Постанова
від 14.05.2014 по справі 812/2538/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 травня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/2538/14

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Пляшкова К.О., розглянувши в м. Луганську в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Ящиківської селищної ради Перевальського району Луганської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи підприємства, -

ВСТАНОВИВ:

14 квітня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Ящиківської селищної ради Перевальського району Луганської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі Міського будинку культури Ящиківської селищної ради Перевальського району Луганської області (код ЄДРПОУ 04335677) за адресою: Луганська область, Перевальський район, смт. Ящикове, вул. Кірова, 2, шляхом заборони експлуатації цієї будівлі та опечатування вхідних дверей до повного усунення порушень нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, техногенної безпеки та цивільного захисту, виявлених під час проведення перевірки.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до наказу від 20 вересня 2013 року № 44 «Про проведення перевірок» та посвідчення на проведення перевірки від 13 грудня 2013 року № 185 посадовими особами органу Державної служби надзвичайних ситуацій України у період з 13 грудня 2013 року по 20 грудня 2013 року проведено планову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту Ящиківського міського будинку культури, розташованого за адресою: Луганська область, Перевальський район, смт. Ящикове, вул. Кірова, 2, за результатами якої складено акт перевірки від 20 грудня 2013 року № 122.

В акті перевірки від 20 грудня 2013 року № 122 зазначено про встановлення 23 порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту.

Відповідно до акта планової перевірки від 20.12.2013позиваче винесено припис № 76 від 20.12.2013 про усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту, у якому зазначено про необхідність усунення 24 порушень КЗЦУ, правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 № 126 (НАПБ А.01.001-2004), ДБН В.2.2-16-2005 «Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади» з останнім строком їх усунення 03.03.2014.

Частиною 8 статті 7 Закону № 877 визначає, що припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду щодо порушень вимог законодавства.

Згідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 6 Закону № 877, на підставі наказу начальника ДПРЧ-8 від 01.04.2014 № 44 «Про проведення перевірок», з метою проведення перевірки виконання відповідачем вимог припису та старшого інспектора ДПРЧ-8 Самойленко Є.І. було оформлено посвідчення на проведення перевірки від 02.04.2014 № 101, яким у термін з 02.04.2014 по 03.04.2014проведено позаплановий вихід.

У ході позапланової перевірки встановлено, що вимоги припису не виконано22 з 24 пунктів.

За результатами перевірки об'єкта відповідача 03.04.2014 складно акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб № 90, та того ж дня особисто, під підпис вручено директору Ящиківського міського будинку культури Гуляєнко О.А., зауважень та заперечень щодо проведення захисту у неї не було, про що свідчить запис у акті № 90.

Серед 22 порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту, що не усунуті відповідачем, є порушення, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме п.1, 2, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 13, 14, 15, 17.

З метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, на думку позивача, є підстави для повного зупинення експлуатації приміщення Ящиківського міського будинку культури, за адресою: Луганська область, Перевальський район, смт. Ящикове, вул. Кірова, 2, шляхом заборони експлуатації цієї будівлі та опечатування вхідних дверей до повного усунення порушень нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, техногенної безпеки та цивільного захисту, виявлених під час проведення перевірки.

Ухвалою від 14 лютого 2013 року відкрито провадження за вказаним адміністративним позовом та призначено до розгляду у скороченому провадженні. Одночасно запропоновано відповідачу у 10 денний строк з дня одержання ухвали про відкриття провадження надати на адресу Луганського окружного адміністративного суду заперечення проти позову та необхідні документи або письмову заяву про визнання позову. Копію ухвали надіслано сторонам.

12 травня 2014 року на адресу суду від Ящиківської селищної ради надійшли заперечення проти адміністративного позову (а.с.69-70), в яких відповідачем зазначено, що на виконання припису № 76 від 20 грудня 2014 року відповідачем частково усунуто порушення, у зв'язку з чим відсутні підстави для застосування заходів реаагування у сфері державного нагляду (контролю).

На підставі вищевикладеного просить відмовити в задоволенні позовних вимог.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до положень статті 64 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗУ) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

ДСНС України реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Наказом ДСНС України від 04 лютого 2013 року № 3 затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - Положення). Відповідно до пункту 1 цього Положення Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області є територіальним органом ДСНС України, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру (арк. справи 9-11, 12).

Згідно з підпунктом 63 пункту 4 Положення Головне управління здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями, особами без громадянства.

Законом України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначені правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до вимог статті 1 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно із частиною 1 статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.

На виконання вимог частини 1 статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заступником начальника Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Луганській області 20 вересня 2013 року затверджено графік перевірок об'єктів з високим ступенем ризику Луганської області у сфері пожежної та техногенної безпеки на 4 квартал 2013 року, яким передбачена перевірка у листопаді 2013 року Ящиківського будинку культури за адресою: Луганська область, смт. Ящікове, вул. Кірова,2 (а.с.23-24).

Відповідно до наказу 8 державної пожежно-рятувальної частини Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Луганській області від 20 вересня 2013 року № 44 «Про проведення перевірок» спеціалістами органу ДСНС України на підставі повідомлення про проведення планової перевірки від 03 грудня 2013 року № 01-15/439, посвідчення на проведення планової перевірки від 13 грудня 2013 року № 185, у період з 13 грудня 2013 року по 20 грудня 2013 року здійснено планову перевірку Ящиківського будинку культури за адресою: Луганська область, Перевальський район, смт. Ящікове, вул. Кірова, буд. 2, на предмет додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту (а.с.29, 37, 38), за результатами якої складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту від 20 грудня 2013 року № 122 (а.с.39-46).

Актом перевірки від 20 грудня 2013 року № 122 виявлено 23 порушення вимог КЦЗУ та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 19 жовтня 2004 року № 126 (НАПБ А.01.001-2004), які створюють загрозу життю та здоров'ю людей (а.с.39-46)

Акт перевірки від 20 грудня 2013 року № 122 підписаний відповідачем особисто без зауважень та заперечень (а.с.46 на звороті).

20 грудня 2013 року позивачем винесено припис № 76 про усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту (а.с.47).

Згідно із пунктом 5 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Згідно з частиною 7 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Відповідно до частини 10 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» у разі якщо обґрунтованість заходів реагування, зазначених у розпорядчих документах щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідно до закону має бути підтверджена адміністративним судом, зазначені в таких документах строки усунення виявлених порушень, застосування до суб'єкта господарювання санкцій обраховуються з дня набрання законної сили постановою адміністративного суду про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування.

Відповідно до підпункту 21 частини 1 статті 20 КЦЗУ суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

На підставі наказу про проведення перевірок № 44 від 01.04.2014 та посвідчення на проведення перевірки № 101 від 02.04.2014 старшим інспектором державної пожежно-рятувальної частини № 8 Самойленко Є.І. позапланово перевірено додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту Ящиківського міського будинку культури в частині усунення порушень пожежної та техногенної безпеки, вказаних у акті від 20 грудня 2013 року № 122, за результатами чого складено акт від 03 квітня 2014 року № 90 (а.с.49, 50, 51-60).

Актом позапланової перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту міського будинку культури від 03 квітня 2014 року № 90 встановлено, що відповідачем усунені порушення не в повному обсязі, а саме 2 з 23.

Акт позапланової перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту Ящиківського міського будинку культури від 03 квітня 2014 року № 90 підписаний відповідачем особисто без зауважень та заперечень (а.с.58 на звороті).

Таким чином з акта перевірки вбачається, що порушення законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, які створюють загрозу життю та здоров'я людей, а саме: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 13, 14, 15, 17 не усунуті.

Згідно із вимогами статті 4 КЦЗУ цивільний захист - це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Пунктом 1 частини 1 статті 70 КЦЗУ передбачено, що недотримання вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, є підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв.

Згідно із частиною 2 статті 70 КЦЗУ повне або часткове зупинення робіт підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

До введення в дію Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснювався посадовими особами органів державного пожежного нагляду, у тому числі, шляхом застосування запобіжних заходів, порядок та умови яких визначався Інструкцією про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженою наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015.

Відповідно до абзацу 6 розділу 2 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, поняття, що застосовуються у цій Інструкції, мають таке значення: приведення постанови про застосування запобіжних заходів у дію - здійснення посадовою особою органу держпожнагляду заходів щодо зупинення роботи (експлуатації) на відповідному об'єкті шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення.

Пунктом 6.2 розділу 6 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, визначено, що постанова про застосування запобіжних заходів підлягає виконанню шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення (якщо це можливо) з дати приведення її в дію.

Враховуючи вищевикладене, приймаючи до уваги відсутність встановленого Кодексом цивільного захисту України механізму, порядку та яким саме шляхом виконуються приписи, встановлені частиною 2 статті 70 КЦЗУ, у тому числі, щодо зупинення роботи (експлуатації) на відповідному об'єкті, з метою надання можливості відповідачу у подальшому усунути наявні порушення пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, суд приходить до висновку про необхідність застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки саме у вигляді повного зупинення експлуатації об'єкта шляхом опечатування.

Оскільки станом на дату судового розгляду порушення, зазначені в акті перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту від 20 грудня 2013 року № 122, відповідачем у повному обсязі не усунені, про що свідчить акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 03 квітня 2014 року № 90, тобто, фактично існує загроза життю та/або здоров'ю працівників на об'єкті відповідача та відвідувачів з метою не допущення спричинення шкоди життю та здоров'ю людей, суд застосовує заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки до Ящиківської селищної ради у вигляді повного зупинення експлуатації Ящиківського міського будинку культури, розташованого за адресою: Луганська область, Перевальський район, смт. Ящикове, вул. Кірова, буд. 2, шляхом заборони експлуатації цієї будівлі та опечатування вхідних дверей до повного усунення порушень нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, техногенної безпеки та цивільного захисту, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.

Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Одночасно, суд вважає за необхідне роз'яснити відповідачу, що у відповідності із частинами 12-13 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.

Відмова у задоволенні заяви не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про скасування заходів реагування.

Що стосується заперечення відповідача, суд зазначає, що Ящиківською селищною радою не надано доказів повного усунення порушень виявлених в ході перевірки від 20 грудня 2013 року, а тому суд не буре до уваги заперечення відповідача.

Згідно з частиною 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Ящиківської селищної ради Перевальського району Луганської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи підприємства, - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки до Ящиківської селищної ради Перевальського району Луганської області (місце знаходження: 94330, Луганська область, Перевальський район, смт. Ящикове, вул. Кірова, 4, ідентифікаційний код 04335677) у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень міського будинку культури, розташованого за адресою: 94300, Луганська область, Перевальський район, вул. Кірова, буд. 2, шляхом заборони експлуатації цієї будівлі та опечатування вхідних дверей до повного усунення порушень нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, техногенної безпеки та цивільного захисту, виявлених під час проведення перевірки.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною та підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя К.О. Пляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2014
Оприлюднено20.05.2014
Номер документу38669609
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/2538/14

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Постанова від 14.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 15.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні