Постанова
від 21.05.2014 по справі 2-а/1570/8931/11
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 травня 2014 р.м.ОдесаСправа № 2-а/1570/8931/11

Категорія: 10.2.1 Головуючий в 1 інстанції: Єфіменко К. С.

Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого: судді Домусчі С.Д.

суддів: Кравця О.О., Шеметенко Л.П.

за участю секретаря судового засідання - Тутової Л.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 31 січня 2012 року по справі за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Южне Одеської області про стягнення заборгованості з відшкодування сум витрат з виплати та доставки пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з січня 2010 року по серпень 2011 року включно, -

ВСТАНОВИВ:

30 жовтня 2011 року управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Южне Одеської області, в якому просило суд стягнути з відповідача заборгованість з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсії пенсіонеру ОСОБА_1 за період з 01.01.2010 року по 01.09.2011 року в сумі 14 555,00 грн.

Постановою від 31 січня 2012 року Одеський окружний адміністративний суд відмовив у задоволенні адміністративного позову.

Не погоджуючись з постановою суду управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржену постанову та ухвалити нову, якою задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

Вимоги апеляційної скарги апелянт обґрунтовує тим, що суд першої інстанції допустив порушення норм матеріального права.

Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Южне Одеської області надало письмові заперечення на апеляційну скаргу, в яких з посиланням на дотримання судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а оскаржену постанову - без змін.

Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції послався на постанову Верховного Суду України від 06.06.2011 р. по справі №21-57а11, в якій Верховний Суд України виклав свою правову позицію щодо відсутності правових підстав для стягнення з Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України витрат на виплату та доставку компенсацій виплаченої пенсії пенсіонерам, яким призначена пенсія по інвалідності у зв'язку з каліцтвом.

Також суд першої інстанції послався на відсутність у позивача, як територіального органу Пенсійного Фонду України, повноважень на звернення до суду із такими позовними вимогами, заявленими до територіального органу Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, оскільки Порядок відшкодування витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, передбачає здійснення відповідних розрахунків та проведення відшкодування на централізованому рівні - між Фондом соціального страхування від нещасних випадків та Пенсійним Фондом України.

Заслухавши суддю доповідача, пояснення представника апелянта, представника відповідача, розглянувши та обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права в межах доводів апеляційної скарги, апеляційний суд вважає, що апеляційна скарга може бути задоволена частково.

Апеляційний суд встановив, що:

- згідно акту звірки за січень 2010 року (а.с. 20) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги в розмірі 9 266,89 грн., суми витрат з виплати та доставки підвищення відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 198 від 11 березня 2009 року в розмірі 228,10 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 134,40 грн.;

- згідно акту звірки за лютий 2010 року (а.с. 21) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги в розмірі 7 560,26 грн., суми витрат з виплати та доставки підвищення відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 198 від 11 березня 2009 року в розмірі 228,10 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 134,40 грн.;

- згідно акту звірки за березень 2010 року (а.с. 22) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги в розмірі 8 198,59 грн., суми витрат з виплати та доставки підвищення відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 198 від 11 березня 2009 року в розмірі 228,10 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 134,40 грн.;

- згідно акту звірки за квітень 2010 року (а.с. 23) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги в розмірі 4 168,85 грн., суми витрат з виплати та доставки підвищення відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 198 від 11 березня 2009 року в розмірі 228,10 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 134,40 грн.;

- згідно акту звірки за травень 2010 року (а.с. 24) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги та суми витрат з виплати та доставки підвищення відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 198 від 11 березня 2009 року в загальному розмірі 19 134,57 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 134,40 грн.;

- згідно акту звірки за червень 2010 року (а.с. 25) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням підвищення по Постанові КМУ № 1252 від 26.11.2009 р. в розмірі 18 617,03 грн., та суми витрат з виплати та доставки підвищення відповідно до Постанови КМУ № 198 від 11 березня 2009 року в загальному розмірі - 456,20 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за липень 2010 року (а.с. 26) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням підвищення по Постанові КМУ № 1252 від 26.11.2009 р. в розмірі 11 775,99 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за серпень 2010 року (а.с. 27) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням підвищення по Постанові КМУ № 1252 від 26.11.2009 р. в розмірі 12 890,99 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за вересень 2010 року (а.с. 28) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням підвищення по Постанові КМУ № 1252 від 26.11.2009 р. в розмірі 11 765,57 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за жовтень 2010 року (а.с. 29) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р. в розмірі 12 061,24 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за листопад 2010 року (а.с. 30) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 11 491,83 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за грудень 2010 року (а.с. 31) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 13 442,17 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за січень 2011 року (а.с. 32) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 12 632,68 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за лютий 2011 року (а.с. 33) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 12 632,68 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за березень 2011 року (а.с. 34) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 14 659,74 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за квітень 2011 року (а.с. 35) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 12 921,09 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за травень 2011 року (а.с. 36) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 13 601,10 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за червень 2011 року (а.с. 37) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 12 981,17 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за липень 2011 року (а.с. 38) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 11 753,17 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.;

- згідно акту звірки за серпень 2011 року (а.с. 39) відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги, з урахуванням доплати 01.07.2008 р., в розмірі 11 753,17 грн., та суми витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 168 грн.

Таким чином, всього за період з 01 січня 2010 року по 31 серпня 2011 року відповідач не прийняв до заліку суми витрат з виплати пенсії ОСОБА_1 по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в загальному розмірі 3 192 грн. згідно актів звірки.

Водночас позивачем до стягнення заявлена сума в загальному розмірі 14 555 грн., але відповідно до матеріалів справи (а.с. 11) всі проведені позивачем виплати по пенсіонеру ОСОБА_1 за період з січня 2010 року по вересень 2011 року включно складають 15 344 грн., а по серпень 2011 року включно - 14 580 грн.

Таким чином, матеріалами справи підтверджено, що сума витрат на виплату основної пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в загальному розмірі становить 3 192 грн.

Посилання позивача на не прийняття відповідачем до заліку сум витрат на доставку пенсії ОСОБА_1, спростовані матеріалами справи, а саме актами звірки відповідно до яких у позивача відсутні суми витрат з доставки пенсії.

Оскільки позивач не надав до суду розрахунок заборгованості, а зазначив його лише у позові, пославшись при цьому на акти звірки за період з січня 2010 року по серпень 2011 року, та з урахуванням довідки про отриману ОСОБА_1 пенсію (а.с. 11), апеляційний суд дійшов висновку про арифметичну помилку позивача при складанні позову в частині заявлених позовних вимог, оскільки отримана пенсія за період (за якій надані акти звірки) з січня 2010 року по серпень 2011 року включно - становить 14 580 грн. При цьому розмір основної пенсії за зазначений період складає 3 192 грн. згідно актів звірки.

Також апеляційний суд встановив, що ОСОБА_1 є громадянином України (а.с. 5), якому рішенням від 21 жовтня 1995 року призначена пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Відмовляючись прийняти до заліку суми витрат на виплату призначеної пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, відповідач послався на відсутність у нього будь-яких документів, які підтверджують право ОСОБА_1, який отримав травму за межами території України - на отримання страхових виплат, а саме на пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві. При цьому позивач надав належні та допустимі докази призначення ОСОБА_1 пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві, в той час як відповідачем у встановленому законом порядку ці факти не спростовані, а саме відповідач не надав а ні рішення пенсійного органу, а ні судового рішення, яке набрало законної сили, якими б були встановлені факти протиправного призначення та виплати зазначеному громадину основної пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві. Також апеляційний суд зазначає, що відповідач не наділений чинним законодавством в односторонньому порядку встановлювати наявність підстав та правильність призначення громадянам пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві.

З досліджених апеляційним судом актів звірки за період з січня 2010 року по серпень 2011 року, вбачається, що відповідач не прийняв до заліку частину основної пенсії, державну адресну допомогу з доплатами, та доплати до пенсії, що встановлені Постановою КМУ № 198 від 11.03.2009 р. відповідно до, якої здійснювалось підвищення пенсій згідно з ч. 2 ст. 42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Постановою КМУ № 1252 від 26.11.2009 р. «Про недопущення зменшення розмірів пенсій та соціальних виплат, врегулювання окремих питань у зв'язку з прийняттям Закону України від 6 листопада 2009 р. «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік».

Таким чином, апеляційний суд дійшов висновку, що частина пенсійних виплат, виплачених позивачем ОСОБА_1 є державною адресною допомогою, з доплатами, та підвищеннями до пенсії. Оскільки розмір основної пенсії, встановлений судом та підтверджений актами звірки, становить 3 192 грн., а всього позивач за період з січня 2010 року по серпень 2011 року включно виплатив пенсіонеру 14 580 грн., апеляційний суд дійшов висновку, що сума коштів в розмірі 11 388 грн. є виплатами державної адресної допомоги, з доплатами, та підвищення до пенсії.

У постанові Верховного Суду України від 06 червня 2011 року по справі №21-57а11 (ЄДРСР № 16938287 ) Верховний суд України, усуваючи неоднакове застосування норм матеріального права у подібних правовідносинах, встановив відсутність правових підстав для стягнення з територіальних органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань сум витрат з виплати та доставки державної адресної допомоги.

Також у постанові Верховного Суду України від 20 лютого 2012 року по справі № 21-407а11 (ЄДРСР № 23740250) Верховний суд України, усуваючи неоднакове застосування норм матеріального права у подібних правовідносинах, встановив відсутність правових підстав для стягнення з територіальних органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань сум витрат з виплати та доставки підвищень до пенсії як окремого виду соціальної допомоги, який не входить до складу розміру пенсії по інвалідності та пенсії у зв'язку з втратою годувальника.

Таким чином, з урахуванням вимог ст. ст. 21, 24, 46 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, що спричинили втрату працездатності», позивач правомірно заявив до стягнення витрати з виплати та доставки основної пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за період з січня 2010 року по серпень 2011 року включно в розмірі 3 192 грн. В той час, як вимоги в частині стягнення коштів в розмірі 11 388 грн. заявлені за відсутності правових підстав.

Також апеляційний суд не погоджується з висновками суду першої інстанції, який послався на відсутність у позивача, як територіального органу Пенсійного Фонду України, повноважень на звернення до суду із такими позовними вимогами, заявленими до територіального органу Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, з посиланням на те, що Порядок відшкодування витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, передбачає здійснення відповідних розрахунків та проведення відшкодування на централізованому рівні - між Фондом соціального страхування від нещасних випадків та Пенсійним Фондом України.

Пункт 7 Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженого Постановою Правління Пенсійного Фонду України та Правління Фонду Соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 року № 5-4/4, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.05.2003 року за № 376/7697, якому, на думку суду першої інстанції, суперечать вимоги територіального органу пенсійного фонду - позивача по справі, про відшкодування витрат, не врегульовує спірні відносини, які виникли у цій справі, оскільки встановлене ним правило та механізм взаєморозрахунків на централізованому рівні між Фондом та ПФУ розраховані на відсутність спору та реалізуються за наслідками попередньо здійснених згідно з пунктами 5, 6 Порядку звірок витрат за особовими справами потерпілих, складання актів таких звірок, узгодження й подання відповідних довідок.

Статтею 16 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» визначено, що безпосереднє управління Фондом здійснюють його правління та виконавча дирекція. За змістом ст. 18 зазначеного Закону виконавча дирекція Фонду є постійно діючим виконавчим органом правління Фонду, проводить свою діяльність від імені Фонду у межах та в порядку, що визначаються його статутом і Положенням про виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування від нещасних випадків, організовує та забезпечує виконання рішень правління Фонду, робочими органами виконавчої дирекції Фонду є, зокрема, її відділення в районах і містах обласного значення. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду є юридичними особами, мають самостійні кошториси, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Згідно з пунктом 15 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України № 121/2001 від 01 березня 2001 року (чинного до 17.04.2011 р.), та п. 7 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України № 384/2011 від 06 квітня 2011 року (чинного з 18 квітня 2011 року) ПФУ здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи (головні управління ПФУ в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, та управління ПФУ в районах, містах і районах у містах).

Таким чином, вимоги управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області про відшкодування Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Южне Одеської області, відповідають змісту його прав як робочого органу ПФУ щодо відшкодування понесених ним витрат та узгоджуються із компетенцією виконавчої дирекції Фонду, основними завданнями якої згідно з Положенням про виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, затвердженим постановою правління Фонду від 20 квітня 2001 року № 15, крім іншого, визначено виконання завдань та основних принципів страхування від нещасного випадку, фінансування страхових виплат, а до повноважень у сфері здійснення процедури страхування та координації страхової діяльності віднесено, зокрема, співпрацю з фондами з інших видів соціального страхування щодо відшкодування витрат, понесених ними у зв'язку з матеріальним забезпеченням потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та представництво інтересів страховика в органах державної виконавчої влади, органах місцевого самоврядування і судах.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 21 травня 2013 року по справі 3 21-129а13 (ЄДРСР № 21701312).

Щодо строків звернення позивача до суду із зазначеним позовом, апеляційний суд вважає за необхідне вказати на те, що невідшкодована сума коштів, що є витратами на виплату та доставку пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, є фактично недоїмкою, а тому, відповідно до ч. 15 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» строк давності щодо стягнення недоїмки не застосовується.

Таким чином, апеляційний суд дійшов висновку про наявність правових підстав для стягнення з відповідача на користь позивача 3 192 грн., що є заборгованістю з відшкодування витрат з виплати пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з 01 січня 2010 року по 31 серпня 2011 року по пенсіонеру ОСОБА_1.

Враховуючи викладене апеляційний суд дійшов висновку про неповне з'ясування судом першої інстанції обставин, що мають значення для справи, порушення норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення спору, у зв'язку з чим, відповідно до п. 1, 4 ч. 1 ст. 202 КАС України, це є підставою для часткового задоволення апеляційної скарги, скасування оскарженої постанови та ухвалення нового судового рішення про часткове задоволення позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 70, 71, 195, 196, п. 3 ч. 1 ст. 198, п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 202, ст. ст. 207, 211, 212, 244-2, ч. 5 ст. 254 КАС України, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області задовольнити частково.

Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 31 січня 2012 року скасувати та ухвалити нову постанову.

Адміністративний позов управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області задовольнити частково.

Стягнути з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Южне Одеської області (код ЄДРПОУ 25933081) на користь управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області (код ЄДРПОУ 22491748) 3 192 грн. (три тисячі сто дев'яносто дві гривні), що є заборгованістю з відшкодування витрат з виплати та доставки пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з 01 січня 2010 року по 31 серпня 2011 року по пенсіонеру ОСОБА_1.

В іншій частині позовних вимог управління Пенсійного фонду України в м. Южне Одеської області відмовити.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання судового рішення в повному обсязі.

Повний текст судового рішення складений 27 травня 2014 року.

Головуючий: суддя С.Д.Домусчі

суддя О.О. Кравець

суддя Л.П.Шеметенко

Дата ухвалення рішення21.05.2014
Оприлюднено06.06.2014
Номер документу39047923
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а/1570/8931/11

Ухвала від 07.03.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Постанова від 21.05.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Постанова від 21.05.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 29.02.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні