Постанова
від 29.05.2009 по справі 2а-8391/08/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

 

 

 

ЛЬВІВСЬКИЙ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

Справа

№2а-8391/08/1370

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

 

29 травня

2009 року

                                                                        

 

Львівський

окружний адміністративний суд у складі:

головуючого

судді Брильовського Р.М.,

при

секретарі Івашків В.І.

  

за участю:

представника

позивача - Сагаль Н.С. (дов. №10738/10/10-007 від 17.10.2008 р.)

представника

відповідача - не з'явився

 

розглянувши

у відкритому судовому засіданні у місті Львові справу за адміністративним

позовом ДПІ у Миколаївському районі Львівської області до Малого приватного

підприємства "Моноліт-М" про стягнення податкової заборгованості, -

 

Встановив:

ДПІ у

Миколаївському районі Львівської області звернулась до суду з вищезазначеним

позовом про стягнення з МПП "Моноліт-М" податкового боргу в розмірі

10844,64 грн.

Позовні

вимоги мотивовані тим, що за відповідачем рахується заборгованість перед

бюджетом та державними цільовими фондами з податку на додану вартість, податку

на прибуток, збору за забруднення навколишнього природного середовища.

Представник

позивача в судовому засіданні позов підтримав, просить його задоволити.

Відповідач

заперечень на позов, витребувані судом докази не надав, явки повноважного

представника в судове засідання не забезпечив. Про час і місце розгляду справи

відповідач був повідомлений належним чином. Суд вжив всі залежні від нього

заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду

судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх

прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі

відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.

Заслухавши

думку представника позивача, з'ясувавши обставини, на які позивач посилається

як на підставу своїх вимог та дослідивши докази, якими вони обгрунтовуються,

суд вважає, що позов підлягає до задоволення, мотивуючи це наступним.

Мале

приватне підприємство "Моноліт-М" зареєстроване Миколаївською

районною державною адміністрацією 24.11.1997 р., ЄДРПОУ 25234868.

Відповідно

до довідки ДПІ у Миколаївському районі Львівської області від 07.11.2008 р. за

№11570/10/19-017, станом на 06.11.2008 р. загальна сума податкової

заборгованості МПП "Моноліт-М" становить 10844,64 грн., в тому числі

основна сума - 6885,95 грн., пеня - 508,52, штрафні санкції - 3450,17 грн. по

наступних платежах:

- податок на

додану вартість - 10408,61 грн., в тому числі основний платіж - 6724,50 грн.,

який підлягає негайній сплаті згідно декларацій з податку на додану вартість,

пеня - 477,47 грн., яка підлягає негайн сплаті відповідно до довідки ДПІ у

Миколаївському районі від 07.11.2008 р. №11570/10/19-017, штрафні санкції -

3206,64 грн., які підлягають негайній сплаті відповідно до корінців податкових

повідомлень-рішень форми "Ш" за №№0000101650, 0000091650/0 від

28.01.2008 р., №0000981650/0 від 08.07.2008 р., №0001451650/0 від 29.09.2008

р.;

- податок на

прибуток - 424,68 грн., який підлягає негайній сплаті згідно декларації з

податку на прибуток від 29.07.2008 р. № 15775, пеня - 31,05 грн., яка підлягає

негайній сплаті відповідно до довідки ДПІ у Миколаївському районі від

07.11.2008 р. № 11570/10/19-017, штрафна санкція - 243,53 грн., яка підлягає

негайній сплаті відповідно до корінця податкового повідомлення-рішення форми

"Ш" за № 0004151511/0 від 29.09.2008 р.;

- збір за

забруднення навколишнього природного середовища - 11,35 грн., в тому числі

основний платіж - 11,35 грн., який підлягає негайній сплаті згідно податкового

розрахунку від 29.07.2008 р. № 15772.

На виконання

вимог ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", ДПІ у

Миколаївському районі Львівської області надіслано підприємству-боржнику першу

податкову вимогу №1/241 від 15.08.2007 р. та другу податкову вимогу №2/289 від

13.08.2007 р.

04.06.2002

р. ДПІ у Миколаївському районі Львівської області прийнято рішення №101 про

застосування заходів погашення податкового боргу платника податків за рахунок

стягнення його активів.

Відповідно до

ст. 8 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків

перед бюджетами та державними цільовими фондами" всі активи відповідача

знаходяться у податковій заставі з 24.01.2008 р. по 24.01.2013 р. відповідно до

Витягу про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна від

24.01.2008 р. №16628978.

Судом

встановлено, що вжиті податковим органом заходи щодо погашення податкової

заборгованості, передбачені чинним законодавством, не мали позитивних

результатів.

Відповідно

до преамбули Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" цей Закон є

спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення

зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими

фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на

обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове

державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій,

що застосовується до платників податків контролюючими органами, у тому числі за

порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру

оскарження дій органів стягнення.

Згідно ст. 3

вказаного Закону активи платника податків (кошти, матеріальні та нематеріальні

цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або

повного господарського відання) можуть бути примусово стягненні в рахунок

погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду. В інших випадках платники

податків самостійно визначають черговість та форми задоволення претензій

кредиторів за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань забезпечення

боргу. У будь-яких випадках коли платник податків згідно із законами з питань

оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж),

якими оподатковуються інші особи, у тому числі податки на доходи фізичних осіб,

дивіденди, репатріацію, додану вартість, акцизні збори, а також будь-які інші

податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів

(обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом який належить державі або

територіальній громаді та створюється від їх імені.

Підпунктом

5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" передбачено, що

платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового

зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти

календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку,

передбаченого підпунктом 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 цього Закону для подання податкової

декларації.

За таких

обставин суд вважає, що позовні вимоги підставні і обґрунтовані, а тому

адміністративний позов належить задоволити.

Керуючись

Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків

перед бюджетами та державними цільовими фондами", ст.ст. 51, 71, 86, 94,

128, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

 

Постановив:

Позов

задовольнити.

Стягнути з

Малого приватного підприємства "Моноліт-М" до державного бюджету  заборгованість у сумі 10844,64 грн.

Постанова

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне

оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо

було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була

подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили

після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове

рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення

апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде

поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Заява про

апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду

апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване

судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її

подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови

суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга

може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо

скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне

оскарження.

 

Суддя                                     Р. Брильовський

 

Повний текст постанови виготовлено

04.06.2009 р.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2009
Оприлюднено18.06.2009
Номер документу3851954
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8391/08/1370

Постанова від 29.05.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Р.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні