ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 червня 2014 року № 813/3994/14
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Брильовського Р.М.,
при секретарі Косів М.Б.
за участю:
представника позивача - Климчук Ю.В.
розглянувши у відкритому судовому з асіданні у місті Львові справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області до комунального підприємства Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека №283» про стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області звернулась до суду з адміністративним позовом до комунального підприємства Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека №283» про стягнення податкової заборгованості в сумі 13 430,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач неналежним чином виконує вимоги чинного законодавства щодо сплати податкового боргу.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримала, просить його задовольнити.
Відповідач заперечень на позов, витребувані судом докази не надав, явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив. Суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.
Заслухавши думку представника позивача, з'ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, мотивуючи це наступним.
Згідно матеріалів справи, комунальне підприємство Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека №283» зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності та присвоєно код ЄДРПОУ 23972639.
Заборгованість комунального підприємства Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека №283» по податку на додатну вартість (далі - ПДВ) складають штрафні фінансові санкції, визначені позивачем в зв'язку з порушенням підприємством п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України, про що податковим органом складено акти про порушення податкового законодавства та винесено податкові повідомлення-рішення:
- акт №1678/15-2/23972639 від 19.10.2012 року, податкове повідомлення-рішення №0006051530 від 29.11.2012 року, яким визначено підприємству податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 170 грн.
- акт №2067/15-2/23972639 від 03.12.2012 року, податкове повідомлення-рішення №0000171530 від 09.01.2013 року, яким визначено підприємству податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 6 120 грн.
- акт №347/15-2/23972639 від 05.03.2013 року, податкове повідомлення-рішення №0002751520 від 11.04.2013 року, яким визначено підприємству податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 2 040 грн.
- акт №36/15-2/23972639 від 14.01.2013 року, податкове повідомлення-рішення №0000191520 від 18.02.2013 року, яким визначено підприємству податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 1 020 грн.
- акт №792/15-2/23972639 від 25.05.2013 року, податкове повідомлення-рішення №0002751720 від 05.07.2013 року, яким визначено підприємству податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 3 060 грн.
- акт №6/15-2/23972639 від 05.07.2013 року, податкове повідомлення-рішення №0006681520 від 21.08.2013 року, яким визначено підприємству податкове зобов'язання з ПДВ в розмірі 1 020 грн.
Податковий борг комунального підприємства Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека №283» відповідно до довідки позивача становить 17 926,23 грн., однак згідно з карткою особового рахунку платника стягненню підлягає податковий борг в сумі 13 430,00 грн.
Відповідно до п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Всупереч зазначеного, вказана сума грошового зобов'язання платником податків не сплачена.
Відповідно до вимог підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання є податковим боргом.
У п.57.3 ст. 57 Податкового кодексу України зазначено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
В силу вимог пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
В зв'язку з несплатою відповідачем зобов'язання зі сплати податків, Державною податковою інспекцією у Франківському районі м. Львова, на підставі ст. 59 Податкового кодексу України, направила платнику податків податкову вимогу від 31.03.2011 року за №1250-25 на суму 6071,68 грн.
Згідно п.20.1.19 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.
Відповідно до п.41.1 та п. 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.
Органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.
Відповідно до ч. 1 п. 95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, а отже підлягають задоволенню.
Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин 2 та 3, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-14, 23, 69, 70, 86, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з рахунків комунального підприємства Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека №283» на користь Державного бюджету України 13 430 (тринадцять тисяч чотириста тридцять) грн. 00 коп. заборгованості.
Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
Суддя Брильовський Р.М.
Повний текст постанови виготовлений 13.06.2014 року
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2014 |
Оприлюднено | 17.06.2014 |
Номер документу | 39192863 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні