Ухвала
від 09.06.2009 по справі 20/142б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

20/142б

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

09.06.09                                                                                 Справа № 20/142б.

За заявою

кредитора       -      Державної податкової інспекції у м. Красний Луч

                              Луганської області,                          

до боржника   -      Відкритого акціонерного товариства «Краснолуцький

                             авторемонтний завод», м. Красний Луч Луганської області

про банкрутство

суддя Т.С. Кірпа

представники:

від кредитора - Приймак Е. Д. довіреність № 103/09-13 від 09.01.08. Управління Пенсійного фонду України в м. Красному Лучі Луганської області, від банкрута –ліквідатор Жуков П.М.,обставини справи: банкрутство, ліквідаційна процедура відповідно до положень розділу ІІІ Закону України від 14.05.92. №2343-ХІІ “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” зі змінами та доповненнями, розгляд клопотання ліквідатора Жукова П.М. про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута та повноважень ліквідатора на два місяці, до 03.09.09., та про затвердження оплати послуг арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна у процедурі санації та ліквідатора,  

в с т а н о в и в :

 За заявою кредитора, Державної податкової інспекції у м. Красний Луч Луганської області господарським судом Луганської області 23.08.05. порушено провадження у справі про банкрутство боржника,  Відкритого акціонерного товариства «Краснолуцький авторемонтний завод»,  м. Красний Луч Луганської області.

Ухвалою від  25.04.06. по справі №20/142б, судом введено процедуру санації Відкритого акціонерного товариства «Краснолуцький авторемонтний завод», строком на 12 місяців, тобто до 25.04.07., та призначено керуючим санацією голову правління боржника Бражнікова Анатолія Васильовича та розпорядником майна боржника в процедурі санації арбітражного керуючого  Жукова Павла Мирославовича.

Постановою господарського суду Луганської області від 03.03.08. по справі №20/142б припинено процедуру санації Відкритого акціонерного товариства «Краснолуцький авторемонтний завод», м. Красний Луч Луганської області за клопотанням комітету кредиторів (протокол №10 від 29.08.07.) та боржника  визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, до 03.03.09. та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Жукова П.М., якого зобов'язано подати до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Як вбачається із матеріалів справи, на адресу господарського суду ліквідатором Жуковим П.М. надано клопотання про затвердження останньому оплати послуг за виконання обов'язків розпорядника майна у процедурі санації за період з 17.06.06. по 03.03.08. та за виконання обов'язків ліквідатора у період починаючи з 03.03.08., в розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, щомісячно, за рахунок коштів, отриманих від реалізації майна банкрута.

В обґрунтування поданого клопотання ліквідатор Жуков П.М. посилається на засідання комітету кредиторів (протокол від 06.05.09. №6), на якому прийнято рішення про затвердження оплати послуг арбітражному керуючому Жукову П.М. за виконання обов'язків розпорядника майна у процедурі санації за період з 17.06.06. по 03.03.08. та за виконання обов'язків ліквідатора у період починаючи з 03.03.08., в розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, щомісячно, за рахунок коштів, отриманих від реалізації майна банкрута.

З огляду на ч. 10 ст. 31 Закону України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, оплата послуг, відшкодування витрат  арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків, здійснюється в порядку, встановленому даним Законом, за рахунок коштів, отриманих від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів, або коштів, отриманих в результаті виробничої діяльності боржника.

Оплата послуг  арбітражного  керуючого  (розпорядника  майна, керуючого  санацією,  ліквідатора)  за  період  від  дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі  про банкрутство  і  до  дня першого засідання комітету кредиторів,  на

якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування  витрат арбітражного керуючого,  здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.

Відповідно до ч. 12 ст. 31 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” оплата послуг арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора, за кожний місяць здійснення повноважень, встановлюється комітетом кредиторів і затверджується господарським судом, якщо інше не встановлено даним Законом, проте не менше двох мінімальних заробітних плат і не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

За таких обставин суд затверджує оплату послуг арбітражному керуючому Жукову П.М. за виконання обов'язків розпорядника майна у процедурі санації за період з 17.06.06. по 03.03.08. та за виконання обов'язків ліквідатора у період починаючи з 03.03.08., в розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, щомісячно, за рахунок коштів, отриманих від реалізації майна банкрута.

Крім того, ліквідатор Жуков П.М. клопоче про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута та його повноважень на два місяці, до 03.09.09., для завершення дій, пов'язаних з проведенням ліквідаційної процедури банкрута.

За змістом ч. 2 ст. 22 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей термін на шість місяців, якщо інше не передбачено даним Законом.

Враховуючи викладене, з метою задоволення вимог кредиторів, суд, керуючись ч. 2 ст. 22  Закону України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, задовольняє клопотання ліквідатора, продовжує термін ліквідаційної процедури банкрута, Відкритого акціонерного товариства «Краснолуцький авторемонтний завод»,                м. Красний Луч Луганської області, та повноваження ліквідатора  Жукова П.М., на два місяці, до 03.09.09.

Крім того, відповідно до порядку денного засідання комітету кредиторів від 06.05.09. (протокол №6), останнім було ухвалено рішення, згідно якого встановлено, що погашення вимог другої черги  кредиторів, яку складають кредитори по заробітній платі, повинно  здійснюватись без одночасної сплати   податкових відрахувань –15 % податку на прибуток громадян.                    

Зазначене рішення було обґрунтоване тим, що за загальним правилом при виплаті заробітної плати працівникам одночасно перераховуються до ДПІ сума податку на прибуток громадян, яка дорівнює 15%., проте дана сума є податковим зобов'язанням та її сплата повинна здійснюватись у процедурі банкрутства, у відповідності до черговості, яка встановлена Законом. Так, за вимогами ст. 31 Закону України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”,  неможлива сплата вимог наступної черги без погашення вимог попередньої. Ліквідатором було зазначено, що в правовому аспекті ліквідатор буде здійснювати погашення кредиторських вимог другої черги, які складаються з вимог по заробітної платі і це не є тотожнім змісту виплати заробітної плати у загальній формі.

Комітет кредиторів просить суд надати правову оцінку зазначеному питанню.

Оцінивши рішення комітету кредиторів з питання черговості задоволення вимог кредиторів, суд  вважає рішення комітету правомірним, з огляду на наступне.

Членами комітету кредиторів відповідно з частиною 6 статті 16 Закону 2343-XІІ вважаються окремі кредитори, а не фізичні особи, що є їх представниками у справі про банкрутство.

Рішення  зборів  кредиторів  чи  комітету  кредиторів  є способом  волевиявлення кредиторів   і   не   може   визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу.

У прийнятті судових актів у справі про банкрутство суд повинен давати оцінку таким рішенням відповідно до вимог статті 43 Господарського Процесуального кодексу України та брати їх до уваги, якщо вони не суперечать чинному законодавству (Рекомендації Президії Вищого господарського суду України від 04.06.04. №04-5/1193).

За змістом ч.ч. 1,2,3 Закону України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” кошти,  одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів,  у  наступному порядку:

     1) у першу чергу задовольняються:

     а) вимоги, забезпечені заставою;

     б)  вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати за три  місяці  роботи, що передують порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин у разі  звільнення  працівника  до порушення   зазначеної   справи,   грошової   компенсації  за  всі невикористані  дні  щорічної  відпустки  та  додаткової  відпустки працівникам,  які мають дітей,  право на які виникло протягом двох років,  відпрацьованих до  порушення  справи  про  банкрутство  чи припинення трудових відносин, інших коштів, належних працівникам у зв'язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата  часу  простою не  з  вини  працівника,  гарантії  на час виконання державних або громадських  обов'язків,  гарантії  і  компенсації  при  службових відрядженнях,  гарантії  для  працівників,  що  направляються  для підвищення  кваліфікації,  гарантії  для  донорів,  гарантії   для працівників,  що направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок  коштів підприємства тощо),  право на які виникло протягом трьох останніх місяців до  порушення  справи  про  банкрутство  чи припинення трудових відносин,  а також вихідної допомоги, належної працівникам у зв'язку з  припиненням  трудових  відносин,  у  тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;

     в)  витрати  Фонду  гарантування  вкладів  фізичних  осіб, що пов'язані  з  набуттям ним прав кредитора щодо банку,  - у розмірі всієї  суми  відшкодування  за  вкладами  фізичних осіб;

     в-1)  вимоги  кредиторів за договорами страхування;

     г) витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в  господарському  суді  та  роботою ліквідаційної комісії, у тому числі:

     - витрати на оплату державного мита;

     - витрати заявника  на  публікацію  оголошення  про   порушення справи про банкрутство;

     - витрати на   публікацію   в   офіційних   друкованих  органах інформації про порядок продажу майна банкрута;

     - витрати на  публікацію  в  засобах  масової  інформації   про поновлення  провадження  у  справі  про  банкрутство  у  зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною;

     - витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією,  ліквідатора),  пов'язані  з  утриманням  і  збереженням майнових активів банкрута;

     - витрати кредиторів   на   проведення   аудиту,   якщо   аудит проводився за рішенням господарського  суду за рахунок їх коштів;

     - витрати на  оплату  праці  арбітражних керуючих (розпорядника майна,  керуючого санацією,  ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону.

    Перелічені витрати   відшкодовуються  ліквідаційною  комісією після реалізації нею частини  ліквідаційної  маси,  якщо  інше  не передбачено цим Законом;

     2)  у  другу  чергу  задовольняються  вимоги,  що  виникли із  зобов'язань  банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком  повернення  внесків  членів   трудового   колективу   до статутного  фонду підприємства),  крім вимог,  задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю  громадян,  шляхом капіталізації відповідних платежів,  у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних  випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді,  у  порядку,  встановленому  Кабінетом Міністрів  України,  зобов'язань  зі  сплати  страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне  страхування  та  інші  види загальнообов'язкового державного соціального страхування,  а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств  або інших  суб'єктів  підприємницької  діяльності,  які залучали майно (кошти)  довірителів (вкладників);

     3)  у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і  зборів  (обов'язкових  платежів).  Вимоги  центрального  органу виконавчої  влади,  що  здійснює  управління  державним  резервом.

Таким чином, у третю чергу задовольняються вимоги по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), оскільки Закон України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”  має пріоритет перед іншими нормативними актами після порушення провадження у справі про банкрутство, (боржник стає неповноцінним учасником господарських відносин).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 1, 31, 5, 22-32, Закону України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”,  ст. ст. 16, 43, 50, 77, 86, 87 Господарського процесуального кодексу України,  суд

                                                       у х в а л и в :

1. Затвердити оплату послуг арбітражному керуючому Жукову П.М. за виконання ним обов'язків розпорядника майна у процедурі санації за період з 17.06.06. по 03.03.08. та за виконання обов'язків ліквідатора у період починаючи з 03.03.08., в розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, щомісячно, за рахунок коштів, отриманих від реалізації майна банкрута.

2. Продовжити термін ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства «Краснолуцький авторемонтний завод», м. Красний Луч Луганської області, та повноваження ліквідатора  Жукова П.М., на два місяці, до 03.09.09.

3. Призначити розгляд справи на 20.08.09., на 12 год. 00 хв. у приміщенні господарського суду Луганської області, каб. №333.

4. Зобов'язати ліквідатора Жукова П.М. прийняти невідкладні заходи по погашенню заборгованості по заробітній платі працівникам банкрута, у термін до 18.08.09. надати суду уточнений реєстр вимог кредиторів, звіт ліквідатора про проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута, інші матеріали відповідно до вимог ст.ст. 16, 22-32  Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", належні докази проведення інвентаризації активів та оцінки майна банкрута.

5. Зобов'язати комітет кредиторів на засіданні комітету розглянути звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута відповідно до вимог ст.ст. 22-32  Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", за результатами його розгляду надати у термін до 18.08.09. рішення у вигляді протоколу засідання комітету кредиторів.

6. Дану ухвалу надіслати кредиторам у справі; Луганському обласному відділу з питань банкрутства; банкруту;  ліквідатору Жукову П.М.

Явка в судове засідання членів комітету кредиторів та ліквідатора є обов'язковою.

Суддя                                                                                Т.С. Кірпа

          Помічник судді                                                                      М.С. Скрипник          

9 прим.

     1 -  до справи;                                                                                    

     2 -  банкруту;                                                                                                                                             

     3 -  ліквідатору Жукову П.М.;

 4 - 8 - кредиторам по справі:

- Краснолуцькому міському центру зайнятості;

- УПФУ у м. Красний Луч;.

- ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві та проф. захворювань України в

                     м. Красний Луч;

- ДПІ у м. Красний Луч;

- Промінвестбанку в особі філії «Відділення Промінвестбанку у м. Красний Луч»;    

9 - Луганському обласному відділу з питань банкрутства;

               вих. №

  8 прим.

 12.06.09.

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення09.06.2009
Оприлюднено22.06.2009
Номер документу3874541
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/142б

Ухвала від 14.05.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 10.03.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 01.11.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 20.08.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 09.06.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 02.03.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 20.11.2008

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 20.10.2008

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 22.09.2008

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 06.11.2008

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні