Постанова
від 17.04.2014 по справі 805/2866/14
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 квітня 2014 р. Справа № 805/2866/14

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Циганенка А.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області до Публічного акціонерного товариства "Укрвуглепромтранс" про стягнення коштів з рахунків у банках, що обслуговують платника податків, в рахунок погашення податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб в сумі 170,00 гривень, з податку на додану вартість в сумі 188106,20 гривень та з земельного податку в сумі 21,75 гривень,

В С Т А Н О В И В:

3 березня 2014 року позивач, Державна податкова інспекція у Будьонівському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області, звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача, Публічного акціонерного товариства "Укрвуглепромтранс", про стягнення коштів з рахунків у банках, що обслуговують платника податків, в рахунок погашення податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб в сумі 170,00 гривень, з податку на додану вартість в сумі 188106,20 гривень та з земельного податку в сумі 21,75 гривень, загальна сума заборгованості складає 188297,95 гривень. Позов вмотивовано тим, що відповідач не сплатив самостійно узгоджених податкових зобов'язань по податковим деклараціям, внаслідок чого утворився податковий борг з податку на доходи з фізичних осіб в сумі 170,00 гривень, з податку на додану вартість в сумі 188106,20 гривень та з земельного податку в сумі 21,75 гривень, загальна сума заборгованості складає 188297,95 гривень. З посиланням на статті 14, 16, 20, 41, 57, 58, 59, 95 Податкового кодексу України, позивач просив суд стягнути кошти з рахунків у банках, що обслуговують відповідача, в рахунок погашення податкового боргу з податку на прибуток з фізичних осіб, з податку на додану вартість та з земельного податку в загальній сумі 188297,95 гривень.

Представник позивача надала заяву про задоволення позовних вимог в повному обсязі та вважала за можливе розглянути справу у письмовому провадженні.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив, про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином.

Оскільки у судове засідання прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд, керуючись частиною 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе розглянути справу у письмовому провадженні.

Дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи по суті, суд встановив наступне.

Публічне акціонерне товариство "Укрвуглепромтранс" зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за кодом ЄДРПОУ 00180373, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (а.с. 109).

З 12 липня 1995 року відповідач перебуває на податковому обліку в Державній податковій інспекції у Будьонівському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області за № 06100142, про що свідчить довідка форми № 4-ОПП (а.с. 108).

15 березня 2011 року сторонами укладений договір про визнання електронних документів № 144/2011с (а.с. 111-112).

16 грудня 2011 року відповідачем був поданий розрахунок № 9012306568 податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок в податковій декларації з податку на додану вартість за серпень 2011 року № 9007528845, в якому він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6239,00 гривень (а.с. 87-89).

16 грудня 2011 року відповідачем був поданий розрахунок № 9012306569 податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок в податковій декларації з податку на додану вартість за липень 2011 року, в якому він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 3338,00 гривень (а.с. 85-86).

15 вересня 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за серпень 2011 року № 9007528845, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6159,00 гривень (а.с. 83-84).

17 жовтня 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2011 року № 9008641116, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 1069,00 гривень (а.с. 81-82).

15 листопада 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за жовтень 2011 року № 9011048181, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 11517,00 гривень (а.с. 79-80).

15 грудня 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за листопад 2011 року № 9012257294, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6130,00 гривень (а.с. 77-78).

17 січня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2011 року № 9013513465, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 5369,00 гривень (а.с. 75-76).

14 лютого 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за січень 2012 року № 9005152268, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 8184,00 гривень (а.с. 73-74).

19 березня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за лютий 2012 року № 2355, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6508,00 гривень (а.с. 71-72).

19 квітня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за березень 2012 року № 6046, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 12003,00 гривень (а.с. 69-70).

15 травня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за квітень 2012 року № 9026398982, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6558,00 гривень (а.с. 67-68).

19 червня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за травень 2012 року № 9034914137, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 7402,00 гривень (а.с. 65-66).

11 липня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2012 року № 9039818678, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 8300,00 гривень (а.с. 63-64).

13 серпня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2012 року № 9048340185, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 9142,00 гривень (а.с. 61-62).

18 вересня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за серпень 2012 року № 9056725543, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 7046,00 гривень (а.с. 59-60).

10 жовтня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2012 року № 9061896138, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6715,00 гривень (а.с. 57-58).

15 листопада 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за жовтень 2012 року № 9071945413, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 10181,00 гривень (а.с. 55-56).

14 грудня 2012 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за листопад 2012 року № 9078930494, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 7264,00 гривень (а.с. 53-54).

12 січня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2012 року № 9084392031, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 2586,00 гривень (а.с. 51-52).

11 лютого 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за січень 2013 року № 9005588209, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 2586,00 гривень (а.с. 49-50).

14 березня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за лютий 2013 року № 9012826541, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 4596,00 гривень (а.с. 47-48).

10 квітня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за березень 2013 року № 9019380656, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 6586,00 гривень (а.с. 45-46).

15 травня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за квітень 2013 року № 9027916198, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 4102,00 гривень (а.с. 43-44).

14 червня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за травень 2013 року № 9035163630, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 3325,00 гривень (а.с. 41-42).

16 липня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2013 року № 9042281271, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 2607,00 гривень (а.с. 39-40).

13 серпня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2013 року № 9049875083, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 7620,00 гривень (а.с. 37-38).

19 вересня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за серпень 2013 року № 9058680181, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 1652,00 гривень (а.с. 35-36).

15 жовтня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2013 року № 9064962562, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 289,00 гривень (а.с. 33-34).

14 листопада 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за жовтень 2013 року № 9073215354, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 3357,00 гривень (а.с. 29-32).

19 грудня 2013 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за листопад 2013 року № 9081898432, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 1218,00 гривень (а.с. 27-28).

11 січня 2014 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2013 року № 9086651707, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на додану вартість в загальній сумі 4145,00 гривень (а.с. 23-26).

10 серпня 2012 року позивачем був складений "Акт про результати перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість" № 1571/15-211/19/00180373, згідно якого перевіркою встановлено несвоєчасна сплата самостійно визначеного грошового зобов'язання з податку на додану вартість в порушення вимог пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI. Зазначений акт був отриманий відповідачем, про що свідчить рекомендоване повідомлення вручення поштового відправлення (а.с. 91-92).

10 серпня 2012 року позивачем прийняте податкове повідомлення-рішення № 0001831502, яким відповідачу за затримку на 542 календарних днів сплати узгодженої суми податкового зобов'язання нарахований штраф у розмірі 50 відсотків грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, в сумі 18824,20 гривень. Зазначене податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем 16 серпня 2012 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення вручення поштового відправлення (а.с. 90).

6 серпня 2012 року позивачем був складений "Акт камеральної перевірки податкової звітності з земельного податку з юридичних осіб" № 1663/15-311-1/00180373, згідно якого перевіркою встановлено порушення термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб протягом строків, визначених пунктом 287.3 статті 287 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI. Зазначений акт був отриманий відповідачем 16 серпня 2012, про що свідчить рекомендоване повідомлення вручення поштового відправлення (а.с. 96).

16 серпня 2012 року позивачем був складений "Акт не з'явлення посадових осіб для ознайомлення та підпису акту камеральної перевірки щодо несвоєчасності сплати орендної плати за землю" № 159/15-311/00180373, згідно якого посадові особи СГД ПАТ "Укрвуглепромтранс" не з'явились для ознайомлення та підпису акту камеральної перевірки своєчасності сплати орендної плати за землю № 1663/15-311/00180373 від 06.08.2012. Підприємство було повідомлено про необхідність з'явитись до позивача (зворотній бік а.с. 97).

21 серпня 2012 року позивачем прийняте податкове повідомлення-рішення № 0001211503, яким відповідачу за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов'язання нарахований штраф у розмірі 10 відсотків грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, становить 1,00 гривня. Зазначене податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем 9 вересня 2012 року (а.с. 95).

22 серпня 2012 року позивачем прийняте податкове повідомлення-рішення № 0001231503, яким відповідачу за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов'язання нарахований штраф у розмірі 20 відсотків грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, становить 20,75 гривень. Зазначене податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем 9 вересня 2012 року (а.с. 95).

4 вересня 2012 року позивачем був складений "Акт не з'явлення посадових осіб для ознайомлення та підпису акту камеральної перевірки щодо несвоєчасності сплати орендної плати за землю" № 183/15-311/00180373, згідно якого посадові особи СГД ПАТ "Укрвуглепромтранс" не з'явились для ознайомлення та підпису податкових повідомлень рішень № 0001211503 від 21.08.2012 та № 0001231503 від 22.08.2012. Підприємство було повідомлено про необхідність з'явитись до позивача (а.с. 97).

9 листопада 2012 року позивачем був складений "Акт про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість" № 3019/15-211/19/00180373, згідно якого перевіркою встановлено не подання звітності з податку на додану вартість в порушення вимог підпункту 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України. Зазначений акт був отриманий відповідачем 9 листопада 2012 (а.с. 94).

9 листопада 2012 року позивачем прийняте податкове повідомлення-рішення № 0003411502, яким відповідачу збільшена сума грошового зобов'язання з податку на додану вартість за штрафними санкціями в сумі 170,00 гривень. Зазначене податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем 9 листопада 2012 року (а.с. 93).

21 лютого 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на доходи фізичних осіб за січень 2011 року № 3602, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на доходи фізичних осіб в сумі 1922,20 гривень (а.с. 104-105).

16 березня 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на доходи фізичних осіб за лютий 2011 року № 6081, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на доходи фізичних осіб в сумі 1402,83 гривень (а.с. 102-103).

20 квітня 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на доходи фізичних осіб за березень 2011 року № 9002418528, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на доходи фізичних осіб в сумі 2311,11 гривень (а.с. 100-101).

11 травня 2011 року відповідачем була подана податкова декларація з податку на доходи фізичних осіб за квітень 2011 року № 9003113516, в якій він самостійно зазначив, що за підсумками звітного періоду до бюджету підлягає сплаті податок на доходи фізичних осіб в сумі 1589,81 гривень (а.с. 98-99).

3 жовтня 2001 року позивачем винесена перша податкова вимога № 1/5, згідно якої загальна сума податкового боргу відповідача за погодженими податковими зобов'язаннями станом на 03.10.2001 становить 5128,26 гривень, у тому числі основний платіж 5128,16 гривень та пеня 0,10 гривень. Відповідач отримав першу податкову вимогу 4 жовтня 2001 року (а.с. 106).

5 серпня 2003 року позивачем винесена друга податкова вимога № 2/236, згідно якої загальна сума податкового боргу відповідача за погодженими податковими зобов'язаннями станом на 05.08.2003 становить 143386,31 гривень, у тому числі основний платіж 96658,27 гривень, штрафні санкції 913,99 гривень та пеня 45814.05 гривень. Відповідач отримав другу податкову вимогу (а.с. 107).

Згідно довідки позивача Публічне акціонерне товариство "Укрвуглепромтранс" має відкритті банківські рахунки у банках: АТ "Райффайзен банк Аваль" у м. Києві, ДОДАТ "Райффайзен банк Аваль" м. Донецьк, ПАТ "ПтБ", ПАТ "Банк Восток", ПАТ "КБ промекономбанк", Пролетарська філія ПАТ ПІБ в м. Донецьк, ПАТ "Профін Банк", філія Донецьке обласне УП АТ Ощад м. Донецьк (а.с. 5-7).

Загальний податковий борг відповідача в сумі 188297,95 гривень, який складається з податку на прибуток з фізичних осіб в сумі 170,00 гривень, з податку на додану вартість в сумі 188106,20 гривень та з земельного податку в сумі 21,75 гривень, підтверджується карткою особового рахунку відповідача (а.с. 8-22; 131-137).

Безперервність податкового боргу відповідача з 2001 року по 2014 рік підтверджується довідкою позивача № 2145/10/25-013 від 18.03.2014 (а.с. 130).

Також, податковий борг відповідача в загальній сумі 188297,95 гривень підтверджується розрахунком заборгованості (а.с. 3).

При прийнятті постанови суд виходив з наступних мотивів та керувався такими положеннями законодавства.

Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пункту 20.1.19 статті 20 Податкового кодексу України (далі за текстом "ПК України") контролюючі органи, зокрема, мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

В пункті 54.1 статті 54 ПК України зазначено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно пункту 56.11 статті 56 ПК України не підлягає оскарженню податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.

Пунктом 57.1. статті 57 ПК України встановлено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно підпункту 49.18.1. пункту 49.18 статті 48 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Пунктом 203.1 статті 203 ПК України встановлено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Пунктом 120.1. статті 120 ПК України передбачено, що за неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання, ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Пунктом 171.1 статті 171 ПК України встановлено, що особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку з доходів у вигляді заробітної плати, є роботодавець, який виплачує такі доходи на користь платника податку.

Ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету, ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету (пункту 127.1 статті 127 ПК України).

Згідно пункту 287.3 статті 287 ПК України податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Відповідно до пункту 126.1. статті 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

У відповідності до пункту 129.1. статті 129 ПК України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Згідно з пунктом 58.1 статті 58 ПК України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

В пункті 58.2. статті 58 ПК України зазначено, що податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган.

Відповідно до пункту 58.3 статті 58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Суду не надано доказів того, що відповідач розпочав процедуру оскарження податкових повідомлень-рішень про застосування штрафних санкцій за несвоєчасне подання податкових декларацій.

Згідно з пунктом 59.1 статті 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно пункту 95.1 статті 95 ПК України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до пункту 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Таким чином, враховуючи наявність у відповідача податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб в сумі 170,00 гривень, податку на додану вартість в сумі 188106,20 гривень та земельного податку в сумі 21,75 гривень, загальна сума 188297,95 гривень, підтвердженого наданими позивачем доказами, та у зв'язку з закінченням шістдесятиденного строку з дня надіслання відповідачу податкової вимоги, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Питання судових витрат вирішити відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 2, 8-11, 17-20, 69-72, 86, 94, 128, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з рахунків Публічного акціонерного товариства "Укрвуглепромтранс" (місце знаходження юридичної особи: 83058, Донецька область, м. Донецьк, вул. Бесарабська, 27, код ЄДРПОУ 00180373), відкритих у банках, кошти в рахунок погашення податкового боргу:

з податку на доходи фізичних осіб в сумі 170 (сто сімдесят) гривень 00 копійок;

з податку на додану вартість в сумі 188106 (сто вісімдесят вісім тисяч сто шість) гривень 20 копійок.

з земельного податку в сумі 21 (двадцять одна) гривня 75 копійок, загалом 188297 (сто вісімдесят вісім тисяч двісті дев'яносто сім) гривень 95 копійок.

Постанова набирає законної сили за правилами, встановленими статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду в порядку і строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя Циганенко А.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2014
Оприлюднено29.04.2014
Номер документу38398249
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2866/14

Постанова від 17.04.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні