Постанова
від 21.05.2014 по справі 808/2687/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 травня 2014 року (09 год. 50 хв.) Справа № 808/2687/14 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Максименко Л.Я.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовною заявою: Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі Виконавчої дирекції, м. Запоріжжя

до: Товариства з обмеженою відповідальністю «НИКПА», м. Запоріжжя

про: стягнення заборгованості, -

ВСТАНОВИВ:

Запорізьке обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі Виконавчої дирекції (далі - позивач або ЗОВ ВД ФСС з ТВП) звернулось із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «НИКПА» (далі - відповідач або ТОВ «НИКПА»), в якому позивач просить суд стягнути з відповідача заборгованість у сумі 4 346,78 грн.

В обгрунтування позовних вимог посилається на положення Закону України «Про загольнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 № 2240-ІІІ (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон України № 2240-ІІІ), п. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-ІV. В адміністративному позові зазначає, що ТОВ «НИКПА» має найману робочу силу та зареєстроване, як платник страхових внесків на обов'язкове соціальне страхування у Запорізькій міській виконавчій дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під № 230051001257. В результаті проведеної перевірки були виявлені порушення відповідачем законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, які відображено в Акті від 31.10.2013 № 1676, на підставі якого винесено рішення від 18.11.2013 № 708 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій на загальну суму 3 888,00 грн. У зв'язку з невиконанням вищезазначеного рішення, до відповідача згідно рішення від 27.12.2013 № 830 застосовано фінансові санкції за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду на загальну суму 458,78 грн. Таким чином, заборгованість відповідача, яка підлягає стягненню згідно рішень №№ 708 та 830 становить 4 346,78 грн. Враховуючи, що заборгованість відповідача залишається не сплаченою, позивач просить стягнути її в судовому порядку.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 22.04.2014 було відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 07.05.2014.

Відповідно до ухвали Запорізького окружного адміністративного суду від 07.05.2014 розгляд справи було відкладено на 21.05.2014

Представник позивача в судове засідання не з'явився, 21.05.2014 через канцелярію суду подав клопотання (вх. № 19607) про розгляд справи без участі представника ЗОВ ВД ФСС з ТВП. Також, зазначив, що станом на 21.05.2014 сума заборгованості відповідача не змінилась. На задоволенні позовних вимог наполягає повністю.

Представник відповідача в судове засідання також не з'явився. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений судом належним чином, про що свідчить наявне в матеріалах справи рекомендоване повідомлення про вручення поштової кореспонденції.

За приписами ч. 4 ст. 128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Керуючись положеннями ст.ст. 41, 128 КАС України, суд дійшов до висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін на підставі наявних у справі доказів у письмовому провадженні, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають значення для розгляду та вирішення спору по суті, суд встановив наявність достатніх підстав для задоволення позовних вимог виходячи з наступного.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 09.04.2014, Товариство з обмеженою відповідальністю «НИКПА» (код ЄДРПОУ 20503252) зареєстроване як юридична особа 30.09.1993, номер запису щодо включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу - 1 085 120 0000 000620, за адресою: 70423, Запорізька область, Запорізький район, с. Новослобідка, вул. Залізнична, буд. 58.

Згідно ст. 1 Закону України № 2240-ІІІ, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, передбачає матеріальне забезпечення громадян у зв'язку з втратою заробітної плати (доходу) внаслідок тимчасової втрати працездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, дитиною-інвалідом, хворим членом сім'ї), вагітності та пологів, часткову компенсацію витрат, пов'язаних із смертю застрахованої особи або членів її сім'ї, а також надання соціальних послуг за рахунок бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, що формується шляхом сплати страхових внесків роботодавцем, громадянами, а також за рахунок інших джерел, передбачених цим Законом.

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, провадить акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачені статтею 34 цього Закону, та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів. Фонд належить до цільових позабюджетних страхових фондів (ч. 1 ст. 9 Закону України № 2240-ІІІ).

Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України № 2240-ІІІ, страхувальники та інші отримувачі страхових коштів у разі порушення порядку використання страхових коштів відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів відповідно до частини першої статті 21 та статті 22 цього Закону на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.

Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Так, ч. 2 ст. 22 Закону України № 2240-ІІІ передбачено, що страхувальники, інші отримувачі коштів Фонду зобов'язані у десятиденний строк після отримання рішення органу Фонду про повернення коштів перерахувати страхові кошти, використані з порушенням встановленого порядку використання, а також фінансові санкції, визначені у статті 30 цього Закону.

З матеріалів справи судом встановлено, що на підставі направлення від 02.10.2013 № 1600, відповідно до наказу Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду від 19.09.2013 № 541, головним спеціалістом відділу соціальних виплат і перевірок страхувальників Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ОСОБА_2 з 25.10.2013 по 31.10.2013 проведено планову перевірку повноти нарахування, своєчасності перерахування до Фонду страхових внесків, дотримання порядку використання, своєчасності і повноти повернення невикористаних страхових коштів в Товаристві з обмеженою відповідальністю «НИКПА» за період з 01.07.2008 по 30.09.2013.

Порядок закупівлі за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасовою втратою працездатності, планування та розподілу, обліку, видачі путівок на санаторно-курортне лікування застрахованих осіб і членів їх сімей (осіб, які навчаються у вищому навчальному закладі), звітності по путівках визначено Інструкцією про порядок забезпечення застрахованих осіб і членів їх сімей путівками на санаторно-курортне лікування, які придбані за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженої Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 02.06.2005 № 55 (далі - Інструкція № 55).

Згідно п. 4.1 Інструкції № 55, рішення про виділення путівки застрахованій особі приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства, установи, організації (далі - комісія (уповноважений) із соціального страхування) на підставі особистої заяви та медичної довідки про потребу санаторно-курортного лікування (форма N 070/о).

Частиною 2 ст. 47 Закону України № 2240-ІІІ також передбачено, що надання послуг застрахованим особам, пов'язаних із санаторно-курортним лікуванням, здійснюється за наявності медичних показань.

В ході перевірки правильності видачі путівок до санаторно-курортних закладів встановлено порушення відповідачем ч. 2 ст. 47 Закону України № 2240-ІІІ (із змінами та доповненнями) та п. 4.1. Інструкції № 55, а саме:

- в січні 2009 року застрахованій особі ОСОБА_3 видано путівку № 014053, вартістю 3 240,00 грн., до санаторію «Нафтуся Прикарпаття» терміном лікування 18 днів з 03.02.2009 за відсутності медичної довідки про потребу санаторно-курортного лікування (форма 070/о). Часткова вартість за путівку в сумі 648,00 грн. внесена застрахованою особою до каси ТОВ «НИКПА» в повному обсязі 03.04.2009.

Загальна сума неправомірно витрачених страхових коштів складає 3 240,00 (повна вартість путівки). З урахуванням часткового відшкодування застрахованою особою вартості путівки в розмірі 648,00 грн. (часткова вартість), сума неправомірно витрачених ТОВ «НИКПА» страхових коштів становить 2 592,00 грн.

Виявлені порушення відображені в Акті перевірки повноти нарахування, своєчасності перерахування до Фонду страхових внесків, дотримання порядку використання та своєчасності і повноти повернення невикористаних страхових коштів у ТОВ «НИКПА» від 31.10.2013 № 1676, який підписано та отримано безпосередньо засновником юридичної особи відповідача ОСОБА_3 31.10.2013, що підтверджується особистим підписом даної особи в Акті перевірки.

Крім того, на арк. 5 вищезазначеного Акту 01.11.2013 зроблено відмітку про те, що відповідач не погоджується з висновками викладеними в даному Акті перевірки.

Згідно абзацу 4 п.п. 3.13.4 п. 3.13 Розділу ІІІ Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 № 29, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25.03.2011 за № 393/19131 (далі - Інструкція № 29), у разі підписання акта перевірки із запереченнями страхувальник подає їх у письмовій формі як додаток до акта перевірки або надсилає до органу Фонду, який проводив перевірку, окремим документом протягом 10 календарних днів з дня підписання акта.

За приписами абзацу 6 п.п. 3.13.4 п. 3.13 Розділу ІІІ Інструкції № 29, якщо акт підписано без заперечень або впродовж передбаченого терміну заперечення не надійшли або надіслані з порушенням зазначеного терміну, акт перевірки вважається узгодженим.

Відповідачем не надано суду доказів оскарження Акту перевірки від 31.10.2013 № 1676, в установленому законом порядку.

Пунктом 6 ч. 1 ст. 28 Закону України № 2240-ІІІ закріплено право страхувальника накладати фінансові санкції та адміністративні штрафи, передбачені цим Законом та іншими актами законодавства.

18.11.2013 за результатами розгляду матеріалів документальної планової перевірки ТОВ «НИКПА» (код ЄДРПОУ 20503252) та керуючись ч. 1 ст. 21, ст. 22, п. 6 ч. 1 ст. 28, ст. 30 Закону України № 2240-ІІІ, директором Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ОСОБА_1 прийнято рішення № 702 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності. Даним рішенням до ТОВ «НИКПА» застосовані фінансові санкції в таких розмірах: неправомірно витрачені страхові кошти в сумі 2 592,00 грн., штраф у розмірі 50% суми неправомірно витрачених страхових коштів складає 1 296,00 грн. Загальна сума страхових коштів, які в десятиденний термін від дня отримання рішення підлягають перерахуванню ТОВ «НИКПА» до Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності становить 3 888,00 грн.

З матеріалів справи вбачається, що рішення від 18.11.2013 № 702 направлялось на адресу відповідача та отримано уповноваженою особою ТОВ «НИКПА» 28.11.2013, що підтверджується наданою позивачем копію рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України № 2240-ІІІ, у разі якщо страхувальники та інші отримувачі страхових коштів вважають, що орган Фонду неправильно визначив суми страхових коштів, використаних з порушенням встановленого порядку, та фінансових санкцій чи прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, або виходить за межі його компетенції, такі страхувальники та інші отримувачі страхових коштів протягом десяти календарних днів з дня отримання такого рішення мають право в письмовій формі звернутися до зазначеного органу Фонду із скаргою про перегляд цього рішення.

У справі відсутні докази оскарження відповідачем вищезазначеного рішення.

Згідно п. 4.2 Розділу ІV Інструкції № 29, у разі несвоєчасного виконання страхувальником рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій щодо повернення коштів Фонду та сплати фінансових санкцій або виконання його не в повному обсязі на страхувальників накладається штраф та нараховується пеня відповідно до статті 30 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням». Суми цих санкцій сплачуються страхувальниками за рахунок власних коштів.

Розрахунок фінансових санкцій здійснюється після закінчення строку виконання рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій на підставі копій платіжних документів про перерахування зазначених коштів, виписок банку про надходження коштів на рахунки органів Фонду, які є підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду, за формою, наведеною у додатку 4 до цієї Інструкції.

За приписами п. 1.5 Розділу І Інструкції № 29 рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду - обов'язковий для виконання письмовий документ за підписом керівника органу Фонду (його заступника), що фіксує факт несвоєчасного повернення коштів Фонду і фінансових санкцій або повернення їх не в повному обсязі, із відповідним розрахунком та відповідно до вимог чинного законодавства.

Рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду приймається та надсилається страхувальнику протягом 20 календарних днів з дня закінчення строку, встановленого для виконання рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій.

Зокрема, у рішеннях зазначаються суми коштів Фонду, що підлягають поверненню органу Фонду, суми фінансових санкцій, які належить перерахувати до Фонду та в подальшому відобразити у звіті страхувальника по коштах Фонду, строк для виконання рішення та строк, передбачений законодавством для звернення страхувальника зі скаргою про перегляд цього рішення (п. 4.3 Розділу ІV Інструкції № 29).

У зв'язку з несвоєчасним поверненням відповідачем страхових коштів та фінансових санкцій 27.12.2013 директором Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ОСОБА_1, на підставі довідки від 27.12.2013 № 50, якою зафіксовано факт несвоєчасного повернення ТОВ «НИКПА» страхових коштів в сумі 3 888,00 грн., винесено рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 830.

Згідно рішення від 27.12.2013 № 830 до ТОВ «НИКПА» застосовано наступні фінансові санкції, а саме: пеня у розмірі 01% несвоєчасно повернутих страхових коштів за кожний день простроченого платежу складає 69,98 грн. та штраф у розмірі 10% несвоєчасно повернутих страхових коштів становить 388,80 грн. Отже, загальна сума коштів, які в десятиденний термін від дня отримання вказаного рішення підлягають перерахуванню до Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності становить 458,78 грн. Визначена сума фінансових санкцій підлягає відображенню у звітності по коштах Фонду.

Відповідно до п. 4.4 Розділу ІV, рішення вважається надісланим (врученим) страхувальнику, якщо його передано керівнику або уповноваженій особі страхувальника під розписку або надіслано рекомендованим листом.

Дане рішення направлялось за адресою місцезнаходження відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, однак поштова кореспонденція повернулась з відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання», що підтверджується наявною в матеріалах справи копією конверту.

Згідно наданої позивачем копії супровідного листа від 12.02.2014 № 19-03-818, ЗОВ ВД ФСС з ТВП було повторно направлено на адресу відповідача рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 27.12.2013 № 830. Проте, поштова кореспонденція повернулась до позивача з з відміткою відділення поштового зв'язку - «неявка за отриманням», копія конверту додається до матеріалів справи.

Відповідачем не надано суду доказів оскарження вищевказаного рішення.

Таким чином, у зв'язку з невиконанням відповідачем рішень від 18.11.2013 № 708 та від 27.12.2013 № 830, за ТОВ «НИКПА» рахується заборгованість по сплаті страхових коштів, а також фінансових санкцій на загальну суму 4 346,78 грн., що підтверджується довідкою позивача щодо стану заборгованості відповідача від 21.05.2014 № 07-13-юр/4. Оскільки дана заборгованість не сплачена відповідачем у визначені законом терміни, позивач просить стягнути її в судовому порядку.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідачем не надано суду платіжних документів, які б свідчили про повне або часткове погашення заборгованості.

Крім того, на протязі розгляду справи, від відповідача не надходили до суду нормативно та документально обґрунтованих заперечень проти позову, або будь-які інші докази, які б спростовували доводи позивача.

На підставі викладеного та враховуючи, що відповідачем не надано доказів, які б спростовували доводи позивача, суд вважає позовні вимоги Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі Виконавчої дирекції доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Враховуючи вищезазначене, та керуючись ст.ст. 11, 41, 71, 86, 94, 128, 158-163, КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі Виконавчої дирекції до Товариства з обмеженою відповідальністю «НИКПА» про стягнення заборгованості - задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «НИКПА» (70423, Запорізька область, Запорізький район, с. Новослобідка, вул. Залізнична, буд. 58, код ЄДРПОУ 20503252) на користь Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі Виконавчої дирекції (69600, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 12, код ЄДРПОУ 20485413, р/р 37179200900001 в ГУДКСУ в Запорізькій області, МФО 813015,) заборгованість в сумі 4 346,78 (чотири тисячі триста сорок шість гривень 78 коп.) грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2014
Оприлюднено10.06.2014
Номер документу39076483
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/2687/14

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 09.08.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 22.04.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Постанова від 21.05.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні