Постанова
від 26.05.2014 по справі 815/959/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/959/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 травня 2014 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Вовченко O.A.,

секретар судового засідання Дубовик Г.В.,

за участі:

представника прокуратури - Ейсмонт І.С., (за посвідченням),

представника відповідача - Динту В.А., (за довіреністю),

представника третьої особи - Славова М.О. (за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом заступника прокурора міста Одеси до Одеської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» за участю третьої особи - ТОВ «ОРНО», суд -

В С Т А Н О В И В :

Заступник прокурора міста Одеси (далі позивач), 08 квітня 2014 року, звернувся в Одеський окружний адміністративний суд з адміністративним позовом до Одеської міської ради (далі відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» за участю третьої особи - ТОВ «ОРНО».

Згідно ухвали суду від 20 лютого 2014 року залучено до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю «ОРНО» (далі ТОВ «ОРНО»).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що прокуратурою міста Одеси проведено перевірку відповідності рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» вимогам чинного законодавства України. З посиланням на порушення приписів ст.ст. 122, 123, 134 ЗК України, в позові зазначено, що рішення Одеської міської ради не відповідає вимогам закону, у зв'язку з чим повинно бути визнано протиправним та скасовано з наступних підстав. До клопотання про відведення земельної ділянки ТОВ «ОРНО» додано свідоцтво про право власності № 013912 від 19.06.2001 року на нежитлову будівлю за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, яка в цілому складається з нежитлової будівлі площею 522,1 кв. м., відображеної на плані технічного паспорту під літ. «А» та гаражу - «Б». Проведеною перевіркою встановлено, що вказана будівля товариством знесена, на земельній ділянці на даний час ведеться самочинне будівництво будівлі, що підтверджено актом перевірки інспекції ДАБК від 19.11.2013 року; постановою про накладення штрафу від 29.11.2013 року; актом обстеження об'єкту нерухомого майна від 21.10.2013 року; висновком управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 30.12.2009 року; топографічною зйомкою станом на серпень 2013 року. Рішенням Одеської міської ради від 22.01.2010 № року№5522-V, підприємству вже надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,12 га. Збільшення площі ділянки до 0,17 га не обґрунтовано будь-якими матеріалами або наявністю на додатковій площі об'єктів нерухомого майна.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримала та просила суд задовольнити його у повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві та в поясненнях.

Представник відповідача Одеської міської ради, в судовому засіданні заперечувала проти задоволення позову.

Представника третьої особи ТОВ «ОРНО» - Славова М.О., зазначила, що адміністративний позов задоволенню не підлягає.

Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив наступні обставини справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ОРНО» (ідентифікаційний код 31427868), зареєстровано виконавчим комітетом Одеської міської ради 21.03.2001 року за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, що підтверджено свідоцтвом про державну реєстрацію (т.1 а.с.84), довідкою з ЄДРПОУ (т.1 а.с.86). На праві колективної власності ТОВ «ОРНО» належить нежитлова будівля в м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, що складається з нежитлової будівлі, загальною площею 522,1 кв. м., та гаражу, що підтверджено свідоцтвом про право власності №013912 від 19.06.2001 року (т.1 а.с. 87).

Судом встановлено, що Одеською міською радою у відповідності до ст.ст.12,123, 124 ЗК України, п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянуто клопотання ТОВ «ОРНО» про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1.

Статтями 12, 123, 124 ЗК України, визначені: повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин (ст.12); порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування (ст. 123); порядок передачі земельних ділянок в оренду (а.с. 124).

Приписами п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», визначено, що, виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

09 жовтня 2013 року, Одеською міською радою прийнято рішення №4150-VІ. Зазначеним рішенням скасовано рішення Одеської міської ради від 22.01.2010 року № 5522-V; надано дозвіл ТОВ «ОРНО» на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, в Київському районі, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину; зобов'язано ТОВ «ОРНО» після оформлення земельної ділянки надати до виконавчого органу Одеської міської ради щодо забезпечення реалізації повноважень Одеської міської ради у галузі земельних відносин розроблений та погоджений у встановленому законом порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

17 жовтня 2013 року першим заступником прокурора міста Одеси було прийнято постанову про проведення перевірки в порядку прокурорського нагляду за додержанням та застосуванням законів щодо відповідності рішень Одеської міської ради у сфері земельних питань вимогам Конституції України чинним Законам України та підзаконним актам (т.1 а.с.8-9). Під час проведення перевірки прокуратурою перевірено рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» (т.1 а.с. 6). 28 жовтня 2013 року за №12540вих13 надано вимоку до Інспекції ДАБК в Одеській області щодо дотримання вимог містобудівного законодавства за адресою: вул. Чубаївська, 1 у м. Одеса (т.1 а.с. 11).

Інспекцією ДАБК в Одеській області на виконання вимоги Прокуратури м. Одеси 19.11.2013 року проведено перевірку за за адресою: вул. Чубаївська, 1 у м. Одеса та складено акт перевірки від 19.11.2013 року, припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 19.11.2013 року та протокол від 19.11.2013 року про правопорушення у сфері містобудівної діяльності ТОВ «ОРНО», про що повідомлено прокуратуру м. Одеси листом за вих. № 05/1-11046 від 21.11.2013 року (т.1а.с.11)

В адміністративному позові позивач та в судовому засіданні представник позивача, посилаючись на акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил інспекції ДАБК від 19.11.2013 року (т.1 а.с.12-13); постанову про накладення штрафу № 297 від 29.11.2013 року (т.1 а.с.14-15); акт обстеження об'єкту нерухомого майна від 21.10.2013 року (т.1 а.с. 16); висновок управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 30.12.2009 року (т.1 а.с. 20-22); топографічну зйомку станом на серпень 2013 року (т.1 а.с.17-19), зазначали, що рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ не відповідає вимогам закону, у зв'язку з чим є протиправним та повинно бути скасовано.

Під час розгляду справи судом досліджено постанову Одеського окружного адміністративного суду від 04.03.2014 року по справі №815/576/14, що набрала законної сили (т.1 а.с. 134-140). З зазначеної постанови вбачається, що акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 19.11.2013 року та постанова Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області № 297 від 29.11.013 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності були предметом дослідження при розгляді адміністративної справи №815/576/14. В описовій частині постанови зазначено про встановлені судом порушення при складані акту перевірки від 19.11.2013 року.

Акт про правопорушення у сфері містобудівної діяльності за своєю правовою суттю не є рішенням суб'єкту владних повноважень, а є документом в якому уповноваженими особами фіксуються певні факти, що необхідні для прийняття такого рішення.

З постанови Інспекції ДАБК в Одеській області №297 від 29.11.2013 року вбачається, що зазначена постанова прийнята за наслідками розгляду протоколу про адміністративне правопорушення від 19.11.2013 року (т.1 а.с. 14).

Постановою суду по справі №815/576/14, визнано протиправним та скасовано: постанова Інспекції ДАБК в Одеській області № 297 від 29.11.2013 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та припис Інспекції ДАБК в Одеській про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 19.11.2013 року, складений щодо ТОВ «ОРНО».

Відповідно до частини 1 статті 72 КАС України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Враховуючи те, що у судовому порядку скасовано постанова Інспекції ДАБК в Одеській області № 297 від 29.11.2013 року та припис інспекції ДАБК в Одеській області від 19.11.2013 року, а також встановлені порушення при складані акту перевірки від 19.11.2013 року, суд вважає, що акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил інспекції ДАБК від 19.11.2013 року (т.1 а.с.12-13) та постанова про накладення штрафу № 297 від 29.11.2013 року (т.1 а.с.14-15) не є належними доказами, що рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ, не відповідає вимогам чинного законодавства.

Судом вивчено акт обстеження об'єкту нерухомого майна розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1 від 21.10.2013 року, складений комісією Департаменту капітальної власності Одеської міської ради в складі: заступника начальника відділу судової роботи - Тарановського Д.С., головного спеціаліста відділу договірної і правової роботи Саранчук Л.І. (т.1 а.с. 16). В акті зазначено, що на дату обстеження нежиле приміщення та гараж знесені частково (залишився фундамент будівлі), встановлено огорожа, територія охороняється. Зобов'язання передбачені п.п. 5.4.2, 5.4.3 в частині зносу об'єкту на момент обстеження виконано.

Рішенням Одеської міської ради № 384-VI від 28.02.2011року затверджено Положення про Департамент комунальної власності Одеської міської ради (http://www.odessa.ua/ru/acts/council/33474/). Відповідно до п. 1.2 зазначеного Положення міська рада наділила Департамент повноваженнями щодо управління комунальною власністю територіальної громади міста.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В розділі 3 даного Положення визначені права Департаменту. Відповідно до п.3.4 Положення, Департамент комунальної власності мають право за дорученнями міського голови здійснювати перевірки, у тому числі, з питань ефективного використання комунального майна підприємствами, установами організаціями комунальної власності, за результатами яких складати акти, довідки надавати міському голові пропозиції з усунення виявлених порушень, вносити пропозиції про вжиття відповідних заходів.

З вказаного припису вбачається, що Департамент комунальної власності складає акт лише за дорученням міського голови та з питань ефективного використання комунального майна підприємствами, установами організаціями комунальної власності.

Як встановлено вище судом, у відповідності до свідоцтва про право власності №013912 від 19.06.2001 року, нежитлова будівля в м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, належить на праві колективної власності ТОВ «ОРНО», отже не є об'єктом комунальної власності, та не може бути об'єктом обслідування працівниками Департаменту.

Позивачем до суду не надано жодного доказу, у відповідності до норм якого нормативного акту та в межах якої перевірки проводилося обстеження об'єкту що належить ТОВ «ОРНО» на праві колективної власності, також, що Тарановський Д.С., та Саранчук Л.І., є уповноваженими особами здійснювати зазначене обстеження 21.10.2013 року та є компетентними з приводу зазначеного обстеження об'єкту. В зазначеному акті не вказано нормативний акт чи угода, зобов'язання якого виконані і ким в частині зносу об'єкту.

Відповідно до приписів ч.3 ст. 70 КАС України, докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.

З урахуванням викладеного та приписів ч.3 ст. 70 КАС України, суд не бере до уваги як доказ акт обстеження об'єкту нерухомого майна від 21.10.2013 року (т.1 а.с. 16).

Позивачем до суду надано як доказ по справі, щодо протиправності рішення Одеської міської ради, копії фотокарток, без дати та без зазначення об'єктів фотографування, при цьому вказано позивачем, що це є топографічна зйомка станом на серпень 2013 року (т.1 а.с.17-19).

З матеріалів адміністративної справи вбачається, що перевірка відповідно до постанови першого заступника прокурора м. Одеси проводилася з 17 жовтня 2013 року, а отже суд вважає що копії фотокарток без дати та без зазначення об'єктів фотографування, з посиланням позивача, що вони здійснені в серпні 2013 року (тобто до винесення постанови про проведення перевірки), є неналежними доказами по справі у відповідності до приписів ст. 70 КАС України.

Також судом досліджено висновок управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 30.12.2009 року № 181/01-15/4936 (т.1 а.с. 20-22), на який посилається позивач, як на доказ протиправності прийняття відповідачем рішення №4150-VІ від 09.10.2013 року. З зазначеного висновку вбачається, що він виготовлений 30.12.2009 року на замовлення ТОВ «ОРНО» з терміном дії 3 роки. З описової частини висновку № 181/01-15/4936, вбачається, що земельна ділянка по вул. Чубаївська, 1 використовується для експлуатації приміщення магазину (довідка № 15/12 від 15.12.2009 року); у відповідності з протоколом загальних зборів засновників від 16.05.2002 року ТОВ «ОРНО» вирішило розпочати реконструкцію об'єкту, демонтувати аварійні конструкції об'єкту і загородити його, на підставі дозволу № 256/02 від 16.05.2002 року, виданого інспекцією архітектурно-будівельного контролю м. Одеси. Та на час видачі висновку забудову знесено, земельну ділянку загороджено.

В судовому засіданні встановлено, що висновок управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 30.12.2009 року № 181/01-15/4936, на який посилається прокурор як на належний доказ по справі, виданий при виготовленні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду ТОВ «ОРНО» в 2010 році (т.1 а.с. 60-69). Термін дії даного висновку 3 роки, сплив 31.12.2012 року, а отже станом на 09.10.2013 року, на дату прийняття Одеською міською радою рішення № 4150-VІ, був не чинний. Також з даного висновку вбачається, що в 2009 році, на дату видачі висновку у ТОВ «ОРНО» наявний дозвіл на реконструкцію об'єкту.

Також судом досліджено висновок управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 11.09.2013 року №01-11/3627-211 про розробку землевпорядної документації по наданню в оренду земельної ділянки та про встановлення сервітутів та обмежень (т.1 а.с. 150-152), де зазначено, що земельна ділянка, займана нежитловим приміщенням магазину ТОВ «ОРНО», розташована в Київському районі м Одеси, по вул. Чубаївська, 1 і обмежена зеленою зоною та об'єктами інших власників. Земельна ділянка по вул. Чубаївська, 1 розташована за межами скверу та огороджена.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позивач необґрунтовано посилається на висновок від 30.12.2009 року № 181/01-15/4936, як на доказ порушення відповідачем приписів законодавства, оскільки даний висновок втратив чинність та спростовується обставинами викладеними в висновку управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 11.09.2013 року №01-11/3627-211.

Положеннями ч.2 ст. 134 ЗК України визначено, що не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

Позивачем під час розгляду справи не доведено, що Одеською міською радою при прийняті рішення №4150-VІ від 09.10.2013 року порушені приписи ч.2 ст. 134 ЗК України, оскільки до суду не надані докази що за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська 1, відсутні об'єкти нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності ТОВ «ОРНО».

Приписами ст. 123 ЗК України, які на думку позивача було порушено відповідачем при прийнятті рішення №4150-VІ від 09.10.2013 року, встановлено порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.

Відповідно до ч.1, 2, 3 ст. 123 ЗК України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об'єднання). Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою. Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу (ч.1). Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею. (ч.2). Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку (ч.3).

Вищенаведені приписи ст.123 ЗК України не містять заборон для відповідача, як уповноваженого органу місцевого самоврядування по розпорядженню землями територіальної громади м.Одеси, надати ТОВ «ОРНО» дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Позивачем не доведено протиправність рішення Одеської міської ради №4150-VІ від 09.10.2013 року. За наведених обставин суд вважає, що позовні вимоги заступника прокурора міста Одеси про визнання протиправним та скасування рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» є не обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову заступника прокурора міста Одеси до Одеської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» - відмовити.

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 26.05.2014 року.

Суддя Вовченко O.A.

У задоволенні адміністративного позову заступника прокурора міста Одеси до Одеської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Одеської міської ради від 09.10.2013 року №4150-VІ «Про надання дозволу товариству з обмеженою відповідальністю «ОРНО» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтованою площею 0,17 га, за адресою: м. Одеса, вул. Чубаївська, 1, для експлуатації нежилої будівлі магазину» - відмовити.

26 травня 2014 року.

Дата ухвалення рішення26.05.2014
Оприлюднено29.05.2014
Номер документу38879521
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/959/14

Ухвала від 12.03.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 20.02.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 12.05.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 23.04.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 12.05.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 12.03.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Постанова від 26.05.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 08.02.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні