ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
10 червня 2014 рокуЛуганськ№ 812/3837/14
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., перевіривши матеріали скарги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області до Відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
05 червня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла скарга Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
В своїй скарзі Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області заявлено вимоги визнати протиправною бездіяльність Відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції щодо залишення без розгляду клопотання позивача № 06/1829 від 07.05.2014; зобов'язати відповідача вчинити дії, передбачені Законом України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» та подати виконавчий лист № 2а-27516/09/1270 від 28.04.2011 про стягнення з Державного підприємства «Шахта «Крепінська» на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області недоїмки по страховим внескам у розмірі 908576,25 грн., до Державної казначейської служби України для перерахування коштів стягувачу.
Пунктом 6 статті 3 КАС України встановлено, що адміністративний позов - звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів або на виконання повноважень у публічно-правових відносинах.
Частиною 2 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.
Згідно статті 104 КАС України, позов пред'являється шляхом подання позовної заяви до суду першої інстанції.
З приписів частини 1 статті 105 вбачається, що адміністративний позов подається до адміністративного суду у формі письмової позовної заяви особисто позивачем або його представником. Позовна заява може бути надіслана до адміністративного суду поштою.
Як вбачається зі скарги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області до Відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії, заявником подано до суду саме скаргу на дії відділу державної виконавчої служби, а не позовну заяву, як то передбачено статтею 105 КАС України.
Частиною 1 статті 50 КАС України передбачено, що сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.
З положень ч. 2 ст.53 Кодексу впливає, що треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
В скарзі Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області заявником не визначено процесуального статусу учасників спірних правовідносин, а лише зазначено стягувача, боржника та організації дії якої оскаржуються.
Суд звертає увагу на те, що КАС України не передбачено процесуального статусу сторін по справі, як стягувача, боржника та організації дії якої оскаржуються.
Пунктом 3 частини 1 статті 106 КАС України встановлено, що у позовній заяві заначається ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі.
Зі змісту вказаної статті Кодексу вбачається, що в назві сторін по справі та третіх осіб не допустимо використовувати абревіатури та скорочення.
Відповідно до ч. 3. ст. 106 КАС України, суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Окрім того, відповідно до ч.4 ст.106 КАС України позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.
Частиною 5 зазначеної статті Кодексу встановлено, якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
З матеріалів скарги, вбачається, що дану скаргу підписано начальником відділення ОСОБА_1 доказів про повноваження якої суду не надано.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і викладаються обставини, якими позивач обгрунтовує свої вимоги.
Частиною 2 вказаної статті передбачено, що на підтвердження обставин, якими обгрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом.
Відповідно до ч. 2 ст.181 КАС України позовну заяву з приводу рішень, дій або бездіяльності державної виконавчої служби може бути подано до суду у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів.
Позивачем не надано суду інформації щодо дати надання відповіді Відділом державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції на клопотання № 06/1829 від 07.05.2014, що не дозволяє суду встановити дату з якої у позивача виникло право звернення до суду.
У зв'язку з викладеним, суд приходить до висновку, що скарга Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області до Відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії не відповідає вимогам, встановленним статтею 106 КАС України.
Згідно з ч.1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Керуючись ст.ст. 50,53,105,106,108,181 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області до Відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії залишити без руху .
Надати строк до для усунення недоліків, протягом 5 днів з моменту отримання даної ухвали, шляхом подання до суду:
- адміністративного позову, оформленого відповідно до вимог ст.106 КАС України із зазначенням належного процесуального статусу сторін, докази направлення такого уточненого позову сторонам;
- доказів, на підтвердження повноважень начальника віддіження Фонду ОСОБА_1;
- доказів щодо дати отримання відповіді на клопотання № 06/1829 від 07.05.2014;
У разі не усунення недоліків у зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною та буде повернута позивачеві.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги на ухвалу суду протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали.
Ухвалу, яку було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді - п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
СуддяТ.В. Смішлива
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2014 |
Оприлюднено | 12.06.2014 |
Номер документу | 39113360 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.В. Смішлива
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні