Справа № 2а-1041/09/1270
Категорія 6.14
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«25» травня
2009 року
Луганський окружний адміністративний
суд у складі
судді: Смішливої Т.В.,
при секретарі: Лейбенко О.Д.,
за участю:
прокурора-заявника: не з'явився,
представника
позивача: ОСОБА_1(за дов. №
11-П/09 від 08.01.2009 року)
представник
відповідача: не з'явився.
розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора
Жовтневого району м.Луганська в інтересах держави в особі Луганського
територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового
ринку до Відкритого акціонерного товариства «Луганська автобаза» про стягнення
штрафних санкцій,-
В С Т А Н О В И В:
Прокурором в
інтересах позивача заявлено вимогу про стягнення з Відкритого акціонерного
товариства «Луганська автобаза» 3400 грн. штрафних санкцій.
В
обґрунтування позовних вимог зазначено, що ВАТ «Луганська автобаза» в порушення
вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та Положення про
надання регулярної інформації відкритими акціонерними товариствами та
підприємствами - емітентами облігацій, затвердженого рішенням ДКЦПФР від
09.06.1998 р. № 72, відповідно до якого товариство повинно було подати
регулярну інформацію (річний звіт) за 2006 рік до Луганського територіального
управління ДКЦПФР, однак не виконало вказані вимоги закону. У відношенні ВАТ
«Луганська автобаза» 02.10.2007р. уповноваженою особою позивача винесено
постанову № 468-ЛУ про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних
паперів у розмірі 3400 грн. Просив стягнути зазначену суму в дохід Державного
бюджету України.
У судовому
засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, просив
прийняти рішення про стягнення штрафних санкцій в дохід Державного бюджету
України.
Відповідачем
участі у судовому засіданні свого представника не забезпечено, про час і місце
повідомлений у встановленому порядку. Причини неявки суду не відомі.
Вислухавши
пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи суд вважає позовні
вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно
до п. 1 Положення про Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку,
затвердженого Указом Президента України від 25.09.02 № 861/2002, Державна
комісія з цінних паперів та фондового ринку є центральним органом виконавчої
влади зі спеціальним статусом, підпорядкованим Президентові України і
підзвітним Верховній Раді України.
Згідно Закону України "Про державне регулювання
ринку цінних паперів в Україні" № 448/96-ВР від 30.10.96 та Правил
розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та
застосування санкцій, затверджених Наказом ДКЦПФР № 2 від 09.01.97, Луганське
територіальне управління ДКЦПФР здійснює державний контроль за дотриманням
вимог законодавства на ринку цінних паперів. При виявленні фактів порушень
законодавства про цінні папери уповноважені особи ЛТУ ДКЦПФР складають акти про
правопорушення на ринку цінних паперів, які у подальшому є підставою для
винесення постанов про накладання штрафних санкцій.
ВАТ
«Луганська автобаза» не надало регулярну інформацію - річний звіт за 2006 рік
до Луганське територіальне управління ДКЦПФР.
Виходячи з
наведеного 19.09.07 позивачем було складено Акт № 468-ЛУ про порушення вимог п.
1.6 «Положення про надання регулярної інформації відкритими акціонерними
товариствами та підприємствами-емітентами облігацій» затвердженого рішенням
ДКЦПФР від 09.06.1998 р. № 72.(а.с.8)
Відповідно
до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних
паперів в Україні" за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання
розпоряджень, рішень про усунення порушень щодо цінних паперів Державна комісія
з цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи у розмірі
до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі
ст. ст. 9, 11, 12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних
паперів в Україні" начальником ЛТУ ДКЦПФР у відношенні відповідача
02.10.07 винесено Постанову № 468-ЛУ про накладання санкцій за правопорушення
на ринку цінних паперів у розмірі 3400, 00 грн. Санкцію необхідно було
перерахувати в дохід Державного бюджету України протягом 15 днів з дня
отримання постанови. Копії платіжних документів - направити до ЛТУ ДКЦПФР.
(а.с.10)
Зазначена
Постанова відповідачем не оскаржена, штраф не сплачено.
Згідно ст.
11 Закону України "Про державне
регулювання ринку цінних паперів в Україні" штрафи, накладені Державною комісією з цінних
паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
За таких
обставин вина відповідача в ухиленні від виконання розпорядження підтверджена
матеріалами справи, тому позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.
Питання по
судових витратах не вирішується, оскільки прокурор звільнений від їх сплати у
встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України
не передбачено їх стягнення у даних випадках.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.
9, 11, 12, 40 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних
паперів в Україні", ст. ст. 2, 17, 87, 94, 98, 128, 158-163 Кодексу
адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В :
Позов
прокурора Жовтневого району м.Луганська в інтересах держави в особі Луганського
територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового
ринку задовольнити повністю.
Стягнути з
Відкритого акціонерного товариства «Луганська автобаза», код ЄДРПОУ 05512288 в
доход Державного бюджету України на розрахунковий рахунок 31118106700003 в
ГУДКУ у Луганській області, МФО 804013, код 24046582, код бюджетної
класифікації 21081100 штрафні санкції у сумі 3400 грн.(три тисячі чотириста
грн. 00 коп.).
Постанова суду може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду. Заява
про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з
дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі
відповідно до ст.160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду
першої інстанції подається протягом
двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна
скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне
оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про
апеляційне оскарження.
Постанова
суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання
заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного
судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження,
але апеляційна скарга не була подана в строк, встановлений цим Кодексом,
постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього
строку.
Суддя
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2009 |
Оприлюднено | 23.06.2009 |
Номер документу | 3888319 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Матвєєва В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні