Постанова
від 05.06.2014 по справі 185/8646/13-к
ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер 185/8646/13-к

В И Р О К

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 червня 2014 року Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

у складі:

головуючого - судді ОСОБА_1 ,

за участі прокурора ОСОБА_2 ,

захисників обвинуваченого ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ,

представника потерпілого ОСОБА_5 ,

експерта - ОСОБА_6 ,

секретаря - ОСОБА_7 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Павлограді кримінальне провадження, зареєстроване у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 12013040000000099 від 19 лютого 2013 року, за обвинуваченням:

ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,

уродженця м. Павлограда Дніпропетровської області,

українця, громадянина України, із вищою освітою,

не одруженого, пенсіонера, інваліда 3 групи, який зареєстрований та

мешкає за адресою:

АДРЕСА_1 ,

раніше не судимого,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В:

Органом досудового слідства ОСОБА_8 обвинувачується у тому, що 18.02.1998 року у Єдиному Державному реєстрі підприємств та організацій України зареєстровано громадську організацію (юридичну особу) Всеукраїнська спілка громадських організацій «Спілка шахтарів-інвалідів України», код ЄДРПОУ 25337798 (далі Спілка). Відповідно до рішення 5-го З`їзду ВСГО «Спілки шахтарів-інвалідів України» від 25.04.2012 року, головою Спілки обрано ОСОБА_8 . Відповідно до п.4.7 Статуту ВСГО «Спілки шахтарів-інвалідів України», затвердженого установчим З`їздом Спілки від 19.11.1997 року та зареєстрованого Міністерством юстиції України 18.02.1998 року, голова ВСГО «Спілки шахтарів-інвалідів України» має право: першого підпису фінансових документів; представляти Спілку без довіреності у державних, громадських та інших організаціях, підприємствах, об`єднаннях у стосунках з фізичними особами як в Україні, так і за кордоном; у межах своєї компетенції користуватися оперативною та фінансовою самостійністю; розпоряджатися майном Спілки на підставі рішень З`їзду та Ради; складати від імені Спілки угоди; підписувати зобов`язання; розподіляти обов`язки між своїми заступниками та контролювати їх виконання, тобто виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарчі функціє, внаслідок чого є службовою особою.

На підставі спільного наказу Міністерства соціальної політики України та Міністерства фінансів України №145/355 від 19.03.2012 року «Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2012 рік», з метою реалізації соціального захисту та соціального забезпечення інвалідів, ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» у 2012 році були виділені кошти з державного бюджету України у розмірі 500000 гривень. У березні 2012 року, у зв`язку з висловленням Радою ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» недовіри голові ОСОБА_9 , на підставі листа Спілки №05 від 22.02.2012 року, направленого в Державну службу з питань інвалідів та ветеранів України, фінансування ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» було призупинено. 27.09.2012 року на засіданні робочої групи Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України прийнято рішення про відновлення фінансування ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» у 2012 році. Протягом 2012 року, відповідно до реєстру повідомлень №№1-3 та №№31-38, через Управління Державної казначейської служби у м. Донецьку Донецької області, на підставі затверджених кошторису доходів і видатків та планів асигнувань із загального фонду державного бюджету на 2012 рік, та згідно розподілів відкритих асигнувань, Донецьким обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів на рахунок Спілки перераховано кошти у загальній сумі 470000 гривень. У 2012 році Спілкою використано бюджетних коштів на загальну суму 452286,29 гривень. Залишок коштів у сумі 17713,71 гривень повернутий до державного бюджету. Отримані бюджетні кошти використані ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» на: матеріальне заохочення працівників Спілки 163197 гривень; нарахування на матеріальне заохочення 11776,22 гривень; придбання предметів, матеріалів 41125,3 гривень; оплату послуг (окрім комунальних) 914,76 гривень; окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 235273,01 гривень.

У період листопада грудня 2012 року, отримавши кошти державного бюджету, які були виділені Спілці з метою реалізації соціального захисту та соціального забезпечення інвалідів, голова ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» ОСОБА_8 , діючи навмисно, всупереч інтересам та Статуту Спілки, зловживаючи своїм службовим становищем, розтратив бюджетних грошових коштів на загальну суму 209655,95 гривень, що у 365,5727 рази перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян і є великим розміром шкоди, завданої державі.

Так, ОСОБА_8 01.03.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №2 з ОСОБА_10 , яку прийняв на роботу на посаду відповідального секретаря з окладом згідно штатного розпису. Крім того, ОСОБА_8 01.03.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №3 з ОСОБА_11 , яку прийняв на роботу на посаду юридичного консультанта з окладом згідно штатного розпису. Крім того, ОСОБА_8 01.03.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №4 з ОСОБА_12 , яку прийняв на роботу на посаду офіс-секретаря з окладом згідно штатного розпису. Крім того, ОСОБА_8 01.03.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №5 з ОСОБА_13 , якого прийняв на роботу на посаду фахівця з комп`ютерного забезпечення з окладом згідно штатного розпису. Крім того, ОСОБА_8 01.03.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №6 з ОСОБА_14 , якого прийняв на роботу на посаду фахівця з питань соціального захисту з окладом згідно штатного розпису. Крім того, ОСОБА_8 01.07.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №7 з ОСОБА_15 , якого прийняв на роботу на посаду заступника голови з окладом згідно штатного розпису. Крім того, ОСОБА_8 01.07.2012 року від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав трудовий договір №8 з ОСОБА_16 , якого прийняв на роботу на посаду фахівця з питань соціального захисту з окладом згідно штатного розпису. При цьому, станом на 01.03.2012 року та 01.07.2012 року, які зазначені як дати укладення вищевказаних договорів, штатного розпису Спілки, на підставі якого можливо було б укласти вищезазначені трудові договори, не існувало. Штатний розпис ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» в загальній кількості 10 штатних одиниць (без переліку посад) був затверджений на засіданні Ради Спілки лише 11.10.2012 року. Таким чином ОСОБА_8 , самовільно, до прийняття рішення про штатний розпис Радою Спілки, уклавши вищевказані договори, порушив пункти 4.5, 4.7 Статуту ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» у відповідності до якого виключно до компетенції Ради Спілки належить затвердження штатного розпису та організаційної структури Спілки, а Голова Спілки користується оперативною, фінансовою самостійністю, розпоряджається майном Спілки на підставі рішень З`їзду та Ради Спілки.

Крім того, станом на 01.03.2012 року ОСОБА_8 не був ні головою ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України», ні виконуючим обов`язки голови Спілки, оскільки відповідно до пунктів 4.2, 4.8 Статуту ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» виключно до компетенції ОСОБА_17 належать вибори голови Спілки. У випадку неспроможності голови Спілки виконувати обов`язки його повноваження тимчасово надаються одному з заступників голови Спілки за відповідним рішенням Президії Ради Спілки до скликання ОСОБА_18 . На ОСОБА_8 покладено виконання обов`язків голови Спілки до скликання З`їзду з 16.04.2012 року відповідно до протоколу засідання Президії Ради Спілки від 16.04.2012 року. Головою Спілки ОСОБА_8 обраний 25.04.2012 року відповідно до рішення 5-го З`їзду ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» від 25.04.2012 року. Вказані обставини підтверджені листом Донецького відділення Фонду соціального захисту інвалідів №0319/645 від 06.04.2012 року та листом Міністерства юстиції України №4171-0-26-12/6-1 від 24.04.2012 року, адресовані ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України», у яких зокрема зазначено, що станом відповідно на 06.04.2012 року і 12.04.2012 року Спілкою ні до Донецького відділення Фонду соціального захисту інвалідів, ні до Державної реєстраційної служби України не надано належних документів, які б підтверджували покладення на ОСОБА_8 виконання обов`язків голови Спілки та про внесення змін до складу керівних органів ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України».

Крім того, станом на 01.01.2012 року штатний розпис ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» налічував 5 штатних одиниць. З 01.03.2012 року ОСОБА_8 самовільно, безпідставно повністю змінив штат працюючих у Спілці та збільшив штатний розпис удвічі до 10 штатних одиниць. При цьому вказані зміни штатного розпису ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» здійснені без проведення відповідних розрахунків та обґрунтування таких змін, та не були погоджені з Державною службою з питань інвалідів та ветеранів України. Таким чином ОСОБА_8 були порушені вимоги передбачені абзацом 12 пункту 3, пунктом 4 і підпунктом 5 пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України №176 від 07.03.2012 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам`ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» та пункту 20 Постанови Кабінету Міністрів України №228 від 28.02.2002 року «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», а саме щодо здійснення детальних розрахунків та обґрунтувань за кожним напрямом використання бюджетних коштів громадською організацією та представлення вказаних розрахунків і обґрунтувань на розгляд Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, а також необхідності визначення обсягів видатків бюджету з урахуванням об`єктивної потреби в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності.

Крім того, відповідно до підпункту 10 пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України №176 від 07.03.2012 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам`ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», бюджетні кошти спрямовуються на матеріальне заохочення (винагороди) працівників громадської організації, які забезпечують роботу організації.

Згідно вимог ч.6 ст.96, та ст.31 Кодексу законів про працю України, посадові оклади працівникам установлюються відповідно до посади і кваліфікації, забороняється вимагати від працівника виконання роботи не обумовленої трудовим договором.

Крім того, згідно з «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників», затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004 року, основною кваліфікаційною вимогою до працівника на посаді юридичного консультанта є повна вища освіта відповідного напрямку підготовки, а до працівника на посаді фахівця з комп`ютерного забезпечення - неповна вища освіта відповідного напрямку підготовки. ОСОБА_8 , самовільно зарахувавши на посаду юридичного консультанта - ОСОБА_11 і на посаду фахівця з комп`ютерного забезпечення - ОСОБА_13 , порушив вимоги вищевказаних нормативно-правових актів. ОСОБА_11 ніякої роботи як юридичний консультант не виконувала та і не могла виконувати, бо має загальну середню освіту, працює медичним реєстратором у лікарні, не володіє необхідними знаннями та навиками для виконання обов`язків юридичного консультанта. ОСОБА_13 також не виконував ніякої роботи як фахівець з комп`ютерного забезпечення і не міг її виконувати, бо має середньо - технічну освіту. До виходу на пенсію працював шахтарем. Не володіє необхідними знаннями та навиками для виконання обов`язків фахівця з комп`ютерного забезпечення. У 2012 році ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» не володіла якою-небудь комп`ютерною або оргтехнікою, що виключає можливість виконання обов`язків фахівця з комп`ютерного забезпечення - ОСОБА_13 .

Незважаючи на відсутність штатного розпису, повноважень для укладення трудових угод від 01.03.2012 року, розрахунків та обґрунтувань кількості та спеціальностей працівників Спілки, конкретної виконаної роботи по забезпеченню діяльності ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України», ОСОБА_8 навмисно, всупереч інтересам та Статуту Спілки, зловживаючи своїм службовим становищем, прийняв рішення про нарахування та виплату матеріального заохочення ОСОБА_10 , ОСОБА_12 , ОСОБА_14 за період з березня по вересень 2012 року, ОСОБА_15 , ОСОБА_16 за період з липня по вересень 2012 року і ОСОБА_11 , ОСОБА_13 за період з березня по грудень 2012 року, у загальній сумі 88460 гривень.

Крім того, внаслідок незаконного нарахування та виплати зазначеної суми матеріального заохочення, зайво проведено нарахування на заробітну плату та перераховано єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у загальній сумі 4688,38 гривень.

В результаті вказаних дій ОСОБА_8 розтратив бюджетних грошових коштів на загальну суму 93148,38 гривень.

Крім того, у відповідності до календарного плану заходів з питань соціального захисту ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» на 2012 рік, Спілкою проведені наступні заходи: засідання Ради ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України», у м. Києві, у період з 21 по 23.02.2012 року; 5-ий позачерговий З`їзд ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України», у м. Києві, у період з 25 по 27.04.2012 року; засідання Ради ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України», у м. Києві, у період з 11 по 12.10.2012 року; семінар на тему «Нові вимоги до формування та функціонування громадських організацій в зв`язку зі змінами в законодавстві України та необхідність внесення необхідних змін до статутів громадських організацій», у м. Києві, у період з 13 по 14.11.2012 року; конференція з нагоди відзначення в Україні Міжнародного Дня інваліда, відзначення шахтарів-інвалідів активістів організації, розширене засідання Ради Спілки, участь у державному заході до Дня інваліда в «Українському Домі», у м. Києві, у період з 03 по 05.12.2012 року. Відповідно до вимог підпункту 11 пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України №176 від 07.03.2012 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам`ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», бюджетні кошти спрямовуються на оплату відряджень працівників громадської організації та відшкодування учасникам заходу витрат на проїзд, харчування та оплату вартості проживання (відшкодування учасникам заходів добових та бронювання квитків не передбачено). Порушуючи вказану вимогу, ОСОБА_8 , навмисно, зловживаючи своїм службовим становищем, прийняв рішення про нарахування та виплату учасникам вищезазначених заходів Спілки, у кількості 88 осіб, відшкодування добових та витрат по бронюванню квитків, що призвело до розтрати бюджетних грошових коштів на загальну суму 13481 гривня.

Крім того, у відповідності до календарного плану заходів з питань соціального захисту ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» на 2012 рік, Спілкою, у період з 03 по 05 грудня 2012 року, у м. Києві, проведені конференція з нагоди відзначення в Україні Міжнародного Дня інваліда, відзначення шахтарів-інвалідів активістів організації, розширене засідання Ради Спілки, участь у державному заході до Дня інваліда в «Українському Домі». Відповідно до анкети (програми) вказаного заходу, підставою для його проведення є рішення Ради ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» від 21.02.2012 року. Однак на згаданому засіданні Ради Спілки питання проведення вищезазначеного заходу не розглядалося. Крім того, анкетою (програмою) вказаного заходу передбачені витрати на проживання та харчування 98 учасників. 12.11.2012 року ОСОБА_8 уклав договір №1/2 між ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» та ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер», згідно якого ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер» забезпечує проживання 98 осіб на протязі 1,5 доби (з 03 по 04.12.2012 року) і 21 особи на протязі 1 доби (з 04 по 05.12.2012 року), а також харчування 98 осіб 03 і 04.12.2012 року та 21 особи 05.12.2012 року. Відповідно до акту здачі-приймання виконаних робіт від 05.12.2012 року, підписаного від імені Спілки ОСОБА_8 , ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер», розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водиця, вул. Юнкерова, 16, надав послуги по проживанню 98 осіб на протязі 1,5 доби (з 03 по 04.12.2012 року) і 21 особи на протязі 1 доби (з 04 по 05.12.2012 року), а також харчуванню 98 осіб 03 і 04.12.2012 року та 21 особи 05.12.2012 року, на загальну суму 33390 гривень. За вказівкою ОСОБА_8 , платіжним дорученням №3 від 28.11.2012 року Спілкою здійснена оплата ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер» за надані послуги. Однак у дійсності, у період 03-04.12.2012 року, в ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер» проживало і харчувалося не 98 осіб, а 78 осіб учасників заходу Спілки. В результаті безпідставної та незаконної оплати за проживання і харчування в ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер» у період 03-04.12.2012 року 20 невідомих або неіснуючих осіб, ОСОБА_8 навмисно, всупереч інтересам та Статуту Спілки, зловживаючи своїм службовим становищем, розтратив бюджетних грошових коштів на загальну суму 6000 гривень.

Крім того, у відповідності до календарного плану заходів з питань соціального захисту ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» на 2012 рік, Спілкою, у період з 03 по 05 грудня 2012 року, у м. Києві, проведені конференція з нагоди відзначення в Україні Міжнародного Дня інваліда, відзначення шахтарів-інвалідів активістів організації, розширене засідання Ради Спілки, участь у державному заході до Дня інваліда в «Українському Домі». Відповідно до анкети (програми) вказаного заходу, для забезпечення його проведення передбачені витрати на виготовлення поліграфічної продукції у сумі 98711 гривень, а підставою для проведення цього заходу є рішення Ради ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» від 21.02.2012 року. Однак на згаданому засіданні Ради Спілки питання проведення вищезазначеного заходу не розглядалося, необхідність, доцільність та обґрунтування виготовлення поліграфічної продукції на засіданнях Ради Спілки не обговорювалися. Не зважаючи на це ОСОБА_8 , 29.11.2012 року, від імені ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» уклав договір №2 з ТОВ «Науково-виробнича фірма «MARCH-А», згідно якого вказане підприємство зобов`язалося виготовити поліграфічну продукцію, а саме: календарі настінні у кількості 2000 штук та каталоги робіт художників у кількості 500 штук, на загальну суму 98711 гривень. Відповідно до видаткової накладної №МЧ-0001136 від 10.12.2012 року, ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» отримала від ТОВ НВФ «MARCH-А» календарі настінні у кількості 2000 штук та каталоги робіт художників у кількості 500 штук. Платіжним дорученням №13 від 18.12.2012 року ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» заплатила ТОВ НВФ «MARCH-A» за поліграфічну продукцію кошти у сумі 98711 гривень. Однак зазначена поліграфічна продукція для забезпечення проведення заходів ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» не використовувалася. У дійсності ініціатором та замовником виготовлення вказаної поліграфічної продукції була Державна Служба з питань інвалідів та ветеранів України, з якою ТОВ НВФ «MARCH-A» погоджувався зовнішній вигляд та зміст цієї продукції, та яка безоплатно отримала від ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» в особі ОСОБА_8 , відповідно до акту прийому-передачі поліграфічної продукції від 03.12.2012 року, календарі настінні у кількості 2000 штук та каталоги робіт художників у кількості 500 штук. Оприбуткування отриманої поліграфічної продукції на рахунках Державної Служби з питань інвалідів та ветеранів України не проводилося, оплата у будь-якій формі Спілці за надану поліграфічну продукцію не здійснювалася. З зазначеної кількості календарів та каталогів художників членами ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» було отримано лише 40 штук настінних календарів на суму 1684,43 гривень. Своїми самовільними діями ОСОБА_8 порушив п.4.5 Статуту Спілки, відповідно до якого затвердження основних статей витрат відноситься до компетенції Ради Спілки і не може здійснюватися одноособово Головою Спілки, а також порушив вимоги підпункту 2 пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України №176 від 07.03.2012 року «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам`ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», відповідно до якого бюджетні кошти спрямовуються на здійснення заходів з реалізації завдань, визначених статутом громадської організації, тобто, згідно п.2.2 Статуту Спілки, для збільшення рівня соціального та матеріального захисту безпосередньо учасників ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» та їх членів. В результаті вчинення безпідставних, необґрунтованих та незаконних дій по замовленню, оплаті та передачі поліграфічної продукції, ОСОБА_8 навмисно, всупереч інтересам та Статуту Спілки, зловживаючи своїм службовим становищем, розтратив бюджетних грошових коштів на загальну суму 97026,57 гривень.

Всього, голова Всеукраїнської спілки громадських організацій «Спілка шахтарів-інвалідів України» ОСОБА_8 , у період листопада грудня 2012 року, отримавши кошти державного бюджету, які були виділені Спілці з метою реалізації соціального захисту та соціального забезпечення інвалідів, діючи навмисно, всупереч інтересам та Статуту Спілки, зловживаючи своїм службовим становищем, розтратив бюджетних грошових коштів на загальну суму 209655,95 гривень, що у 365,5727 рази перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян і є великим розміром шкоди, завданої державі.

У судовому засіданні обвинувачений свою вину у пред`явленому обвинуваченні визнав частково, та суду показав, що у листопаді місяці 1997 року була створена громадська організація «Спілка шахтарів-інвалідів України» у якій він перебуває з 2008 року. Громадське об`єднання нараховує 6000 осіб. Центральний офіс знаходився по вул. Університетська, 27 м. Донецька. Рішенням 5-го З`їзду ВСГО «Спілки шахтарів-інвалідів України» від 25.04.2012 року його було обрано головою Спілки. Він не є службовою особою, та посадової інструкції у нього не має. Право підписувати документи йому було надано Статутом, яким були врегульовані його повноваження. Головний бухгалтер ОСОБА_10 підписувала документи по довіреності. У Статуті не було розділу про діяльність Спілки. Акт про матеріальну відповідальність з ним не складався. Зміни до штатного розпису були прийняті на засіданні Ради Спілки на підставі прийнятого тимчасового кошторису 11.10.2012 року. Тому потрібно було ряд працівників для виконання організаційних робіт. Розпорядження про прийняття на роботу було 11.10.2012 року. Були укладені трудові угоди з ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_16 , та іншими членами організації, які він підписував. 01.03.2012 року, та 01.07.2012 року угод він не укладав. Працівники виконували свої обов`язки, яким виплачувалось заохочення. Фінансування організації за 2012 рік було за рахунок коштів державної підтримки, більше джерел фінансування не було. Державна служба надала згоду на використання коштів на своєму засіданні 27.09.2012 року. Коли і скільки надходило грошей, йому не відомо. Було використано Спілкою 450 000 грн. З`їзди, конференції, та інші заходи проводились за кошти членів організації спілки, які потім були відшкодовані. Він намагався оскаржити акт ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року, але не встиг. Він визнає вину у тому, що у період 03-04.12.2012 року в ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер» проживало і харчувалося не 98 осіб, а 78 осіб учасників заходу Спілки, та було розтрачено бюджетних грошових коштів на загальну суму 6000 гривень. В іншій частині обвинувачення свою вину не визнає.

Даючи оцінку поясненням обвинуваченого ОСОБА_8 у невизнанні зловживання своїм службовим становищем, розтраті бюджетних грошових коштів, суд вважає такими, що не заслуговують на увагу, та розцінює як намагання обвинуваченого уникнути відповідальності за вчинений злочин. Зокрема, сам обвинувачений не оспорює фактичні обставини справи, встановлені в суді. Вина обвинуваченого підтверджується показами представника потерпілого, показами свідків, експерта, висновками судової економічної експертизи № 11585 від 30 січня 2014 року, висновками акту Державної фінансової інспекції у Дніпропетровській області від 10.07.2013 року №08-22/4, іншими матеріалами кримінального провадження.

Так, представник потерпілого - Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів - ОСОБА_5 у судовому засіданні показав, що відділення Фонду здійснює фінансування програм щодо соціального захисту інвалідів. У 2012 році відділенням Фонду було профінансовано Всеукраїнську спілку громадських організацій «Спілка шахтарів-інвалідів України» під керуванням голови ОСОБА_8 , згідно бюджетної програми. Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області було проведено ревізію з питань законності цільового використання коштів державного бюджету, які були виділені Спілці у 2012 році. Згідно акту ревізії загальна сума неправомірно використаних бюджетних коштів складає 209655,95 грн., яка має бути відшкодована ОСОБА_8 та повернута до державного бюджету України.

Свідок ОСОБА_19 у судовому засіданні показала, що вона підтримує акт за № 08-22/4 від 10.07.2013 року позапланової ревізії з питань законності, обгрунтованості та цільового використання коштів державного бюджету, які були виділені "Спілці шахтарів - інвалідів України". З 17.06.2013 року по 19.06.2013 року нею була проведена ревізія згідно звернення слідчого за документами, які були вилучені у ОСОБА_10 , ОСОБА_8 , у Приватбанку м. Дніпропетровська, ОДПІ м. Донецька та інших документів. Були питання про використання коштів ОСОБА_20 у 2012 році. При проведені ревізії вона користувалася підп. 11 п. 6, постанови КМУ № 176, де передбачається відшкодування членам спілки, оплата, відрядження учасникам з`їзду проїзд, харчування, бронювання квитків. Кошти були виділені, та їх потрібно використати на заходи самостійно. Спілці виділялись кошти на проведення їх заходів. Кошторис затверджує Донецький фонд захисту інвалідів. У Бюджетному кодексі та постанові КМУ№ 228 вказано, що не можливо кошти витратити на всі організації. Лише Спілка повинна використати кошти. Штатний розпис був затверджений з 01.03.2012 року, коли було відсутнє фінансування. ОСОБА_8 оскаржував акт ревізії. Його заперечення були розглянуті на засіданні, куди він був запрошений, та йому було відмовлено. ОСОБА_8 були направлені вимоги, де розписано, що він потрібен робити. Посадової інструкції у ОСОБА_8 не було, та у Статуті було вказано про матеріальну відповідальність голови Спілки.

Свідок ОСОБА_21 у судовому засіданні показав, що з 16.02.2002 року він є головою Спілки гірників м. Павлограда. Їх організація рахувалась у "Спілці шахтарів-інвалідів України", та він був членом президії Спілки. ОСОБА_8 , як голова Спілки самостійно, або із ОСОБА_10 вирішував питання щодо фінансування Спілки, не радився з її членами, що приводило до суперечностей. Він був проти обрання головою Спілки ОСОБА_8 , оскаржував вказане рішення, але результат йому невідомий. Обвинувачений говорив, що слід "відмити" гроші, та вказував кількість членів Спілки одну, а по документам проводив іншу.

Свідок ОСОБА_14 у судовому засіданні показав, що він є членом Ради "Спілки шахтарів-інвалідів України", та вирішував соціальні питання. Заробітної плати у них не було, було заохочення в сумі 2900 грн. за 2012 рік. Виконуючим обов`язки голови Спілки був ОСОБА_8 , з яким ОСОБА_20 укладала трудовий договір з 01.03.2012 року по грудень 2012 року. Було організовано в 2012 році дві поїздки до м. Києва, та фінансування було за рахунок Спілки.

Свідок ОСОБА_22 у судовому засіданні показав, що він є членом "Спілки шахтарів-інвалідів України", та приймав участь у Раді 11.10.2012 року, коли були внесені зміни у Статут. Про фінансування Спілки йому нічого не відомо. У жовтні місяці 2012 року обговорювалося питання проведення державного заходу до Дня інваліда. За квитки, придбані на поїздку, він отримав гроші у 2012 році.

Свідкок ОСОБА_13 у судовому засіданні показав, що він є членом "Спілки шахтарів-інвалідів України". У нього середньо - технічна освіта. Згідно договору із Спілкою, підписаного ним та ОСОБА_8 у січні, чи лютому 2012 року, в його обов`язки входило набрання на комп`ютері текстів Спілки. Роботу він виконував у себе вдома, папір йому видавала Спілка. За його роботу у кінці 2012 року він отримав компенсацію у сумі 12200 грн.

Свідок ОСОБА_10 у судовому засіданні показала, що вона є членом "Спілки шахтарів-інвалідів України", та очолює організацію сім`ї постраждалих шахтарів. Вона працювала у Спілці на підставі трудової угоди відповідальним секретарем, підписаної у листопаді 2012 року. В її обов`язки входило: переписка, підготовка документів для затвердження Фондом, робота з казначейством. Її оклад складав 2545 грн. 22 лютого 2012 року на засіданні Ради ОСОБА_8 був обраний виконуючим обов`язки голови Спілки. У спілці працювало 10 чоловік. Був затверджений штатний розпис. ОСОБА_8 , як представник Ради, мав доступ до грошей. Кошти з фінансування не використовувались як матеріальна допомога шахтарям - інвалідам, так як Спілка не є благодійною організацією. Кошти використовувались на заохочення, проведення заходів. Матеріальну допомогу шахтарям - інвалідам Спілка могла надавати з власних коштів, але їх не було. Державні кошти вони отримали з Фонду частками з відміткою на оплату конкретних заходів. Рішення по укладенню угоди про виготовлення поліграфічної продукції було прийнято Радою, тобто була надана згода на повне фінансування виготовлення календарів. Календарі роздавалися всім присутнім на з`їзді згідно указівки ОСОБА_8 , та за дорученням Радою.

Свідок ОСОБА_23 у судовому засіданні показала, що у період з 01.10.2012 року по 31.12.2012 року вона працювала у "Спілці шахтарів-інвалідів України" бухгалтером по трудовому договору з окладом 2545 грн. Право підпису документів мали ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , та вона. З квітня місяця 2012 року ОСОБА_8 виконував обов`язки голови Спілки. На рахунок Спілки надійшло 500 000 грн. державних коштів. 17 000 грн. вони повернули у бюджет. Гроші були використані на проведення заходів, на закупівлю канцелярських товарів. 98711 грн. було перераховано на виготовлення поліграфічної продукції, календарів, які були оприбутковані та роздані членам Спілки.

Свідок ОСОБА_24 у судовому засіданні показав, що він є членом Ради "Спілки шахтарів - інвалідів України", та першим заступником ОСОБА_8 , який 24.04.2012 року був обраний головою Спілки. Вони їздили від Спілки на з`їзди, семінари, які проводились у м. Києві. На зборах вони прийняли рішення про замовлення календарів, які потім були роздані членам Спілки. Радою було прийняте рішення по оплаті за проживання та харчування в ТОВ «Оздоровчий табір «Лідер». Одноособово ОСОБА_8 не приймав рішення. По виплатам заохочень приймала рішення Рада, але по конкретній сумі рішення приймали ОСОБА_8 та ОСОБА_10 .

Свідок ОСОБА_25 у судовому засіданні показав, що він є головою асоціації інвалідів м. Горлівка Донецької області, та є членом "Спілки шахтарів-інвалідів України". У лютому місяці 2012 року виконуючим обов`язки голови Спілки був ОСОБА_8 . Був штатний розпис Спілки. Фінансування було призупинено, та поновлено у кінці 2012 року. Рішення на виготовлення поліграфічної продукції приймалося на Раді.

Свідок ОСОБА_26 у судовому засіданні показав, що він є членом Ради "Спілки шахтарів-інвалідів України" з 2011 року. У лютому місяці 2012 року Рада збиралася у м. Києві, де було прийняте рішення про обрання виконуючим обов`язки голови - ОСОБА_8 . У березні місяці 2012 року обговорювалось питання про штатний розпис. Фінансування Спілки було у жовтні місяці 2012 року, та чи був затверджений штатний розпис, йому не відомо. На Раді приймалося рішення про фінансування поїздки в м. Київ, на захід до Дня інвалідів, виготовлення календарів.

Свідок ОСОБА_15 у судовому засіданні показав, що з квітня місяця 2012 року він є членом Ради "Спілки шахтарів-інвалідів України". 25.04.2012 року на з`їзді був обраний головою Спілки ОСОБА_8 . Штатний розклад розглядався у листопаді 2012 року на Раді.

Свідок ОСОБА_16 у судовому засіданні показав, що він є членом "Спілки шахтарів - інвалідів" Волинської області, та головою контрольно-ревізійної комісії. Він був присутнім на всіх радах Спілки, де ОСОБА_8 діяв згідно постанови Кабінету міністрів України № 176, та порушень з його боку виявлено не було. Всі питання вирішувались колегіально Радою. На засіданні Ради 11.10.2012 року вони обговорювали питання виготовлення календарів, розглядали штатний розпис. Кошти на заохочення він отримав в сумі 1758 грн.

Свідок ОСОБА_27 у судовому засіданні показав, що він є членом Ради "Спілки шахтарів - інвалідів України". Штатний розпис був розглянутий наприкінці літа 2012 року у м. Донецьку. На Раді Спілки розглядалось питання про відшкодування витрат на проїзд, харчування, бронювання квитків членам Спілки, придбання поліграфічної продукції.

Свідок ОСОБА_28 в режимі відеоконференції показав, що він є колишнім членом "Спілки шахтарів - інвалідів України". У 2012 році було 18 членів Ради. 21.02.2012 року було прийняте рішення про обрання ОСОБА_8 замісником голови Спілки. З бюджету були виділені гроші, приблизно в сумі 500 000 грн. на проведення з`їздів, конференцій, та на заохочення, які були використані без рішення Ради. Також не обговорювалося питання про виготовлення поліграфічної продукції.

Свідок ОСОБА_29 у судовому засіданні показав, що є представником Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України. "Спілка шахтарів - інвалідів України" надає документи, погоджені з Донецьким обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів до Державної служби. Фонд здійснює контроль за цільовим використанням коштів. План використання коштів ОСОБА_20 був погоджений з Фондом під керівництвом директора - ОСОБА_30 , яка не перевіривши викладені в акті позапланової ревізії факти, звернулася до суду про відшкодування матеріальної шкоди Спілкою. Постановою КМУ № 176 визначається напрямок використання коштів, які надходять до Спілки. Він не згодний з актом позапланової ревізії, та вважає, що сума шкоди становить 6000 грн., яка повинна бути відшкодована за рахунок винних осіб, а саме головою Спілки, та головним бухгалтером.

Свідок ОСОБА_31 в режимі відеоконференції показала, що вона є членом Ради "Спілки шахтарів - інвалідів України" з весни 2012 року, та приймала участь у зборах Спілки. Вона не пам`ятає, які питання розглядались на зборах Спілки, та яка сума грошей була виділена Спілці у 2012 році. Були збори, та вирішувалось питання про розподіл суми грошей, яка була виділена. У грудні місяці 2012 року були збори Спілки, на яких були присутні 20 осіб. Штатний розклад Спілки їй не відомий.

Свідок ОСОБА_32 в режимі відеоконференції показав, що фірма ТОВ НВФ «MARCH-А» по договору з ВСГО "Спілкою шахтарів - інвалідів України" виготовила календарі настінні у кількості 2000 штук, та 500-1000 штук брошур. Робота була виконана, та оплата була проведена пізніше.

Експерт ОСОБА_6 в режимі відеоконференції показав, що він працює експертом у Харківському науково-дослідному інституті судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса. Під час винесення експертизи він керувався нормативно-правовими документами, які вказані у висновку. Перед проведенням експертизи він заявляв клопотання про надання додаткових документів, перелік яких є у матеріалах справи. Клопотання про надання додаткових документів задоволено було не у повному обсязі. Під час проведення експертизи були використані прийоми та методи, зазначені на арк. 3, а саме «пункт дослідження» використаний за номером 110.08. Під час проведення дослідження складений висновок, за яким підтверджено суму 6000 грн. В іншій частині неможливо підтвердити завдання збитків в сумі 203, 695 грн. 95 коп., так як вказана сума складається з декількох фактів порушень, які викладені у акті Державної фінансової інспекції у Дніпропетровській області, та в акті дослідження. А саме, факти порушень в акті ДФІ базуються у ненаданні оцінки перевіряючого під час проведення перевірки. Документи складалися головою Спілки ОСОБА_8 . Тому при складанні деяких документів, а саме штатних розкладів, подальшого укладання договорів робиться висновок, що їх складання було з порушенням іншого законодавства і саме тому виник факт порушення. Під час проведення дослідження ним було заявлено клопотання про надання оцінки вказаних документів. Без надання такої оцінки він не може відповісти на питання щодо фактів порушень. Інша група порушень сформована щодо проведення урочистих заходів на честь Міжнародного Дня інваліда. Факт порушення базується на розповсюдженні літератури, рекламних проспектів, які під час проведення експертизи не можуть бути досліджені, тому що факти порушень викладені у акті перевірки суперечливі, та документи надані на дослідження, суперечать один одному. Про це зазначено у тексті висновку на арк. № 26, а саме, ставиться під сумнів факт розповсюдження вказаних буклетів, що призведе до завдання збитків. Із наданих документів виходить, що розповсюдження відбулося 03.12.2012 року, однак отримання цих документів відбулося 10.12.2012 року. Розповсюдження передує отриманню вказаних документів. Надані на дослідження документи суперечливі. Надання висновку без надання оцінки вказаних документів є недійсним або складеним з фактом порушення. Це виходить за межі експерта. Таким чином оцінку фактів порушень можливо дати в судовому порядку. Крім того, на дослідження надані листи, які були названі ним в якості переліку документів наданих на дослідження, це арк. №29-30. Зокрема надання листів 1/5-15-20/09 визначено, що на думку державної служби інвалідів та ветеранів України збитки в сумі 203 695 грн. 95 коп. слід врахувати як витрачені за цільовим призначенням. Збиток в сумі 6000 грн. слід відшкодувати за рахунок винних осіб. Він підтверджує свій висновок, та не компетентний давати оцінку особі, яка проводила перевірку, чи складанню будь-якого документа.

Згідно акту Державної фінансової інспекції у Дніпропетровській області позапланової ревізії з питання законності, обґрунтованості та цільового використання коштів державного бюджету, які були виділені Всеукраїнській спілці громадських організацій «Спілка шахтарів-інвалідів України» у 2012 році, на підставі спільного наказу Міністерства соціальної політики України та Міністерства фінансів України № 145/355 від 19.03.2012 «Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2012 рік» № 08-22/4 від 10 липня 2013 року, укладання трудових угод з працівниками Спілки проводилося ОСОБА_8 з порушенням п. 4.5 Статуту Спілки, п. 21 , 97, 98 КЗпП та п. 21 Закону № 108, та призвело до незаконної виплати працівникам Спілки матеріального заохочення за березень-вересень 2012 року (до моменту узгодження Радою Спілки штатного розпису 11.10.2012) на загальну суму 52580, 00 грн., чим нанесено матеріальної шкоди (збитків) Спілці на відповідну суму. Внаслідок незаконного нарахування та виплати матеріального заохочення зайво проведено нарахування на матеріальне заохочення та перераховано єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 2786, 74 грн., чим порушено п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-ХІV, п. 5, 14 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI зі змінами. Порушення допущено головою Спілки ОСОБА_8 . Вищевказані порушення призвели до матеріальної шкоди (збитків), завданої Спілці на загальну суму 55366,74 грн.

Ревізією використання коштів фінансової підтримки на матеріальне заохочення працівників Спілки встановлено безпідставне нарахування та виплата протягом березня грудня 2012 року матеріального заохочення на загальну суму 20880, 00 грн. працівнику Спілки ОСОБА_11 , яка прийнята на посаду юридичного консультанта без відповідної фахової освіти, що є порушенням ст. 21 КЗпП та наказу № 336 і трудовий договір з якою, укладений з порушенням вимог наказу № 55 та п. 6 ч. 1 ст. 24 КЗпП. Внаслідок незаконного нарахування та виплати матеріального заохочення зайво проведено нарахування на заробітну плату та перераховано єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 1106, 64 грн., чим порушено п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV, п. 5, 14 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI зі змінами. Вищевказані порушення призвели до матеріальної шкоди (збитків), завданої Спілці на загальну суму 21986, 64 грн. Порушення допущено головою Спілки ОСОБА_8

Ципленкову ОСОБА_33 безпідставно нараховано та виплачено протягом березня-грудня 2012 року матеріальне заохочення на загальну суму 15000, 00 грн., що є порушенням п. 3 ст. 116 Бюджетного кодексу, ст. 21 КЗпП України, пп. 8, 9, 20, 29 постанови КМУ № 228 та наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 року № 336. Внаслідок незаконного нарахування та виплати матеріального заохочення зайво проведено нарахування на заробітну плату та перераховано єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 795, 00 грн., чим порушено п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996- ХІV, п. 5, 14 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI зі змінами. Вищевказані порушення призвели до матеріальної шкоди (збитків), завданої Спілці на загальну суму 15795, 00 грн.

Загалом за розділом «Дотримання вимог чинного законодавства при використанні коштів на матеріальне заохочення працівників Спілки» встановлено, що внаслідок укладання у 2012 році головою Спілки ОСОБА_8 трудових договорів із порушенням вимог п. п. 8, 9, 20, 29 постанови КМУ № 228, абзац 12 п. 3 і підпункт 5 п. 5 постанови КМУ № 176, п. 3 ст. 116 Бюджетного кодексу, ст. 21, 24 КЗпП України, та вимог наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 року за № 336, незаконно нараховано та виплачено матеріального заохочення у загальній сумі 88460, 0 грн., нарахування на матеріальне заохочення у сумі 4688, 38 грн., чим завдано матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 93148, 38 грн.

В рамках проведення 03-05.12.2012 Конференції з нагоди відзначення в Україні Міжнародного Дня інваліда, Спілкою безпідставно проведено 03-04.12.2012 оплату за проживання (20 осіб х 160 грн. х 1, 5 доби = 4800 грн.) та харчування 20 учасників заходу (20 осіб х 30 грн. х 2 доби = 1200 грн.) на загальну суму 6000, 00 грн., чим порушено п. 23 ст. 116 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року № 2456-VI. Порушення встановлено шляхом порівняння акту виконаних робіт, «Загального списку ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» на поселення в ОТ «Лідер» в період з 03 по 05 грудня 2012 року, та авансових звітів учасників заходу. Порушення допущено головою Спілки ОСОБА_8 , яким підписаний акт прийому-здачі виконаних робіт. Відповідне порушення призвело до матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 6000, 00 грн.

Виготовлена в рамках проведення заходу Спілки поліграфічна продукція розповсюджена в рамках проведення всеукраїнського заходу, виконавцем якого виступала Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, чим порушено підпункт 2 п. 6 постанови КМУ № 176 від 07.03.2012 та п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-XIV. Таким чином, порушено підпункт 2 п. 6 постанови КМУ № 176 та п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Відповідне порушення призвело до матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 97026, 57 грн.

Ревізією законності здійснення відшкодування витрат учасникам заходів встановлено, що в порушення підпункту 11 п. 6 постанови КМУ № 176 ( за яким учасникам заходів відшкодування добових та бронювання квитків не передбачається), учасникам заходів безпідставно проведено виплату добових та відшкодовано витрати на бронювання квитків на загальну суму 13481, 00 грн., чим завдано Спілці збитків на відповідну суму.

Загалом за розділом «Законність, обґрунтованість та цільове використання коштів на оплату видатків на проведення заходів, оплату послуг та придбання товарно-матеріальних цінностей», встановлено безпідставну оплату за проживання та харчування 20 учасників заходу на загальну суму 6000, 00 грн., заяву виплату добових та відшкодування учасникам заходів витрат на бронювання квитків на загальну суму 13481, 00 грн., факт розповсюдження поліграфічної продукції, виготовлену в рамках заходу Спілки, під час проведення заходу, виконавцем якого виступала Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, чим порушено підпункт 2 та підпункт 11 п. 6 постанови КМУ № 176, п. 23 ст. 116 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI та п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV на загальну суму 97026, 57 грн. та нанесено матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 116507, 57 грн. /а.с. 3-29, т. 11 /.

Згідно висновку судової економічної експертизи № 11585 від 30 січня 2014 року, за результатами проведеного дослідження, в межах експерта економіста, висновками акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року №08-22/4:

- підтверджуються в частині недотримання вимог п. 23 ст. 116 Бюджетного кодексу України, а саме в частині проведення 03-04.12.2012 року оплати за проживання та харчування 20 учасників заходу на загальну суму 6000 грн., що за текстом акту ДФІ від 10.07.2013 року № 08-22/4, кваліфіковане як завдання збитків ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України»;

- не надається за можливе підтвердити в іншій частині, щодо завдання збитків ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» в сумі 203655, 95 грн. з підстав наведених у дослідницькій частині.

Так, згідно інформації, наведеної у тексті акту ревізії ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року за № 08-22/4, загалом за розділом «Затвердження кошторису Спілки та внесення змін до нього, надходження з державного бюджету коштів фінансової підтримки та напрями її використання» - порушень не встановлено. Тобто, безпосередньо в тексті акту ревізії ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4, підтверджено: відсутність фактів порушень в частині затвердження кошторису Спілки та внесення змін до нього, надходження з державного бюджету коштів фінансової підтримки та напрямків її використання; відсутність фактів порушень відносно обсягів бюджетних коштів при плануванні бюджетних показників, та одночасно наведені порушення вимог п. 3 ст. 116 Бюджетного кодексу України № 2456; вимог пп. 29 постанови № 228, абзац 12 п. 3 і пп. 5 п. 5 постанови КМУ № 176, - положення, які визначають обсяги бюджетних коштів при плануванні бюджетних показників. Дані, відносно погодження на час складання з Радою Спілки в штатному розписі розмірів посадових окладів головою Спілки ОСОБА_8 в наданих матеріалах справи відсутні, однак надання правової оцінки необхідності вказаного погодження на виконання вимог п. 4.5 Статуту Спілки не відноситься до компетенції експерта-економіста.

За актом перевірки, недотримання ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» вимог пп. 8, 9, 20, 29 постанови КМУ № 228, абзац 12 п. 3 і пп. 5 п. 5 постанови КМУ № 176, п. 3 ст. 116 Бюджетного кодексу, ст. 21, 24 КзПП України, та вимог наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 року № 336, в акті ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4, та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці в розмірі 55366,74 грн., щодо операцій з нарахування та виплати матеріальних заохочень працівникам спілки та перерахувань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році з вказаних нарахувань, базуються виключно на встановленні перевіряючими фактичних обставин та надання оцінки діям керівника ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» ОСОБА_8 відносно неправомірності затвердження штатного розпису від 01.03.2012 року. В наданих на дослідження матеріалах справи відсутні відомості відносно скасування ( у тому числі у судовому порядку) штатних розписів ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України) з 01.03.2012 по 31.12.2012 роки, затверджених головою Спілки ОСОБА_8 . Встановлення зазначеного не відноситься до компетенції експерта економіста, а у вихідних даних постанови про призначення експертизи необхідності не враховувати вказані штатні розписи при проведенні експертизи, не наведено. Дані, відносно погодження на час складання з Радою Спілки в штатному розписі розмірів посадових окладів головою Спілки ОСОБА_8 відносно вказаних трудових договорів, в наданих матеріалах справи відсутні, надання правової оцінки необхідності вказаного погодження на виконання вимог п. 4.5 Статуту Спілки не відноситься до компетенції експерта економіста.

Таким чином, в обсязі наданих документів, не надається за можливе підтвердити наведене у тексті акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4 безпідставне проведення операції з виплати працівникам Спілки матеріального заохочення за березень-вересень 2012 року (до моменту узгодження Радою Спілки штатного розпису 11.10.2012 року) на загальну суму 52580, 00 грн., та проведення нарахування на матеріальне заохочення та перерахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у 2012 році в сумі 2786, 74 грн., та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 55366, 74 грн. Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003» в частині дотримання вимог оформлення розпорядчих документів, з наданням оцінки вказаних документів виходе за межі компетенції експерта економіста.

Встановлення обставин відносно наявності у працівника Спілки ОСОБА_11 , достатньої кваліфікації, визначення достатнього практичного досвіду та успішності виконання покладених на неї завдань та обов`язків при складанні проекту Статусу Спілки, та зокрема відповідності займаної посади згідно «ДОВІДНИКУ кваліфікаційних характеристик професій працівників», затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 № 336 виходе за межі компетенції експерта економіста. При цьому в протоколі допиту ОСОБА_11 від 02.04.2013 року наведена інформація, що ніякої роботи, крім складання проекту Статуту у якості юридичного консультанта ОСОБА_11 не виконувала, а встановлення фактичних обставин не відноситься до компетенції експерта економіста.

В наданих на дослідження матеріалах справи відсутні відомості відносно скасування (у тому числі у судовому порядку) трудових договорів укладених керівником ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України" з 01.03.2012 по 31.12.2012 року, встановлення зазначеного не відноситься до компетенції експерта економіста, а у вихідних даних постанови про призначення експертизи необхідності не враховувати вказані трудові договори при проведенні експертизи не наведено.

Також не відноситься до компетенції експерта економіста документального обґрунтування фактів порушень ст. 21 п. 6 ч. 1 ст. 24 КЗпП України та вимог наказу Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 року № 336 (із змінами), наведені в тексті акту ДФІ, які виникли внаслідок неправомірних (за актом перевірки) дій керівника підприємства ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» ОСОБА_8 при підписанні 01.03.2012 року штатних розписів та трудових угод з працівниками.

Недотримання вимог п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-ЧІУ, п. 5, 14 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року № 2464-УІ, в акті ревізії ДФІ базується на наданні оцінки нарахувань і виплати матеріального заохочення працівнику Спілки ОСОБА_11 в сумі 20880 грн. та проведення нарахування на матеріальне заохочення з перерахуванням єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 1106, 64 грн. як незаконних тоді як вказана оцінка виходе за межі компетенції експерта - економіста.

Таким чином, в обсязі наданих документів, не надається за можливе підтвердити наведене у тексті акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4 безпідставне проведення операції з нарахування та виплати працівнику Спілки ОСОБА_11 матеріального заохочення за березень-вересень 2012 року на загальну суму 20880, 00 грн., та проведення нарахування на матеріальне заохочення та перерахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 1106, 64 грн., та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 21986, 64 грн. з підстав наведених вище.

Встановлення обставин відносно наявності у працівника Спілки ОСОБА_13 , достатньої кваліфікації, визначення достатнього практичного досвіду та успішності виконання покладених на нього завдання та обов`язків та зокрема відповідності займаної посади згідно «ДОВІДНИКУ кваліфікаційних характеристик професій працівників», затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 за № 336 виходе за межі компетенції експерта економіста.

Також не відноситься до компетенції експерта економіста документального обґрунтування фактів порушень керівника підприємства ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» ОСОБА_8 при підписанні 01.03.2012 року штатних розписів та трудових угод з працівниками.

Недотримання вимог п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року за № 996-ХІУ, п. 5, 14 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року за № 2464-УІ, в акті ревізії ДФІ базується на наданні оцінки нарахувань і виплати матеріального заохочення працівнику Спілки ОСОБА_13 в сумі 15 000 грн., та проведення нарахування на матеріальне заохочення з перерахуванням єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 795 грн., як незаконних, тоді як вказана правова оцінка виходе за межі компетенції експерта економіста.

Таким чином, в обсязі наданих документів, не надається за можливе підтвердити наведене у тексті акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року за № 08-22/4 безпідставне проведення операції з нарахування та виплати працівнику Спілки ОСОБА_13 матеріального заохочення за березень-вересень 2012 року на загальну суму 15000 грн., проведення нарахування на матеріальне заохочення, перерахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в 2012 році в сумі 795 грн., та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці на загальну суму 15795 грн. з підстав наведених вище.

Недотримання ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» вимог п. 23 ст. 116 Бюджетного кодексу, в акті ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 р. № 08-22/4, та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці в розмірі 6000 грн., базуються на встановленні перевіряючими обставин фактичної участі в період 03-04.12.2012 року (проживання та харчування 78 учасників Конференції) замість 98 учасників, які було заплановано Кошторисом витрат на проведення Конференції з нагоди відзначення Міжнародного Дня інваліда 03-05 грудня 2012 року в м. Києві. Таким чином, в рамках проведення 03-05.12.2012 року Конференції з нагоди відзначення в Україні Міжнародного Дня інваліда, документально не підтверджено проведення 03-04.12.2012 року оплати за проживання (20 осіб х 160 грн. х 1, 5 доби = 4800 грн.) та харчування 20 учасників заходу (20 осіб х 30 грн. х 2 доби = 1200 грн.) на загальну суму 6000 грн., що не відповідає вимогам п. 23 ст. 116 Бюджетного кодексу України. Кваліфікація (надання правової оцінки) наведених вище сум різниці в розмірі 6000 грн., як збитків, майнової шкоди завданої ВСГО «Спілка шахтарів інвалідів України» відповідно до норм права (Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, тощо) виходе за межі експерта економіста.

Враховуючи наведене, в межах експерта - економіста, підтверджуються висновки ревізії акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4 щодо недотримання вимог п. 23 ст. 116 Бюджетного кодексу України в частині проведення 03-04.12.2012 оплати за проживання та харчування 20 учасників заходу на загальну суму 6000 грн., що за текстом акту ДФІ від 10.07.2013 року № 08-22/4, кваліфіковане як завдання збитків ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» внаслідок недотримання положень Бюджетного кодексу України.

Недотримання ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» вимог п. 2 та підпункту 11 п. 6 постанови КМУ № 176 та п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року № 996-ХІУ, в акті ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4, та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці в розмірі 97026, 57 грн. (98711, 0 1684, 43), базуються на встановленні перевіряючими обставин витрачання коштів на проведення зазначеного заходу не підтверджено, оскільки не підтверджено передачі поліграфічної продукції Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України та розповсюдження під час проведення всеукраїнських заходів 3-4 грудня 2012 року на честь Міжнародного Дня інвалідів у місті Києві в Українському Домі. За текстом акту ревізії ДФІ, розрахунки та обґрунтування витрат на виготовлення поліграфічної продукції, необхідність яких передбачена абзацом 12 п. і підпунктом 5 п. 5 постанови КМУ № 176 від 07.03.2012 року, відсутні, однак порушення саме вказаних пунктів постанови КМУ № 176 від 07.03.2012 року не винесено до регулятивної частини висновку ревізії, тобто за актом ревізії не призвели до матеріальної шкоди (збитків) Спілці. При цьому, в акті ревізії ДФІ, факт витрачання коштів на проведення зазначеного заходу зокрема в частині розповсюдження 03-04 грудня 2012 року продукції календарів настінних у кількості 40 шт. на суму 1684, 43 грн. не заперечується, та за результатами ревізії підтверджено, а порушення визначено відносно витрачання коштів на проведення зазначеного заходу без документального підтвердження по розповсюдженню поліграфічної продукції (ТМЦ) в сумі 97026, 57 грн. (98711 1684, 43).

В наданих на дослідження матеріалах справи відсутні відомості відносно скасування (у тому числі у судовому порядку) наведених вище документів (акту приймання-передачі, актів списання, тощо), а встановлення фактичних обставин та надання юридичної оцінки документів не відноситься до компетенції експерта економіста. У вихідних даних постанови про призначення експертизи необхідності не враховувати певних документів (актів приймання-передачі, актів списання тощо), при проведенні експертизи не наведено.

Таким чином, в обсязі наданих документів, не надається за можливе підтвердити наведене у тексі акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4 витрачання коштів на проведення зазначеного заходу (під час проведення всеукраїнських заходів 3-4 грудня 2012 року на честь Міжнародного Дня інваліда у місті Києві в Українському Домі) без документального підтвердження та відповідно завдання матеріальної шкоди (збитків), Спілці на загальну суму 97026, 57 грн.

Недотримання ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» вимог пп. 11 п. 6 постанови КМУ № 176, та завдання матеріальної шкоди (збитків) Спілці в розмірі - 13481 грн. базуються на встановленні перевіряючими безпідставного проведення виплати добових та відшкодування витрат на бронювання квитків учасникам заходів, оскільки нормами п. п. 11 п. 6 постанови КМУ № 176 відшкодування добових та бронювання квитків не передбачається. При цьому в акті перевірки зафіксовано, що витрати на відрядження проводилися згідно підтверджуючих оригіналів документів (проїзні документи, квитанції з готелів та від організацій, що надавали послуги з розміщення та проживання відрядженого), а в тексті акті ревізії ДФІ, документальне підтвердження понесених витрат не заперечується, фактів виплати суми понад встановлених 30 грн. добових, також не встановлено. Тлумачення діючих норм законодавства не відноситься до компетенції експерта - економіста, а Мінсоцполітики України та Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України (листи наведені вище) не вважає матеріальною шкодою суму в розмірі 13481 грн., витраченою Спілкою на проведення заходів в межах встановлених норм.

Таким чином, за результатами проведеного дослідження в обсязі наданих документів, не надається за можливе підтвердити наведене в тексті акту ДФІ Дніпропетровської області від 10.07.2013 року № 08-22/4, завдання матеріальної шкоди (збитків), Спілці на загальну суму 13481 грн. внаслідок проведення виплати добових та відшкодування витрати на бронювання квитків учасникам заходів, оскільки вказане передбачає тлумачення норм законодавства (норм постанови КМУ № 176 та постанови КМУ від 2 лютого 2011 року № 98), що не відноситься до компетенції експерта економіста.

Таким чином, голова Всеукраїнської спілки громадських організацій «Спілка шахтарів-інвалідів України» ОСОБА_8 у період листопада грудня 2012 року, отримавши кошти Державного бюджету, які були виділені Спілці з метою реалізації соціального захисту та соціального забезпечення інвалідів, діючи навмисно, всупереч інтересам та Статуту Спілки, зловживаючи своїм службовим становищем, розтратив бюджетних коштів на загальну суму 116507, 57 грн., яка складається :

- з безпідставної оплати за проживання та харчування 20 учасників заходу на загальну суму 6000, 00 грн.;

- з зайвої виплати добових та відшкодування учасникам заходів витрат на бронювання квитків на загальну суму 13481, 00 грн.;

- з розповсюдження поліграфічної продукції на загальну суму 97026, 57 грн.

Неоподатковуваний мінімум доходів громадян у разі застосування його в рамках кримінального законодавства під час кваліфікації злочинів встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, яка у період вчинення правопорушення листопада-грудня 2012 року становила 573, 50 грн.

Розтрата бюджетних коштів становить 116507, 57 грн., що у 203, 15 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, та не підпадає під визначення "великого розміру".

Враховуючи вище викладене, суд вважає необхідним виключити з дій ОСОБА_8 кваліфікуючий ознак "великий розмір", який не найшов підтвердження в судовому засіданні, та кваліфікувати його дії за ч. 2 ст. 191 КК України, як розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем.

Під час визначення покарання суд враховує ступінь тяжкості вчиненого злочину, особу винного, обставини, які пом`якшують та обтяжують покарання.

Обвинувачений вчинив злочин, який відноситься до категорії середньої тяжкості, раніше не судимий, пенсіонер, інвалід третьої групи. Перебуває на «Д» обліку у лікаря хірурга та невролога з 1997 року, терапевта та окуліста з 2007 року. У 2002 році у Криворізькому НІІ Промислової медицини встановлений діагноз: «Радикулопатія попереково - красцова, варикозна хвороба нижніх кінцівок». У 2007 році встановлений діагноз: «Меланома лівого ока», діагнози супутні: «ГБ ІІ ст. Ризик високий. ІБС, кардіосклероз атеросклеротичний. Порушення ритму за типом екстрасистолії. СН 1 ст. Сахарний діабет». Має подяки Президента України, Віце-прем`єр-міністра України, Міністра соціальної політики за сумлінну працю, активну громадську позицію щодо захисту прав шахтарів-інвалідів. Нагороджений пам`ятним нагрудним знаком за сумлінну працю, відзнакою «Шахтарська слава» другого ступеня. За місцем проживання характеризується посередньо, вину визнав частково.

Згідно ст. 66 КК України, обставиною, яка пом`якшує покарання, є часткове відшкодування завданої шкоди.

Згідно ст. 67 КК України, обставин, які обтяжують покарання, не встановлено.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне призначити обвинуваченому ОСОБА_8 покарання у межах санкції ч. 2 ст. 191 КК України у виді позбавлення волі, з позбавленням права займати постійно або тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах або організаціях, незалежно від форм власності, посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов`язків.

Враховуючи дані про особу обвинуваченого, ступінь тяжкості вчиненого злочину, суд вважає, що виправлення обвинуваченого можливе без ізолювання його від суспільства, та вважає можливим відповідно до ст. 75 КК України звільнити обвинуваченого від відбування призначеного покарання з іспитовим строком, протягом якого він не скоїть нового злочину, та виконає покладені на нього обов`язки, передбачені п. п. 2, 3 ст. 76 КК України.

Дане покарання, на думку суду, буде необхідним та достатнім для виправлення обвинуваченого та попередження вчинення ним злочинів.

Позов Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ОСОБА_8 про відшкодування майнової шкоди слід залишити без розгляду, роз`яснивши право звернення із позовом в порядку цивільного судочинства.

З обвинуваченого слід стягнути на користь держави документально підтверджені процесуальні витрати на залучення експерта у сумі 7360 грн.

Арешт на майно ОСОБА_8 , а саме: однокімнатної квартири, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 ; двокімнатної квартири, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 ; автомобіля «CHEVROLET TACUMA», реєстраційний номер НОМЕР_1 , номер двигуна НОМЕР_2 , номер кузову НОМЕР_3 , накладений ухвалою Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 09 серпня 2013 року слід не скасовувати.

Речові докази слід розподілити відповідно до вимог ст. 100 КПК України.

Керуючись ст.ст. 370, 374 КПК України, суд -

З А С У Д И В:

ОСОБА_8 визнати винним за ч. 2 ст. 191 КК України та призначити йому покарання у виді чотирьох років позбавлення волі, з позбавленням права займати постійно або тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах або організаціях, незалежно від форм власності посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов`язків строком на два роки.

Відповідно до ст. 75 КК України звільнити ОСОБА_8 від відбування призначеного покарання з іспитовим строком на два роки, та зобов`язати його відповідно до п. п. 2, 3 ст. 76 КК України, не виїжджати за межі України на постійне проживання без дозволу кримінально-виконавчої інспекції; повідомляти кримінально-виконавчу інспекцію про зміну місця проживання та роботи.

Вирок у частині позбавлення ОСОБА_8 права займати постійно або тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах або організаціях, незалежно від форм власності, посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов`язків строком на два роки виконувати самостійно.

Запобіжний захід ОСОБА_8 не обирався.

Позов Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ОСОБА_8 про відшкодування матеріальної шкоди - залишити без розгляду.

Стягнути з ОСОБА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 , на користь держави процесуальні витрати на залучення експерта у сумі 7360 /сім тисяч триста шістдесят/ грн.

Арешт на майно ОСОБА_8 , а саме: однокімнатної квартири, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 ; двокімнатної квартири, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 ; автомобіля «CHEVROLET TACUMA», реєстраційний номер НОМЕР_1 , номер двигуна НОМЕР_2 , номер кузову НОМЕР_3 , накладений ухвалою Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 09 серпня 2013 року не скасовувати.

Речові докази у кримінальному провадженні: настінний календар на 2013 рік з логотипами та адресами Міністерства соціальної політики України, Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, Промислового об`єднання «Укпротез», кольоровий, з глянцевого паперу, розміром 59 см. х 42 см., на 14 аркушах, з «пружиною» на короткій стороні і картонною підкладкою, та круглу печатку ВСГО «Спілка шахтарів-інвалідів України» (ЄДРПОУ 25337798) у пластмасовому корпусі коричнево-чорного кольору з написом «Colop, Stamp, Mouse R40» зі штемпельною подушкою, які зберігаються у камері зберігання речових доказів УБОЗ ГУМВС України в Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпропетровськ, пр. ім. газети «Правда», 40 повернути Всеукраїнській спілці громадських організацій «Спілка шахтарів-інвалідів України» за належністю; документи, копії документів, аркуші з записами та інші паперові носії інформації, вилучені в Донецькому обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів, в Управлінні Державної казначейської служби у м. Донецьку Донецької області, у ПАТ КБ «Приват Банк», у ОСОБА_10 та ОСОБА_8 , вказані у постанові про визнання речових доказів та приєднання їх до матеріалів кримінального провадження від 18 липня 2013 року зберігати у матеріалах кримінального провадження.

На вирок може бути подана апеляційна скарга з підстав, передбачених ст. 394 КПК України до апеляційного суду Дніпропетровської області через Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Вирок суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги вирок суду, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Суддя: ОСОБА_1

СудПавлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення05.06.2014
Оприлюднено10.01.2023
Номер документу39089481
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —185/8646/13-к

Ухвала від 01.08.2019

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Щербина О. О.

Ухвала від 21.05.2018

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Щербина О. О.

Ухвала від 07.04.2016

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 06.01.2016

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 30.12.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 30.12.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 29.12.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 07.12.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 27.11.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Свідерська Т. А.

Ухвала від 05.11.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Дніпропетровської області

Стуковенкова Т. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні