Постанова
від 28.05.2009 по справі 2а-4008/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-4008/09/1270

                                                                                                      

Справа № 2а-4008/09/1270

                                                                                                       

Категорія № 6.14

 

ПОСТАНОВА

Іменем України

                                                       

«28» травня 2009 року

 

Луганський окружний

адміністративний суд у складі:

судді:                                             

Солоніченко О.В.,

при секретарі:                                Любімовій Г.Ю.,

за участю

представників:

позивача:                                           ОСОБА_1.,

за дов. від 08.01.2009 року за № 8/08-28;

відповідача:                                    ОСОБА_2. за

дов., яка дійсна до 31.12.2009 року;

третьої особи:                                ОСОБА_3. за

дов. від 26.05.2009 року за № 360;

 

розглянувши у

відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Прокурора м.

Лисичанська в інтересах держави в особі Лисичанського міського центру

зайнятості до Лисичанського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 7

«Іскорка» Лисичанської міської ради Луганської області за участю третьої особи,

яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову - відділу освіти

Лисичанської міської ради про

 стягнення фінансової санкції ,-

 

ВСТАНОВИВ:

 

    18.11.2008 року Прокурор м. Лисичанська в

інтересах держави в особі Лисичанського міського центру зайнятості  звернувся до Луганського окружного

адміністративного суду з позовом до Лисичанського дошкільного навчального

закладу (ясел-садка) № 7 «Іскорка» Лисичанської міської ради Луганської області

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову -

відділу освіти Лисичанської міської ради про  стягнення фінансової санкції, у якому

зазначив, що в порушення вимог ст.49-2 КЗпПУ та п.5 ст.20 Закону України «Про

зайнятість населення» відомості про вивільнення працівника закладу відповідача

ОСОБА_4. за формою 4-ПН до позивача не надавались. За вказане порушення з

закладу відповідача стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за

кожного вивільненого працівника.

    Річна заробітна плата ОСОБА_4. за період з

липня 2007 року по червень 2008 року згідно довідки відділу освіти Лисичанської

міської ради за № 750 від 28.07.2008 року склала 10303,77 грн. Таким чином,

сума штрафу склала 10303,77 грн.

    У добровільному порядку заклад відповідача

суму штрафу не сплатив, тому позивач наполягав на стягненні штрафу у судовому

порядку.

    Представник позивача у судовому засіданні

позовні вимоги підтримав, надав пояснення аналогічні, викладеним у позові та

просив задовольнити позов у повному обсязі.

    Прокурор в судове засідання не з'явився,

причини неявки суду не повідомив. Про дату, час та місце проведення судового

засідання був повідомлений належним чином.

Представник відповідача не визнав та

надав заперечення на позовні вимоги у яких зазначив, що при звільненні ОСОБА_4.

не було допущено порушення законодавства.

Згідно з наказом за № 18 від

25.04.2008 року про скорочення штату працівників дитячого садка «Іскорка»,

ОСОБА_4. була попереджена про звільнення за п.1 ст.40 КЗпП України. При цьому,

25.04.2008 року ОСОБА_4. подала заяву про звільнення її з 27.06.2008 року на

підставі п.5 ст.36 КЗпП України за переведення її в ТОВ «Термінал» (пральня

«Умка»).

23.06.2008 року від ОСОБА_4. надійшла

заява про відкликання заяви від 25.04.2008 року і звільнення її за п.1 ст.40

КЗпП України.

За таких обставин, представник

відповідача вважав, що в діях адміністрації дитячого закладу відсутня вина,

тому просив відмовити у задоволенні позову повністю.

Представник третьої особи, у судовому

засідання позовні вимоги не визнала та надала пояснення аналогічні викладеним

представником відповідача та просила відмовити у задоволенні позову в повному

обсязі.

Заслухавши представників сторін та

представника третьої особи, дослідивши матеріали справи, встановивши фактичні

дані суд дійшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Лисичанський

дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Іскорка» Лисичанської міської

ради Луганської області зареєстрований виконавчим комітетом Лисичанської

міської ради Луганської області 14.12.2004 року (свідоцтво про державну

реєстрацію юридичної особи серії АОО за № 190476).

Заклад відповідача є юридичною особою

та здійснює сою діяльність на підставі Статуту, зареєстрованого виконавчим

комітетом Лисичанської міської ради 14.12.2004 року за № 886.

Відповідно до ст.34 Закону України

«Про зайнятість населення» контроль за додержанням законодавства України про

зайнятість населення здійснюється місцевими державними адміністраціями,

виконавчими органами відповідних рад, відповідними державними органами,

інспекціями служби зайнятості та профспілковими об'єднаннями.

18.08.2008 року відповідно до ст. ст.

18, 34 Закону України «Про зайнятість населення», Положення про інспекцію з

контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженого

Постановою КМУ від 24.06.1991 року за № 47 Луганським обласним центром

зайнятості була проведена перевірка дотримання законодавства про зайнятість

населення закладу відповідача.

За результатами перевірки був

складений акт за № 43 від 18.08.2008 року перевірки додержання законодавства

про зайнятість населення (а.с. 8, 9). Відповідач із зазначеним актом перевірки

ознайомлений, про що свідчить підпис керівника закладу на ньому.

Проведеною перевіркою встановлено, що

відповідачем порушені вимоги п.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість

населення», на підставі якої всі підприємства, установи та організації

незалежно від форм власності та підпорядкування, повідомляють не пізніше як за

два місяця у письмовій формі службу зайнятості, вказуючи підстави та строки

вивільнення, а в 10-денний строк після вивільнення надаються списки фактично

вивільнених працівників.

Перевіркою також встановлено, що

27.06.2008 року з підприємства відповідача була звільнена за п.1 ст.40 КЗпП

України ОСОБА_4. - машиніст з прання білизни.

В порушення вимог ст.49-2 КЗпП України

та п.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення» відомості про звільнення

ОСОБА_4. за формою 4-ПН та фактичне вивільнення зазначеного працівника

відповідачем до позивача не надавались.

Відповідно до пунктів 5, 6 ст. 20

Закону України «Про зайнятість населення» при вивільненні працівників (у тому

числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації

виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або

перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності

або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми

власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі

державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення,

найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в

десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених

працівників,  зазначаючи в них інвалідів.

У разі неподання або порушення строків

подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного

вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового

державного соціального страхування України на випадок безробіття і

використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального

захисту вивільнюваних працівників.

Порядок стягнення та розміри штрафів

за невиконання вимог цієї статті з підприємств, установ і організацій

встановлюються законодавством України.

Згідно зі ст. 35 зазначеного Закону

відповідальність за порушення законодавства про зайнятість населення несуть

службові особи, винні у порушенні законодавства України про зайнятість

населення.

За вказане порушення законодавства з

підприємства відповідача стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за

кожного вивільненого працівника.

Річна заробітна плата ОСОБА_4. за

період з липня 2007 року по червень 2008 року згідно довідки відділу освіти

Лисичанської міської ради за № 750 від 28.07.2008 року склав 10303,77 грн.

(а.с. 13, 14).

Таким чином, сума фінансової санкції,

яка підлягає стягненню з закладу відповідача складає 10303,77 грн.

Добровільно у 10-ти денний строк штраф

закладом відповідача сплачений не був, що свідчить про навмисне ухилення від

виконання покладеного на відповідача обов'язку.

Беручи до уваги, що позовні вимоги

документально підтверджені матеріалами справи, позовні вимоги визнаються

обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Питання по судових витратах не

вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку,

а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх

стягнення у даних випадках.

    Керуючись ст.ст.2, 112, 158-163 Кодексу

адміністративного судочинства України, суд,-

 

ПОСТАНОВИВ:

 

Позов Прокурора м. Лисичанська в

інтересах держави в особі Лисичанського міського центру зайнятості до

Лисичанського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 7 «Іскорка»

Лисичанської міської ради Луганської області за участю третьої особи, яка не

заявляє самостійних вимог на предмет позову - відділу освіти Лисичанської

міської ради про  стягнення фінансової санкції задовольнити

повністю.

Стягнути з Лисичанського дошкільного

навчального закладу (ясел-садка) № 7 «Іскорка» Лисичанської міської ради

Луганської області , 93118, кв.

Жовтневої революції, 42, м. Лисичанськ, Луганської області, р/р 35424026001464,

МФО 804013, ЄДРПОУ 35988169 на користь Лисичанського міського центру зайнятості

Луганської області  на р/р 37173975900051 в ГУДКУ в Луганській

області, МФО 804013, код ЄДРПОУ 13391634, суму штрафу у розмірі 10303,77 грн.

(десять тисяч триста три грн. 77 коп.).

Постанова суду першої інстанції

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне

оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо

таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження,

але апеляційна скарга не була подана в строк, встановлений цим Кодексом, ухвала

суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

    Постанова суду може бути оскаржена до

Донецького апеляційного адміністративного суду. Заява про апеляційне оскарження

постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її

проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до

статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга

на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після

подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без

попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у

строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

            

 

 

СУДДЯ

Дата ухвалення рішення28.05.2009
Оприлюднено26.06.2009
Номер документу3915379
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4008/09/1270

Постанова від 28.05.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Островська О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні