Постанова
від 23.04.2014 по справі 812/2430/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 квітня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/2430/14

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді Ушакова Т.С.,

при секретарі судового засідання Разіній Н.В.,

за участю:

представника позивача: не з'явився,

представника відповідача: не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Головного управління Міндохдів у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску за період з 20.07.2013 по 20.03.2014 в сумі 3 206 691,55 грн., -

ВСТАНОВИВ:

07 квітня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Головного управління Міндохдів у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску за період з 20.07.2013 по 20.03.2014 в сумі 3 206 691,55 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс» є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відповідач не сплачує єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у встановлені законом строки, у зв'язку з чим за період з 20.07.2013 по 20.03.2014 має заборгованість в сумі 3 206 691,55 грн., з яких: 2 961 110,50 грн. - основний платіж, 152 013,58 грн. - штрафна санкція, 93 567,47 грн. - пеня. Відповідачу було вручено вимогу про сплату боргу від 06.03.2014. № Ю-54 на суму 3 872 748,07 грн. Вимога не оскаржена, сума боргу не сплачена.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином, до початку судового засідання надав клопотання про розгляд справи за його відсутності, в якому підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі та не заперечував проти встановлення способу і порядку виконання судового рішення шляхом розстрочення згідно наданого відповідачем графіку.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, до початку судового засідання надав заяву про розгляд справи без його участі, а також заяву про встановлення способу і порядку виконання судового рішення шляхом розстрочення строком на 60 календарних місяців згідно наданого графіку, в якій визнав позовні вимоги у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс» (далі - ТОВ «Кан-Транс») зареєстровано як юридична особа 03.03.2009 виконавчим комітетом Краснолуцької міської ради Луганської області, ідентифікаційний код 36031248.

Карткою особового рахунку платника - ТОВ «Кан-Транс» та актом звірки суми боргу підтверджується, що відповідач має заборгованість по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 20.07.2013 по 20.03.2014 в сумі 3 206 691,55 грн., з яких: 2 961 110,50 грн. - основний платіж, 152 013,58 грн. - штрафна санкція, 93 567,47 грн. - пеня.

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VІ (далі - Закон № 2464-VІ) визначено, що єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону № 2464-VІ ТОВ «Кан-Транс» є платником єдиного внеску.

В частині 2 статті 6 вказаного Закону зазначено, що платник єдиного внеску зобов'язаний, зокрема, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Статтею 9 Закону № 2464-VІ передбачено, що єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку, за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

При цьому, платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі).

Базовим звітним періодом є календарний місяць, а для платників, зазначених в абзацах третьому та четвертому пункту 1 частини першої статті 4 цього Закону, - календарний рік.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).

Частиною 11 статті 9 Закону № 2464-VІ визначено, що у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

На підставі пункту 7 частини 1 статті 13 Закону № 2464-VІ органи доходів і зборів мають право стягувати з платників несплаченої суми єдиного внеску.

Частиною 4 статті 25 Закону № 2464-VІ передбачено, що орган доходів і зборів у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі, якщо платник єдиного внеску протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом доходів і зборів, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів з дня надходження узгодженої вимоги, орган доходів і зборів надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.

У випадках, зазначених в абзаці дев'ятому цієї частини, орган доходів і зборів також має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки.

Відповідно до п.3 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2464 з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску.

Матеріалами справи підтверджується, що 06.03.2014 бухгалтеру ТОВ «Кан-Транс» вручено вимогу про сплату боргу від 06.03.2014 № Ю-54 на суму 3 872 748,07 грн.

Відповідачем у встановлені законодавством строки вимога не оскаржена, сума заборгованості до бюджету не перерахована.

Крім того, відповідачем визнано позовні вимоги у повному обсязі.

Згідно ч. 1 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.

Відповідно до ч. 3 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення у зв'язку з відмовою від адміністративного позову, визнанням адміністративного позову чи примиренням сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 цього Кодексу.

Згідно ч. 3 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України при повному визнанні відповідачем адміністративного позову і прийнятті його, судом приймається постанова про задоволення адміністративного позову.

Судом встановлено, що дії відповідача не суперечать закону та не порушують нічиїх прав, свобод та інтересів, тому суд приймає визнання відповідачем адміністративного позову.

Враховуючи, що позовні вимоги документально обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Стосовно клопотання представника відповідача про встановлення порядку та способу виконання рішення шляхом розстрочення сплати заборгованості у розмірі 3 206 691,55 грн. строком на 60 місяців згідно наданого графіка, суд вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Частиною 1 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.

Згідно ч. 1 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Матеріалами справи підтверджується, що фінансове становище відповідача на даний час не дає можливості сплатити заборгованості у розмірі 3 206 691,55 грн. одним платежем. Сплата заборгованості одним платежем може призвести до ще більшої заборгованості перед бюджетом, заборгованості з виплати заробітної плати, кредиторської заборгованості перед банківськими установами, постачальниками. Відкриття виконавчого провадження про примусове виконання рішення потягне за собою арешт рахунків, опис та вилучення майна, зупинення господарської діяльності відповідача.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання представника відповідача та встановити спосіб та порядок виконання судового рішення шляхом розстрочення сплати боргу у розмірі 3 206 691,55 грн. строком на 60 (шістдесят) місяців зі сплатою з травня 2014 року по березень 2019 року включно щомісяця по 53 448,85 грн., у квітні 2019 року - 53 445,40 грн. та зобов'язати Державну податкову інспекцію у м.Красному Лучі Головного управління Міндохдів у Луганській області внести відповідні зміни щодо розстрочення заборгованості до карток особових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс».

Питання про розподіл судових витрат не вирішується у зв'язку з тим, що відповідно до Закону України «Про судовий збір» позивач звільнений від сплати судового збору.

Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено, що постанову у повному обсязі буде виготовлено та підписано 28 квітня 2014 року.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 17, 87, 94, 112, 136, 158-163, 257, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Головного управління Міндохдів у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску за період з 20.07.2013 по 20.03.2014 в сумі 3 206 691,55 грн. задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс» (ідентифікаційний код 36031248, місцезнаходження: 94504, Луганська область, м. Красний Луч, вул.Кислородна, 8А) на користь Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Головного управління Міндохдів у Луганській області (ідентифікаційний код 38696140, місцезнаходження: 94515, Луганська область, м. Красний Луч, вул. Шевченка, 69) заборгованість зі сплати єдиного внеску за період з 20.07.2013 по 20.03.2014 в сумі 3 206 691,55 грн. (три мільйони двісті шість тисяч шістсот дев'яносто одна гривня 55 копійок).

Встановити спосіб та порядок виконання судового рішення шляхом розстрочення сплати боргу у розмірі 3 206 691,55 грн. (три мільйони двісті шість тисяч шістсот дев'яносто одна гривня 55 копійок) строком на 60 (шістдесят) місяців зі сплатою з травня 2014 року по березень 2019 року включно щомісяця по 53 448,85 грн. (п'ятдесят три тисячі чотириста сорок вісім гривень 85 копійок), у квітні 2019 року - 53 445,40 грн. (п'ятдесят три тисячі чотириста сорок п'ять гривень 40 копійок).

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у м. Красному Лучі Головного управління Міндохдів у Луганській області внести відповідні зміни щодо розстрочення заборгованості до карток особових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Кан-Транс».

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови виготовлено та підписано 28 квітня 2014 року.

Суддя Т.С. Ушаков

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2014
Оприлюднено30.04.2014
Номер документу38435052
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/2430/14

Постанова від 23.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.С. Ушаков

Ухвала від 09.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.С. Ушаков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні