УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 травня 2014 р.Справа № 818/8544/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Калиновського В.А.
Суддів: Бегунца А.О. , Бенедик А.П.
за участю секретаря судового засідання Лаптій О.Ю.
Представник позивача - ОСОБА_1
Представник позивача - ОСОБА_2
Представник третьої особи - Лантушенко Д.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_4 на постанову Сумського окружного адміністративного суду від 17.02.2014р. по справі № 818/8544/13-а
за позовом ОСОБА_4
до Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції , Державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Матусенко Тетяни Петрівни , Державної реєстраційної служби України , Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Гуляєва Олексія Олександровича
треті особи Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумська ремонтно-будівельна дільниця "Рембуд" , Приватне підприємство "ВТОР-МЕТ"
про визнання протиправним та скасування рішень, визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИЛА:
Позивач, ОСОБА_4, звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції (далі по тексту - відповідач 1, РС Сумського МУЮ), Державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Матусенко Тетяни Петрівни (далі по тексту - відповідач 2, державний реєстратор РС Сумського МУЮ Матусенко Т.П.), Державної реєстраційної служби України (далі по тексту - відповідач 3, ДРС України), Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Гуляєва Олексія Олександровича (далі по тексту - відповідач 4, державний реєстратор прав на нерухоме майно ДРС України Гуляєв О.О.), третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю "Сумська ремонтно-будівельна дільниця "Рембуд" (далі по тексту - третя особа 1, ТОВ "СРБД "Рембуд"), приватне підприємство "ВТОР-МЕТ" (далі по тексту - третя особа 2, ПП "ВТОР-МЕТ"), в якому просив суд:
1) визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Реєстраційної служби України Гуляєва Олексія Олександровича від 18.10.2013 (індексний номер 6924820) про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно - цілісний майновий комплекс по АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101) за Приватним підприємством «ВТОР-МЕТ» (58022, м. Чернівці, вул. Головна, 122-А, код ЄДРПОУ 37615228);
2) визнати протиправними вчинені державним реєстратором Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області Матусенко Тетяною Петрівною реєстраційні дії по внесенню запису (номер запису про право власності - 2936545) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію за Приватним підприємством «ВТОР-МЕТ» права власності на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101; дата, час державної реєстрації - 03.10.2013р. 15:36:32), та з видачі ПП «ВТОР-МЕТ» витягу з Державного реєстру про державну реєстрацію права власності на вказане нерухоме майно;
3) визнати протиправною та скасувати державну реєстрацію права власності за Приватним підприємством «ВТОР-МЕТ» (58022, м. Чернівці, вул. Головна, 122-А, код ЄДРПОУ 37615228) на нерухоме майно - цілісний майновий комплекс по АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101; номер запису про право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно - 2936545);
4) зобов'язати Реєстраційну службу Сумського міського управління юстиції Сумської області (м. Суми, вул. Воскресенська, 13/7, код ЄДРПОУ - 33079287) скасувати запис Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (номер запису про право власності - 2936545) від 03.10.2013 про реєстрацію права власності за Приватним підприємством «ВТОР-МЕТ» (м. Чернівці, вул. Головна, 122-А; код ЄДРПОУ 37615228) на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101);
5) зобов'язати Реєстраційну службу Сумського міського управління юстиції Сумської області (м. Суми, вул. Воскресенська, 13/7, код ЄДРПОУ - 33079287) поновити запис в Державному реєстрі права власності на нерухоме майно (номер запису - 871480) від 30.04.2013 про реєстрацію права власності на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101) за Товариством з обмеженою відповідальністю «Сумська ремонтно-будівельна дільниця «Рембуд» (40000, АДРЕСА_1 код ЄДРПОУ 03120940).
Постановою Сумського окружного адміністративного суду від 17.02.2014 року у задоволенні зазначеного адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з постановою суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального та процесуального права, а саме: Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" та ст.ст. 9, 159, 613 КАС України , з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.
В судовому засіданні суду апеляційної інстанції представник третьої особи, наполягаючи на законності та обґрунтованості постанови суду першої інстанції, просив залишити апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржувану постанову без змін.
Представники позивача, наполягаючи на порушенні судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального права, просили скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою в задоволенні позову відмовити, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення осіб, які прибули в судове засідання, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що 03.10.2013 до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно РС Сумського МУЮ Сумської області було подано заяву про державну реєстрацію виникнення права власності за ПП "ВТОР-МЕТ" на нежитлове приміщення в АДРЕСА_1 (т. 1 а.с. 205) на підставі рішення Шевченківського районного суду м. Чернівці № 727/7620/13-ц від 05.09.2013 (т.1 а.с.95-106).
В той же день згідно Порядку взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 607/5 від 02.04.2013 дана заява про реєстрацію права власності була передана для прийняття рішення про державну реєстрацію права власності (відмову в ній) до Державної реєстраційної служби України (м. Київ).
18.10.2013 державним реєстратором прав на нерухоме майно Гуляєвим О.О. Державної реєстраційної служби України було прийнято рішення про проведення державної реєстрації права власності на цілісний майновий комплекс за адресою АДРЕСА_1 і проведено державну реєстрацію права власності на вищезазначений об'єкт нерухомого майна за ПП "ВТОР-МЕТ" (т.1 а.с.126).
Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позову, виходив з відповідності вимогам ч. 3 ст. 2 КАС України дій державних реєстраторів Реєстраційної служби України, Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області при здійсненні державної реєстрації права власності на цілісний майновий комплекс за адресою АДРЕСА_1 за ПП "ВТОР-МЕТ".
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон № 1952), державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
При цьому слід звернути увагу, що статтею 15 Закону № 1952 передбачено, в якому порядку проводиться державна реєстрація прав та їх обтяжень, а саме:
1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;
2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;
3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;
4) внесення записів до Державного реєстру прав;
5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;
6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Відповідно до вимог ч.1 ст. 182 Цивільного кодексу України, право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.
Відповідно до вимог частини 1 стаття 4 Закону № 1952, обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме:
1) право власності на нерухоме майно;
2) право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном;
3) інші речові права відповідно до закону;
4) податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 3 цього ж Закону, права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
Системний аналіз вищевказаних норм дає підстави для висновку, що обов'язковій державній реєстрації підлягають, як право власності на об'єкти нерухомого майна так і обтяження таких прав та виникають саме з моменту їх державної реєстрації.
При цьому у судовому засіданні встановлено, що на розгляді Зарічного районного суду м. Суми перебуває цивільна справа №591/4729/13-ц за позовом ОСОБА_4 про визнання незаконними електронних торгів (аукціону) з продажу майна ТОВ "СРБД "Рембуд", та про визнання недійсним протоколу електронних торгів (аукціону), затвердженого 13.05.2013 ліквідатором ТОВ "СРБД "Рембуд" Савочкою А.А., за яким належне ТОВ "СРБД "Рембуд" майно, зокрема цілісний майновий комплекс по АДРЕСА_1 та нежитлове приміщення по АДРЕСА_2 продано Приватному підприємству "ВТОР-МЕТ" .
До вирішення даного спору по суті Зарічним районним судом м. Суми за заявою ОСОБА_4 ухвалою від 30.05.2013 по справі №591/4729/13-ц (т.1 а.с.10), зокрема:
- вжито заходи забезпечення позову шляхом заборони Реєстраційній службі Сумського міського управління юстиції Сумської області (м. Суми, вул. Воскресенська, 13/7, код ЄДРПОУ 33079287) вчиняти дії щодо проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно: цілісний майновий комплекс, що знаходиться в АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101) та нежитлове приміщення площею 183,8 кв.м, що знаходиться в АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 24850746), що зареєстровано в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на праві власності за ТОВ "Сумська ремонтно-будівельна дільниця "Рембуд" і код ЄДРПОУ 03120940, АДРЕСА_1);
- накладено арешт на нерухоме майно - цілісний майновий комплекс, що знаходиться в АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 54930259101) та нежитлове приміщення площею 183,8 кв.м, що знаходиться в АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 24850746), що належать на праві власності ТОВ "Сумська ремонтно-будівельна дільниця "Рембуд" (код ЄДРПОУ 03120940, АДРЕСА_1).
Ухвалами Апеляційного суду Сумської області від 20.06.2013 та від 31.07.2013 вказана ухвала про забезпечення позову залишена без змін, а апеляційні скарги ПП "ВТОР - МЕТ" і ліквідатора ТОВ "СРБД "Рембуд" Савочки А.А. - без задоволення (т.1 а.с.18-19,20-21).
Ухвала Зарічного районного суду м. Суми від 30.05.2013 про забезпечення позову у цивільній справі №591/4729/13-ц виконана, зокрема:
1) в частині заборони Реєстраційній службі вчиняти дії по реєстрації права власності - постановою від 05.06.2013 Відділу Державної виконавчої служби Сумського міського управління юстиції закінчено виконавче провадження щодо виконання ухвали (т.1 а.с.12), при цьому відповідного запису про обтяження до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно внесено не було. В цій частині ухвала була виконана шляхом ознайомлення з нею начальника Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області;
2) в частині арешту нерухомого майна - 30.05.2013 було внесено записи про обтяження майна до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (т.1 а.с.13).
Разом з тим, постановою Сумського окружного адміністративного суду від 20.06.2013 по справі № 818/4650/13-а, яка набрала законної сили станом на 18.10.2013 р., задоволено позов ТОВ "СРБД "Рембуд" та зобов'язано державного реєстратора Реєстраційної служби Сумського МУЮ Сумської області виключити з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис про обтяження нерухомого майна, що належить ТОВ "СРБД "Рембуд" (40011, Сумська область, Суми, вул. Чернігівська, буд. 11; код ЄДРПОУ 03120940) за № 1125116 від 30.05.2013 (т.1 а.с.69-70), внесений на підставі вищезазначеної ухвали Зарічного районного суду м. Суми.
Дане рішення суду було виконано, обтяження (арешт) з майна ТОВ "СРБД "Рембуд", а саме цілісного майнового комплексу по АДРЕСА_1, 30.09.2013 знято, що підтверджується копією витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію обтяжень (т.1 а.с.15).
Що стосується заборони Реєстраційній службі Сумського міського управління юстиції Сумської області вчиняти дії щодо проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, зазначене вище, то в цій частині обтяження не було зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Дана обставина не заперечувалась сторонами, також підтверджується постановою головного державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління ДВС Головного управління юстиції у сумській області від 05.06.2013 (т.1 а.с. 12), а також документами, наявними в реєстраційній справі № 5493025910 (т.1 а.с.15) щодо цілісного майнового комплексу, розташованого в АДРЕСА_1 (т.1 а.с. 167-247). Виходячи із системного аналізу наведених вище норм Цивільного кодексу та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», враховуючи, що дане обтяження не було зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, можна дійти висновку, що воно фактично не виникло і не могло бути перешкодою для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що державним реєстратором прав на нерухоме майно Гуляєвим О.О. Державної реєстраційної служби України, враховуючи відсутність в реєстрі будь яких даних про наявність обтяжень об'єкту нерухомості, цілком обґрунтовано було прийнято рішення про проведення державної реєстрації права власності на цілісний майновий комплекс за адресою АДРЕСА_1 і проведено державну реєстрацію права власності на вищезазначений об'єкт нерухомого майна за ПП "ВТОР-МЕТ".
Колегія суддів не приймає до уваги посилання апелянта на відсутність у державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Гуляєва О.О. права проводити державну реєстрацію права власності на нерухоме майно розташоване на території м. Суми, з огляду на наступне.
Так, відповідно до вимог ч. 7 ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться за місцем розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на якій діє відповідний орган державної реєстрації права власності та інших речових прав, крім випадків, установлених абзацами другим і третім частини п'ятої цієї статті.
В свою чергу, абзацами другим і третім частини п'ятої статті 3 цього ж закону, передбачено, що державна реєстрація прав власності, реєстрація яких проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким вчинюється така дія. Державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким вчинено таку дію.
Наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2013 року № 607/5 "Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб" передбачено випадки, коли державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно проводяться державними реєстраторами прав на нерухоме майно Укрдержреєстру, відповідно до додатка до цього наказу.
Додатком до наказу є Порядок взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб (далі - Порядок взаємодії), який визначає процедуру взаємодії системи органів державної реєстрації прав та державних реєстраторів прав на нерухоме майно органів державної реєстрації прав під час проведення державної реєстрації права власності та/або речових прав на нерухоме майно, що виникають, з вказаних у цьому Порядку підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (Закон № 1952) нерухоме майно - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.
Керуючись Положенням про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 395/2011, Мін'юст України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Серед основних завдань Мін'юсту України, передбачено формування і забезпечення реалізації політики у сфері з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (частина 3 Положення).
Згідно ст. 7 Закону № 1952 Міністерство юстиції України, зокрема, забезпечує формування державної політики у сфері державної реєстрації прав; здійснює нормативно-правове регулювання у сфері державної реєстрації прав; здійснює інші повноваження, передбачені цим та іншими законами України та покладені на нього Президентом України.
Тобто, окремо повноваження Мін'юсту України, саме у сфері державної реєстрації прав, визначені вказаним Законом.
Оскільки, зазначеним наказом регулюються питання взаємодії системи органів державної реєстрації прав та державних реєстраторів прав на нерухоме майно органів державної реєстрації прав під час проведення державної реєстрації права власності та/або речових прав на нерухоме майно, суд приходить до висновку, що при визначені державної політики у відповідній сфері, Мін'юст має право приймати нормативно-правові акти, які регулюють правовідносини у сфері державної реєстрації прав.
Статтею 3 Закону № 1952, якою визначені засади державної реєстрації прав, встановлено, що державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 цього Закону систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав (Укрдержреєстр); органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку.
Тобто, кожен із вказаних органів є органом державної реєстрації прав, а відтак, може здійснювати дії з державної реєстрації прав.
Крім того, центральним органом виконавчої влади, головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно є Державна реєстраційна служба України, відповідно до Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 401/2011.
В підпункті 10 пункту 4 вказаного Положення прямо передбачено, що Укрдержреєстр здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.
При цьому слід звернути увагу, що статтею 15 Закону № 1952 передбачено, в якому порядку проводиться державна реєстрація прав та їх обтяжень, а саме:
1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;
2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;
3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;
4) внесення записів до Державного реєстру прав;
5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;
6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Наказ Мін'юсту України від 02.04.2013 року № 607/5 визначає, які саме дії із вказаного переліку, покладаються на який із органів системи державної реєстрації прав.
Крім того, зазначений наказ передбачає порядок взаємодії між системою органів державної реєстрації прав, не змінюючи при цьому жодну норму щодо звернення заявників із заявами про здійснення відповідної реєстрації, строків розгляду заяв, місця отримання заявником документа про реєстрацію.
Таким чином, Наказ Мін'юсту України від 02.04.2013 року № 607/5 відповідає вимогам Закону № 1952 та відповідно підлягає застосуванню у спірних правовідносинах.
З огляду на викладені вище обставини колегія суддів вважає вірним та обґрунтованим висновок суду першої інстанції про відповідність вимогам ч. 3 ст. 2 КАС України дій державних реєстраторів Реєстраційної служби України, Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області при здійсненні державної реєстрації права власності на цілісний майновий комплекс за адресою АДРЕСА_1 за ПП "ВТОР-МЕТ".
Отже, колегія суддів переглянувши рішення суду першої інстанції, вважає, що при його прийнятті суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційної скарги з наведених підстав висновків суду не спростовують.
Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Згідно ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Зважаючи на встановлені обставини справи, колегія суддів дійшла висновку, що постанова Сумського окружного адміністративного суду від 17.02.2014 року по справі № 818/8544/13-а прийнята з дотриманням норм чинного процесуального та матеріального права і підстав для її скасування не виявлено.
Керуючись ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу ОСОБА_4 залишити без задоволення.
Постанову Сумського окружного адміністративного суду від 17.02.2014р. по справі № 818/8544/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя (підпис)Калиновський В.А. Судді (підпис) (підпис) Бегунц А.О. Бенедик А.П. Повний текст ухвали виготовлений 12.05.2014 р.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2014 |
Оприлюднено | 15.05.2014 |
Номер документу | 38631821 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Калиновський В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні