 позивач подав клопотання про продовження строку розгляду справи понад такий, що встановлений ст.69 ГПК України.
03.04.2014 року за вх.№1743/14 позивач подав клопотання про продовження строку розгляду справи понад такий, що встановлений ст.69 ГПК України.
15.04.2014 року за вх.№16649/14 позивач подав пояснення по суті справи.
Відповідач вимог ухвали суду про порушення провадження у справі від 08.02.2014 року, про відкладення від 13.02.2014 року, від 25.02.2014 року, від 05.03.2014 року, від 19.03.2014 року, від 27.03.2014 року, від 03.04.2014 року не виконав, явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, хоча і був своєчасно, належним чином, відповідно до ст.64 ГПК України, повідомлений про час, місце і дату розгляду справи, про що свідчить реєстр №407 направлення рекомендованої кореспонденції за 07.04.2014 року, а явка відповідача була визнана судом та визначена в ухвалах суду обов'язковою.
13.02.2014 року за вх.№6516/14 відповідач подав клопотання в якому просить суд справу розглядати без участі представника відповідача, позовні вимоги визнає в повному обсязі.
05.03.2014 року за вх.№1170/14 відповідач подав клопотання про продовження строку розгляду справи понад строк, встановлений ст. 69 ГПК України.
20.03.2014 року за вх.№12239/14 відповідач подав клопотання про відкладення розгляду справи.
27.03.2014 року за вх.№13480/14 відповідач подав клопотання про відкладення розгляду справи.
03.04.2014 року за вх.№14260/14 відповідач подав пояснення по справі.
Третя особа 1 вимог ухвали суду про відкладення від 13.02.2014 року, від 25.02.2014 року, 05.03.2014 року, від 19.03.2014 року, від 27.03.2014 року, від 03.04.2014 року від не виконала, явку поважного представника в судове засідання не забезпечила, хоча і була своєчасно, належним чином, відповідно до ст.64 ГПК України, повідомлена про час, місце і дату розгляду справи, про що свідчить реєстр №407 направлення рекомендованої кореспонденції за 07.04.2014 року, а явка третьої особи 1 була визнана судом та визначена в ухвалах суду обов'язковою.
Третя особа 2 вимог ухвали суду про відкладення від 13.02.2014 року, від 25.02.2014 року, від 05.03.2014 року, від 19.03.2014 року, від 27.03.2014 року, від 03.04.2014 року не виконала, явку поважного представника в судове засідання не забезпечила, хоча і була своєчасно, належним чином, відповідно до ст.64 ГПК України, повідомлена про час, місце і дату розгляду справи, про що свідчить реєстр №407 направлення рекомендованої кореспонденції за 07.04.2014 року, а явка третьої особи 2 була визнана судом та визначена в ухвалах суду обов'язковою.
17.03.2014 року за вх.№11327/14 третя особа 2 подала пояснення по справі.
Третя особа 3 вимог ухвали суду про відкладення від 19.03.2014 року, від 27.03.2014 року, від 03.04.2014 року не виконала, явку поважного представника в судове засідання не забезпечила, хоча і була своєчасно, належним чином, відповідно до ст.64 ГПК України, повідомлена про час, місце і дату розгляду справи, про що свідчить реєстр №407 направлення рекомендованої кореспонденції за 07.04.2014 року, а явка третьої особи 3 була визнана судом та визначена в ухвалах суду обов'язковою.
26.03.2014 року за вх.№13289/14 третя особа 3 подала відзив на позовну заяву.
31.03.2014 року за вх.№13635/14 третя особа 3 подала відзив на позовну заяву.
02.04.2014 року за вх.№14068/14 третя особа 3 подала відзив на позовну заяву.
03.04.2014 року за вх.№14261/14 третя особа 3 подала відзив на позовну заяву.
15.04.2014 року за вх.№16645/14 третя особа 3 подала відзив на позовну заяву.
Відповідно до ст. 85 ГПК України, вступну та резолютивну частини рішення виготовлено, підписано та оголошено 15.04.2014 року.
Розглянувши матеріали і документи, подані сторонами, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне:
Як зазначено у позовній заяві, 14 січня 2013 року, відповідно до Господарського Кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування", відповідно до складених Старосамбірською міською радою кошторисів по благоустрою міста і послугам, пов'язаними з благоустроєм міста, які чітко прив'язані до бюджету м. Старий Самбір на 2013 р., що був розглянутий і затверджений сесією Старосамбірської міської ради відповідно до Бюджетного кодексу України, між позивачем - Комунальним підприємством «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір» (надалі - КП «МВУЖКГ») та відповідачем - Старосамбірською міською радою було укладено наступні договори:
- Договір № 5 на послуги з обслуговування міського кладовища на суму 59000 (п'ятдесят дев'ять тисяч) гривень 00 коп.;
- Договір № 6 на послуги по технічному обслуговуванню і утриманню вуличного освітлення на суму 90000 (дев'яносто тисяч) гривень 00 коп.;
- Договір № 1 на послуги на розмітку поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь на суму 11000 (одинадцять тисяч) гривень 00 коп.;
- Договір № 2 на послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями на суму 40000 (сорок тисяч) гривень 00 коп.;
Позивач зазначає, що 1 березня 2013 року укладено договори на закупівлю товарів за державні кошти:
- Договір № 16 на послуги з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття) на суму 180000 грн. (сто вісімдесят тисяч) гривень 00 коп.;
- Договір № 17 на послуги по санітарному обробленню та аналогічні послуги на суму 410000 грн. (чотириста десять тисяч) гривень 00 коп.
Позивач зазначає, що 25 грудня 2013 року укладено Договір № 7 на послуги по зрізанню аварійних дерев на суму 2100,00 (дві тисячі сто) гривень 00 коп.
Позивач наголошує, що зазначені договори були виконані позивачем повністю, а відповідачем - частково, про що свідчить наступне:
- Договір № 5 на "Послуги з обслуговування міського кладовища" на суму 59000 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч) гривень 00 коп. Цей договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування", Господарського та Цивільного кодексів України і на підставі єдиного можливого виконавця даних послу на території м. Старий Самбір. Також позивач зазначає, що дані послуги його підприємство надає з 2001 р. і по даний час. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства Старосамбірського району Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державної казначейської служби у Старосамбірському районі.
Позивач зазначає, що, відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по обслуговуванню міського кладовища. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 59000 грн.
Позивач наголошує, що в період з січня 2013 р. по червень 2013р. включно, Старосамбірська міська рада чітко дотримувалась умов Договору №5 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір" роботи та послуги. Однак, починаючи з липня 2013 р. по листопад 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства позивача на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт №4 за липень 2013р.на суму 5627,05 грн., № 4 за серпень 2013р. на суму 5291,84 грн., № 4 за вересень 2013р. на суму 4483,95 грн., № 4 за жовтень 2013р. на суму 4346,16 грн., № 3 за листопад 2013р. на 3579,52 грн. та відповідні калькуляції № 4 за червень 2013р. на суму 5627,05 грн., № 4 за липень 2013р. на суму 5291,84 грн, № 4 за серпень 2013р. на суму 4483,95 грн., №4 за вересень 2013р. на суму 4346,16 грн., № 3 за жовтень 2013р. на 3579,52 грн. по видах робіт щодо "Собівартості утримання міського кладовища". Однак, розбіжність між актами виконаних робіт та калькуляціями виникає у зв'язку із тим, що заробітна плата працівникам та фактичні витрати нараховуються відповідно до виконаних робіт у звітному місяці, а самі акти виконаних робіт подаються на підпис до 7-го числа наступного місяця, так само реєструючись в казначейських органах на дату подання, тобто на наступний місяць від фактичного виконання робіт із зазначенням місяця фактичного подання даного акту в органи державного казначейства відповідно до їх рекомендацій. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " сумлінно, вчасно і в повному обсязі виконувало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляцій по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 6 на "Послуги по технічному обслуговуванню і утриманню в належному стані системи вуличного освітлення" на суму 90000,00 (дев'яносто тисяч гривень) 00 коп. Цей Договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір" Дубей В.В з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України " Про місцеве самоврядування" і на підставі єдиного можливого виконавця даних послу на території м. Старий Самбір. Також позивач зазначає, що дані послуги його підприємство надає із 2002 р. і по даний час. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державної казначейської служби у Старосамбірському районі, та засвідчує його легітимність і правомірність.
Позивач зазначає, що відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по технічному обслуговуванню і утриманню в належному стані системи вуличного освітлення. Договірна ціна даного Договору на 2013 р. складає 90000 грн.
Позивач наголошує, що в період з січня 2013 р. по травень 2013р. включно, Старосамбірська міська рада чітко дотримувалась умов Договору №6 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір" роботи та послуги. Однак, починаючи з червня 2013 р. по жовтень 2013 р. включно, акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт №4 за червень 2013 р. на суму 11760,84 грн. ,№ 3 за липень 2013р. на суму 8372,65 грн. № 3 за серпень 2013р. на суму 11639,84 грн. , № 3 за вересень 2013р на суму 5151,95 грн., № 3 за жовтень 2013р. на суму 6914,88 грн.. та калькуляції № 1 за травень 2013р. на суму 11760,84 грн., № 3 за червень 2013р. на суму 8372,65 грн., № 3 за липень 2013р. на суму 11639,84 грн., № 3 за серпень 2013р. на суму 5151,95 грн., № 3 за вересень 2013 р. на суму 6914,88 грн. по видах робіт щодо "Собівартості послуг по технічному обслуговуванні та утриманні в належному стані системи вуличного освітлення". Однак, розбіжність між актами виконаних робіт та калькуляціями виникає у зв'язку із тим, що заробітна плата працівникам та фактичні витрати нараховуються відповідно до виконаних робіт у звітному місяці, а самі акти виконаних робіт подаються на підпис до 7-го числа наступного місяця, так само реєструючись в казначейських органах на дату подання, тобто на наступний місяць від фактичного виконання робіт із зазначенням дати і місяця фактичного подання даного акту в органи державного казначейства відповідно до їх рекомендацій. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " сумлінно, вчасно і в повному обсязі виконувало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляцій по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 1 на послуги на "Розмітку поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь" на суму 11000 (одинадцять тисяч) гривень 00 коп.;
Позивач зазначає, що цей договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний Договір був укладений на підставі Закону України " Про місцеве самоврядування " і на підставі єдиного можливого виконавця даних послуг на території м. Старий Самбір. Також позивач зазначає, що дані послуги його підприємство надає із 2008 р. і по даний час. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства Старосамбірському районі Львівської області і взяті на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці Договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі, що засвідчує його легітимність і правомірність.
Позивач зазначає, що, відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по розмітці поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 11000 грн.
Позивач наголошує, що в період з січня 2013 р. по вересень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада чітко дотримувалась умов Договору № 1 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, за жовтень 2013 р. акт виконаних робіт та калькуляцію про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт № 5 за жовтень 2013р. на суму 923,84 грн., та калькуляція № 5 за вересень 2013р. на суму 923,84 грн. по видах робіт щодо "Розмітки поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь". Однак, розбіжність між актами виконаних робіт та калькуляціями виникає у зв'язку із тим, що заробітна плата працівникам та фактичні витрати нараховуються відповідно до виконаних робіт у звітному місяці, а самі акти виконаних робіт подаються на підпис до 7-го числа наступного місяця, так само реєструючись в казначейських органах на дату подання, тобто на наступний місяць від фактичного виконання робіт із зазначенням місяця фактичного подання даного акту в органи державного казначейства відповідно до їх рекомендацій).
- Договір № 2 на послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями на суму 40000 (сорок тисяч) гривень 00 коп.
Позивач зазначає, що цей Договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний Договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" і на підставі єдиного можливого виконавця даних послуг на території м. Старий Самбір. Також, позивач зазначає, що дані послуги підприємство надає із 2005 р. і по даний час. Даний Договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці Договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Позивач зазначає, що, відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 40000 грн.
Позивач наголошує, що в період з січня 2013 р. по серпень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада чітко дотримувалась умов Договору № 2 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, починаючи з вересня 2013 р. по грудень 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт №5 за вересень 2013 р. на суму 5852,25 грн., № 7 за жовтень 2013 р. на суму 5321,4 грн., №4 за листопад 2013р. на суму 4345,6 грн., № 5 за грудень 2013 р. на суму 9520,00 грн., та відповідні калькуляції № 5 за серпень 2013 р. на суму 5852,25 грн., № 6 за вересень 2013 р. на суму 1879,92 грн, № 7 за вересень 2013 р. на суму 3441,48 грн., № 5 за жовтень 2013р. на суму 4345,6 грн., № 3 за грудень 2013р. на суму 3020,0 грн. № 4 за грудень 2013 р. на суму 6500,00 грн. з "Собівартості з садіння та догляду за декоративними насадженнями". Однак, розбіжність між актами виконаних робіт та калькуляціями виникає у зв'язку із тим, що заробітна плата працівникам та фактичні витрати нараховуються відповідно до виконаних робіт у звітному місяці, а самі акти виконаних робіт подаються на підпис до 7-го числа наступного місяця, так само реєструючись в казначейських органах на дату подання, тобто на наступний місяць від фактичного виконання робіт із зазначенням місяця фактичного подання даного акту в органи державного казначейства відповідно до їх рекомендацій. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " сумлінно, вчасно і в повному обсязі виконувало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляцій по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 10 на послуги по зрізанню аварійних дерев в місті на суму 2100 (дві тисячі сто) гривень 00 коп.
Позивач зазначає, що цей договір був укладений 25.12.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений га підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" і на підставі єдиного можливого виконавця даних послу на території м. Старий Самбір. Також позивач зазначає, що дані послуги його підприємство надає із 2005 р. і по даний час. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Позивач зазначає, що, відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по зрізанню аварійних дерев у місті. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 2100 грн. Акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акт виконаних робіт №3 за грудень 2013р. на суму 2100 грн. та відповідна калькуляції № 5 за грудень 2013р. на суму 2100 грн. з робіт щодо "Собівартості із зрізання аварійних дерев у місті".
Також, позивач зазначає, що 1 березня 2013 року укладено договори на закупівлю послуг за державні кошти, а саме:
- Договір № 16 на послуги з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття) на суму 180000 (сто вісімдесят тисяч) гривень 00 коп.
Позивач зазначає, що цей Договір був укладений 01.03.2013 р. і завірений підписом і печаткою першого заступника міського голови м. Старий Самбір Цепендою М.В. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" і на підставі Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010 р. № 2289-УІ на конкурсних засадах із дотриманням всіх процедур по даних законодавчих актах, що засвідчують відповідні записи на сторінках вісника державних закупівель. Також позивач зазначає, що дані послуги його підприємство надає із 2001 р. і по даний час, а на теренах Старосамбірського району є єдиним підприємством, яке має всі законодавчі, установчі та дозвільні документи для надання вищенаведених послуг. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейству Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 18.03.2013р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі, що засвідчує правильність його складання, легітимність і правомірність.
Позивач звертає увагу на те, що, відповідно до п. 1.1 даного Договору, Учасник зобов'язується виконати послуги з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття), а замовник зобов'язується прийняти виконані послуги та здійснити оплату за надані послуги на умовах даного договору. В п.1.2 даного Договору зазначається, що найменування та одиниці виміру обсягу послуг, що надаються, згідно з даним Договором, визначаються кошторисом або калькуляцією, які є невід'ємною частиною Договору. Послуги повинні відповідати вимогам чинного законодавства у сфері поводження з побутовими відходами. Договірна ціна даного договору на 2013 р. становить 180000 грн.
Позивач наголошує, що в період з березня 2013 р. по червень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада чітко дотримувалась умов Договору №16 від 01 березня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, починаючи з липня 2013 р. по листопад 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт № 2 за липень 2013 р. на суму 23002,98 грн., № 2 за серпень 2013 р. на суму 18200,0 грн., № 2 за вересень 2013 р. на суму 17334,6 грн., № 2 за жовтень 2013 р. на суму 14592,24 грн., №2 за листопад 2013р. на суму 14623,2 грн. та відповідні калькуляції № 2 за червень 2013р. на суму 23002,98 грн., № 2 за липень 2013 р. на суму 18200,0 грн, № 2 за серпень 2013р. на суму 17334,6 грн., № 2 за вересень 2013р. на суму 14592,24 грн. № 2 за жовтень 2013р. на 14623,2 грн. по видах робіт щодо "Собівартості послуг з видалення твердих відходів". Однак, розбіжність між актами виконаних робіт та калькуляціями виникає у зв'язку із тим, що заробітна плата працівникам та фактичні витрати нараховуються відповідно до виконаних робіт у звітному місяці, а самі акти виконаних робіт подаються на підпис до 7-го числа наступного місяця, так само реєструючись в казначейських органах на дату подання, тобто на наступний місяць від фактичного виконання робіт із зазначенням місяця фактичного подання даного акту в органи державного казначейства відповідно до їх рекомендацій. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " сумлінно, вчасно і в повному обсязі виконувало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляцій по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 17 на послуги по санітарному обробленню та аналогічні послуги на суму 410000 (чотириста десять тисяч) гривень 00 коп.
Позивач зазначає, що цей договір був укладений 01.03.2013 р. і завірений підписом і печаткою першого заступника міського голови м. Старий Самбір Цепендою М.В. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" і на підставі Закону України "Про здійснення державних закупівель" на конкурсних засадах із дотриманням всіх процедур по даних законодавчих актах, що засвідчують відповідні записи на сторінках вісника державних закупівель. Також, позивач зазначає, що дані послуги його підприємство надає із 2001 р. і по даний час, а на теренах Старосамбірського району є єдиним підприємством, яке має всі законодавчі, установчі та дозвільні документи для надання вищенаведених послуг. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 18.03.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі. Претензій чи зауважень по даному договору не поступало і ніким не зазначалось.
Позивач наголошує, що в період з березня 2013 р. по травень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада чітко дотримувалась умов Договору №17 від 01 березня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, починаючи з червня 2013 р. по листопад 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, роботи на вищенаведені послуги приймались і претензій чи зауважень до нас не поступало, що засвідчують підписані акти виконаних робіт № 2 за червень 2013 р. на суму 41660,19 грн., № 1 за липень 2013 р. на суму 38885,35 грн., № 1 за серпень 2013 р. на суму 31288,79 грн., № 1 за вересень 2013 р. на суму 38169,6 грн., № 1 за жовтень 2013 р. на суму 25681,04 грн., № 1 за листопад 2013 р. на суму 38362,56 грн. та відповідні калькуляції № 3 за травень 2013 р. на суму 41660,19 грн., № 1 за червень 2013 р. на суму 38885,35 грн, № 1 за липень 2013р. на суму 31288,79 грн., № 1 за серпень 2013 р. на суму 38169,6 грн., № 1 за вересень 2013 р. на суму 25681,04 грн., № 1 за жовтень 2013р. на суму 38362,56 грн. по видах робіт щодо "Собівартості послуг з санітарного оброблення та аналогічних послуг". Однак, розбіжність між актами виконаних робіт та калькуляціями виникає у зв'язку із тим, що заробітна плата працівникам та фактичні витрати нараховуються відповідно до виконаних робіт у звітному місяці, а самі акти виконаних робіт подаються на підпис до 7-го числа наступного місяця, так само реєструючись в казначейських органах на дату подання, тобто на наступний місяць від фактичного виконання робіт із зазначенням місяця фактичного подання даного акту в органи державного казначейства відповідно до їх рекомендацій. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " сумлінно, вчасно і в повному обсязі виконувало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляцій по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
Позивач звертає увагу на те, що, відповідно до умов вказаних договорів, Виконавець (Учасник) зобов'язується надавати послуги: з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття), по санітарному обробленню та аналогічні послуги, з обслуговування міського кладовища, по технічному обслуговуванню і утриманню вуличного освітлення, по розмітці поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь, а Замовник зобов'язувався проводити оплату за виконані роботи та надані послуги.
Позивач наголошує, що зі свого боку КП «МВУЖКГ» протягом червня - грудня 2013 року належним чином виконувало всі свої зобов'язання згідно вказаних договорів, що підтверджується актами прийомки виконаних робіт, а саме:
- по Договору № 1 за жовтень місяць - Акт № 5 на суму 923,84 грн.
- по Договору № 2 за вересень місяць - Акт № 5 на суму 5852,25 грн., з них неоплачена сума 959,66 грн., за жовтень місяць - Акт № 7 на суму 5321,40 грн., за листопад місяць - Акт № 4 на суму 4345,60 грн., за грудень місяць - Акт № 5 на суму 9520,00 грн.
- по Договору № 5 за липень місяць - Акт № 4 на суму 5627,05 грн., за серпень місяць - Акт № 4 на суму 5291,84 грн., за вересень місяць - Акт № 3 на суму 5151,95 грн., за жовтень місяць - Акт № 4 на суму 4346,16 грн., за листопад місяць - Акт № 3 на суму 3579,52 грн.
- по Договору № 6 за червень місяць - Акт № 4 на суму 11760,84 грн., за липень місяць - Акт № 3 на суму 8372,65 грн., за серпень місяць - Акт № 3 на суму 11639,84 грн., за вересень місяць - Акт № 4 на суму 4483,95 грн., за жовтень місяць - Акт № 3 на суму 6914,88 грн.
- по Договору № 7 за грудень місяць - Акт № 3 на суму 2100,00 грн.
- по Договору № 16 за липень місяць - Акт № 2 на суму 23002,98 грн., за серпень місяць - Акт № 2 на суму 18200,00 грн., за вересень місяць - Акт № 2 на суму 17334,60 грн., за жовтень місяць - Акт № 2 на суму 14592,24 грн., за листопад місяць - Акт № 2 на суму 14623,20 грн.
по договору № 17 за червень місяць Акт № 2 на суму 41660,19 грн., з них неоплачена сума 18560,00 грн., липень місяць Акт № 1 на суму 38885,35 грн., серпень місяць Акт № 1 на суму 31288.79 грн., вересень місяць Акт № 1 на суму 38169,60 грн., жовтень місяць Акт № 1 на суму 25681,04 грн., листопад місяць Акт №1 на суму 38362,56 грн.
Згідно з п. 5.3. Договорів 1 2, 5, 6, 7, оплата виконаних робіт здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття виконаних робіт.
Позивач наголошує, що наявність заборгованості визнано відповідачем, що підтверджується Актом звірки заборгованості від 22.01.2014 року, який підписаний відповідачем і скріплений його печаткою.
Позивач зазначає, що, згідно п.4.1. Договорів № 16 та № 17, розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника, визначеними у цьому договорі протягом 10 робочих днів з дати прийняття послуги Замовником за актом приймання-передавання послуг. Свої зобов'язання щодо оплати виконаних нами робіт та наданих послуг відповідач не виконує належним чином, оскільки не проводить своєчасно оплату.
Отже, за твердженням позивача, відповідач своїми діями щодо непроведення розрахунку за виконання роботи порушує як умови договору, так і застереження, визначенні Цивільним кодексом України щодо належного та добросовісного виконання зобов'язання, по договору, що є результатом неотримання станом на 22.01.2013 року КП «МВУЖКГ» заборгованості в сумі 369039 (триста шістдесят дев'ять тисяч тридцять дев'ять) гривень 54 коп.
13.02.2014 року за вх.№6516/14 відповідач подав відзив, в якому позовні вимоги на суму 369039 (триста шістдесят дев'ять тисяч тридцять дев'ять) гривень 54 коп. визнає в повному обсязі.
Третя особа 1, незважаючи на вимоги суду, явку представника в судове засідання не забезпечила, відзиву на позов не надала.
У відзиві на позовну заяву третя особа 2 зазначає, що Держфінінспекція у Львівській області не володіє інформацією стосовно договірних та інших відносин між позивачем та відповідачем за період 2013 року, оскільки останні ревізії вказаних об'єктів (сторін) проводились у 2012 році. За наслідками розгляду даних документів третя особа 2 повідомляє, що Держфінінспекція у Львівській області силами Старосамбірської об'єднаної ДФІ проводила ревізію КП «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір» у 2012 році.
У відзиві на позовну заяву третя особа 3 зазначає, що протягом 2013 року всі платіжні доручення, які були подані Старосамбірською міською радою на оплату послуг наданих КП „Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м.Старий Самбір", на виконання договорів, що є предметом позову, були оплачені, крім того, відповідно до вищевказаних договорів, здійснювалася реєстрація бюджетних фінансових зобовязань, що привело до виникнення кредиторської заборгованості станом на 01.01.2014 р.
Третя особа 3 звертає увагу на те, що, щодо дотримання норм чинного бюджетного законодавства України при укладанні та виконанні договорів, які є предметом позову, в частині казначейського обслуговування, а саме, при здійсненні попереднього та поточного контролю, порушень не виявлено.
Третя особа 3 зазначає, що, згідно договорів, укладених між Старосамбірською міською радою та КП «МВУЖКГ м.Старий Самбір» та актів виконаних робіт, у 2013 р. здійснювалася реєстрація бюджетних фінансових зобов'язань по Старосамбірській міській раді, що призвело до виникнення кредиторської заборгованості з боку Старосамбірської міської ради за виконані КП «МВУЖКГ м. Старий Самбір» роботи та послуги. Згідно форми 7М «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами», станом на 01.01.2014 р. відображена кредиторська заборгованість по Старосамбірській міській раді в сумі 431937,82 грн.
При прийнятті рішення суд виходив з наступного:
Відповідно до ст. 11 ЦК України, цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Згідно ст. 509 ЦК України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.
Згідно до ст. 173 ГК України, господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених Господарським кодексом України, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, в тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, в тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
Відповідно до ст. 179 ГК України, майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Згідно ст.193 ГК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Відповідно до ст. 525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог вказаного кодексу. Частиною 1 статті 530 Цивільного кодексу України передбачено, що, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Порушенням зобов'язання, відповідно до статті 610 Цивільного кодексу України, є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Відповідно до ст. 530 ЦК України, якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не встановлений або визначений моментом пред'явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги, якщо обов'язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 612 ЦК України, боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Згідно ст. 629 ЦК України, договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Як встановлено в ході судового розгляду справи, 14 січня 2013 року, відповідно до Господарського Кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування", відповідно до складених Старосамбірською міською радою кошторисів по благоустрою міста і послугах, пов'язаними з благоустроєм міста, які прив'язані до бюджету м. Старий Самбір на 2013 р., що був розглянутий і затверджений сесією Старосамбірської міської ради відповідно до Бюджетного кодексу України, між позивачем - Комунальним підприємством «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір» (надалі КП «МВУЖКГ» та відповідачем - Старосамбірською міською радою було укладено наступні договори:
- договір № 5 на "Послуги з обслуговування міського кладовища" на суму 59000 (п'ятдесят дев'ять тисяч) гривень 00 коп. Цей договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування", Господарського та Цивільного кодексів України. Дані послуги підприємство надає з 2001 р. і по даний час. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по обслуговуванню міського кладовища. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 59000 тис. грн.. Відповідно до п. 4 даного Договору, замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт. Згідно п. 5.1 Договору № 5, замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт. Згідно п.5.2 Договору, Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2г, підписаних уповноваженими представниками сторін. Згідно п. 5.3 цього Договору, оплата наданих послуг здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття наданих послуг.
В період з січня 2013 р. по червень 2013р. включно, Старосамбірська міська рада дотримувалась умов Договору №5 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними дорученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір" роботи та послуги. Однак, починаючи з липня 2013 р. по листопад 2013р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства позивача на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що підтверджується підписаними актами виконаних робіт №4 за липень 2013р. на суму 5627,05 грн., № 4 за серпень 2013р. на суму 5291,84 грн., № 4 за вересень 2013р. на суму 4483,95 грн., № 4 за жовтень 2013р. на суму 4346,16 грн. , № 3 за листопад 2013р. на 3579,52 грн. та відповідними калькуляціями № 4 за червень 2013р., на суму 5627,05 грн. № 4 за липень 2013р. на суму 5291,84 грн, № 4 за серпень 2013р. на суму 4483,95 грн., №4 за вересень 2013р. на суму 4346,16 грн. № 3 за жовтень 2013р. на 3579,52 грн., однак не виконувались п. 5.1, п. 5.2, п. 5.3 даного Договору в частині оплати. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір" виконало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляціями по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 6 на "Послуги по технічному обслуговуванню і утриманню в належному стані системи вуличного освітлення" на суму 90000 (дев'яносто тисяч гривень) 00 коп. Цей договір був укладений 14.01.2013р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір" Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по технічному обслуговуванню і утриманню в належному стані системи вуличного освітлення. Договірна ціна даного договору на 2013р. складає 90000 грн. Відповідно до п. 4 даного Договору, замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт. Згідно п. 5.1 Договору № 6, замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт. Згідно п.5.2 Договору, Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2г, підписаних уповноваженими представниками сторін. Згідно п. 5.3 цього Договору, оплата наданих послуг здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття наданих послуг.
В період з січня 2013 р. по травень 2013р. включно, Старосамбірська міська рада дотримувалась умов Договору №6 від 14 січня 2013р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір" роботи та послуги. Однак, починаючи з червня 2013 р. по жовтень 2013 р. включно, акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що підтверджують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт №4 за червень 2013 р. на суму 11760,84 грн., № 3 за липень 2013р. на суму 8372,65 грн., № 3 за серпень 2013р. на суму 11639,84 грн. , № 3 за вересень 2013р на суму 5151,95 грн., № 3 за жовтень 2013р. на суму 6914,88 грн.. та калькуляції № 1 за травень 2013р. на суму 11760,84 грн., № 3 за червень 2013р. на суму 8372,65 грн., № 3 за липень 2013р. на суму 11639,84 грн., № 3 за серпень 2013р. на суму 5151,95 грн., № 3 за вересень 2013 р. на суму 6914,88 грн., однак не виконувались п. 5.1, п. 5.2, п. 5.3 даного Договору в частині оплати. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " виконало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляціями по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 1 на послуги на "Розмітку поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь" на суму 11000 (одинадцять тисяч) гривень 00 коп.
Даний договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування". Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі, що засвідчує його легітимність і правомірність.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по розмітці поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 11000 грн. Відповідно до п. 4 даного Договору, замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт. Згідно п. 5.1 договору № 1, замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт. Згідно п.5.2 даного Договору, Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2г, підписаних уповноваженими представниками сторін. Згідно п.5.3 цього Договору, оплата наданих послуг здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття наданих послуг.
В період з січня 2013 р. по вересень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада дотримувалась умов Договору № 1 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, за жовтень 2013 р. акт виконаних робіт та калькуляцію про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акт виконаних робіт № 5 за жовтень 2013р. на суму 923,84 грн. та калькуляція № 5 за вересень 2013р., на суму 923,84 грн., однак, не виконувались п. 5.1, п. 5.2, п. 5.3 даного договору в частині оплати.
- Договір № 2 на послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями на суму 40000 грн. (п'ятдесят тисяч) гривень 00 коп.
Даний договір був укладений 14.01.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування". Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 40000 грн. Відповідно до п. 4 даного Договору, замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт. Згідно п. 5.1 Договору № 2, замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт. Згідно п.5.2 Договору, Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2г, підписаних уповноваженими представниками сторін. Пунктом. 5.3 цього Договору передбачено, що оплата наданих послуг здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття наданих послуг.
В період з січня 2013 р. по серпень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада дотримувалась умов Договору № 2 від 14 січня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними дорученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, починаючи з вересня 2013 р. по грудень 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт №5 за вересень 2013 р. на суму 5852,25 грн., № 7 за жовтень 2013 р. на суму 5321,4 грн., №4 за листопад 2013р. на суму 4345,6 грн., № 5 за грудень 2013 р. на суму 9520,00 грн., та відповідні калькуляції № 5 за серпень 2013 р. на суму 5852,25 грн., № 6 за вересень 2013 р. на суму 1879,92 грн, № 7 за вересень 2013 р. на суму 3441,48 грн., № 5 за жовтень 2013р. на суму 4345,6 грн., № 3 за грудень 2013р. на суму 3020,0 грн., № 4 за грудень 2013 р. на суму 6500,00 грн., однак, не виконувались п. 5.1, п. 5.2, п. 5,3 даного Договору в частині оплати. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " виконало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляціями по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- Договір № 10 на послуги по зрізанню аварійних дерев в місті на суму 2100 (дві тисячі сто) гривень 00 коп.
Даний договір був укладений 25.12.2013 р. і завірений підписом і печаткою міського голови м. Старий Самбір Грись І.М. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений га підставі Закону України "Про місцеве самоврядування". Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 22.01.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе обов'язки надавати послуги по зрізанню аварійних дерев у місті. Договірна ціна даного договору на 2013 р. складає 2100 грн.. Відповідно до п. 4 даного Договору, замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт. Згідно п. 5.1 Договору № 10, замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт. Згідно п.5.2 Договору, Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2г, підписаних уповноваженими представниками сторін. Пунктом 5.3 цього Договору передбачено, що оплата наданих послуг здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття наданих послуг. Акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахування в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що підтверджує підписаний акт виконаних робіт №3 за грудень 2013р. на суму 2100 грн. та відповідна калькуляція № 5 за грудень 2013р. на суму 2100 грн. з "Собівартості із зрізання аварійних дерев у місті", однак, не виконувались п. 5.1, п. 5.2, п. 5.3 даного Договору в частині оплати.
1 березня 2013 року укладено Договори на закупівлю послуг за державні кошти, а саме:
- Договір № 16 на послуги з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття) на суму 180000 (сто вісімдесят тисяч) гривень 00 коп.
Даний договір був укладений 01.03.2013 р. і завірений підписом і печаткою першого заступника міського голови м. Старий Самбір Цепендою М.В. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України " Про місцеве самоврядування " і на підставі Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010 р. № 2289-УІ на конкурсних засадах, що засвідчують відповідні записи на сторінках вісника державних закупівель. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 18.03.2013р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Учасник зобов'язується виконати послуги з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття), а замовник зобов'язується прийняти виконані послуги та здійснити оплату за надані послуги на умовах даного договору. В п.1.2 Договору зазначається, що найменування та одиниці виміру обсягу послуг, що надаються згідно з даним Договором, визначаються кошторисом або калькуляцією, які є невід'ємною частиною Договору. Послуги повинні відповідати вимогам чинного законодавства у сфері поводження з побутовими відходами. Договірна ціна даного договору на 2013 р. становить 180000 грн.. Відповідно до п. 4.1 даного Договору, розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника, визначеними у цьому договорі протягом 10 робочих днів з дати прийняття послуги Замовником за актом передавання приймання послуг. У п. 4.2 Договору зазначено, що, у разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи, Замовник має право оплатити послугу Учасника протягом 5-ти робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника, замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт. Пунктом 6.1.1 Договору зумовлено, що Замовник зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги, а згідно п. 6.1.2. Договору, приймати надані послуги згідно з актом приймання-передачі виконаних робіт.
В період з березня 2013 р. по червень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада дотримувалась умов Договору №16 від 01 березня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними порученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, починаючи з липня 2013 р. по листопад 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахування в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, який і приймав надані вищенаведені послуги, що засвідчують підписані акти виконаних робіт № 2 за липень 2013 р. на суму 23002,98 грн., № 2 за серпень 2013 р. на суму 18200,0 грн., № 2 за вересень 2013 р. на суму 17334,6 грн., № 2 за жовтень 2013 р. на суму 14592,24 грн., №2 за листопад 2013р. на суму 14623,2 грн. та відповідні калькуляції № 2 за червень 2013р., на суму 23002,98 грн., № 2 за липень 2013 р. на суму 18200,0 грн, № 2 за серпень 2013р. на суму 17334,6 грн., № 2 за вересень 2013р. на суму 14592,24 грн., № 2 за жовтень 2013р. на 14623,2 грн., однак не виконувались п. 4.1, п. 4.2, п. 6.1.1. даного договору в частині оплати. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " виконало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляціями по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
- договір № 17 на послуги по санітарному обробленню та аналогічні послуги на суму 410000 грн. (чотириста десять тисяч) гривень 00 коп.
Даний договір був укладений 01.03.2013 р. і завірений підписом і печаткою першого заступника міського голови м. Старий Самбір Цепендою М.В. - з однієї сторони та директором КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " Дубей В.В. - з другої сторони. Даний договір був укладений на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" і на підставі Закону України "Про здійснення державних закупівель" на конкурсних засадах, що засвідчують відповідні записи на сторінках вісника державних закупівель. Даний договір був зареєстрований в Управлінні Державного казначейства у Старосамбірському районі Львівської області і взятий на облік 18.03.2013 р., що засвідчується штампом на першій сторінці договору Державною казначейською службою у Старосамбірському районі.
Відповідно до п. 1.1 даного Договору, Учасник зобов'язується виконати послуги по санітарному обробленню та аналогічних послугах, а замовник зобов'язується прийняти виконані послуги та здійснити оплату за надані послуги на умовах даного договору. В п.1.2 Договору зазначається, що найменування та одиниці виміру обсягу послуг, що надаються згідно з даним Договором, визначаються кошторисом або калькуляцією, які є невід'ємною частиною Договору. Загальна ціна даного договору на 2013 р. становить 410000 грн.. Відповідно до п. 4.1 даного Договору, розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника, визначеними у цьому договорі протягом 10 робочих днів з дати прийняття послуги Замовником за актом передавання приймання послуг. У п. 4.2 зазначено, що у разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи, Замовник має право оплатити послугу Учасника протягом 5-ти робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Замовник зобов'язується проводити оплату згідно актів виконаних робіт.
В період з березня 2013 р. по травень 2013 р. включно, Старосамбірська міська рада дотримувалась умов Договору №17 від 01 березня 2013 р., що засвідчується проведеними та зареєстрованими в органах Державного казначейства реєстрами та платіжними дорученнями на проплату коштів за виконані КП "МВУЖКГ м. Старий Самбір " роботи та послуги. Однак, починаючи з червня 2013 р. по листопад 2013 р. включно акти виконаних робіт та калькуляції про фактичне надання послуг, з урахуванням в них витрат підприємства на дані послуги, підписувались уповноваженими особами, що засвідчують підписи міського голови, роботи на вищенаведені послуги приймались, що засвідчують підписані акти виконаних робіт № 2 за червень 2013 р. на суму 41660,19 грн., № 1 за липень 2013 р. на суму 38885,35 грн., № 1 за серпень 2013 р. на суму 31288,79 грн., № 1 за вересень 2013 р. на суму 38169,6 грн., № 1 за жовтень 2013 р. на суму 25681,04 грн., № 1 за листопад 2013 р. на суму 38362,56 грн. та відповідні калькуляції № 3 за травень 2013 р. на суму 41660,19 грн., № 1 за червень 2013 р. на суму 38885,35 грн, № 1 за липень 2013р. на суму 31288,79 грн., № 1 за серпень 2013 р. на суму 38169,6 грн., № 1 за вересень 2013 р. на суму 25681,04 грн., № 1 за жовтень 2013р. на суму 38362,56 грн., однак не виконувались п. 4.1, п. 4.2, п. 6.1.1. даного Договору в частині оплати. При цьому КП " МВУЖКГ м. Старий Самбір " виконало зазначені роботи та послуги, відповідно до укладеної угоди, що засвідчується підписаними актами приймання-передачі виконаних робіт та калькуляцій по собівартості послуг з видалення твердих відходів.
Відповідно до умов вказаних договорів, Виконавець (Учасник) зобов'язується надавати послуги: з видалення твердих відходів (збирання, підбирання та транспортування побутових відходів і міського сміття), по санітарному обробленню та аналогічні послуги, з обслуговування міського кладовища, по технічному обслуговуванню і утриманню вуличного освітлення, по розмітці поверхні доріг, стоянок і аналогічних поверхонь, а Замовник зобов'язувався проводити оплату за виконані роботи та надані послуги.
В ході судового розгляду судом встановлено, що зі свого боку КП «МВУЖКГ» протягом червня - грудня 2013 року виконувало всі свої зобов'язання згідно вказаних договорів, що підтверджується актами прийомки виконаних робіт, а саме:
- по Договору № 1 за жовтень місяць - Акт № 5 на суму 923,84 грн.
- по Договору № 2 за вересень місяць - Акт № 5 на суму 5852,25 грн., з них неоплачена сума 959,66 грн., за жовтень місяць - Акт № 7 на суму 5321,40 грн., за листопад місяць - Акт № 4 на суму 4345,60 грн., за грудень місяць - Акт № 5 на суму 9520,00 грн.
- по Договору № 5 за липень місяць - Акт № 4 на суму 5627,05 грн., за серпень місяць - Акт № 4 на суму 5291,84 грн., за вересень місяць - Акт № 3 на суму 5151,95 грн., за жовтень місяць - Акт № 4 на суму 4346,16 грн., за листопад місяць - Акт № 3 на суму 3579,52 грн.
- по Договору № 6 за червень місяць - Акт № 4 на суму 11760,84 грн., за липень місяць - Акт № 3 на суму 8372,65 грн., за серпень місяць - Акт № 3 на суму 11639,84 грн., за вересень місяць - Акт № 4 на суму 4483,95 грн., за жовтень місяць - Акт № 3 на суму 6914,88 грн.
- по Договору № 7 за грудень місяць - Акт № 3 на суму 2100,00 грн.
- по Договору № 16 за липень місяць - Акт № 2 на суму 23002,98 грн., за серпень місяць - Акт № 2 на суму 18200,00 грн., за вересень місяць - Акт № 2 на суму 17334,60 грн., за жовтень місяць - Акт № 2 на суму 14592,24 грн., за листопад місяць - Акт № 2 на суму 14623,20 грн.
по договору № 17 за червень місяць Акт № 2 на суму 41660.19 грн., з них неопцачена сума 18560.00 грн., липень місяць Акт № 1 на суму 38885.35 грн., серпень місяць Акт № 1 на суму 31288.79 грн., вересень місяць Акт № 1 на суму 38169.60 грн., жовтень місяць Акт № 1 на суму 25681,04 грн., листопад місяць Акт №1 на суму 38362,56 грн.
Згідно з п. 5.3. Договорів 1 2, 5, 6, 7, оплата виконаних робіт здійснюється Замовником на протязі семи днів після підписання акту прийняття виконаних робіт.
Згідно п.4.1. Договорів № 16 та № 17, розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника, визначеними у цьому договорі протягом 10 робочих днів з дати прийняття послуги Замовником за актом приймання-передавання послуг. Свої зобов'язання щодо оплати виконаних робіт та наданих послуг відповідач не виконує належним чином, оскільки не проводить своєчасно оплату.
Отже, відповідач своїми діями щодо не проведення розрахунку за виконання роботи порушує як умови Договору, так і вимоги нарм чинного законодавства України щодо належного та добросовісного виконання зобов'язання, по договору, що є результатом неотримання станом на 22.01.2013 року КП «МВУЖКГ» заборгованості в сумі 369039 (триста шістдесят дев'ять тисяч тридцять дев'ять) грн. 54 коп.
13.02.2014 року за вх.№6516/14 відповідач подав відзив, в якому позовні вимоги на суму 369039 (триста шістдесят дев'ять тисяч тридцять дев'ять) гривень 54 коп. визнає в повному обсязі.
Також, наявність заборгованості визнано відповідачем, що підтверджується Актом звірки заборгованості від 22.01.2014 року, який підписаний повноважною особою відповідача, що підтверджується його печаткою.
Згідно ч. 5 ст. 78 ГПК України, у разі визнання відповідачем позову, господарський суд приймає рішення про задоволення позову за умови, що дії відповідача не суперечать законодавству або не порушують прав і охоронюваних інтересів інших осіб.
Крім того, у відзиві на позовну заяву третя особа 3 зазначає, що протягом 2013 року, відповідно до вищевказаних договорів, здійснювалася реєстрація бюджетних фінансових зобовязань, що привело до винекнення кредиторської заборгованості станом на 01.01.2014 р. Щодо дотримання норм чинного бюджетного законодавства України при укладанні та виконанні договорів, стягнення заборгованості за виконання яких є предметом позову, в частині казначейського обслуговування, а саме при здійсненні попереднього та поточного контролю, порушень не виявлено.
Третя особа 3 зазначає, що, згідно Договорів, укладених між Старосамбірською міською радою та КП «МВУЖКГ м.Старий Самбір» та актів виконаних робіт, у 2013 р. здійснювалася реєстрація бюджетних фінансових зобов'язань по Старосамбірській міській раді, що призвело до виникнення кредиторської заборгованості з боку Старосамбірської міської ради за виконані КП «МВУЖКГ м. Старий Самбір» роботи та послуги. Згідно форми 7М «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами», станом на 01.01.2014 р. відображена кредиторська заборгованість по Старосамбірській міській раді в сумі 431937,82 грн.
Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень.
Належних доказів наявності передбачених законом чи договором підстав для звільнення відповідача від відповідальності суду не надано.
На час розгляду справи, відповідач не подав докази погашення боргу в повному обсязі, позовні вимоги визнав повністю, явку повноважного представника в судове засідання забезпечив.
Враховуючи, що позивачем представлено достатньо об'єктивних та переконливих доказів в підтвердження позовних вимог, а відповідач позовні вимоги визнав, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги Комунального підприємства «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір до Старосамбірської міської ради (м. Старий Самбір) про стягнення боргу в сумі 369039,54 грн. є обґрунтованими та підлягають до задоволення.
Згідно ст. 44 ГПК України, судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно ч.1 ст.3 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється: за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством; за подання до суду апеляційної і касаційної скарг на судові рішення, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами, заяви про скасування рішення третейського суду, заяви про видачу виконавчого документа на примусове виконання рішення третейського суду та заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України; за видачу судами документів.
Згідно ч.1 ст.4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно п.2 ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір», ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до господарського суду позовної заяви майнового характеру - 2 відсотки ціни позову, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 60 розмірів мінімальних заробітних плат.
Як доказ сплати судових витрат, позивач подав платіжне доручення №19 від 29.01.2014 року на суму 7380,80 грн. про сплату судового збору.
Господарські витрати, відповідно до ст. 49 ГПК України, слід покласти на відповідача, оскільки спір виник з його вини.
Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 4 3 , 33, 43, 49, 75, 80, 82, 84, 85 ГПК України, суд -
ВИРІШИВ :
1. Позовні вимоги - задоволити.
2. Стягнути з Старосамбірської міської ради (82000, Львівська обл., Старосамбірський р-н, м. Старий Самбір, вул. Л. Галицького, 35, ідент. код 04055995, р/р 35416008005873, МФО 825014) на користь Комунального підприємства «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір» (82071, вул. Яблунева, 1-г, с. Стрільбичі, Львівська обл., ідент. код 03348778, р/р 260023012239 в Ощадбанку №6537, МФО 325796) суму основного боргу в розмірі 369039 (триста шістдесят дев'ять тисяч тридцять девять) грн. 54 коп. та судовий збір в сумі 7380 (сім тисяч триста вісімдесят) грн. 80 коп.
3. Наказ видати, в порядку ст. 116 ГПК України, після набрання рішенням законної сили.
Суддя Пазичев В.М.
Повний текст рішення виготовлення та підписано 18.04.2014 року
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2014 |
Оприлюднено | 23.04.2014 |
Номер документу | 38305416 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Пазичев В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні