Постанова
від 23.04.2014 по справі 817/1073/14
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/1073/14

23 квітня 2014 року 10год. 35хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання Ляшук Г.С. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не з'явився

відповідача: представник не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Головного управління Міндоходів у Рівненській області доСуб`єкта підприємницької діяльності-фізичної особи ОСОБА_1 про стягнення суми штрафних санкцій,

ВСТАНОВИВ :

Головне управління Міндоходів у Рівненській області звернулося до суду з позовом до Суб'єкта підприємницької діяльності фізичної особи ОСОБА_1 про стягнення суми штрафних санкцій у розмірі 8500 грн.

Представник позивача в судове засідання не прибув, у клопотанні від 23.04.2014 року просив розгляд справи провести без його участі, позовні вимоги підтримав в повному обсязі (а.с.32).

Відповідач в судове засідання не прибув. Причини неприбуття суду не повідомив та заперечень на адміністративний позов не подав. Про дату, час і місце судового засідання був повідомлений належним чином (а.с.25). Судом не визнавалася обов'язковою участь сторін в судовому засіданні. Відтак, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представників сторін на підставі наявних доказів.

Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, у відповідності до вимог ч.1 ст. 41 КАС України повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу судом не здійснювалося.

Вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно і всебічно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення повністю.

Відповідно до наказу начальника Головного управління Міндоходів у Рівненській області №287 від 16.08.2013 року та направлень на проведення перевірки №212 та №213 від 16.08.2013 року працівниками відділу контролю за обігом алкогольних напоїв та тютюнових виробів проведено перевірку дотримання вимог чинного законодавства в сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 в кафе за адресою: Здолбунівський район, смт. Мізоч, вул. 1-го Травня, 3.

За результатами перевірки складено акт №59/21/НОМЕР_1 від 16.08.2013 року, яким встановлено, факт реалізації пачки сигарет з маркою акцизного податку з ознаками підробки (а.с.7-8).

Тютюнові вироби, марковані марками акцизного податку, вилучені працівниками Здолбунівського РВ УМВС України в Рівненській області.

Проведеною екпертизою марок акцизного податку встановлено, що надані на екпертизу марки з пачок сигарет, вилучених в кафе за адресою: Здолбунівський район, смт. Мізоч, вул.1-го Травня, 3 є підробленими (а.с.12-14).

Реалізація і зберігання тютюнових та алкогольних виробів з підробленими марками акцизного податку суперечить вимогам ч.4 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" №481/95-ВР від 19.12.1995 року та п. 20 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого Пстановою Кабінету Міністрів України №1251 від 27.12.2010 року.

Згідно з абз. 15 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" №481/95-ВР від 19.12.1995 року до суб'єктів підприємницької діяльності застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку - 200 відсотків вартості товару, але не менше 8500 гривень.

На підставі акту перевірки №59/21/176770019 від 16.08.2013 року, начальником Головного управління Міндоходів у Рівненській області 22.10.2013 прийнято рішення про застосування фінансових санкцій №170063/21 на суму 8500 грн (а.с.15).

Рішення про застосування фінансових санкцій надіслане на адресу відповідача і отримане 26.10.2013 року, згідно поштового відправлення від 25.10.2013року (а.с.16).

Відповідач оскаржував рішення №170063/21 від 22.10.2013року в судовому порядку.

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 17.12.2013 року у справі 817/3837/13-а в позові суб`єкту підприємницької діяльності-фізичній особі ОСОБА_1 відмовлено повністю (а.с.26-29). Ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 10.04.2014 року апеляційну скаргу повернуто фізичній особі підприємцю ОСОБА_1, у зв'язку з не усуненням недоліків (а.с.30-31).

З врахуванням вимог частин третьої, п'ятої статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова Рівненського окружного адміністративного суду у справі №817/3837/13-а від 17 грудня 2013 року набрала законної сили 15 квітня 2014 року.

В силу вимог частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Відповідно до цього, суд приймає без доказування ті обставини, що рішення начальника Головного управління Міндоходів у Рівненській області про застосування фінансових санкцій №170063/21 від 22.10.2013 року на суму 8500 грн. є законним і обґрунтованим та таким, що підлягає виконанню.

Надання правової оцінки постанові Рівненського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2013 року у справі №817/3837/13-а судом у справі №817/1073/14 суперечитиме нормам Кодексу адміністративного судочинства України.

Статтею 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно з ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Згідно з пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених ст.17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №790 від 02.06.2003 року , у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкції стягується на підставі рішення суду.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення.

Судові витрати по справі згідно частини 4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (індефікаційний номер НОМЕР_1 АДРЕСА_1) фінансову санкцію у вигляді штрафу в сумі 8500 грн., до Державного бюджету на р/р 31113106700002 УК у м.Рівне 21081100, код ЄДРПОУ 38012714 ГУ ДКСУ у Рівненській області , МФО 833017, код платежу 21081100, код виду сплати 135.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Друзенко Н.В.

Дата ухвалення рішення23.04.2014
Оприлюднено28.04.2014
Номер документу38365339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1073/14

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 29.11.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 14.11.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 11.04.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 25.06.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 04.06.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Постанова від 23.04.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 11.04.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні