Постанова
від 02.06.2009 по справі 6391-2007а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

6391-2007А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 322

ПОСТАНОВА

Іменем України

02.06.2009Справа №2-27/6391-2007А

За  позовом – Державна інспекція з  контролю за цінами  в АР Крим, м. Сімферополь, вул.. Павленко, 20.   

До відповідача – Красноперекопська районна санітарно – епідеміологічна станція, м. Красноперекопськ, вул.. Шевченко, 2.   

Про   стягнення економічних санкцій і штрафу на суму 6147,00 грн.    

Суддя Н.В. Воронцова.

При секретарі Пономаренко Н. О.  

представники:

Від позивача –        Окул, дов. у справі.    

Від відповідача –     Якубовська, дов. у справі.

Сутність спору:

   Позивач звернувся в суд з позовом до відповідача  про стягнення економічних санкцій у розмірі 2049 грн. і штрафу у розмірі 4098 грн. на підставі рішення від 30.11.2006 р. №65 «Про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін».

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що  по результатам перевірки було встановлене порушення відповідачем чинного законодавства в частині формування та застосування тарифів на роботи і послуги які надаються державними санітарно – епідеміологічними службами,  що привело до отримання необгунтованої суми виручки у розмірі 2048,89 грн.  За вказане порушення позивачем було винесено рішення №65 від 30.11.2006 р. про застосування у відношенні відповідача економічних санкцій – 2049,00 грн.   і штраф за порушення державної дисципліни цін у розмірі 4098,00 грн. Відповідач  вказану заборгованість відмовляється сплачувати в добровільному порядку.

    Відповідач  проти позовних вимог заперечував, та повідомив суду про те, що він звернувся з  позовом до суду  до Державної інспекції з  контролю за цінами  в АР Крим про визнання протиправним та скасування рішення №65 від 30.11.2006 р.   

З урахуванням викладеного, ухвалою від 07.06.07р. провадження по справі було зупинено до розгляду справи 2-22/7544 – 2007А   за  позовом Красноперекопської районної санітарно – епідеміологічної станції до Державної інспекції з  контролю за цінами  в АР Крим про визнання протиправним та скасування рішення №65 від 30.11.2006 р.

            Судом встановлено, що постановою ГС АРК від 04.09.08р. по справі № 2-29/7544-2007А у позові відмовлено, постановою СААС від 26.03.09р. постанову ГС АРК від 04.09.08р. по справі № 2-29/7544-2007А скасовано, прийнято нову постанову та позов задоволено частково.

У зв'язку з чим, провадження по справі було поновлено та призначено до розгляду.

Позивач надав письмові пояснення по справі, у яких зазначив, що з урахуванням постанови СААС по справі № 2-29/7544-2007А, яке скасовує рішення № 65 від 30.11.2006р. в частині стягнення суми 1382,27 грн., розмір суми, яку належить стягнути у державний бюджет буде 2000,19 грн., а саме необґрунтовано отримана сума виручки – 666,73 грн. та штраф у розмірі 1333,46 грн.

Відповідач проти позову заперечував, відзив на позов не надав.

           Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення представника позивача,  суд -     

       

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до ст. 13 Закону України “Про ціни і ціноутворення” та “Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000 р. № 1819 на Державну інспекцію з контролю за цінами в АРК (далі Держцінінспекція) покладені контрольно-наглядові функції з питань додержання центральними та місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями вимог щодо формування, встановлення та застосування цін і тарифів.

          Державною інспекцією з контролю за цінами в АР Крим в період з грудня 2005р. по 15.11.2006 р.,  була проведена перевірка дотримання державної дисципліни цін Красноперекопською районною СЕС.

           По результатам перевірки було складено акт № 0663 від 16.11.2006 р.

На підставі вказаного акту перевірки у відношенні відповідача було винесено рішення №65 від 30.11.2006 р., відповідно до якого було застосовано  економічні санкції – 2049,00 грн. і штраф за порушення державної дисципліни цін у розмірі 4098,00 грн.

Правове регулювання ціноутворення в Україні здійснюється на підставі Закону України "Про ціни і ціноутворення" та інших актів законодавства, що видаються відповідно до нього.

          Відповідно до статті 7 Закону України "Про ціни і ціноутворення" вільні ціни і тарифи встановлюються на всі види продукції, товарів і послуг, за винятком тих, по яких здійснюється державне регулювання цін і тарифів.

          Державне регулювання цін і тарифів відповідно до статті 8 Закону України "Про ціни і ціноутворення" здійснюється шляхом встановлення: державних фіксованих цін (тарифів); граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін і тарифів; введення Урядом України інших методів державного регулювання.

З акту перевірки вбачається, що позивач за період з грудня 2005 року до 11.01.2006 року при наданні платних послуг, до фіксованих розмірів тарифів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 р. №1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби», нарахував непередбачені законодавством націнки у розмірі 20% (податку на додану вартість).

За період з 11.05.2006р. по 08.06.2006р. при формуванні рахунків: № 341 і № 339 від 18.05.2006 р., і 345 від 19.05.2006 р., № 348 від 22.05.2006 р., № 359 від 29.05.2006 р., № 372 і № 373 від 31.05.2006 р., позивачем завищені гранично встановлені тарифи від 0,65 грн. до 38,19 грн. на послуги, у зв'язку з чим відповідач дійшов висновку, що сума необґрунтовано отриманої виручки відповідачем склала 1382,27 грн.

Загальна ж сума необґрунтовано отриманої позивачем виручки склала 2048,89 грн.

Розрахунок суми необґрунтовано одержаної суми виручки позивачем викладений в акті перевірки № 0663 від 16.11.2006 року.

Згідно з ст. 14 Закону України “Про ціни і ціноутворення” вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди стягується штраф в двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки.

На підставі акту перевірки і вищезгаданої статті Закону, Державною інспекцією з контролю за цінами в АР Крим прийнято рішення від 30.11.2006 року № 65 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.

Згідно вказаного рішення з позивача підлягає вилученню в доход держбюджету 2 049,00 грн. необґрунтовано отриманої виручки та вилученню 4 098,00 грн. штрафу.

  Не погодившись з рішенням  №65 від 30.11.2006 р. Державної  інспекції по контролю за цінами АР Крим, відповідач звернувся з позовом до Господарського суду про його оскарження.

 Постановою ГС АРК від 04.09.2008р. № 2-29/7544-2007А у задоволенні позову Красноперекопської районної санітарно – епідеміологічної станції про визнання недійсним рішення №65 від 30.11.2006 р. Державної  інспекції по контролю за цінами АР Крим було відмовлено.

Постановою СААС 26.03.09р. постанову ГС АРК від 04.09.2008р. № 2-29/7544-2007А було скасовано, прийнято нову постанову. Позов Красноперекопської районної санітарно – епідеміологічної станції частково задоволено, скасовано рішення Державної  інспекції по контролю за цінами АР Крим № 65 від 30.11.2006р. в частині вилучення у Красноперекопської районної санітарно – епідеміологічної станції в доход державного бюджету 1382,27 грн.

Таким чином, у зв'язку з тим, що рішення позивача № 65 від 30.11.2006р. в частині вилучення у Красноперекопської районної санітарно – епідеміологічної станції в доход державного бюджету 1382,27 грн. скасовано, суд вважає за необхідне у задоволенні вимог у цієй частині відмовити.

Таким чином, за відповідачем значиться узгоджена заборгованість, що  підлягає стягненню в судовому порядку, у розмірі 2000,19 грн. Правомірність застосування до відповідача заборгованості у розмірі 2000,19 грн. підтверджується судом апеляційної інстанції.

  Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАСУ кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги і заперечення.

За таких обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги  підлягають задоволенню частково.

Постанову проголошено 02.06.2009 р.

Постанову у повному обсязі складено 09.06.2009 р.

На  підставі викладеного та керуючись ст. ст.. 94, 98, 122, 158 – 164, 167  Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

     1. Позов задовольнити частково.

            2.  Стягнути з  Красноперекопська районна санітарно – епідеміологічна станція, м. Красноперекопськ, вул.. Шевченко, 2, ( р/р 35225001000080 у ГУ ДКУ в АРК у м. Сімферополі, код ЄДРПОУ 02007360 ) на користь державного бюджету м. Сімферополя, ( р/р 31112106700002 МФО 824026, ЄДРПОУ 34740405 відділення Держказначейства, банк одержувача Управління Державного казначейства в АРК., м. Сімферополь, код платежу 21081100 )  суму необґрунтовано одержаної виручки 666,73 грн. і штраф за порушення державної дисципліни цін у розмірі 1333,46 грн.  

3. В іншій частині позову – відмовити.

Виконавчий документ видати після вступу Постанови в закону силу, за заявою особи на користь якої воно винесено.  

У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, Постанова вступає в закону силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст.. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.    

  

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Воронцова Н.В.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.06.2009
Оприлюднено22.06.2009
Номер документу3874715
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6391-2007а

Постанова від 02.06.2009

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Воронцова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні