Ухвала
від 20.05.2014 по справі 820/12757/13-а
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 травня 2014 р.Справа № 820/12757/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Сіренко О.І.

Суддів: Любчич Л.В. , Спаскіна О.А.

за участю секретаря судового засідання Бутенко Ю.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Дизайн Сервіс Центр" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 04.02.2014р. по справі № 820/12757/13-а

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Дизайн Сервіс Центр"

до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м.Харкова Головного управління Міндоходів в Харківській області

про скасування податкового повідомлення - рішення,

ВСТАНОВИЛА:

04 лютого 2014 року постановою Харківського окружного адміністративного суду адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Дизайн Сервіс Центр" до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення залишено без задоволення.

Позивач, вважаючи рішення суду першої інстанції ухваленим з порушеннями норм матеріального та процесуального права, подав апеляційну скаргу, в якій просив постанову Харківського окружного адміністративного суду від 04.02.2014 року по справі скасувати, прийняти нову постанову про задоволення вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Дизайн Сервіс Центр". Заявлені вимоги обґрунтовує обставинами правомірності формування податкового кредиту за наслідками договірних відносин із контрагентами ТОВ "Марафон 12", ТОВ "Металург-2010", ПП "Раіком", ПП "Рест-Профі", ТОВ "Спецтрубомонтаж", ТОВ "Дейверс Інвест" що підтверджується наданими до перевірки підприємства позивача первинними документами податкового обліку та фінансової звітності, складеними з дотриманням вимог щодо їх форми та змісту. Вважає, що незначні недоліки у оформленні податкових накладних не свідчать про відсутність реального (товарного) характеру проведених з контрагентами господарських операцій.

Заперечень на апеляційну скаргу Державною податковою інспекцією у Дзержинському районі м.Харкова Головного управління Міндоходів в Харківській області до суду не подано.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги відповідно до ст. 195 КАС України, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:

Судом першої інстанції встановлено, що фахівцями Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області проведено позапланову документальну невиїзну перевірку ТОВ "ТД Дизайн Сервіс Центр" (код ЄДРПОУ 37091439) щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків з ПП "Рест-профі" (код ЄДРПОУ 35860329) у квітні 2012 року, ПП "Раіком" (код 36036555) у червні 2012 року, ТОВ "Марафон 12" (код 38277529) у грудні 2012 року, січні 2013 року, ТОВ "Металург-2010" (код 37365818) у грудні 2011 року, у січні 2012 року, грудні 2012 року, ТОВ "Спецтрубомонтаж" (код 31939034) у січні - квітні 2013 року, ТОВ "Дейверс Інвест" (код 37212057) за липень 2012 року.

За результатами зазначеної перевірки складено акт № 277/20-30-22-01-14/37091439 від 19.08.2013 року (т. 2 а.с.166-190), яким встановлені порушення:

- вимог ст. 1, п. 2 ст. 3, ст. 4, п. 6 ст. 8, п. 1 та п. 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № і 996-ХІУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", пункту 2 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку" затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 та зареєстрованого бухгалтерського обліку та складання первинних документів з врахуванням сутності господарської операції (відносин); відповідності змісту операції, що зафіксовані в документах, реальним обставинам; прийняття до обліку та виконання лише документів на операції, що не суперечать нормативно-правовим актам, не завдають шкоди державі, підписаних уповноваженими на те особами; ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності з обов'язковим врахуванням вимог, встановлених відповідними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку;

- перевіркою ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із ТОВ "Спецтрубомонтаж" (код ЄДРПОУ 31939034) на загальну суму 1065798,54 грн., у т.ч. ПДВ 177633,09 грн., в т.ч. по періодах: у січні 2013 року на суму 458950,02 грн., в т.ч. ПДВ - 76491,67 грн., у лютому 2013 року на суму 62599,98 грн., в т.ч. ПДВ - 10433,33 грн., у березні 2013 року у сумі 378038,94 грн., в т.ч. ПДВ - 63006,49 грн., у квітні 2013 року у сумі 166209,60 грн., в т.ч. ПДВ - 27701,60 грн.

- перевіркою ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із ТОВ "Металург-2010" (код ЄДРПОУ 31939034) на загальну суму 49104,0 грн., у т.ч. ПДВ 8184,0 грн., в т.ч. по періодах: у грудні 2011 року у сумі 20274,00 грн., в т.ч. ПДВ - 3379,00 грн.; у січні 2012 року у сумі 28830,60 грн., в т.ч. ПДВ - 4805,10 грн.

- перевіркою ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із ТОВ "Марафон-12" (код ЄДРПОУ 38277529) на загальну суму 49104,00 грн., у т.ч. ПДВ 13264,17 грн., в т.ч. по періодах: у грудні 2012 року у сумі 51000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 8500,00 грн., у січні 2013 року у сумі 28585,00 грн., в т.ч. ПДВ - 4764,17 грн.

- перевіркою ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із ТОВ "Дейверс Інвест" (код 37212057) на загальну суму 154422,36 грн. у т.ч. ПДВ 25737,06 грн. у липні 2012 року.

Перевіркою ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із і контрагентами-покупцями на загальну суму 890916,96 грн. в т.ч. ПДВ 148486,16 грн.

Перевіркою встановлено порушення ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" ст. 187, пп. 198.2 п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 201.1, п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ, що призвело до заниження податкових зобов'язань у сумі 148486 грн. в т.ч. по періодах: у грудні 2011 року у сумі 3153 грн., у січні 2012 року у сумі 5058 грн., у жовтні 2012 року у сумі 4333 грн., у листопаді 2012 року у сумі 29168 грн., у січні 2013 року у сумі 6242 грн., у лютому 2013 року у сумі 26892 грн., у березні 2013 року у сумі 51367 грн., у квітні 2013 року у сумі 22273 грн. та до заниження податкового кредиту на суму 224818 грн. в т.ч. по періодах: у грудні 2011 року у сумі 3379 грн., січні 2012 року у сумі 4805 грн., у липні 2012 року у сумі 25737 грн., у грудні 2012 року у сумі 8500 грн., у січні 2013 року у сумі 81256 грн., у лютому 2012 року у сумі 10433 грн., у березні 2012 року у сумі 63006 грн., у квітні 2012 року у сумі 27702 грн., що призвело до заниження податку на додану вартість, всього на суму 76332,00 грн., в т.ч. по періодам: у грудні 2011 року занижено у сумі 226 грн., у січні 2012 року завищено у сумі 253 грн., у липні 2012 року занижено у сумі 25737 грн., у жовтні 2012 року завищено у сумі 4333 грн., у листопаді 2012 року завищено у сумі 29168 грн., у грудні 2012 року занижено у сумі 8500 грн., у січні 2013 року занижено у сумі 75014 грн., у лютому 2013 року завищено у сумі 16459 грн., у березні 2013 року занижено у сумі 11639 грн., у квітні 2013 року занижено у сумі 5429 грн.

На підставі висновків акту № 277/20-30-22-01-14/37091439 від 19.08.2013 року було винесене податкове повідомлення-рішення від 10.09.2013р. №0000742201 на суму 114498,00 грн., яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем з податку на додану вартість у розмірі 76332,00 грн. та нараховано штрафні санкції у розмірі 38166,00 грн. (т. 2 а.с.195).

Залишаючи без задоволення позовні вимоги ТОВ "Торгівельний Дім "Дизайн Сервіс Центр", суд першої інстанції виходив з того, що первинні документи за наслідком проведених господарських операцій між позивачем та його контрагентами ТОВ "Спецтрубомонтаж", ПП "Раіком", ТОВ "Дейверс Інвест", ТОВ "Металург-2010" складені з порушенням вимог щодо їх форми та змісту, первинні документи за наслідком взаємовідносин з ПП "Марафон 12" до перевірки взагалі надано не було. Наведене свідчить про відсутність законних підстав для формування за наслідками вказаних договірних відносин податкового кредиту.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (ПК України) встановлено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Відповідно до п.198.3 ст. 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Пунктом 201.8 ст. 201 ПК України передбачено, що право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Згідно п.201.10 ПК України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За змістом п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України , датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до п.198.6 ст. 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. Так, вимоги щодо оформлення податкової накладної передбачено п.201.1 ст. 201 ПК України.

З наведених законодавчих положень вбачається, що обов'язковою умовою виникнення у платника права на податковий кредит є реальне здійснення операцій з придбання товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в оподатковуваних операціях, а також оформлення зазначених операцій необхідними документами первинного обліку (зокрема, податковими накладними), що містять достовірні відомості про обсяг та зміст господарської операції.

Крім того, частиною 2 статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16 липня 1999 року № 996-XIV передбачено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно п.2.4, 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. N 88, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.

Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою.

У п.п. 2, 3 Наказу Мінфіна від 01.11.2011, № 1379 "Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної" визначено, що податкова накладна заповнюється державною мовою за встановленою формою шляхом: або видруковування такої форми з подальшим заповненням її платником податку на додану вартість розбірливим почерком ручкою з чорнилом (пастою) синього або чорного кольору без підчисток і виправлень тексту та цифрових даних; або заповнення її в електронному вигляді з подальшим видруковуванням. Друкована податкова накладна може бути як з клітинками, так і без них. Податкова накладна виписується у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Дата виписки податкової накладної заповнюється цифрами у такій послідовності: день місяця (дві цифри), місяць (дві цифри), рік (чотири цифри). При цьому крапки, коми та інші розділові знаки в даті виписки податкової накладної не проставляються.

У графі "Вид цивільно-правового договору" податкової накладної зазначається вид цивільно-правового договору згідно з видом договірних зобов'язань, визначених Цивільним кодексом України. Дата укладання договору проставляється відповідно до вимог пункту 3 цього Порядку.

Відповідно до п.п. 6.3 вищезазначеного Порядку не дає права покупцю на віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту: порушення порядку заповнення податкової накладної;

Згідно з п. 16. Порядку усі примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів/послуг і не скріплюється його печаткою.

Судом першої інстанції встановлено, що між ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" та ПП "Марафон 12" було укладено договір №19/12 від 19.12.2012р.

Предметом зазначеного договору є поставка ПП "Марафон 12" позивачу товару. Предметом поставки є товар, вказаний у видаткових накладних.

На підтвердження реальності здійснення вказаної господарської операції та правомірності формування податкового кредиту, позивачем до перевірки та матеріалів справи надано наступні документи: договір № 19/12 від 19.12.2012 року, податкові накладні № 84 від 20.12.2012р. на суму 51000 грн., № 190 від 30.01.2013р. на суму 28585 грн.(т.1.а.с.39, 184, т.2 а.с.26). Проте відповідно до податкової накладної №84 від 20.12.2012р. фактично ПП "Марафон 12" виконував роботи (надавав послуги) по зовнішньому енергозабезпеченню при збільшенні потужності до 185 кВТ, згідно з договором №19/12 від 19.12.2013р.; податкова накладна № 190 оформлена також згідно з договором № 19/12 від 19.12.2013р. Вказаний договір, видаткові накладні та інші обов'язкові первинні документи до перевірки та до матеріалів справи позивачем не надавалися.

Відносини позивача з ТОВ "Спецтрубомонтаж" відбулися в межах договорів № 03/12 від 03.12.2012р. та №19/12 від 19.12.2012р.

Предметом вказаних договорів є надання послуг. Згідно з умовами договорів ТОВ "Спецтрубомонтаж" взяло на себе обов'язок виконати роботи, перелік та ціна яких вказуються у Специфікаціях.

На підтвердження реальності здійснення вказаних господарських операцій позивачем до перевірки було надано: договір, специфікації (т.1 а.с. 76-98), податкові накладні № 20 від 05.04.2013р., № 19 від 05.04.2013р., № 45 від 15.04.2013р., № 86 від 29.04.2013р., № 136 від 29.03.2013р., № 101 від 25.03.2013р., №64 від 15.03.2013р., №9 від 04.03.2013р, № 51 від 13.03.2013р., № 1 від 01.03.2013 р., № 11 від 04.03.2013р., № 90 від 22.03.2013р., № 78 від 20.03.2013р., № 2 від 01.02.2013р., № 48 від 2.02.2013р., № 86 від 20.02.2013р., № 142 від 30.01.2013р., № 141 від 30.01.2013р., № 143 від 30.01.2013р., № 10 від 04.01.2013р., № 11 від 04.01.2013р., № 11 від 04.01.2013р., № 50 від 14.01.2013р. (т.1.а.с.239-250., т.2 а.с. 1-5) , акти здачі-прийняття робіт(т.1.а.с.126-137). Проте в наданих актах здачі-прийняття робіт (надання послуг) відсутня будь-яка інформація щодо договорів, на виконання яких їх виписано, в деяких актах відсутні печатки. ТОВ "Спецтрубомонтаж" було виконано наступні роботи: енергозабезпечення, перепланування офісних приміщень, демонтаж металевих опор та силових кабелів, докладання кабелю 10 кВ, роботи по перенесенню інженерних мереж.

Між позивачем та ТОВ "Дейверс Інвест" було укладено договір №18/2012 від 06.06.2012р. згідно з умовами якого ТОВ "Дейверс Інвест" взяло на себе обов'язок виконати поставку товарів та послуг. Позивачем до перевірки та матеріалів справи були надані: договір(т.1.а.с.99), податкові накладні № 231 від 25.07.2012р., № 230 від 17.07.2012р., № 229 від 13.07.2012р., № 228 від 10.07.2012р., № 227 від 10.07.2012р.(т.с. 2 а.с.29-32, 37-38), видаткові накладні № РН-0710/12 від 10.07.2012р.. № 0710/01 від 10.07.2012р. Вказані податкові накладні не містять інформацію щодо прізвища та посади осіб, якими їх складено. Видаткові накладні не містять інформації, яка дозволяє встановити осіб, які відвантажували та отримували продукцію, місце їх складання, не зазначено договір, на виконання якого їх виписано. Позивачем не надано довіреностей або інших документів, які дають право на отримання посадовими особами ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" ТМЦ.

Між позивачем та ПП "Раіком" було укладено договір поставки будівельних матеріалів №б/н від 05.06.2012р.(т.2.а.с.156). На підтвердження реальності здійснення вказаної господарської операції позивачем надані до матеріалів справи: договір, податкові накладні № 49 від 04.06.2012р., № 199 від 25.06.2012р.(т.1 а.с.186, 187), видаткові накладні, № РН-040603 від 04.06.2012р., № РН-250601 від 25.06.2012р. До перевірки та матеріалів справи документи, які б підтверджували оплату за договором, довіреності на отримання товару не надано. У вказаних видаткових накладних, в порушення ч.2. ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" відсутні посади, прізвище та імена посадових осіб ПП "Раіком" та позивача, реквізити довіреності уповноваженої особи ТОВ "ТД "Сервіс Центр", що надає повноваження на отримання товару, що не дає змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у господарській діяльності., крім того в зазначених документах відсутнє місце їх складання не зазначено договір, на виконання якого їх складено. Надані податкові накладні виписані ПП "Раіком" в порушення зазначеного закону не містять прізвища та посади особи, яка їх склала. В накладній №199 від 25.06.2012р. не зазначено вид цивільно-правового договору.

Відносини між позивачем та ПП "Рест-Профі" відбулись в межах договорів: №04/2012 від 02.04.2012р. та № 10/04-07 від 10.04.2012 р. відповідно до яких на адресу ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" здійснювалась поставка ТМЦ.

На підтвердження реальності здійснення вказаної господарської операції позивачем надані до матеріалів справи: договори, податкові накладні, видаткові накладні. В наданих податкових накладних, відсутня інформація щодо прізвища та посади особи, яка її склала. Видаткові накладні не містять інформації, яка дозволяє встановити осіб, які відвантажували та отримували продукцію, місце їх складання, не зазначено договір, на виконання якого їх складено. Не надано довіреностей або інших документів, які дають право на отримання посадовими особами ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" ТМЦ, а також не надано документи, які б підтверджували оплату за договором.

Відносини між позивачем та ТОВ "Металург-2010" відбулись в межах договору: №30/1 від 30.11.2011р. відповідно до якого на адресу ТОВ "ТД "Дизайн Сервіс Центр" здійснювалась поставка ТМЦ.

З огляду на зазначене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо неналежного оформлення первинної документації по придбанню ТОВ "ТД Дизайн Сервіс Центр" товарів та отриманню послуг від контрагентів ПП "Рест-профі" у квітні 2012 року, ПП "Раіком" у червні 2012 року, ТОВ "Марафон 12" у грудні 2012 року, січні 2013 року, ТОВ "Металург-2010" у грудні 2011 року, у січні 2012 року, грудні 2012 року, ТОВ "Спецтрубомонтаж" у січні - квітні 2013 року, ТОВ "Дейверс Інвест" у липні 2012 року (податкові накладні, видаткові накладні, акти здачі-прийняття виконаних робіт), що в свою чергу усуває підстави вважати такі первинні документи достатніми для формування податкового кредиту позивачем.

Відповідно до вищевикладеного, колегія суддів вважає, що постанова суду першої інстанції ухвалена з дотриманням норм процесуального права, у відповідності до вимог норм матеріального права, тому колегія суддів вважає, що підстав для її скасування немає.

Доводи позивача у апеляційній скарзі щодо дотримання ним вимог Податкового кодексу України в частині зазначення всіх обов'язкових реквізитів у складених на виконання договорів із контрагентами податкових накладних висновків суду не спростовують, оскільки наявність податкової накладної є обов'язковою, але не вичерпною підставою для визначення правильності формування податкового кредиту. Так, необхідною умовою виникнення у платника права на податковий кредит є реальне здійснення операцій з придбання товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в оподатковуваних операціях.

Інші доводи апеляційної скарги висновків суду з наведених вище підстав не спростовують.

Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Дизайн Сервіс Центр" - залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 04.02.2014р. по справі № 820/12757/13-а - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Сіренко О.І. Судді (підпис) (підпис) Любчич Л.В. Спаскін О.А. Повний текст ухвали виготовлений 26.05.2014 р.

Помічник судді Цюпак О.П.

Дата ухвалення рішення20.05.2014
Оприлюднено29.05.2014
Номер документу38883525
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкового повідомлення - рішення

Судовий реєстр по справі —820/12757/13-а

Ухвала від 20.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 20.05.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 07.03.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Постанова від 04.02.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 13.12.2013

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні