ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
29 травня 2014 рокуЛуганськ№ 812/3630/14
Суддя Луганського окружного адміністративного суду м. Луганська Свергун І.О., перевіривши матеріали заяви Комунального підприємства «Відродження» Стахановської міської ради, зацікавлені особи - Відділ державної виконавчої служби Стахановського міського управління юстиції Луганської області, Приватне підприємство «Еліос-Луганськ» про зняття арешту з коштів та зміну способу та порядку виконання судового рішення,
ВСТАНОВИВ:
27 травня 2014 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Комунального підприємства «Відродження» Стахановської міської ради, зацікавлені особи - Відділ державної виконавчої служби Стахановського міського управління юстиції Луганської області, Приватне підприємство «Еліос-Луганськ», в якій заявник просить: зняти арешт з грошових коштів боржника на розрахунковому рахунку: № 26044301531114, МФО 304665 код 37976731, філія Луганського обласного управління ТВБВ 10012/0128 AT «Ощадбанк»; змінити спосіб і порядок виконання судового рішення за виконавчим провадженням, а саме стягнення 50% коштів, що знаходяться та надходять на рахунки КП «Відродження» Стахановської міської ради № 26000301531114, філії Луганського обласного управління ТВБВ 10012/0128 АТ «Ощадбанк» та №2600812610263 в ПАТ АБ «Укркомунбанк»; зняти арешт з коштів КП «Відродження», що перебувають у касі та надходять до неї.
Розглянувши матеріали заяви, суд дійшов наступного.
Відповідно до частини першої статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов подається до адміністративного суду у формі письмової позовної заяви особисто позивачем або його представником. Позовна заява може бути надіслана до адміністративного суду поштою.
Частиною четвертою статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що адміністративний позов може містити вимоги про:
1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;
6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;
7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Згідно зі статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються:
1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;
2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;
4) зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.
На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
До позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до частини першої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:
1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;
2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);
3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;
4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;
5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними);
6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Згідно з частиною першою статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Суд вважає за необхідне залишити заяву без руху для усунення недоліків з наступних підстав.
Так, Комунальне підприємство «Відродження» Стахановської міської ради звернулося до Луганського окружного адміністративного суду з заявою про зняття арешту з коштів та зміну способу та порядку виконання судового рішення, в якій в порушення статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України заявником не зазначено ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є, при цьому КП «Відродження» Стахановської міської ради зазначено в якості заявника (боржника), не зазначено ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі. При цьому заявником зазначено ВДВС Стахановського МУЮ та ПП «Еліос-Луганськ», як зацікавлені особи. Суд зауважує, що процесуальний статус зацікавлених осіб не визначений Кодексом адміністративного судочинства України.
Окрім того, зміст позовних вимог не відповідає в повній мірі частині четвертій статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України.
Так, заявник посилається на статтю 263 Кодексу адміністративного судочинства України та просить змінити спосіб і порядок виконання судового рішення. Суд зауважує, що прохальна частина позовної заяви не може містити вимоги про зміну способу і порядку виконання судового рішення, оскільки це є питання, пов'язане з виконанням судового рішення в адміністративній справі, та не може розглядатися в порядку позовного провадження.
Також суд зазначає, що відповідно до частини першої статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Відповідно до статті 181 Кодексу адміністративного судочинства України учасники виконавчого провадження (крім державного виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, мають право звернутися до адміністративного суду із позовною заявою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтереси, а також якщо законом не встановлено інший порядок судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб. Позовну заяву може бути подано до суду у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів.
З матеріалів позовної заяви слідує, що постановами заступника начальника ВДВС Стахановського МУЮ від 15.04.2014 ВП № 42812055, від 15.04.2014 ВП № 42812055 та від 29.04.2014 ВП № 24766610 накладено арешт на кошти боржника. Заявником не зазначено коли йому стало відомо про винесення зазначених постанов, що унеможливлює суд перевірити дотримання позивачем строку звернення до суду з позовом.
Крім того, судом установлено, що постанови від 15.04.2014 ВП № 42812055, від 15.04.2014 ВП № 42812055 та від 29.04.2014 ВП № 24766610 про арешт коштів боржника винесені при примусовому виконанні наказу Господарського суду Луганської області від 14.03.2014 № 913/2168/13 про стягнення з КП «Відродження» на користь ПП «Еліос-Луганськ» заборгованості в сумі 1151269,46 грн., на користь держави виконавчий збір - 115126,95 грн., витрати - 49 грн.
Відповідно до частини четвертої статті 82 Закону України «Про виконавче провадження» рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця або іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами до суду, який видав виконавчий документ, а іншими учасниками виконавчого провадження та особами, які залучаються до проведення виконавчих дій, - до відповідного адміністративного суду в порядку, передбаченому законом.
Заявником не зазначено, чому він звернувся до суду саме в порядку адміністративного судочинства, що унеможливлює вирішення судом питання про підсудність даної заяви цьому адміністративному суду.
Згідно з частиною першою статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Заяву Комунального підприємства «Відродження» Стахановської міської ради, зацікавлені особи - Відділ державної виконавчої служби Стахановського міського управління юстиції Луганської області, Приватне підприємство «Еліос-Луганськ» про зняття арешту з коштів та зміну способу та порядку виконання судового рішення залишити без руху.
Запропонувати заявнику в строк до 12 червня 2014 року усунути зазначені в ухвалі недоліки шляхом надання суду належним чином оформленої позовної заяви, в іншому випадку заяву буде повернуто заявнику.
Копію ухвали про залишення заяви без руху невідкладно надіслати заявнику.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому проваджені або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
СуддяІ.О. Свергун
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2014 |
Оприлюднено | 02.06.2014 |
Номер документу | 38959281 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.О. Свергун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні