ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 березня 2014 р. Справа № 804/445/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді судді суддіЛуніної О.С. Конєвої С.О. Кальника В.В. при секретарі Гамовій Л.І. за участю: представника позивача - представника відповідача - представника відповідача - Мартиненка А.М. Духневич Т.С. Старостенка В.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "НОРД СІ" до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів і зборів України, Міністерства доходів і зборів України про визнання дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
У січні 2014 року ТОВ «НОРД СІ» звернулось до суду із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів і зборів у Дніпропетровській області (далі відповідач - 1), Міністерства доходів і зборів України (далі відповідач - 2), у якому просить суд, а саме:
- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів і зборів у Дніпропетровській області та Міністерства доходів і зборів України з перешкоджання в реєстрації податкової накладної № 1 від 18.10.2013 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов'язати Міністерство доходів і зборів України здійснити дії щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 18.10.2013 р. днем її фактичного отримання податковим органом.
Представник позивача у відкритому судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив задовольнити їх у повному обсязі. В обґрунтування позову зазначив, що неприйняття та не реєстрація відповідачами податкових накладних позивача суперечить чинному податковому законодавству та порушує права та інтереси позивача.
Представники відповідачів не визнали позов та просили відмовити у його задоволенні, надавши суду заперечення. У запереченнях відповідачі посилаються на п.4 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.11 №1379, яким встановлено "Місцезнаходження (податкова адреса) продавця та місцезнаходження (податкова адреса) покупця вказуються з урахуванням вимог статті 45 глави І розділу II Кодексу та статей 29 і 93 Цивільного кодексу України". Пунктом 45.2 статті 45 Кодексу визначено: "Податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". Порядок ведення ЄРПН затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246). Відповідно до п.1 Порядку №1246:"Подання податкової накладної та/або розрахунку коригування Державній податковій службі в електронній формі здійснюється відповідно до Порядку підготовки і подання податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого Державною податковою службою". Згідно з даними (відомостями) Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців "НОРД СІ" (код ЄДРПОУ 38530156) зареєстровано за адресою: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вулиця Володі Дубиніна, будинок 8. За даними архіву електронної звітності Міністерства доходів і зборів України надіслані "НОРД СІ" (код ЄДРПОУ 38530156) засобами телекомунікаційного зв'язку, податкові накладні для їх реєстрації в ЄРПН не були прийняті центральним порталом приймання звітності Міністерства доходів і зборів України (правонаступник ДПС України). Про це платника було повідомлено квитанцією №1 із зазначенням причини такого неприйняття, а саме: "Помилка - місцезнаходження юридичної особи продавця товарів/послуг, вказане у документі не відповідає інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Отже, відповідачі вважають, що платник податків ТОВ "НОРД СІ" (код ЄДРПОУ 38530156) не дотримався визначеного законодавцем порядку формування та надсилання засобами телекомунікаційного зв'язку, податкових накладних для їх реєстрації в ЄРПН.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, об'єктивно оцінивши подані до суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджується, що 22.01.2013 року ТОВ «НОРД СІ» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, як юридична особа, а з 28.01.2013 р. перебуває на обліку ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області та є платником податку на додану вартість, що підтверджується свідоцтвом № 200116609 від 01.04.2013 р.
31.07.2013 року між позивачем (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Теплі моря» (покупець) укладено договір поставки № 31/07-2013.
18.10.2013 року на підставі вказаного договору у зв'язку зі здійсненням поставки товару позивачем на адресу ТОВ «Теплі моря» виписано податкову накладу № 1 на загальну суму 3 216,00 грн., у тому числі 536,00 грн. ПДВ.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України, ТОВ «НОРД СІ» за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку звернувся до Міністерства доходів і зборів України, з метою реєстрації податкової накладної № 1 від 18.10.2013 р. в Єдиному реєстрі податкових накладених.
Проте, ТОВ «НОРД СІ» отримало квитанцію № 1, відповідно до якої вказана податкова накладна не прийнята у зв'язку з виявленням помилки: «місцезнаходження юридичної особи продавця товарів/послуг у документі не відповідає інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Позивачем вживалися заходи щодо досудового врегулювання спору шляхом надсилання відповідної скарги, однак відповідачами не вжито заходів щодо реєстрації податкової накладної та надані відповіді, викладені в листах від 19.11.2013 р. № 17013/180 та від 05.12.2013 р. № 16868/6/99-99-10-01-05-15.
Проте, суд вважає таку відмову щодо реєстрації податкової накладної позивача протиправною з огляду на наступне.
З матеріалів справи вбачається, що між позивачем та відповідачем-1 укладено договір про визнання електронних документів, предметом якого є визнання як оригіналів податкових документів (податкової звітності, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих позивачем в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до відповідача-1 засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях.
Так, відповідно до підпунктів 201.1, 201.6, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України); ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України (дію підпункту "ї" п. 201.1 ст. 201 тимчасово, до 1 липня 2013 року, зупинено).
Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.
Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом II цього Кодексу.
Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно п. 201.1 ст. 201 та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
Аналогічні положення містяться у Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (також далі - Порядок № 1246).
Згідно з п. 11 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення ПК України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить: понад 1 мільйон гривень - з 01 січня 2011 року; понад 500 тисяч гривень - з 01 квітня 2011 року; понад 100 тисяч гривень - з 01 липня 2011 року; понад 10 тисяч гривень - з 01 січня 2012 року.
Податкова накладна, виписана при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, з 01 січня 2012 року підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних не залежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній до Єдиного реєстру податкових накладних платників податку на додану вартість-продавців товарів (послуг) встановлений Кабінетом Міністрів України, а саме - Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010р. № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246).
Згідно абз. 2 п. 1 Порядку № 1246 подання податкової накладної та/або розрахунку коригування Державній податковій службі в електронній формі здійснюється відповідно до Порядку підготовки і подання податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого Державною податковою службою.
Внесення відомостей, що містяться у податковій накладній, до Реєстру (далі - реєстрація) здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години (п. 2 цього Порядку).
Положеннями п. 7 - 11 зазначеного Порядку № 1246 визначено, що після надходження податкової накладної в електронній формі до Державної податкової служби здійснюється її розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, та проводиться її реєстрація.
Для підтвердження прийняття податкової накладної до реєстрації продавцю видається квитанція в електронній формі у текстовому форматі, у якій зазначаються реквізити зазначеного документу, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про продавця, дата та час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис Державної податкової служби, підлягає шифруванню та надсилається продавцеві засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в Державній податковій службі.
Причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є: 1) наявність помилок; 2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.
Тобто, як вбачається з викладених положень, реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних є обов'язком постачальника товарів чи послуг.
При цьому, такому обов'язку кореспондує обов'язок органу центральної виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надані платником податків податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відмовити у прийнятті для реєстрації наданих платником податків податкових накладних вказаний орган може тільки у разі, якщо надані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, встановлених п. 201.1 ст. 201 та/або п. 192.1 ст. 192 ПК України.
Відповідно до п. 1 Порядку № 1246, подання податкової накладної та/або розрахунку коригування Державній податковій службі в електронній формі здійснюється відповідно до Порядку підготовки і подання податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого Державною податковою службою.
Згідно з п. 1 розділу ІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10 квітня 2008 року № 233, платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобу КЗІ, керуючись цією Інструкцією та договором.
Тобто, для забезпечення електронної подачі податкових документів від платника податків вимагається укладення договору з контролюючим органом за місцем реєстрації платника податків.
У ході розгляду справи судом з'ясовано, що позивач, діючи на підставі вище вказаного договору, подав відповідачу-2 засобами телекомунікаційного зв'язку податкову накладну в електронному вигляді для їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
З наявних у матеріалах справи копій квитанцій № 1 вбачається, що податкова накладна не прийнята для реєстрації у зв'язку з тим, що місцезнаходження юридичної особи - позивача, зазначене у таких документах, не відповідає інформації, яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Однак, викладені обставини не відповідають дійсності, оскільки як вбачається з витягу з ЄДР від 22.01.2013 року № 752849 та інших реєстраційних документів позивача, які містяться у матеріалах справи, місцезнаходженням позивача є: 49000, Дніпропетровська область м. Дніпропетровськ, вул. Володі Дубініна, будинок 8.
У податковій накладній, яка подавалась позивачем для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних, також зазначена вказана адреса.
Відповідно до п. 45.2 ст. 45 ПК України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Згідно з ч. 1 ст. 1, ч.1 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).
Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Таким чином, проаналізувавши викладені положення та обставини, суд прийшов до висновку про безпідставне неприйняття відповідачем для реєстрації податкових накладних.
Стосовно вимоги позивача про зобов'язання відповідача-2 здійснити дії щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 18.10.2013 р. днем її фактичного отримання податковим органом, то суд вважає за необхідне відновити порушене право позивача, а тому задовольнити позовні вимоги в цій частині.
Такої ж позиції дотримується Вищий адміністративний суд України у листі від 24 жовтня 2013 року № 1486/12/13-13 у якому зазначено, що резолютивна частина постанови адміністративного суду про задоволення позовних вимог у справі, предметом оскарження у якій є протиправність неприйняття податкової накладної для реєстрації, з урахуванням вимог п. 1 ч. 2 ст. 162 КАС України повинна містити висновок про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації, а також зазначення того, що податкову накладну потрібно вважати прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку (із зазначенням дати).
Застереження щодо конкретної дати, з якої податкова накладна є прийнятою та зареєстрованою у Єдиному реєстрі податкових накладних, поряд із визнанням протиправним власне неприйняття податкової накладної для реєстрації, є правомірним з огляду на приписи абзацу 10 ч. 2 ст. 162 КАС України. Зазначена норма надає право суду прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав позивача. Отже, незалежно від того, чи містить вимога позивача прохання щодо визначення дати, з якої податкова накладна є прийнятою та зареєстрованою у Єдиному реєстрі податкових накладних, суд з метою захисту прав позивача повинен вказати відповідну дату у резолютивній частини постанови.
Таким чином, враховуючи викладене та зважаючи, що реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється центром обробки електронних звітів відповідача-2 через Інформаційний портал Міндоходів України, суд прийшов до висновку про протиправність дій відповідача-2 щодо неприйняття для реєстрації у Єдиному державному реєстрі податкових накладних поданих позивачем податкових накладних.
Відповідно до п. 7 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі до Державної податкової служби здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, та проводиться їх реєстрація.
Згідно з п. 2 Указу Президента України від 18 березня 2013 року № 141/2013 "Про Міністерство доходів і зборів України" (також далі - Указ № 141/2013), Міністерство доходів і зборів України є правонаступником Державної податкової служби України та Державної митної служби України, що реорганізуються.
Відповідно до п. 1 Положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого Указом № 141/2013, Міністерство доходів і зборів України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Згідно з підпунктом 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Тобто, як вбачається з викладених положень, суб'єктом, який відповідає за реєстрацію податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, є відповідач-2.
Крім того, з адміністративного позову вбачається, що позивач з метою реєстрації податкової накладної звертався саме до центрального органу податкової служби.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги стосовно відповідача-1 не підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 11, ч. 1 ст. 69, ч.ч. 1, 2, 6 ст. 71 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Згідно з ч. 3 ст. 94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
За таких обставин суд прийшов до висновку, що позов ТОВ «НОРД СІ» підлягає частковому задоволенню.
Керуючись ст.ст. 11, 158-163, 167 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРД СІ» до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів і зборів у Дніпропетровській області, Міністерства доходів і зборів України про визнання протиправними дії та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Міністерства доходів і зборів України щодо неприйняття до реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРД СІ» від 18 жовтня 2013 року №1 у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов'язати Міністерство доходів і зборів України прийняти та зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРД СІ» від 18 жовтня 2013 року №1, днем її фактичного отримання податковим органом.
В іншій частині у задоволенні позову відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРД СІ» сплачені судові витрати пропорційно задоволеним позовним вимогам у сумі 45,88 гривень.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 01 квітня 2014 року.
Головуючий суддя Суддя Суддя О.С. Луніна С.О. Конєва В.В. Кальник
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2014 |
Оприлюднено | 20.05.2014 |
Номер документу | 38720039 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Луніна Олена Станіславівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Луніна Олена Станіславівна
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Луніна Олена Станіславівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Луніна Олена Станіславівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Луніна Олена Станіславівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні