Постанова
від 07.04.2014 по справі 805/2942/14
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 квітня 2014 р. Справа № 805/2942/14

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Чекменьова Г.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Виконавчого комітету Залісненської селищної ради про зобов'язання виконати не вчинені дії,

В С Т А Н О В И В :

Державна фінансова інспекція в Донецькій області звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Залісненської селищної ради про зобов'язання виконати не вчинені дії.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що відповідно до ухвали Сніжнянського міського суду від 19.08.2013 року проведено позапланову ревізію фінансово-господарської діяльності у Виконавчому комітеті Залісненської селищної ради. За результатами проведеної ревізії встановлено ряд порушень, які відображені в акті від 23.08.2013 №25. Зокрема, за період з 18.10.2012 по 31.12.2012 питання дотримання норм чинного законодавства при визначенні вартості виконаних робіт було встановлено завищення обсягів виконаних робіт з капітального ремонту дитячого садку «Дюймовочка» на суму 4825,00грн., в тому числі прямі витрати 2950,00 грн., який виконувався СПД Салахудінов на підставі укладеного договору від 18.10.2012 № 4 по акту виконаних робіт ф. КБ-2В за грудень 2012 року.

Дане порушення призвело до матеріальної шкоди (збитків) селищній раді на загальну суму 21127,46 грн., через що на адресу Виконавчого комітету Залісненської селищної ради направлено вимогу про усунення порушень від 09.09.2013 № 23-12/2624. Станом на теперішній час сума невідшкодованих порушень складає 21127,46 грн.

З наведених підстав позивач просив зобов'язати Виконавчий комітет Залісненської селищної ради в особі голови, виконати не вчинені дії, зазначені в п. 1 вимоги від 09.09.2013 № 23-12/2624, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за виконані підрядні ремонтні роботи по завищеним обсягам перед СПД Салахудінов; провести претензійно-позовну роботу щодо стягнення з контрагента - ТОВ Салахудінов зайво виплачених коштів на загальну суму 21127,46 грн., внаслідок завищення обсягів та вартості виконаних підрядних робіт, що є порушенням п.3.2.5, п.3.3.10.1 «Правил визначення вартості будівництва» ДБН Д 1.1-1-2000, затверджених Наказом Держбуду України від 27.08.2000 № 174.

Позивач представника до суду не направив, був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи направив до суду заяву, в якій просив розглянути справу за його відсутністю та задовольнити позов.

Відповідач представника до суду не направив, був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, заяв про відкладення розгляду справи від нього не надходило, про своє ставлення до заявленого позову суд не повідомив.

Відповідно до вимог ч. 6 ст. 128 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Позивач Державна фінансова інспекція в Донецькій області - є юридичною особою, утворена шляхом перетворення територіальних органів Головного контрольно-ревізійного управління.

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2011 №765 «Про утворення територіальних органів Державної фінансової інспекції» та Положення про Державну фінансову інспекцію в Донецькій області, затвердженого головою Державної фінансової інспекції України 07.12.2011, ДФІ в Донецькій області є територіальним органом Державної фінансової інспекції України.

Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.

Згідно з ч.1 ст. 4 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" - інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами. Згідно з ч. 1 ст. 11 вказаного Закону виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Отже, відповідач - Виконавчий комітет Залісненської селищної ради є органом місцевого самоврядування, за відомостями акту ревізії має статус юридичної особи, зареєстрований за кодом ЄДРПОУ 04341442.

Судом встановлено, що відповідно до ухвали Сніжнянського міського суду від 19.08.2013 року проведено позапланову ревізію фінансово-господарської діяльності у Виконавчому комітеті Залісненської селищної ради. За результатами проведеної ревізії встановлено ряд порушень, які відображені в акті від 23.08.2013 №25 (а.с.7-11).

Відповідно до акту ревізії, за період з 18.10.2012 по 31.12.2012 питання дотримання норм чинного законодавства при визначенні вартості виконаних робіт було встановлено завищення обсягів виконаних робіт з капітального ремонту дитячого садку «Дюймовочка» на суму 4825,00грн., в тому числі прямі витрати 2950,00 грн., який виконувався СПД Салахудінов на підставі укладеного договору від 18.10.2012 № 4 по акту виконаних робіт ф. КБ-2В за грудень 2012 року.

Даний факт призвів до завищення вартості виконаних робіт у грудні 2012 на загальну суму 4825,00 грн., що є порушенням п. 3.3.10.1 «Правил визначення вартості будівництва (ДБН Д. 1.1-1-2000)», затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 №174 (із змінами та доповненнями).

Крім цього, згідно висновку будівельно-технічної експертизи від 13.08.2013 № 04/23/08/13 експертом будівельно-технічної спеціалізації Жуковим В.І., встановлено, що згідно даних досліджень середньо регіональних цін на вартість віконного блоку розміром (1050x1750) мм профіль VEKA EUROLINE фурнітура Siegenia FSL, вартість складає 1396,67 грн. за одиницю, вартість віконного блоку (1200x1650) мм. складає 1412,01 грн. за одиницю.

Згідно з актами КБ-2в вартість віконних блоків пред'явлених до сплати підрядником і сплачених замовником склала 15 шт. віконних блоків (1200x1650) по ціні 2045,00 грн. і 12 шт. віконних блоків (1050x1750) по ціні 1898,00 грн. Фактично було установлено 14 шт. віконних блоків (1200x1650 і 13 шт. віконних блоків (1050x1750).

Згідно розрахунку голови правління АОСМД «Світанок» Алексєєвої В.В. різниця в фактичній вартості вікон установлених при проведенні капітального ремонту дитячого садка № 20 «Дюймовочка» і вартістю зазначеною в акті приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) складає 16302,46 грн.

Даний факт призвів до завищення вартості виконаних робіт у грудні 2012 на загальну суму 16302,46 грн., що є порушенням п. 3.3.10.1, п 3.2.5 «Правил визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000)», затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 №174 (із змінами та доповненнями). Дане порушення призвело до матеріальної шкоди (збитків) селищній раді на загальну суму 21127,46 грн.

Відповідно до п.7 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» на адресу об'єкту контролю направлено Вимогу від 09.09.2013 № 23-12/2624 (а.с.5-6).

Позивачем вказано, що на теперішній час сума невідшкодованих порушень складає 21127,46 грн.

Згідно зі ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

З боку відповідача зазначені позивачем відомості не спростовані, заперечень на заявлений позов та відповідних доказів не подано.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Виконавчого комітету Залісненської селищної ради про зобов'язання виконати не вчинені дії підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 7, 17, 86, 94, 158-163, 254 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Виконавчого комітету Залісненської селищної ради про зобов'язання виконати не вчинені дії - задовольнити.

Зобов'язати Виконавчий комітет Залісненської селищної ради (86590, м. Сніжне, смт. Залісне, вул.. Гастелло, б. 2, ЄДРПОУ 04341442) виконати не вчинені дії, зазначені в п. 1 вимоги від 09.09.2013 № 23-12/2624, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за виконані підрядні ремонтні роботи по завищеним обсягам перед СПД Салахудінов; провести претензійно-позовну роботу щодо стягнення з контрагента - ТОВ Салахудінов зайво виплачених коштів на загальну суму 21127 (двадцять одна тисяча сто двадцять сім) грн. 46 грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Апеляційна скарга на постанову може бути подана до адміністративного суду апеляційної інстанції через Донецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Чекменьов Г.А.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.04.2014
Оприлюднено03.06.2014
Номер документу38959098
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2942/14

Постанова від 07.04.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

Ухвала від 11.03.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні