УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
УХВАЛА
Від "05" червня 2014 р. Справа № 14/51-Б
За заявою Ліквідаційної комісії Комунального підприємства "Баранівка-очисні споруди" (м. Баранівка)
До боржника Комунального підприємства "Баранівка-очисні споруди", м. Баранівка
про визнання банкрутом
Суддя Макаревич В.А.
В засіданні суду прийняли участь:
- від кредиторів: Петровська Н.О.- за дов. № 7125/19 від 27.12.2013 ( представник ПАТ по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз" )
- від боржника: Шведюк Л.П. - ліквідатор
В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа №14/51-Б про визнання банкрутом Комунального підприємства "Баранівка-очисні споруди" (м. Баранівка) (ухвала суду про порушення справи від 13.07.2009р.) .
Постановою господарського суду від 23.10.2009 р. вказане підприємство визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Зоріну О.В.
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, яким внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII.
Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2343-XII від 14 травня 1992 року із змінами та доповненнями, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З огляду на те, що на момент набрання чинності Законом України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, яким внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII господарським судом було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, судом застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII із змінами та доповненнями в редакції , чинній до 18.01.2013 року.
Ухвалою суду від "20" березня 2014 р., зокрема, було проміжний звіт ліквідатора прийнято до відома та долучено до матеріалів справи; продовжено строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Шведюк Л.П. з 30.03.2014р. по 29.06.2014р.; призначено наступне засідання суду для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.
05.06.2014р. до суду від ліквідатора Шведюк Л.П. надійшли наступні матеріали:
- клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури та строку повноважень ліквідатора на три місяці;
- звіт про хід ліквідаційної процедури з додатками.
У судовому засіданні ліквідатор повідомив про вчинені дії у ліквідаційній процедурі.
У своєму звіті ліквідатор зазначила наступне.
Станом на сьогодні отримано відповіді, а саме:
- державна інспекція сільського господарства в Житомирській області на запит ліквідатора № 02-01.02-02.02-04.02-08 /4 листом за №01/1150 від 14.03.2014р. повідомила , що за КП «Баранівка - очисні споруди » зареєстровано екскаватор ЭО -2625 , держ №0214ЖЦ, заводський №.186195;
- Державне космічне агентство України на запит ліквідатора № 02-03.02-06.02-07.02-05 /10 , листом за № 1377/10-4.3/14 від 27.03.2014р. повідомляє про відсутність таких відомостей в обліку ДКАУ;
- від Центру надання послуг, пов'язаних з використанням транспортних засобів м. Житомира на запит ліквідатора № 02-01.02-03. 02-04.02-08/1 від 05.03.14р. отримано відповідь , що згідно бази даних центра НП ПВТЗ м. Житомира станом на 05.05.14р. транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться ;
- інспекція державного архітектурно - будівельного контролю у Житомирській області на запит ліквідатора № 02-01.02-02.02-04.02-08 / 2 повідомляє про те , що звернення від КП « Баранівка - очисні споруди » щодо надання дозволів на виконання будівельних робіт та введення в експлуатацію об'єктів протягом 2008-2014р. до інспекції не надходило;
- Державна авіаційна служба України на запит ліквідатора № 02-03.02-06.02-07.02-05 /6 повідомляє листом від 14.03.2014р. за № 20.19-2849 , що в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за КП «Баранівка - очисні споруди » повітряних суден не зареєстровано;
- Житомирська митниця Міндоходів листом за №6/1/6/2609 від 19.05.2014р. повідомило про не можливість надання інформації на запит ліквідатора від 05.05.14р. за №02-03.02-06.02-07.02-05/9 та за №02-03.02-06.02-07.02-05/10;
- територіальне управління держгірпромнагляду у Житомирській області листом за № 1206/1.3 від 11.04.14р. повідомило, що у період з 01.01.2005р. по теперішній час КП «Баранівка-очисні споруди » не зверталось до теруправління з проханням зареєструвати технологічні транспортні засоби;
- Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція ) на звернення ліквідатора №02-03.02-06.02-07.02-05/8 та за №02-03.02-06.02-07.02-05/7 від 05.03.2014р. повідомила листом від 11.04.2014р. за №645-05/1/1-14 , що на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, відповідно до якої запис щодо суден, власником або судовласником яких є КП «Баранівка-очисні споруди » відсутній.
По питанню погашення заробітної плати ліквідатор прийняла участь 11.04.2014р. у засіданні обласної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під головуванням першого заступника голови Житомирської облдержадміністрації Дмитренка Г.В. , де було зазначено про неможливість за рахунок коштів міського бюджету погасити заборгованість по заробітній платі КП «Баранівка-очисні споруди», так як не має відповідного законодавчого механізму. По результатам засідання комісії було направлено до Баранівської міської ради пропозицію по виділенню майна для погашення боргу.
З представником Баранівської міської ради ліквідатором ведуться перемови щодо вирішення питання виплати заборгованості з заробітної плати перед працівниками підприємства банкрута. Баранівська міська рада повідомила що в зв'язку з неможливістю за рахунок коштів міського бюджету погасити заборгованість по заробітній платі КП «Баранівка - очисні споруди», на сесії розглядалось питання щодо виділення майна , а саме котельні під погашення боргів. Однак, рішення не було прийнято депутатами міської ради.
Крім того, ліквідатор підтримав подане до суду клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури та строку повноважень ліквідатора на три місяці по 30.09.2014р.
Господарський суд, розглянувши дане клопотання, дослідивши матеріали справи, оцінивши всі докази в сукупності у відповідності до ст. 43 ГПК України, вважає за необхідне зазначити наступне.
За змістом ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" загальний строк ліквідаційної процедури боржника не може перевищувати 18 місяців.
З матеріалів справи вбачається, що гранично допустимі строки здійснення процедури ліквідації банкрута закінчились.
У ст. 86 Постанови ВСУ №15 від 18.12.09р. "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі.
Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури, як зазначає Верховний Суд України у Постанові Пленуму № 15, Закон №2343 не містить.
В свою чергу, у ч. 3 статті 24 Закону №2343 зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Таким чином, оскільки всі необхідні заходи, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута ліквідатором Шведюк Л.П. в межах строку ліквідаційної процедури в повному обсязі не виконано та не подано господарському суду на розгляд та затвердження звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута у відповідності до ст. 32 Закону №2343, із врахуванням особливості розгляду зазначеної справи, господарський суд визнає клопотання ліквідатора обґрунтованим, задовольняє його та продовжує строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Шведюк Л.П. по 30.09.2014 включно згідно резолютивної частини ухвали суду.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне проміжний звіт ліквідатора прийняти до відома та з врахуванням графіку відпусток працівників господарського суду Житомирської області на 2014 рік призначити наступне засідання суду для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури на 23 вересня о 10:00 год..
Керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 22 -32, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції Закону чинному до 19.01.2013р.), п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII із змінами та доповненнями ( в редакції, чинній з 19.01.2013), господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Проміжний звіт ліквідатора прийняти до відома та долучити до матеріалів справи.
2. Продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Шведюк Л.П. з 30.06.2014р. по 30.09.2014 включно
3. Призначити наступне засідання суду для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури на "23" вересня 2014 р. о 10:00 год. в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, кім. № 409.
4. Зобов'язати ліквідатора Шведюк Л.П. :
- надати проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури за звітний період та докази розгляду даного звіту на комітеті кредиторів;
- надати відповіді на зроблені запити, зазначені у звіті;
- надати докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;
- спільно з представниками Баранівської міської ради розглянути питання щодо погашення кредиторської заборгованості;
- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення).
5. Зобов'язати Баранівську міську раду - власника Комунального підприємства "Баранівка-очисні споруди" (м. Баранівка) до наступного судового засідання спільно з ліквідатором розглянути питання та надати письмово погоджені спільні пропозиції шляхів вирішення погашення заборгованості по заробітній платі перед працівниками банкрута та іншої кредиторської заборгованості.
6. Викликати в засідання суду ліквідатора Шведюк Л.П., представника Баранівської міської ради та кредиторів у справі.
Суддя Макаревич В.А.
Список розсилки:
1 - до справи
2 - Баранівській міській раді - реком. з повідом.
3 - Шведюк Л.П. рек. (або під розписку в розносній книзі)
4 - ВВД ФСС НВВ ПЗ України у Баранівському р-ні
5 - ВД ЖОВ ФСС з ТВП
6 - Баранівській МДПІ
7 - УПФУ в Баранівському районі
8- ВАТ "Житомиргаз" - реком.
9 - Баранівський РЦЗ
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2014 |
Оприлюднено | 18.06.2014 |
Номер документу | 39197602 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Макаревич В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні