ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
06 травня 2014 рокум. Ужгород№ 807/1331/14
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Гебеш С. А.
при секретарі судових засідань - Приходько Т.В.
сторони у судове засідання не з'явились;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Бескид-Тур" про припинення юридичної особи , -
В С Т А Н О В И В:
Ужгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Бескид-Тур" про припинення юридичної особи.
Свої позовні вимоги позивач мотивує тим, що у Єдиному державному реєстрі міститься запис про відсутність юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Бескид-Тур" за вказаним її місцезнаходженням і є достатньо підстав для можливості припинення діяльності вказаної вище юридичної особи.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, про причини своєї неявки суд не повідомив, хоча про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, однак у прохальній частині позовної заяви просив суд розглянути дану адміністративну справу без участі представника інспекції. Позовні вимоги підтримує з підстав викладених у позовній заяві та просив суд даний адміністративний позов задовольнити повністю.
Відповідач в судове засідання не з'явився повторно з невідомих суду причин, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Суд вважає, що спір можливо вирішити на підставі наявних у справі доказів.
Відповідно до частини 1 статті 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень КАС України розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. А оскільки сторони в судове засідання не з'явилися, фіксування судового процесу не здійснюється.
Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Як встановлено судом в ході судового розгляду та вбачається із матеріалів даної адміністративної справи Товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Бескид-Тур" відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 21.03.2014 значиться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців із місцезнаходженням: 89422, Закарпатська обл., Ужгородський район, с. Холмок, вул. Кільцева, 13, код ЄДРПОУ-35169906, що підтверджується копією згаданого витягу, яка міститься у матеріалах справи.
Відповідно до довідки Форма № 4-ОПП про взяття на облік платника податків Відповідач узятий на облік як платник податків та перебуває на обліку в Ужгородській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області (далі - Інспекція) з 16.06.2007р.
Згідно довідки №517/9/07-14-25-19 від 01.04.2014 за Відповідачем податкова заборгованість відсутня.
Відповідач є відсутній за місцезнаходженням, про що свідчить відповідний запис у зазначеному вище Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Пунктом 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» від 15.15.2003року № 755-IV передбачено перелік підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема такими підставами є:
- визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом;
-провадження нею діяльності, що суперечить установчим документам, або такої, що заборонена законом;
-невідповідність мінімального розміру статутного капіталу юридичної особи вимогам закону;
-неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону;
-наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Абзацом 11 ч. 1 ст. 239 Господарського кодексу України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до суб'єктів господарювання такі адміністративно-господарські санкції, як скасування державної реєстрації та ліквідація суб'єкта господарювання.
Пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.
Статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", зокрема пунктом 1 передбачено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Пунктом 8 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", передбачено: документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи подаються головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії), якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який встановлено частинами першою - шостою статті 36 або частинами першою - сьомою статті 37 цього Закону.
Відповідно до підпункту 20.1.12 пункту 20.1 статті 20 ПКУ органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що відповідачем станом на день розгляду даної адміністративної справи не надано суду заперечень проти даного позову та не спростовано доводи позивача, суд вважає позовні вимоги позивача обґрунтованими, підтвердженими належними та допустимими доказами, заявленими відповідно до чинного законодавства і такими, що підлягають задоволенню.
Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Бескид-Тур" про припинення юридичної особи - задовольнити повністю.
Припинити діяльність юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатія-Бескид-Тур" (89422, Закарпатська обл., Ужгородський район, с. Холмок, вул. Кільцева, 13, код ЄДРПОУ-35169906).
Копію постанови суду, після набрання нею законної сили, направити Реєстраційній службі Ужгородського міськрайонного управління юстиції за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя C.А. Гебеш
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2014 |
Оприлюднено | 08.05.2014 |
Номер документу | 38540269 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гебеш С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні