Постанова
від 06.05.2014 по справі 248/1440/14-а
ХАРЦИЗЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

248/1440/14

2-а/248/50/2014

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

6 травня 2014 року

Харцизький міський суд Донецької області у складі :

судді - Щебуняєвої Л.Л.,

при секретарі - Должиковій Я.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Харцизьку

адміністративну справу за позовом Аграрної біржі до Харцизької міської ради про визнання протиправними і скасування рішень, третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт",

ВСТАНОВИВ :

12 березня 2014 року Аграрна біржа звернулася до суду з адміністративним позовом до Харцизької міської ради про визнання протиправними і скасування рішень.

Позов мотивують тим, що Аграрна біржа заснована Кабінетом Міністрів України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2005 року №1285 „Про створення Аграрної біржі". Відповідно до п.п.1 п.14 Статуту Аграрної біржі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2005 року №1285,предметом діяльності Аграрної біржі є, зокрема, належна організація біржових торгів (аукціонів).

На офіційному веб-сайті Державного агентства земельних ресурсів України відповідачем- Харцизькою міською радою, як організатором земельних торгів,

4 листопада 2013 року було оприлюднено інформацію про проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів з продажу права оренди 7 земельних ділянок на території Харцизької міської ради.

З метою участі у відповідному конкурсі, згідно з пунктом 2.3 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах ,затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579,Аграрною біржею було подано комісії з проведення земельних аукціонів ,відбору виконавця земельних аукціонів на конкурсній основі, конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі на виконавців робіт із землеустрою на території Харцизької міської ради відповідну конкурсну документацію ,у тому числі конкурсну пропозицію та відповідні документи, оформлені належним чином, з дотриманням вимог вищевказаного Порядку.

Листом (вх.№39 від 27 січня 2014 року) відповідач повідомив Аграрній біржі ,що за результатами конкурсу 12 грудня 2013 року Аграрна біржа не перемогла.

Вважають, що переможець конкурсу з відбору виконавців торгів має бути визначений за критеріями, вказаними в п.3.2 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, а саме: кількість проданих лотів, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною.

Згідно з офіційними даними Державної служби статистики України (експрес-випуск від 3 грудня 2013 року №08.4-16/224 ) в Україні зареєстровано 584 товарні біржі, при цьому саме Аграрна біржа є найбільшою товарною біржею в Україні за обсягами укладених угод (проданих лотів).Так, за 9 місяців 2013 року Аграрна біржа уклала угод на 7060,8 млн.грн. ,що складає 35,9% до підсумку обсягів укладених угод найбільших бірж України, кількість укладених угод складає -2518,середня вартість укладених угод складає -2804,1 тис.грн.

Таким чином, при нарахуванні балів учасникам конкурсу не було враховано критерії, визначені п.3.2 вищевказаного Порядку, зокрема кількість проданих лотів.

Вважають ,що визначення переможця конкурсу відбулося з порушенням вимог Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця

земельних торгів на конкурентних засадах, а тому рішення конкурсної комісії про результати проведення конкурсу, а також рішення Харцизької міської ради від 20 грудня 2013 року №6/46-2459,яким затверджено результати конкурсу, є протиправними і такими ,що порушують права та законні інтереси позивача, прийнятими з порушенням ч.2 ст.19 Конституції України,ч.6 ст.136 Земельного кодексу України,п.3.2 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах ,затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579.

В зв'язку з чим ,позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення конкурсної комісії Харцизької міської ради про результати проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів від 12 грудня 2013 року (оформлене відповідним протоколом) ,визнати протиправним та скасувати рішення Харцизької міської ради від 20 грудня 2013 року №6/46-2459,яким затверджено результати конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів від 12 грудня 2013 року.

У попередньому судовому засіданні ,ухвалою Харцизького міського суду Донецької області від 24 березня 2014 року, в якості третьої особи ,яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на боці відповідача, було залучено Товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" ,яке було обрано переможцем конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів.

Представник позивача-Аграрної біржі в судове засідання не з*явився, про час ,місце розгляду справи повідомлялися належним чином. Від представника позивача Яковченко Р.Г. надійшла письмова заява про розгляд адміністративної справи у відсутності позивача Аграрної біржі, представника позивача.

Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності представника позивача Аграрної біржі.

Представник відповідача-Харцизької міської ради- Степчук М.П. позов не визнала, пояснила, що при організації та проведенні конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів Харцизькою міською радою, конкурсною комісією було дотримано вимог чинного законодавства України-ст.ст. 12,134,135,137 Земельного кодексу України, п.п.1.3,2.2,2.3,3.2,3.4,3.5 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах ,затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579,в тому числі стосовно оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців проведення земельних торгів і обрання переможця конкурсу за найбільшою кількістю балів. У конкурсній документації, наданій Аграрною біржею, в переліку проданих лотів була не визначена інформація стосовно проведених торгів ,саме -з продажу земельних ділянок, крім цього перелік проданих лотів не затверджена підписом начальника відділу торгів і печаткою. Крім цього, згідно наданої конкурсної документації про продані лоти на Аграрній біржі стартова ціна по кожному лому не відрізняється від ціни продажу ,що є також основним критерієм з відбору виконавців послуг виконання земельних торгів, що у свою чергу піддає сумніву достовірність наданої інформації.

Саме тому ,за результатами розгляду конкурсної документації, позивач набрав меншу кількість балів, ніж переможець конкурсу Товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт", яке надало інформацію про продані лоти на земельних торгах у відповідності до пункту 3.2 Порядку №579 та за підсумками оцінки конкурсних пропозицій набрало більшу загальну оцінку балів конкурсної пропозиції, ніж позивач, в тому числі за критеріями :кількість проданих лотів на земельних торгах, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною.

Просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Представник третьої особи - товариства з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" в судове засідання не з*явився, про час, місце розгляду справи повідомлялися належним чином ,надали письмову заяву про розгляд справи у відсутності їх представника, а також письмові заперечення по справі, в яких вказали ,що товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" позов не визнає, просить відмовити у його задоволенні, оскільки вимоги позивача про визнання протиправними та скасуванню рішення конкурсної комісії Харцизької міської ради від 12 грудня 2013 року є такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства України ,а саме нормам наказу Міністерства аграрної політики

та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579 „Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах".

У наведених позивачем даних статистики України ( експрес-випуск від 3 грудня 2013 року №08.4-16/224) є інформація про її обсяги укладених угод, про кількість укладених угод, про середню вартість укладених угод. Однак наведена інформація не відображає кількість продажу лотів саме по земельним ділянкам, не відображає ціни їх продажу порівняно зі стартовою ціною, як то передбачено пунктом 3.2 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах .Відповідно ,при нарахуванні балів учасникам конкурсу слід вважати бали тільки від продажу саме земельних ділянок або прав на них.

Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності представника третьої особи - товариства з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" .

Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи у їх сукупності, суд вважає позов необґрунтованим та таким ,що не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Аграрна біржа діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України №1285 від 26 грудня 2005 року „Про створення Аграрної біржі".

Відповідно до підпункту 1 пункту 14 Статуту Аграрної біржі, предметом діяльності Біржі є, зокрема ,організація біржових торгів (аукціонів).

Стаття 12 п.п. а,б,є) Земельного кодексу України передбачає ,що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад ,передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян, юридичних осіб відповідно до цього Кодексу ,здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності ,додержанням земельного та екологічного законодавства.

Згідно із частиною 1 ст.134 Земельного кодексу України земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій ,емфітевтиз),в тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурсних засадах (земельних торгах),крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Відповідно до ч.1,2 ,3 ст.135 Земельного кодексу України земельні торги проводяться у формі аукціону ,за результатами проведення якого укладається договір купівлі -продажу, оренди, суперфіцію , емфітевзису земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу ціну за земельну ділянку, що продається, або найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.

Продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди,суперфіцію,емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами 2 і 3 статті 134 цього Кодексу .

Організатором земельних торгів є фізична або юридична особа -власник земельної ділянки, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади, орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, що здійснює реалізацію права державної чи комунальної власності на земельні ділянки ,або державний виконавець у разі виконання рішень ,що підлягають примусовому виконанню в порядку, передбаченому Законом України „Про виконавче провадження", які уклали з виконавцем земельних торгів договір про проведення земельних торгів.

Виконавцем земельних торгів є суб'єкт господарювання ,який має ліцензію на проведення земельних торгів та уклав з організатором земельних торгів договір про їх проведення.

Учасником земельних торгів є фізична або юридична особа, яка подала виконавцю земельних торгів документи ,зазначені в частині сьомій ст..137 цього Кодексу, сплатила реєстраційний та гарантійний внески, зареєстрована у книзі реєстрації учасників земельних торгів і відповідно до закону може набувати право власності чи користування земельною ділянкою, яка виставляється на земельні торги.

Відповідно до ч.4 ст.136 Земельного кодексу України підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів. Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає, зокрема ,визначення виконавця земельних торгів, дати та місця проведення земельних торгів.

Згідно з ч.6 ст.136 Земельного кодексу України закупівля послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель у процесі підготовки лотів до продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди ,суперфіцію,емфітевзису) на земельних торгах та визначення виконавця земельних торгів організатором земельних торгів здійснюється у порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель, а у разі, якщо законодавство про здійснення державних закупівель не застосовується, -на конкурсних засадах у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади ,що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.

Відповідно до п.1.3 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах ,затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579 (далі-Порядок №579) конкурсний відбір виконавців здійснюється конкурсною комісією ,утвореною організатором земельних торгів.

Відповідно до пункту 2.3 Порядку №579 Конкурсна документація подається в запечатаному конверті ,на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка „На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою" або „На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель" або „На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів" із зазначенням об'єкта та дати проведення конкурсу.

В конверті мають міститися підтвердні документи в їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

До підтвердних документів належать ,зокрема-інформація про продані лоти :кількість, стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною (для претендента на проведення земельних торгів).

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов'язаних з виконанням робіт ,а також строк виконання робіт (у календарних днях),якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу.

Згідно до п.2.4 Порядку №579 у разі неповноти ,невідповідності наданих підтвердних документів вимогам пункту 2.3 цього розділу або несвоєчасності їх подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.

Пункт 3.2 Порядку №579 передбачає, що під час обрання переможця із числа учасників конкурсу з відбору виконавців торгів враховується загальна оцінка балів конкурсної пропозиції кожного з учасників за такими критеріями : кількість проданих лотів, ціна їх продажу порівняно із стартовою ціною : 3 бали-найбільша пропозиція ;2 бали-друга за найбільшою пропозиція ;1 бал-інші пропозиції.

Відповідно до п.3.4,п.3.5 Порядку №579 рішення комісії про обрання переможця приймається шляхом визначення учасника ,пропозиція якого набрала найбільшу кількість балів. Секретар комісії на засіданні комісії заповнює відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців згідно з додатком 3 цього Порядку.

Результати конкурсу оформлюються протоколом. Відомість підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавців додається до протоколу. Протокол підписують голова комісії, секретар та усі присутні на засіданні члени комісії.

На офіційному веб-сайті Державного агентства земельних ресурсів України відповідачем Харцизькою міською радою 4 листопада 2013 року було оприлюднено інформацію про проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів з продажу права оренди семи земельних ділянок на території Харцизької міської ради (а.с.9-11),а саме :

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 29,9487 га ,місце розташування :територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1698,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 489900,15 грн .;

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 88,7132 га ,місце розташування :територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1697,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 1478814,48 грн. ;

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення

товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 103,8528 га, місце розташування: територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1694,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 1703531,07 грн. ;

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 25,7067 га ,місце розташування :територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1696,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 525649,13 грн. ;

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 226,1035 га, місце розташування: територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1693,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 4622590,57 грн. ;

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 122,1066 га, місце розташування: територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1699,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 2120673,87 грн. ;

- земельна ділянка сільськогосподарського призначення комунальної власності (рілля) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ,площа 39,5240 га ,місце розташування :територія Харцизької міської ради, за межами населеного пункту Зуївської селищної ради, кадастровий номер 1415046200:03:000:1695,нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 738236,96 грн.

В п.4 „Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс в відбору виконавців" вищевказаної Інформації передбачено ,зокрема, надання інформації про продані лоти :кількість, стартова ціна ,ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною.

Суд вважає, що оскільки Порядком закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах ,затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579 визначається процедура конкурсного відбору виконавця саме земельних торгів, тому при підготовці підтвердних документів учасником необхідно подавати інформацію виключно про продані лоти ,в порядку визначеному Земельним кодексом України, тобто на земельних торгах у формі аукціону ,а не інформацію про всі можливі продані лоти за межами земельних торгів.

Судом встановлено, що 25 листопада 2013 року Аграрна біржа звернулася до конкурсної комісії Харцизької міської ради з заявою про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель, виконавця земельних торгів, конкурсною пропозицією та надала підтвердні документи (а.с.78-95,126-166 ) : заяву про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з проведення земельних торгів ;копію Статуту ;копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду згідно ЄДРПОУ;копію ліцензії;копії кваліфікаційних документів ліцитаторів претендента, яких було залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу земельних торгів ; інформацію про продані лоти ; копію наказу „Про надання права підпису окремих документів директорам Регіональних відділень";копію довіреності директора Регіонального відділення ;копію наказу про призначення директора ; копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи ;копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість ;копію наказу про призначення головного бухгалтера ;копію Довідки про взяття на облік платника податків.

Однак в наданій позивачем до конкурсної комісії інформації про продані лоти (а.с.126-166),в якій вказано лише нумерація лотів з 1 по 10843 номери, стартова ціна, ціна продажу,при цьому стартова ціна по кожному лоту не відрізняється від ціни продажу, не відображена та не визначена інформація стосовно проведених позивачем земельних торгів саме з продажу земельних ділянок, що є основним критерієм з відбору виконавців послуг виконання земельних торгів , як то передбачено пунктом 3.2 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах .

Крім цього перелік проданих лотів Аграрної біржі не скріплений підписом відповідної особи та печаткою позивача.

28 листопада 2013 року товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" звернулося до конкурсної комісії Харцизької міської ради з заявою про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель, виконавця

земельних торгів ,конкурсною пропозицією та надала підтвердні документи (а.с.54-77) : заяву про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з проведення земельних торгів; копію Статуту; копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ; копію ліцензії Державного комітету України із земельних ресурсів щодо проведення земельних торгів;копії кваліфікаційних свідоцтв ліцитатора (аукціоніста) з проведення земельних торгів; інформацію про претендента; інформацію про продані лоти :кількість ,стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною .

З наданої конкурсній комісії товариством з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" інформації про продані лоти (а.с.55-57) вбачається, що надана інформація містить відомості щодо проведених ними земельних торгів за 2011-2013 роки, з вказівкою місця та дати проведення земельних торгів, назви лотів ,площі земельної ділянки, стартової ціни, ціни продажу, показника приросту в порівнянні ціни продажу зі стартовою ціною. Також відповідно до зазначеної інформації вбачається, що у 2013 році товариством з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" були проведені земельні торги щодо земельної ділянки площею 0,3899 га, ціна стартова-131,0 тис.грн., ціна продажу-137,6 тис.грн., збільшення продажу порівняно зі стартовою ціною проданого лоту склало 5% від стартової ціни .

Вищезазначена інформація щодо проданих лотів затверджена підписом директора товариства з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" та скріплена печаткою.

Згідно Протоколу №35 засідання комісії по проведенню земельних аукціонів, відбору виконавців земельних аукціонів на конкурентної засаді ,конкурентному відбору суб'єктів оціночної діяльності в сфері оцінки землі та виконавців робіт по землеустрою на території Харцизької міської ради від 12 грудня 2013 року (а.с.31-32) вбачається, що конкурсній комісії надійшли документи від п'яти претендентів :Української універсальної біржі, товариства з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт", Правобережної товарної біржі ,УСТБ Укрінкомбіржа , Аграрної біржі.

Правобережна товарна біржа відкликала свою конкурсну документацію.

Залишилося 4 учасника конкурсу щодо відбору виконавця земельних торгів (аукціону) по земельним ділянкам сільськогосподарського призначення площею 122,1066 га,25,7067 га, 226,1035 га,29,9487 га,39,5240 га,103,8528 га,88,7132 га.

Документація претендентів була у запечатаних конвертах, які були відкриті на засіданні комісії .

Під час обрання переможця із числа учасників конкурсу з відбору виконавців земельних торгів (аукціонів) щодо продажу права оренди земельної ділянки враховується оцінка балів конкурсної пропозиції кожного з учасників за такими критеріями :

А) кількість проданих лотів : 3 бали-найбільша пропозиція ;2 бали-друга за найбільшою пропозиція ;1 бал-інші пропозиції.

Комісія розглянула кількість проданих лотів у 2013 році по земельних ділянках комунальної або державної власності та визначила бали ,зокрема : товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" - кількість проданих лотів -1 ;кількість балів-3 ; Аграрна біржа - кількість проданих лотів -0 ;кількість балів-1 ;

Б) Ціна їх продажу порівняно із стартовою ціною : 3 бала-найбільша пропозиція ;2 бала-друга за найбільшою пропозиція ;1 бал-інші пропозиції.

Комісія розглянула ціну продажу лотів у 2013 році порівняно із стартовою ціною та визначила бали, зокрема : товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" - ціна продажу порівняно зі стартовою ціною проданих лотів по земельних ділянках або державної власності - збільшення склало 5% від стартової ціни (ціна стартова-131,0 тис.грн., ціна продажу-137,6 тис.грн.) ;кількість балів-3 ;Аграрна біржа - ціна продажу порівняно зі стартовою ціною проданих лотів по земельних ділянках або державної власності -збільшення склало 0% ;кількість балів-1.

Загальна кількість балів: Українська універсальна біржа-2 ; товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт"-6 ;УСТБ Укрінкомбіржа- 2 ;Аграрна біржа-2.

Переможцем конкурсу визнано товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" ,з оцінкою 6 (шість) балів, щодо виконавця земельних торгів (аукціону) по продажу права оренди по земельним ділянкам комунальної власності Харцизької міської ради сільськогосподарського призначення площею: 122,1066 га, 25,7067 га, 226,1035 га, 29,9487 га,

39,5240 га, 103,8528 га, 88,7132 га, розташованих за межами Зуївської селищної ради на території Харцизької міської ради.

З Відомості підсумків оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавця земельних торгів щодо продажу права оренди по земельним ділянкам сільськогосподарського призначення площею 122,1066 га,25,7067 га, 226,1035 га,29,9487 га,39,5240 га,103,8528 га,88,7132 га (а.с.33) також вбачається ,що переможцем конкурсу визнано товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" з кількістю набраних балів-6 ; кількість набраних балів Аграрної біржі складає -2 бали.

Рішенням Харцизької міської ради від 20 грудня 2013 року №6/46-2459 „Про затвердження протоколу про результати конкурсу по відбору виконавців земельних торгів" (а.с.30) був затверджений протокол №35 від 12 грудня 2013 року комісії по проведенню земельних аукціонів, відбору виконавців земельних аукціонів на конкурентної засаді, конкурентному відбору суб'єктів оціночної діяльності в сфері оцінки землі та виконавців робіт по землеустрою на території Харцизької міської ради по відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів з продажу права оренди семи земельних ділянок прощею 122,1066 га,25,7067 га, 226,1035 га,29,9487 га,39,5240 га,103,8528 га,88,7132 га, розташованих за межами Зуївської селищної ради на території Харцизької міської ради, визнано переможцем конкурсу товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" (юридична і поштова адреса :Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський,48).

Таким чином, оскільки Аграрною біржею не була надана конкурсній комісії інформація про продані лоти на земельних торгах у відповідності до пункту 3.2 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, за підсумками оцінки конкурсних пропозицій щодо відбору виконавця земельних торгів товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" набрало більшу загальну оцінку балів конкурсної пропозиції, ніж позивач,в тому числі за критеріями :кількість проданих лотів на земельних торгах, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною, конкурсна комісія 12 грудня 2013 року обґрунтовано прийняла рішення про обрання товариства з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" переможцем конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів з продажу права оренди земельних ділянок комунальної власності Харцизької міської ради сільськогосподарського призначення площею: 122,1066 га,25,7067 га, 226,1035 га,29,9487 га,39,5240 га,103,8528 га,88,7132 га, розташованих за межами Зуївської селищної ради на території Харцизької міської ради, а також відповідач своїм рішенням від 20 грудня 2013 року №6/46-2459затвердив результати конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів .

При таких обставинах у задоволенні позовних вимог Аграрної біржі щодо визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії Харцизької міської ради про результати проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів від 12 грудня 2013 року (оформлене відповідним протоколом) ,визнання протиправним та скасування рішення Харцизької міської ради від 20 грудня 2013 року №6/46-2459,яким затверджено результати конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів від 12 грудня 2013 року слід відмовити у повному обсязі.

Керуючись ст..ст.12,134,135,137 Земельного кодексу України, п.п.1.3,2.2,2.3,3.2,3.4,3.5 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах ,затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 вересня 2012 року №579, ст.ст. 2,7,17,70,71,100,159-163 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ :

У задоволенні адміністративного позову Аграрної біржі до Харцизької міської ради про визнання протиправними і скасування рішень, третя особа - товариство з обмеженою відповідальністю Агентство нерухомості „Дісконт" - відмовити.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до Донецького апеляційного адміністративного суду через Харцизький міський суд Донецької області протягом 10-ти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя :

СудХарцизький міський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення06.05.2014
Оприлюднено19.05.2014
Номер документу38691982
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —248/1440/14-а

Постанова від 06.05.2014

Адміністративне

Харцизький міський суд Донецької області

Щебуняєва Л. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні