ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
04.06.09 Справа №2а-5376/09/1/0170
Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючої судді Трещової О.Р., при с екретарі Єлжовій Н.М.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом
ДПІ в м. Керч АР Крим до
Кримського Азово - Чорном орського державного басейно вого управління охорони, вик ористання та відтворення вод них живих ресурсів та регулю вання рибальства
про стягнення
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністрати вного суду Автономної Респу бліки Крим звернулася з а дміністративним позовом ДПІ в м. Керч АР Крим до Кримськог о Азово - Чорноморського де ржавного басейнового управл іння охорони, використання т а відтворення водних живих р есурсів та регулювання рибал ьства про стягнення заборгов аності із збору за забруднен ня навколишнього природного середовища у сумі 575,93 гривень.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 13. 04.09 року по справі було відкрит о провадження.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 13. 04.09 року по справі було закінче но підготовче провадження та справу призначеного до судо вого розгляду.
У судове засідання предста вник позивача ДПІ в м. Керч АР Крим не з' явився, повідомле ний належним чином про час, да ту та місце розгляду справи, н адіслав клопотання про розгл яд справи за його відсутност і.
У судове засідання предста вник відповідача Кримського Азово - Чорноморського дер жавного басейнового управлі ння охорони, використання та відтворення водних живих ре сурсів та регулювання рибаль ства не з' явився, повідомле ний належним чином про час, да ту та місце розгляду справи, п ро причини неявки суд не пові домлений.
Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі статті 128 КАС Ук раїни розглядати справу у ві дсутності представника пози вача та відповідача.
Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд вважає, щ о позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі з наступних підстав.
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до п. 4 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні” від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.
Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України “П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.
Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, є с уб' єктами владних повноваж ень.
Таким чином, судом встановл ено, що ДПІ в м. Керч АР Крим є ор ганом виконавчої влади та су б' єктом владних повноважен ь.
Відповідно до ст.2 Закону Ук раїни “Про державну податков у службу в Україні” № 3813 від 24.12.199 3 року головним завданням дер жавних податкових інспекцій є здійснення контролю за дот риманням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів податкі в, зборів та інших платежів і н еподаткових доходів (далі - по датків, інших платежів) і внес ків до державних цільових фо ндів, встановлених законодав ством України.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 11 Закону Укра їни “Про державну податкову службу в Україні” від 4 грудня 1990 року N 509-XII визначено, що подат кові органи мають право заст осовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадка х, порядку та розмірах, вста новлених законами України.
Таким чином, судом встановл ено, що ДПІ в м. Керч АР Крим уп овноважена здійснювати конт роль за додержанням податков ого законодавства.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу У країни суб' єктом господарю вання визнаються учасники го сподарських відносин, які зд ійснюють господарську діяль ність, реалізуючи господарсь ку компетенцію (сукупність г осподарських прав та обов' я зків), мають відокремлене май но і несуть відповідальність за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випад ків встановлених законом. Зг ідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК У країни юридичні особи, створ ені відповідно до Цивільного кодексу України, підприємст ва, створені відповідно до Го сподарського кодексу Україн и та зареєстровані в установ леному законом порядку визна ються суб' єктами господарю вання.
Судом встановлено, що Кримс ьке Азово - Чорноморське де ржавне басейнове управління охорони, використання та від творення водних живих ресурс ів та регулювання рибальства є юридичною особою, зареєстр оване як суб' єкт підприємни цької діяльності виконавчим комітетом Керченської міськ ої ради АР Крим 11.04.08 року, що під тверджується заявою для юри дичних осіб (філій), довідкою в ідділу статистики в м. Керч Го ловного управління статисти ки в АРК № 1-3а/212 від 20.03.2009 року.
Відповідно до заяви для юри дичних осіб (філій) Кримськог о Азово - Чорноморське держ авного басейнового управлін ня охорони, використання та в ідтворення водних живих ресу рсів та регулювання рибальст ва, державна організація зді йснює управління на рівні об ластей та міст Києва та Севас тополя, рибальство, надання п ослуг у рибальстві, рибництв о, надання послуг у рибництві .
Судом встановлено, що станом на 10.07.08 року Кримське Аз ово - Чорноморське державне басейнове управління охорон и, використання та відтворен ня водних живих ресурсів та р егулювання рибальства переб уває на обліку, взяте на облік з 14.04.08 року за № 6004, що підтверджу ється довідкою про взяття на облік платника податків, над аною ДПІ в м. Керч АР Крим, від 10 .07.08 року № 168.
Таким чином, судом вст ановлено, що Кримське Азово - Чорноморське державне басей нове управління охорони, вик ористання та відтворення вод них живих ресурсів та регулю вання рибальства є суб' єкто м господарювання, юридичною особою, платником податків і зборів, зобов' язане викону вати обов' язки, покладені н а нього законами у зв' язку з і здійсненням господарської діяльності, у тому числі стос овно належного нарахування т а сплати податків.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Відповідно до п.2,3 ч.1 ст.9 Закон у України “Про систему опода ткування” від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборі в (обов'язкових платежів) зобо в' язані подавати до державн их податкових органів та інш их державних органів відпові дно до законів декларації, бу хгалтерську звітність та інш і документи і відомості, пов'я зані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язков их платежів); сплачувати нале жні суми податків і зборів (об ов'язкових платежів) у встано влені законами терміни.
Порядок, підстави та строки сплати збору за забруднення навколишнього природного се редовища, надання податкової звітності встановлений спіл ьним наказом Міністерства ох орони навколишнього природн ого середовища та ядерної бе зпеки та Державної податково ї адміністрації України N 162/379 в ід 19.07.99 року «Про затвердження Інструкції про порядок обчи слення та сплати збору за заб руднення навколишнього прир одного середовища».
Судом встановлено, що Кримс ьке Азово - Чорноморське де ржавне басейнове управління охорони, використання та від творення водних живих ресурс ів та регулювання рибальства зареєстроване у якості плат ника збору за забруднення на вколишнього природного сере довища.
Відповідно до п. 4.1.1. статті 4 З акону України “Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” платник податків самост ійно обчислює суму податково го зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.
Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закон у України “Про порядок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами ” встановлено, що податкові д екларації подаються за базов ий податковий (звітний) періо д, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплат і місячних авансових внесків ), - протягом 20 календарних днів , наступних за останнім кален дарним днем звітного (податк ового) місяця.
Відповідно до пп.. 7.1. та 7.2. п. 7 сп ільним наказом Міністерства охорони навколишнього приро дного середовища та ядерної безпеки та Державної податко вої адміністрації України N 162 /379 від 19.07.99 року «Про затверджен ня Інструкції про порядок об числення та сплати збору за з абруднення навколишнього пр иродного середовища» платни ки збору складають податкови й податковий розрахунок збор у за забруднення навколишньо го природного середовища і п одають його до органу держав ної податкової служби за міс цем податкової реєстрації (м ісцеперебуванням на податко вому обліку в органах держав ної податкової служби). Базов ий податковий (звітний) періо д збору за забруднення навко лишнього природного середов ища дорівнює календарному кв арталу. Податкові розрахунки збору подаються платниками органам державної податково ї служби протягом 40 календарн их днів, наступних за останні м календарним днем звітного (податкового) кварталу, за міс цем податкової реєстрації пл атника (місцем перебування н а податковому обліку в орган ах державної податкової служ би).
Таким чином, Кримське Азово - Чорноморське державне ба сейнове управління охорони, використання та відтворення водних живих ресурсів та рег улювання рибальства зобов' язане щомісячно протягом 40 ка лендарних днів, наступних за останнім календарним днем з вітного (податкового) кварта лу, за місцем податкової реєс трації платника (місцем пере бування на податковому облік у в органах державної податк ової служби) подавати до ДПІ в м. Керчі розрахунки збору за з абруднення навколишнього пр иродного середовища.
Згідно ст.. ст. 14, 15 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня» зазначені види зборів і п одатків є податковим зобов' язанням. Згідно пп. 4.1.1. п. 4.1. ст.. 4 З акону України від 21.12.2000 року № 2181 - III «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» пла тник податків самостійно обч ислює суму податкового зобов ' язання, яку зазначає в пода тковій декларації.
Відповідно до п. 5.1. ст.. 5 від 21.12.2 000 року № 2181 - III «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» податкове зобов' язанн я, самостійно визначене плат ником податків у податковій декларації, вважається узгод женим з дня подання такої под аткової декларації. Зазначен е податкове зобов' язання не може бути оскаржене платник ом податків в адміністративн ому або судовому порядку.
Встановлено, що 10.11.08 року відп овідачем був поданий податко вий розрахунок збору за забр уднення навколишнього приро дного середовища за 9 місяців 2008 року, згідно якого Кримське Азово - Чорноморське держа вне басейнове управління охо рони, використання та відтво рення водних живих ресурсів та регулювання рибальства зо бов' язалося сплатити 548,66 гри вень збору за викиди пересув ними джерелами забруднення.
Судом встановлено, що Кримс ьке Азово - Чорноморське де ржавне басейнове управління охорони, використання та від творення водних живих ресурс ів та регулювання рибальства це податкове зобов' язання не сплатило у повному обсязі .
Встановлено, що 27.11.08 року від булася бесіда представника п одаткового органу, головного державного податкового реві зора - інспектора відділу п огашення прострочених подат кових зобов' язань ДПІ в м. Ке рч АР Крим Осипової Л.М. з голо вним бухгалтером Кримськог о Азово - Чорноморського де ржавного басейнового управл іння охорони, використання т а відтворення водних живих р есурсів та регулювання рибал ьства Жидковою Т.А., в ході яко ї було встановлено наступне:
- станом на 27.11.08 року пода тковий борг підприємства скл адає 548,66 гривень;
- на даний час погасити податкову заборгованість не є можливим, оскільки не затве рджений кошторис витрат та н е відкриті реєстраційні раху нки у відділенні Держказначе йства;
- при отриманні фінанс ування від Держкомрибгоспа У країни борг буде погашено.
Судом встановлено, що посад овими особами податкових орг анів було складено акт про пе ревірку надання звітності СП Д Кримським Азово - Чорномо рським державним басейновим управлінням охорони, викори стання та відтворення водних живих ресурсів та регулюван ня рибальства від 18.03.09 року № 97/282 , згідно якого станом на 18.03.09 ро ку Кримське Азово - Чорномо рське державне басейнове упр авління охорони, використанн я та відтворення водних живи х ресурсів та регулювання ри бальства останню звітність н адало 15.01.09 року - наданий пода тковий звіт про використання сум неприбуткових організац ій за 2008 рік.
Відповідно до п. 16.1. статті 16 З акону України “Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” після закінчення встано влених строків погашення узг одженого податкового зобов'я зання на суму податкового бо ргу нараховується пеня. Нара хування пені розпочинається :
а) при самостійному нарахув анні суми податкового зобов' язання платником податків - в ід першого робочого дня, наст упного за останнім днем гран ичного строку сплати податко вого зобов'язання, визначено го цим Законом;
б) при нарахуванні суми пода ткового зобов'язання контрол юючими органами - від першого робочого дня, наступного за о станнім днем граничного стро ку сплати податкового зобов' язання, визначеного у податк овому повідомленні згідно з нормами цього Закону.
Підпунктом 16.4.1 Закону Україн и “Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами” передба чено, що Пеня нараховується н а суму податкового боргу (вкл ючаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунк у 120 відсотків річних обліково ї ставки Національного банку України, діючої на день виник нення такого податкового бор гу або на день його (його части ни) погашення, залежно від тог о, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарн ий день прострочення у його с платі.
Згідно з розрахунком пені Кримського Азово - Чорномор ського державного басейново го управління охорони, викор истання та відтворення водни х живих ресурсів та регулюва ння рибальства станом на 27.03.2009 р оку її розмір складає 27,27 гриве нь.
Судом встановлено, що розра хунок пені здійснений позива чем вірно за кожний день прос трочки, але відповідачем сум и пені не погашена у повному о бсязі.
Однак Кримське Азово - Чор номорське державне басейнов е управління охорони, викори стання та відтворення водних живих ресурсів та регулюван ня рибальства податковий бор г та пеню не сплатило, тому ДПІ у м. Керч АР Крим було вжито на ступних заходів.
Відповідно до п.6.1 ст.6 Закону України “Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами” у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відпов ідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган над силає платнику податків пода ткове повідомлення, в якому з азначаються підстава для так ого нарахування, посилання н а норму податкового закону, в ідповідно до якої був зробле ний розрахунок або перерахун ок податкових зобов'язань, су ма податку чи збору (обов'язко вого платежу), належного до сп лати, та штрафних санкцій за ї х наявності, граничні строки їх погашення, а також поперед ження про наслідки їх неспла ти в установлений строк та гр аничні строки, передбачені з аконом для оскарження нарахо ваного податкового зобов'яза ння (штрафних санкцій за їх на явності).
Відповідно до підпун кту 6.2.1. пункту 6.2 ст. 6 Закону Укра їни “Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами” у раз і коли платник податків не сп лачує узгоджену суму податко вого зобов'язання в установл ені строки, податковий орган надсилає такому платнику по датків податкові вимоги.
Відповідно до підпун кту 6.2.3. пункту 6.2 ст.6 Закону Укра їни “Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами” подат кові вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання . Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
Судом встановлено, що 25.11.08 рок у ДПІ в м. Керч АРК була складе на перша податкова вимога № 1 /381 на суму податкового боргу К римського Азово - Чорноморс ького державного басейновог о управління охорони, викори стання та відтворення водних живих ресурсів та регулюван ня рибальства в розмірі 548,66 гри вень, яка була одержана відпо відачем 28.11.08 року, згідно з його підписом на поштовому повід омленні про вручення № 1566810.
Судом встановлено, що 29.12.08 рок у ДПІ в м. Керч АРК була складе на друга податкова вимога № 2/4 17 на суму податкового боргу Кр имського Азово - Чорноморсь кого державного басейнового управління охорони, викорис тання та відтворення водних живих ресурсів та регулюванн я рибальства в розмірі 548,66 грив ень, яка була одержана відпов ідачем 30.12.08 року, згідно з його п ідписом на поштовому повідом ленні про вручення № 01626502.
Податковими органами було проведено перевірку фінансо вого стану Кримського Азово - Чорноморського державног о басейнового управління охо рони, використання та відтво рення водних живих ресурсів та регулювання рибальства, п ро що свідчать акт перевірки фінансового стану Кримськог о Азово - Чорноморського де ржавного басейнового управл іння охорони, використання т а відтворення водних живих р есурсів та регулювання рибал ьства, відповідь на запит Кер ченського міського бюро реєс трації та технічної інвентар изації про те, що у Кримського Азово - Чорноморського дер жавного басейнового управлі ння охорони, використання та відтворення водних живих ре сурсів та регулювання рибаль ства немає жодного нерухомог о майна, довідка Керченськог о відділення РЕР ДАІ ГУ МВС Ук раїни в АР Крим про те, що за Кр имським Азово - Чорноморськ им державним басейновим упра влінням охорони, використанн я та відтворення водних живи х ресурсів та регулювання ри бальства не значиться жодног о автомототранспорту.
Згідно матеріалів справи, 23 .12.08 року за № 17029/10/24-1 було складено на направлено лист Державно му комітету рибного господар ства України по те, що у Кримсь кого Азово - Чорноморського державного басейнового упра вління охорони, використання та відтворення водних живих ресурсів та регулювання риб альства наявний борг у розмі рі 575,93 гривень, який необхідно сплатити.
Витяг про реєстрацію в Держ авному реєстрі обтяжень рухо мого майна свідчить про те, що 20.12.08 року ДПІ у м. Керч АР Крим на невизначене майно - активи пл атника було накладене публіч не обтяження.
Таким чином, суд зазначає, щ о податковими органами були проведені всі заходи стягнен ня податкового боргу.
Таким чином, податковий бор г Кримського Азово - Чорном орського державного басейно вого управління охорони, вик ористання та відтворення вод них живих ресурсів та регулю вання рибальства складає 575,93 г ривень , у тому числі збору за забруднення навколишнього п риродного середовища - 548,66 гр ивень та пені - 27,27 гривень.
Відповідно до довідки про с уми податкового боргу Кримсь кого Азово - Чорноморського державного басейнового упра вління охорони, використання та відтворення водних живих ресурсів та регулювання риб альства станом на 27.03.09 року та о блікової картки відповідача , та його особового рахунку як платника податків станом на 26.03.09 року, наданих ДПІ у м. Керч А Р Крим, сума боргу в розмірі 575,9 3 гривень відповідачем не пог ашена у повному обсязі.
Суд звертає увагу на т е, що відповідно до п.1.6 ст.1 Зако ну України “Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и” від 21 грудня 2000 року № 2181-III при мусове стягнення - звернення стягнення на активи платник а податків у рахунок погашен ня його податкового боргу, бе з попереднього узгодження йо го суми таким платником пода тків.
Згідно з підпунктом 3.1 .1. п.3.1 ст.3 Закону України “Про по рядок погашення зобов'язань платників податків перед бюд жетами та державними цільови ми фондами” від 21 грудня 2000 рок у № 2181-III активи платника податк ів можуть бути примусово стя гнені в рахунок погашення йо го податкового боргу виключн о за рішенням суду.
Також суд зазначає, що відпо відно до рішення про стягнен ня грошових коштів і продажу інших активів платника пода тків в рахунок погашення йог о податкового боргу № 3 від 02.02.09 року на підставі підпункту 7.2. 1 пункту 7.2 Закону України “Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами” від 21 грудня 2000 року № 2181-III Державною податков ою інспекцією в м. Керч АРК вир ішено застосувати до платник а податків Кримського Азово - Чорноморського державног о басейнового управління охо рони, використання та відтво рення водних живих ресурсів та регулювання рибальства за ходи стягнення узгодженої с уми податкового боргу за рах унок активів, що перебувають у його власності, а також за р ахунок тих активів, прав влас ності по яких він набуде у май бутньому.
Відповідно до пункту 11 част ини 1 статті 11 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" органи державної п одаткової служби у випадках, в межах компетенції та у поря дку, встановлених законами У країни, мають право, зокрема, з астосовувати до платників по датків фінансові (штрафні) са нкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фонді в суми недоїмки, пені у випадк ах, порядку та розмірах, встан овлених законами України.
На підставі викладеного, су д вважає, що факт несплати Кри мським Азово - Чорноморськи м державним басейновим управ лінням охорони, використання та відтворення водних живих ресурсів та регулювання риб альства суми узгодження пода ткового зобов' язання і несп лата застосованої пені є пов ністю доведеними позивачем т а підтверджується доказами, дослідженими у судовому засі данні.
Судом встановлено, що позив ачем здійснювалися заходи що до стягнення податкового бор гу з Кримського Азово - Чорн оморського державного басей нового управління охорони, в икористання та відтворення в одних живих ресурсів та регу лювання рибальства, але здій снені заходи результатів не надали, відповідачем податко вий борг не погашений.
Приймаючи до уваги, що зазначена сума податкового зобов' язання відповідачем станом на день розгляду спра ви не сплачена, вона підлягає стягненню з Кримського Азов о - Чорноморського державно го басейнового управління ох орони, використання та відтв орення водних живих ресурсів та регулювання рибальства, т ому позовні вимоги підлягают ь задоволенню у повному обся зі.
Відповідно до частини 4 стат ті 94 КАС України, у справах, в як их позивачем є суб' єкт влад них повноважень, і відповіда чем - фізична чи юридична ос оба, судові витрати, здійснен і позивачем, з відповідача не стягуються.
У зв' язку зі складністю сп рави судом 04 червня 2009 року ого лошена вступна та резолютивн а частина постанови, а 10 червн я 2009 року постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладен ого, керуючись статтями 158, 159, 160, 1 63 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задо вольнити у повному обсязі.
2. Стягнути з Кримськог о Азово - Чорноморського де ржавного басейнового управл іння охорони, використання т а відтворення водних живих р есурсів та регулювання рибал ьства (код ЄДРПОУ 35770967) податков у заборгованість у розмірі 575, 93 гривень (збір за забруднення навколишнього природного се редовища, р/р № 33117329700019 в УДК в АР К рим, м. Сімферополь, МФО 824026, одер жувач: Держбюджет м. Керч АР Кр им, код платежу 50080200, ЗКПО 34740946).
3. Копію постанови наді слати сторонам.
Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня скла дення у повному обсязі у разі неподання заяви про апеляці йне оскарження (апеляційної скарги).
Якщо після подачі зая ви про апеляційне оскарження апеляційна скарга не подана , постанова набуває законної сили через 20 днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може бути подана ап еляційна скарга.
Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання заяви про апе ляційне оскарження (10 днів).
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 3906015 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні