ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
26 травня 2014 року 08:00 № 826/3602/14
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва - Шулежко В.П., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві до товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна» про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), -
В С Т А Н О В И В:
З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (далі - позивач, ГУ ДСНС України у м. Києві) до товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна» (далі - відповідач, ТОВ «Фота Україна») про застосування заходів реагування щодо державного нагляду у вигляді повного зупинення подальшої роботи товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна» (код ЄДРПОУ 33444183) за адресою: м. Київ, вул. Шахтарська, 5 шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощитки та вхідні двері приміщень товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна».
Згідно із статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України дана адміністративна справа за предметом позову може бути розглянута у порядку скороченого провадження.
Позовні вимоги ГУ ДСНС України у м. Києві обґрунтовані тим, що органом державного пожежного та техногенного нагляду під час перевірки відповідача зафіксовані порушення, що становлять небезпеку та загрозу життю та здоров'ю людей.
Відповідач у встановлений судом строк письмових заперечень проти позову чи пояснень, доказів щодо заявлених позовних вимог на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові не надав, як і не надав заяви про визнання позову.
Розглянувши наявні в матеріалах справи докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Кодексу цивільного захисту України, на підставі наказу Оболонського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві від 03.03.2014 року № 63, посвідчення на проведення перевірки від 03.03.2014 року № 161 в період з 03.03.2014 року по 04.03.2014 року тимчасово виконуючим обов'язки заступника начальника відділу ОЗНС та ЗЦЗ Оболонського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві капітаном служби цивільного захисту Болдиревим П.В. проведено позапланову перевірку виконання постанови про застосування запобіжних заходів від 31.01.2012 року № 34 ТОВ «Фота Україна» (код ЄДРПОУ 33444183), розташованого за адресою: м. Київ, Оболонський район, вул. Шахтарська, 5.
Як вбачається з матеріалів справи, копії посвідчення на проведення перевірки від 03.03.2014 року № 161 та наказ отримані уповноваженою особою відповідача, про що свідчить його особистий підпис на зазначених документах.
Під час здійснення позапланової перевірки був присутній директор ТОВ «Фота Україна» Степень Павел Ян, повноваження якого підтверджено наказом товариства від 21.05.2013 року № 96-К.
За результатами проведення позапланової перевірки ТОВ «Фота Україна» складено акт від 04.03.2014 року №116 перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за аварійно-рятувальних служб, яким зафіксовано ряд порушень відповідачем у сфері пожежної і техногенної безпеки.
Під час здійснення перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту встановлено, що ТОВ «Фота Україна» по вул. Шахтарська, 5, в Оболонському районі в м. Києві функціонує з порушеннями правил та норм пожежної і техногенної безпеки, а саме
між сходовими маршами сходової клітини не передбачено проміжок завширшки у просвіті не менше 75 мм. (п. 6.11. ДБН В. 1.1-7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва");
конторські (побутові) приміщення не відокремлені від приміщень складу протипожежними перегородками 1-го типу та перекриттям 3-го типу (без отворів) та не мають один з евакуаційних виходів безпосередньо назовні;
сполучення конторських (побутових) приміщень зі складом не виконано через протипожежні двері 2-го типу;
ширина проходів між стелажами менше 1 метру;
ширина проходів між стінами та стелажами менше 0,8 метру;
конструкції стелажів складських приміщень (полиць) не виконані із негорючого матеріалу;
запасний вихід з приміщень поверху не забезпечений замками, що легко відчиняються;
висота дверей на шляхах евакуації менше 2-х метрів (п. 5.16. ДБН В. 1.1-7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва");
ширина дверей з приміщень менше 0,8 метру (п. 5.16. ДБН В.1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва");
ширина сходового маршу будівлі менше 1,2 метру (п. 9.1.11 ДБН В.2.2-9-2009 "Громадські будинки та споруди. Основні положення";
евакуаційні виходи не позначені світловими покажчиками «ВИХІД» білого кольору на зеленому фоні, підключеними до джерела живлення аварійного (евакуаційного) освітлення;
в сходовій клітині не передбачено освітлення крізь засклені або відкриті прорізи в зовнішніх стінах на кожному поверсі через створки та фрамуги, що відчиняються, площею не менше 1,2 кв.м. на поверх (п.5.46. табл. 5 ДБН В.1.1-7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва, п. 9.2.1 ДБН В.2.2-9-2009 "Громадські будинки та споруди. Основні положення");
металеві сходи не виконані з межею вогнестійкості R 60 (табл. 4 ДБН В. 1.1-7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва");
під сходовою кліткою влаштовано підсобне приміщення;
шляхи евакуації захаращені матеріальними цінностями (меблі, обладнання тощо);
дозволяється експлуатація тимчасових дільниць електромережі;
електросвітильники в приміщеннях із зберіганням горючих та негорючих матеріалів в горючій упаковці не обладнані захисними плафонами;
електричні вимикачі складських (підсобних) приміщень не винесені на зовнішні стіни, поза межі вказаних приміщень;
дозволяється складування горючих матеріалів на відстані 0,5 м до електричних світильників та ламп розжарення;
з'єднання, відгалуження та окінцювання жил електричних проводів і кабелів в приміщеннях не виконано за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;
дозволяється складування горючих матеріалів ближче 1 метру до розподільчих щитів, електроприладів та приладів опалення;
приміщення не обладнано системою оповіщення людей про пожежу 3-го типу (табл. Е. 1. ДБН В. 1.1.7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва ");
відсутній акт приймання установки автоматичного пожежогасіння в експлуатацію з підписами працівників органів Державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки (додаток К ДБН В.2.5-56-2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту»);
не наданий договір на технічне обслуговування установки автоматичного пожежогасіння спеціалізованою організацією, яка отримала ліцензію на право виконання цих робіт (додатки Л, п.Л.7. ДБН В.2.5-56-2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту»);
складські приміщення не дообладнані установкою автоматичного пожежогасіння (п.п. 9.2, 9.6 додатку В. табл. В.1 «Перелік однотипних за призначенням об'єктів, які підлягають обладнанню підлягають системами сигналізації та пожежогасіння і тип системи передавання тривожних сповіщень» ДБН В.2.5-56-2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту»);
автоматична установка пожежогасіння знаходиться у не робочому стані;
пожежні крани не перевірені на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів у журналі обліку технічного обслуговування;
пожежні крани не укомплектовані пожежними рукавами однакового з ними діаметра та стволами;
пожежні крани не розміщені у вбудованих або навісних шафах, які мають отворів для провітрювання і пристосовані для провітрювання і пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, повно та всебічно дослідивши наявні матеріали, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V.
Так, згідно зі ст. 1, ч. 3, 5 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб'єкта господарювання, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставами для здійснення позапланових заходів є , зокрема, перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю).
Судом встановлено, що позапланову перевірку відповідача ініційовано позивачем у зв'язку з перевіркою виконання постанови про застосування запобіжних заходів від 31.01.2012 року № 34 про застосування запобіжних заходів до ТОВ «Фота Україна» (код ЄДРПОУ: 33444183), розташованого за адресою: вул. Шахтарська, 5, у Оболонському районі в м. Києві.
Вказаною постановою зупинено подальшу експлуатацію 10-ти складських приміщень, 100 - та електричних дільниць основного електрощита ТОВ «Фота Україна».
Згідно з ч. 6 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавства, складає акт .
Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
Як встановлено судом, за результатами перевірки т.в.о. заступника начальника ВОЗНС та ЗЦЗ Оболонського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві капітаном служби цивільного захисту Болдиревим П.В. складено акт від 04.03.2014 року № 116 перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту.
Крім того, суд звертає увагу, що перевірка проводилась за присутності представників відповідача, акт отримано 04.03.2014 року без зауважень відповідача, що підтверджується відповідною відміткою в акті.
Між тим, позивачем у встановленому порядку складено протокол КІП № 052424/213 від 03.03.2014 року про вчинене директором ТОВ «Фота Україна» Степень Павел Ян адміністративне правопорушення у вигляді штрафу.
Слід зауважити, що порушення протипожежних норм та правил, які зафіксовані в акті перевірки від 04.03.2014 року № 116 пропонуються до виконання з 2012 року та досі не усунуті.
На адресу Оболонського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві 13.02.2014 року надійшов гарантійний лист від відповідача із вказаними термінами усунення порушень, зазначених в постанові від 31.01.2012 року № 34.
Однак, на час проведення перевірки, як вбачається з акту перевірки від 04.03.2014 року № 116, та прийняття рішення у справі, ТОВ «Фота Україна» функціонує із порушеннями правил та норм пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду .
Відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності регулює Кодекс цивільного захисту України.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно з ст. 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Аналіз викладених положень свідчить про наявність підстав у органу, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення ним факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
Статтею 55 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.
Забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.
Обов'язок із забезпечення пожежної безпеки під час проектування та забудови населених пунктів, будівництва будівель і споруд покладається на органи архітектури, замовників, забудовників, проектні та будівельні організації.
Обов'язок із забезпечення пожежної безпеки в жилих приміщеннях державного, комунального, громадського житлового фонду, фонду житлово-будівельних кооперативів покладається на квартиронаймачів і власників квартир, а в жилих приміщеннях приватного житлового фонду та інших спорудах, приватних житлових будинках садибного типу, дачних і садових будинках з господарськими спорудами та будівлями - на їх власників або наймачів, якщо це обумовлено договором найму.
Відповідно до п.4.3.1 наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19.10.2004 року № 126 «Про затвердження правил пожежної безпеки в Україні» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.11.2004 р. за № 1410/10009 (далі - НАПБ А.01.001-2004), евакуаційні шляхи і виходи повинні втримуватися вільними, нічим не захаращуватися і у разі виникнення пожежі забезпечувати безпеку під час евакуації всіх людей, які перебувають у приміщеннях будівель та споруд.
Пунктом 4.3.11 НАПБ А.01.001-2004 передбачено, що не допускається, зокрема, улаштовувати на шляхах евакуації пороги, виступи, турнікети, двері розсувні, підйомні, такі, що обертаються, та інші пристрої, які перешкоджають вільній евакуації людей; захаращувати шляхи евакуації (коридори, проходи, сходові марші і площадки, вестибюлі, холи, тамбури тощо) меблями, обладнанням, різними матеріалами та готовою продукцією, навіть якщо вони не зменшують нормативну ширину; улаштовувати у сходових клітках приміщення будь-якого призначення, у т.ч. кіоски, ларки, а також виходи з вантажних ліфтів (підйомників), прокладати газопроводи, трубопроводи з ЛЗР та ГР, повітроводи; робити засклення або закладання жалюзі і отворів повітряних зон у незадимлюваних сходових клітках тощо.
Згідно з п.5.1.7, п.5.1.9, п.5.1.21 НАПБ А.01.001-2004, з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів мають здійснюватися за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо).
Улаштування та експлуатація тимчасових електромереж не дозволяється. Винятком можуть бути тимчасові ілюмінаційні установки і електропроводки, які живлять місця проведення будівельних, тимчасових ремонтно-монтажних та аварійних робіт.
Спільні апарати відключення (вимикачі) слід розташовувати в ящиках негорючих матеріалів або в нішах, які мають пристосування для пломбування та замикання на замок.
Відповідно до п.6.1.3, п.6.1.10, п. 6.2.3.1 НАПБ А.01.001-2004, всі установки мають бути справними і утримуватися в постійній готовності для виконання завдань, що стоять перед ними. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються в передбачені регламентом терміни, при цьому необхідно робити записи у відповідних журналах.
На об'єкті повинна вестись експлуатаційна документація.
Системи оповіщення про пожежу повинні забезпечувати у відповідності з розробленими планами евакуації передавання сигналів оповіщення одночасно по всьому будинку (споруді), а за необхідності - послідовно або вибірково в окремі його частини (поверхи, секції тощо).
Суд зазначає, що відповідачем виявлені порушення в акті перевірки від 04.03.2014 року № 116 на час розгляду справи ніяким чином не спростовані, не надано належних та допустимих доказів на підтвердження усунення ним порушень, як і не подано заперечень проти позовної заяви.
Враховуючи вищевикладене та те, що виявлені порушення правил техногенної і пожежної безпеки, які зазначені в акті від 04.03.2014 року № 116 не усунуті, суд приходить до висновку, що попередженням настання негативних наслідків, викликаних наявністю у приміщеннях ТОВ «Фота Україна» по вул. Шахтарська, 5, у Оболонському районі в м. Києві порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей буде застосування заходів реагування до ТОВ «Фота Україна» у вигляді зупинення подальшої роботи товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна» (код ЄДРПОУ 33444183) за адресою: м. Київ, вул. Шахтарська, 5 шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощитки та вхідні двері приміщень товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна», а відтак позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягаю задоволенню.
Відповідно до пунктів 1, 2 ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. ст. 69, 70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Виявлені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що зафіксовані в акті перевірки відповідача на час розгляду справи ніяким чином відповідачем не спростовані та не надано доказів щодо усунення виявлених порушень.
Натомість, позивач надав достатньо належних доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовується позов.
Враховуючи вищевикладене, системно проаналізувавши правові норми чинного законодавства, виходячи з наявних доказів у справі, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись вимогами ст.ст. 69-71, 94, 160-162, 183-2, 254 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення подальшої роботи товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна» (код ЄДРПОУ 33444183) за адресою: м. Київ, вул. Шахтарська, 5 шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощитки та вхідні двері приміщень товариства з обмеженою відповідальністю «Фота Україна».
Обов'язок, щодо забезпечення виконання рішення суду покласти на Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м Києві.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі до Окружного адміністративного суду міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.
Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Суддя В.П. Шулежко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2014 |
Оприлюднено | 11.06.2014 |
Номер документу | 39137644 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шулежко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні