Постанова
від 03.06.2014 по справі 810/4692/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 810/4692/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Лапій С.М.

Суддя-доповідач: Романчук О.М

ПОСТАНОВА

Іменем України

03 червня 2014 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого: Романчук О.М.,

Суддів: Глущенко Я.Б.,

Шелест С.Б.,

при секретарі Артюхіній М.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Ірпінської об'єднаної державнаої податкової інспекції головного управління Міндоходів у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2013 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Будрегіонінвест» до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В :

ТОВ «Будрегіонінвест» звернулось до суду з позовом до Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 20.08.2013 року №0001222204 та №0001232204.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 04.11.2013 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції з мотивів неповного з'ясування обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи, та порушення судом норм матеріального права та прийняти нову постанову, якою у задоволені адміністративного позову відмовити.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «Будрегіонінвест» зареєстроване як юридична особа 29.04.2011 року, ідентифікаційний код 37563935, як платник податків перебуває на обліку до Ірпінській ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області.

Посадовими особами Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Будрегіонінвест» з питання дотримання вимог податкового законодавства щодо нарахування та сплати податку на додану вартість по розрахунках з ТОВ «Будівництво УКР-М» за період 01.03.2012 року по 31.08.2012 року, ТОВ «Бізнес Ресурс 2011» за період з 01.01.2012 року по 30.04.2012 року та ПП «Дузер» за період з 01.11.2012 року по 30.11.2012 року.

За наслідками перевірки складено акт від 06.08.2013 року № 892/22-4/37563935, згідно висновків якого встановлено, що позивачем порушено п.п.198.2, з урахуванням п.187.9 ст.187, п.198.3 ст.198, п.201.1 ст.201 ПК України, у результаті чого підприємством неправомірно віднесено до складу податкового кредиту з податку на додану вартість кошти у сумі 956 009,67 грн.

На підставі висновків акту перевірки податковим органом прийнято податкові повідомлення-рішення від 20.08.2013 року №0001222204, яким ТОВ «Будрегіонінвест» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів на 1 389 615,00 грн., з яких 926 410,00 грн. - за основним платежем та 463 205,00 грн. - штрафних фінансових санкцій, та №0001232204, яким ТОВ «Будрегіонінвест» зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 29 600,00 грн.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що податковим органом не доведено, що господарські операції з приводу надання послуг щодо проведення ремонтно-будівельних робіт є фіктивними, не доведено недобросовісності позивача та його контрагента, в той час як позивачем були надані всі первинні документи, які фіксують факт здійснення господарської операції.

З таким висновком суду колегія суддів не може погодитися, виходячи з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, а також права та обов'язки платників податків і зборів, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України, який вступив в силу з 01.01.2011 (далі по тексту - ПК України).

Згідно п.п.«а» п. 198.1 ст. 198 цього Кодексу, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п. 198.2 ст. 198 ПК України).

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону (п. 198.6 ст. 198 ПК України).

Згідно з п. п. 201.1, 201.4, 201.6, 201.10 ст. 201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну; податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг; податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця; податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Таким чином, для отримання права сформувати податковий кредит із сум податку на додану вартість, сплачених в ціні придбаного товару, платник ПДВ повинен мати податкові накладні, видані на реально отриманий товар/здійсненні роботи/послуги, призначені для використання у своїй господарській діяльності.

При дослідженні матеріалів справи колегією суддів було встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будрегіонінвест» є будівельною організацією та виконувало будівельні роботи згідно договорів генерального підряду, на наступних об'єктах:

1) Житловий комплекс «Новатор» (м. Буча, Київської обл. по вул. Воїнів Інтернаціоналістів, б/н), який будувався на підставі декларації про початок будівельних робіт та введений в експлуатацію 11.01.2012. Будівельні роботи виконувались позивачем на підставі Договору на виконання субпідрядних робіт з будівництва Житлового комплексу «Новатор» №1/06-11, укладеного 17.06.2011 між Замовником - ТОВ «САРАФАН» та Субпідрядником - ТОВ «Будрегіонінвест».

Згідно рішення Бучанської міської ради від 17.01.2012 № 556 «Про присвоєння юридичної адреси» будинкам (№ 1, 2, 3, 4) Житлового комплексу «Новатор» присвоєно адреси відповідно: Київська обл., місто Буча. вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 16-а, 16-б, 16-в та 16-г.

2) Житловий будинок на бульв. Богдана Хмельницького, 19, у м. Буча Київської обл., який будувався на підставі декларації про початок будівельних робіт та введений в експлуатацію 29.11.2012. Будівельні роботи виконувались позивачем на підставі Договору генерального підряду від 30.11.2011 №11-11-30/1, згідно якого ТОВ «Будрегіонінвест» є генеральним підрядником.

3) Багатоквартирна житлова забудова у м. Буча по вул. Проектній «Квартал Новатор», яка будувалась на підставі декларації про початок будівельних робіт та введена в експлуатацію 15.07.2013. Будівельні роботи виконувались позивачем на підставі Договору генерального підряду від 01.03.2013 №12-03-01 між Замовником - ТОВ «САРАФАН» та генеральним підрядником ТОВ «Будрегіонінвест».

Також, колегією суддів встановлено, що в період, що перевірявся податковим органом, ТОВ «Будрегіонінвест» мало господарські взаємовідносини з ТОВ «Будівництво УКР-М», ТОВ «Бізнес ресурс 2011» та ПП «Дузер».

Дослідивши матеріали справи, колегія суддів встановила, що за період з 01.11.2012 року по 30.11.2012 року TOB «Будрегіонінвест» мало господарські відносини з ПП «Дузер» (попередня назва TOB «Діксі Буд»).

Так, TOB «Будрегіонінвест» (Замовник) укладено з ПП «Дузер» (Субпідрядник) договір субпідряду на виконання робіт №12-11-01/3 від 01.11.2011 року.

Згідно умов договору ПП «Дузер» (Субпідрядник) зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням TOB «Будрегіонінвест» (Замовника), на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві будинків під порядковими номерами 1, 2, 3 та 4 багатоквартирної житлової забудови в м.Буча, Київської обл. по вул. Проектній «Квартал Новатор» та здати роботи TOB «Будрегіонінвест» (Замовнику) у встановлений цим Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити ПП «Дузер» (Субпідрядника) до будівельного майданчика, прийняти виконані роботи та повністю оплатити роботи у порядку і в розмірах, передбачених Договором.

Суми податку на додану вартість по податковим накладним, отриманим від ПП «Дузер», TOB «Будрегіонінвест» включено до податкового кредиту відповідних періодів, відображено у реєстрах отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкових декларацій з податку на додану вартість за листопад 2012 року даним декларацій з ПДВ за листопад 2012 року.

Станом на 30.11.2012 року по розрахунках з ПП «Дузер» за Договором субпідряду на виконання робіт №12-11-01/3 від 01.11.2011 року рахувалася кредиторська заборгованість в сумі 635 597,75 грн.

Також, за період з 01.03.2012 року по 31.08.2012 року TOB «Будрегіонінвест» мало господарські відносини з TOB «Будівництво Укр-М».

Відповідно до наданих завірених копій документів, TOB «Будрегіонінвест» (Замовник) укладено з TOB «Будівництво Укр-М» (Субпідрядник) наступні договори:

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-27/1 від 27.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням Замовника, на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт (далі-роботи) на будівництві Житлового комплексу з робочою назвою «Квартал Новатор» будинок під порядковим номером №1, що знаходиться в м. Буча Київської області, в межах вулиць Проектна, Депутатська, Нове Шосе, ідентифікується за кадастровим номером 3210945300:01:128:0144, та здати роботи Замовнику у встановлений Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Роботи мають бути організовані та виконані у відповідності до наданої Замовником проектної документації і узгодженої з уповноваженими на це органами, установами, підприємствами, у відповідності до Державних будівельних норм, Державних стандартів та інших нормативно - правових документів згідно чинного законодавства України.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-27/2 від 27.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням Замовника, на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві Житлового комплексу з робочою назвою «Квартал Новатор» будинок під порядковим номером №2, що знаходиться в м. Буча Київської області, в межах вулиць Проектна, Депутатська, Нове Шосе, ідентифікується за кадастровим номером 3210945300:01:128:0144, та здати роботи Замовнику у встановлений Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Усі роботи мають бути організовані та виконані у відповідності до наданої Замовником проектної документації і узгодженої з уповноваженими на це органами, установами, підприємствами, у відповідності до Державних будівельних норм, Державних стандартів та інших нормативно - правових документів згідно чинного законодавства України.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-27/3 від 27.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням Замовника, на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві Житлового комплексу з робочою назвою «Квартал Новатор» будинок під порядковим номером №3, що знаходиться в м. Буча Київської області, в межах вулиць Проектна, Депутатська, Нове Шосе, ідентифікується за кадастровим номером 3210945300:01:128:0144, та здати роботи Замовнику у встановлений Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Роботи мають бути організовані та виконані у відповідності до наданої Замовником проектної документації і узгодженої з уповноваженими на це органами, установами, підприємствами, у відповідності до Державних будівельних норм, Державних стандартів та інших нормативно - правових документів згідно чинного законодавства України.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-27/4 від 27.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням Замовника, на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві Житлового комплексу з робочою назвою «Квартал новатор» будинок під порядковим номером №4, що знаходиться в м. Буча Київської області, в межах вулиць Проектна, Депутатська, Нове Шосе, ідентифікується за кадастровим номером 3210945300:01:128:0144,та здати роботи Замовнику у встановлений Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Роботи мають бути організовані та виконані у відповідності до наданої Замовником проектної документації і узгодженої з уповноваженими на це органами, установами, підприємствами, у відповідності до Державних будівельних норм, Державних стандартів та інших нормативно - правових документів згідно чинного законодавства України.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-27/7 від 27.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням Замовника, на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві Житлового комплексу з робочою назвою «Квартал Новатор» будинок під порядковим номером №7, що знаходиться в м. Буча Київської області, в межах вулиць Проектна, Депутатська, Нове Шосе, ідентифікується за кадастровим номером 3210945300:01:128:0144, та здати роботи Замовнику у встановлений Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Роботи мають бути організовані та виконані у відповідності до наданої Замовником проектної документації і узгодженої з уповноваженими на це органами, установами, підприємствами, у відповідності до Державних будівельних норм, Державних стандартів та інших нормативно-правових документів згідно чинного законодавства України.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-27/8 від 27.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник зобов'язується на умовах Договору та згідно з вимогами чинного законодавства, за завданням Замовника, на свій ризик виконати комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві Житлового комплексу з робочою назвою «Квартал Новатор» будинок під порядковим номером №8, що знаходиться в м. Буча Київської області, в межах вулиць Проектна, Депутатська, Нове Шосе, ідентифікується за кадастровим номером 3210945300:01:128:0144, та здати роботи Замовнику у встановлений Договором строк.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Роботи мають бути організовані та виконані у відповідності до наданої Замовником проектної документації і узгодженої з уповноваженими на це органами, установами, підприємствами, у відповідності до Державних будівельних норм, Державних стандартів та інших нормативно - правових документів згідно чинного законодавства України.

- Договір Субпідряду на виконання робіт № 12-03-09/2 від 09.03.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе зобов'язання виконати і здати Замовникові роботи, а саме: будівельно-монтажні роботи опорядження фасадів на будівництві Житлового комплексу «Новатор», що розташований за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 16-а.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти належно виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Субпідряднику, визначаються в затвердженій проектній документації. Кошторисна документація надається Субпідрядником на погодження Замовнику та після підписання її Сторонами стає невід'ємною частиною даного Договору. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті Сторонами в процесі будівництва, що буде оформлятися у вигляді додаткових угод до даного Договору.

На основі робочої документації Субпідрядник розраховує Договірну ціну та подає її на затвердження Замовнику. Договірна ціна є невід'ємною частиною Договору.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-04-02 від 02.04.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе зобов'язання виконати і здати Замовникові роботи, а саме: комплекс будівельно-монтажних робіт на будівництві багатоквартирної житлової забудови, що розташована за адресою: Київська область, м. Буча, бульвар Богдана Хмельницького, 19.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Субпідряднику, визначаються в затвердженій проектній документації. Кошторисна документація надається Субпідрядником на погодження Замовнику та після підписання її Сторонами стає невід'ємною частиною даного Договору. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті Сторонами в процесі будівництва, що буде оформлятися у вигляді додаткових угод до даного Договору.

На основі робочої документації Субпідрядник розраховує Договірну ціну та подає її на затвердження Замовнику. Договірна ціна є невід'ємною частиною Договору.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-04-27 від 27.04.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе зобов'язання виконати і здати Замовникові роботи, а саме: комплекс будівельно - монтажних робіт та оздоблювальних робіт на будівництві Житлового комплексу «Новатор», що розташований за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 16.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Субпідряднику, визначаються в затвердженій проектній документації. Кошторисна документація надається Субпідрядником на погодження Замовнику та після підписання її Сторонами стає невід'ємною частиною даного Договору. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті Сторонами в процесі будівництва, що буде оформлятися у вигляді додаткових угод до даного Договору.

На основі робочої документації Субпідрядник розраховує Договірну ціну та подає її на затвердження Замовнику. Договірна ціна є невід'ємною частиною Договору.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-04-25/1 від 25.04.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе зобов'язання виконати і здати Замовникові роботи, а саме: комплекс будівельно - монтажних робіт по монтажу гіпсокартону з базальтовою плитою на стелі на будівництві Житлового комплексу «Новатор», що розташований за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 16.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Субпідряднику, визначаються в затвердженій проектній документації. Кошторисна документація надається Субпідрядником на погодження Замовнику та після підписання її Сторонами стає невід'ємною частиною даного Договору. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті Сторонами в процесі будівництва, що буде оформлятися у вигляді додаткових угод до даного Договору.

На основі робочої документації Субпідрядник розраховує Договірну ціну та подає її на затвердження Замовнику. Договірна ціна є невід'ємною частиною Договору.

- Договір субпідряду на виконання робіт № 12-02-10/1 від 10.02.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе виконання комплексу будівельно-монтажних та оздоблювальних робіт із закриття ніш під колективну систему димоходів не горючим матеріалом (магнезитова плита), на об'єкті, що розташований за адресою: Київська обл., м. Буча, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 16.

Замовник зобов'язується допустити Субпідрядника до будівельного майданчика, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором.

Станом на 31.08.2012 року кредиторська заборгованість TOB «Будрегіонінвест» по розрахунках з TOB «Будівництво Укр-М» становить 1 276 228,41 грн.

Крім того, в період з 01.01.2012 року по 30.04.2012 року TOB «Будрегіонінвест» мало взаємовідносини з TOB «Бізнес Ресурс 2011» (код за ЄДРПОУ 37567122).

Згідно наявних в матеріалах справи копій документів, TOB «Будрегіонінвест» (Замовник/Покупець) укладено з TOB «Бізнес Ресурс 2011» (Субпідрядник/Постачальник) наступні договори:

- договір поставки №01/12-05 від 05.01.2012 року, згідно умов якого Постачальник зобов'язується поставляти товар покупцеві, а Покупець зобов'язується приймати і оплачувати товар в строки та на умовах передбаченим цим договором;

- договір поставки №120102 від 06.01.2012 року, згідно умов якого Постачальник зобов'язується поставляти товар Покупцеві, а Покупець зобов'язується приймати і оплачувати товар в строки та умовах, передбачених цим договором;

- договір на виконання субпідрядних робіт №12-01-16/1 від 16.01.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе зобов'язання виконати і здати Замовникові роботи, а саме: монтаж бетонних блоків на об'єкті будівництва багатоквартирної житлової забудови «Варшавський двір», що розташований за адресою: Київська область, м.Буча, вул.Богдана Хмельницького, 19 - відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації й в обумовлений цим договором строк, а Замовник зобов'язується надати Субпідряднику площу для проведення робіт, передати проектно - кошторисну документацію, забезпечити своєчасне фінансування робіт, прийняти об'єкт після виконання робіт і повністю сплатити вартість виконаних робіт і матеріалів;

- договір на виконання субпідрядних робіт №03-03/11 від 01.03.2012 року, згідно умов якого Субпідрядник бере на себе зобов'язання виконати і здати Замовникові роботи, а саме: лазерна стяжка підлоги на об'єкті будівництва житлового комплексу «Новатор», що розташований за адресою: Київська область, м.Буча, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 16, відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації й в обумовлений цим договором строк, а Замовник зобов'язується надати Субпідряднику площу для проведення робіт, передати проектно-кошторисну документацію, забезпечити своєчасне фінансування робіт, прийняти об'єкт після виконання робіт і повністю сплатити вартість виконаних робіт і матеріалів.

З матеріалів справи вбачається, що Ірпінською ОДПІ ГУ Мін доходів у Київській області отримано акт ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області №196/224/38113479 від 13.02.2013 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Діксі Буд» (код ЄДРПОУ 38113479) з питань підтвердження господарських відносин з TOB «Старт-Д» (код ЄДРПОУ 32694059) за липень 2012 року.

Так згідно вищезазначеного акту фахівцями відділу особливо важливих перевірок управління податкового контролю ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська з метою вручення листа щодо надання первинних документів TOB «Діксі Буд» (код ЄДРПОУ 38113479), здійснено виїзд за юридичною адресою TOB «Діксі Буд» - 49000, Дніпропетровськ, Бабушкінський, Шосе Запорізьке, 6.28/А, однак, перевіркою встановлено, що TOB «Діксі Буд» (код ЄДРПОУ 38113479) не знаходиться за юридичною адресою, яка зазначена у статутних документах.

Внаслідок вищезазначеного складено акт про невідповідність юридичної адреси TOB «Діксі Буд» фактичному місцезнаходженню від 13.02.2013 року за № 424 та до ВПМ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська передано запит №2957 від 13.02.2013 року на встановлення місцезнаходження платника податків.

Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування по ланцюгу постачання постачальники - TOB «Старт-Д» - TOB «Діксі Буд» -контрагенти/покупці, оскільки встановлено дефектність первинних документів та відсутність об'єктів оподаткування, та неможливість реального здійснення платником податків TOB «Діксі Буд» операцій по ланцюгу постачання.

Так перевіряючим органом, згідно вказаного акту встановлено, що до перевірки не було надано документів, які б підтверджували присутність посадових осіб в місцях прийому-передачі товару. Вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій з надання податкової вигоди, з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, з використанням контрагентів, які не виконують свої податкові зобов'язання.

Тобто, у постачальника - TOB «Старт-Д» відсутні об'єкти оподаткування по операціях з продажу товарів (послуг) підприємствам - покупцям.

Крім того, перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування по операціях з придбання товарів (послуг) у підприємств-постачальників та по операціях з продажу цих товарів (послуг) підприємствам-покупцям. Тобто, операції з поставки товарів між постачальником - TOB «Старт-Д» та TOB «Діксі Буд» по ланцюгу з контрагентами-покупцями не містять у суті своїй розумних економічних або інших причин (ділової мети) та не спричиняють реального настання правових наслідків.

В ході перевірки не підтверджено реальності здійснення операцій з контрагентами, а саме не встановлено факту поставок товарів по ланцюгу постачальники - TOB «Старт-Д» - TOB «Діксі Буд» - контрагенти/покупці.

Крім того, податковим органом зазначено, що враховуючи, що перевірку проведено за окремий період, питання стосовно правомірності включення сум взаємовідносин з контрагентом-постачальником у перевіряємому періоді до складу валових витрат підприємства та повноти відображення сум доходів від реалізації товарів ними буде досліджено в ході документальної комплексної планової/позапланової виїзної перевірки.

Отже, висновком у згаданому акті є те, що перевіркою TOB «Діксі Буд» не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами, їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлено відсутність об'єктів оподаткування та неможливість реального здійснення платником податків операцій TOB «Діксі Буд» - по ланцюгу постачання від TOB «Старт-Д» до TOB «ДіксіБуд», як контрагенти/покупці.

Також, Ірпінською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області отримано від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва ГУ Міндоходів у Миколаївської області наступні акти:

- акт від 03.09.2012 року №729/22-225/37031516 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Будівництво Укр-М» (код ЄДРПОУ 37031516) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків контрагентами-постачальниками та контрагентами покупцями за березень 2012 року».

Так, згідно вказаного акту вбачається, що службовою запискою від 28.08.2012 року №1002-вн/07 ВПМ ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської області ДПС надано довідку від 27.08.2012 року №994-вн/7 згідно з якою підприємство відсутнє за податковою адресою. Зустрічну звірку провести неможливо у зв'язку з тим, що TOB «Будівництво Укр-М» за податковою адресою: 54003, м. Миколаїв, вул. Сілікатна, буд. 260, кв. 1 відсутнє, а підприємство має стан - направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням.

З огляду на викладене, перевіряючим органом встановлено, що в березні 2012 року господарська діяльність TOB «Будівництво Укр-М» має ознаки нереальності здійснення: відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості до вчинення задекларованих господарських операцій у вказаного підприємства, а саме: відсутній кваліфікований персонал, незначний штат працюючих осіб при тому, що статутна діяльність потребує участі більшої кількості людей, в т.ч. за спеціальною освітою; наявність в штаті тільки керівних посад; відсутні основні фонди (за умови, що вони необхідні для здійснення операцій), у тому числі: транспортні засоби, приміщення для зберігання товарів, неможливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо.

Враховуючи вищенаведене, перевіряючим органом зроблено висновок, що правочини, які здійснені TOB «Будівництво Укр-М» з контрагентами-постачальниками TOB «Транспортно-монтажна фірма «Транспосервіс-ЛТД», ПП «Будівельна фірма «Автошляхбуд-САА» за березень 2012 року є такими, що не спрямовані на реальне настання правових наслідків, мають ознаки безтоварних операцій (п.5 ст.203 ЦК України) та згідно ч.1 ст.203 ЦК України суперечать інтересам держави і є недійсними, а тому правочини, які були здійснені TOB «Будівництво Укр-М» з контрагентами-покупцями також є такими, що не спрямовані на реальне настання правових наслідків, суперечить інтересам держави і є недійсними, а самі господарські операції по придбанню товарно-матеріальних цінностей від вищевказаних підприємств носять безтоварний характер.

Так, ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва направлено запит від 23.08.2012 року №3569/9/22-223 до УМВС України в Миколаївській області УДАІ щодо зареєстрованих за підприємством TOB «Будівництво Укр-М» транспортних засобів, однак, як вбачається на дату складання акту відповіді перевіряючими не отримано.

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва направлено запит від 23.08.2011 року №3570/9/22-223 до КП «ММБТІ» щодо зареєстрованих за TOB «Будівництво Укр-М» об'єктів нерухомого майна, і також на дату складання вказаного акту відповіді перевіряючими не отримано.

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва направлено запит від 23.08.2011 року №3571/9/22-223 до управління Держкомзему щодо наявності земельних ділянок за підприємством TOB «Будівництво Укр-М», і на дату складання акту перевіряючими відповіді не отримано.

З огляду на вищевикладене, в ході перевірки податковим органом встановлено відсутність у березні 2012 року господарської діяльності, відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, оборотних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів при значних обсягах реалізації товарів (робіт, послуг) та встановлено укладання нікчемних (недійсних) цивільно-правових відносин та проведення безтоварних операцій з метою штучного формування валових доходів, валових витрат, податкового зобов'язання та податкового кредиту, що як наслідок не можливо підтвердити реальність здійснення господарських операцій підприємством TOB «Будівництво Укр-М» за період березень 2012 року з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями.

- акт ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва ГУ Міндоходів у Миколаївської області від 18.10.2012 року №825/22-225/37031516 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Будівництво Укр-М» (код ЄДРПОУ 37031516) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період липень, серпень 2012 року» згідно якого, відділ податкової міліції ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва службовою запискою від 17.10.2012 року №1323-вн/07 повідомив, що проведено аналіз податкової звітності з податку на додану вартість підприємства TOB «Будівництво Укр-М» (код ЄДРПОУ 37031516) за липень, серпень 2012 року.

Так, податковою міліцією здійснено вихід за податковою адресою підприємства TOB «Будівництво Укр-М»: м. Миколаїв, вул. Сілікатна, буд. 260, кв. 1, та встановлено, що підприємство за вказаною адресою не знаходиться.

З огляду на викладене, податковим органом зроблено висновок, що в липні, серпні 2012 року господарська діяльність TOB «Будівництво Укр-М» має ознаки нереальності здійснення: відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості до вчинення задекларованих господарських операцій у вказаного підприємства, а саме: відсутній кваліфікований персонал, незначний штат працюючих осіб при тому, що статутна діяльність потребує участі більшої кількості людей, в т.ч. за спеціальною освітою; наявність в штаті тільки керівних посад; відсутні основні фонди (при тому, що вони необхідні для здійснення операцій), у тому числі; транспортні засоби, приміщення для зберігання товарів, неможливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо.

Враховуючи вищенаведене, правочини, які здійснені TOB «Будівництво Укр-М» з вищевказаними контрагентами-постачальниками за липень, серпень 2012 року, є такими, що не спрямовані на реальне настання правових наслідків, мають ознаки безтоварних операцій.

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва направлено запит від 23.08.2012 року №3569/9/22-223 до УМВС України в Миколаївській області УДАІ щодо зареєстрованих за підприємством TOB «Будівництво Укр-М» транспортних засобів. УМВС України в Миколаївській області УДАІ до ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва надано повідомлення №9/6949 від 31.08.2012 року, що за TOB «Будівництво Укр-М» зареєстрованих транспортних засобів не значиться.

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва направлено запит від 23.08.2011 року №3570/9/22-223 до КП «ММБТІ» щодо зареєстрованих за TOB «Будівництво Укр-М» об'єктів нерухомого майна, однак, на дату складання акту відповіді не отримано.

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва направлено запит від 23.08.2011 року №3571/9/22-223 до Управління Держкомзему щодо наявності земельних ділянок за підприємством TOB «Будівництво Укр-М», однак, на дату складання акту відповіді не отримано.

- акт ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва ГУ Мін доходів у Миколаївської області від 19.12.2012 року №1031/22-225/37031516 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Будівництво Укр-М» (код ЄДРПОУ 37031516) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за періоди січень, вересень 2011 року, квітень, травень, червень, вересень 2012 року та контрагентами-покупцями, в якому зазначено, що в січні, вересні 2011 року, квітні, травні, червень, вересні 2012 року господарська діяльність TOB «Будівництво Укр-М» має ознаки нереальності здійснення: відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості до вчинення задекларованих господарських операцій у вказаного підприємства, а саме: відсутній кваліфікований персонал, незначний штат працюючих осіб при тому, що статутна діяльність потребує участі більшої кількості людей, в т.ч. за спеціальною освітою; наявність в штаті тільки керівних посад; відсутні основні фонди (при тому, що вони необхідні для здійснення операцій), у тому числі: транспортні засоби, приміщення для зберігання товарів, неможливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо.

З огляду на вищевикладене, в ході перевірки податковим органом встановлено відсутність здійснення правочинів TOB «Будівництво Укр-М» з контрагентами-постачальниками за січень, вересень 2011 року, квітень, травень, червень, вересень 2012 року.

Також, Ірпінською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області отримано акт ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві від 04.01.2013 року №5/22-9/37567122 «Про неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Бізнес Ресурс 2011», код за (ЄДРПОУ 37567122), за період січень-травень, липень-серпень, жовтень 2012 року для врахування в роботі, в якому зазначено, що перевіркою встановлено відсутність поставок товарів та укладення угод з метою настання реальних наслідків між TOB «Бізнес Ресурс 2011» та покупцями. В зв'язку з тим, що угоди поставки є нікчемними, нікчемний правочин є недійсним в силу закону, такий правочин не створює інших юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.

Відповідно до поданих TOB «Бізнес Ресурс 2011» до ДПІ у Печерському районі м. Києва ДПС Декларацій з податку на прибуток, розшифровок до них та іншої податкової звітності встановлено відсутність основних засобів, виробничого обладнання, транспортного та торгівельного обладнання, матеріалів (сировини), товарних запасів, трудових ресурсів для здійснення основного виду діяльності.

З вищезазначених фактів, вбачається, що фінансово-господарська діяльність TOB «Бізнес Ресурс 2011» здійснюється поза межами правового поля, що у свою чергу свідчить про не набуття належним чином цивільної правової дієздатності TOB «Бізнес Ресурс 2011», фінансово-господарські взаємовідносини між TOB «Бізнес Ресурс 2011» та контрагентами є фіктивними правочинами, та такими, що вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювались цими правочинами. В ході перевірки не підтверджено наявність поставок товарів (послуг) від TOB «Бізнес Ресурс 2011» за період січень-травень, липень-серпень, жовтень 2012 року, що свідчить про те, що правочини між TOB «Бізнес Ресурс 2011» та підприємствами-покупцями здійснені без мети настання реальних наслідків. Отже, зазначені правочини відповідно до ч.1, 2 ст.215, ч.5 ст.203 Цивільного кодексу України є нікчемним, і в силу ст.216 Цивільного кодексу України не створюють юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з їх недійсністю.

Податковий орган перевіривши всі вищевикладені доводи встановив, що операції по ланцюгу виконання робіт (надання послуг) від TOB «Будівництво Укр-М» (код за ЄДРПОУ 37031516), TOB «Бізнес Ресурс 2011» (код за ЄДРПОУ 37567122) та ПП «Дузер» (код за ЄДРПОУ 38113479) для TOB «Будрегіонінвест» порушують ст. 228 ЦК України щодо вчинення правочину, який порушує публічний порядок, вчинений з метою, що суперечить інтересам та моральним засадам суспільства, що як наслідок взаємовідносини між TOB «Будрегіонінвест» з TOB «Будівництво Укр-М» (код за ЄДРПОУ 37031516), TOB «Бізнес Ресурс 2011» (код за ЄДРПОУ 37567122) та ПП «Дузер» (код за ЄДРПОУ 38113479) не спричинили реального настання господарських операцій.

Крім того, господарські операції з виконання TOB «Будівництва Укр-М» (код за ЄДРПОУ 37031516), TOB «Бізнес Ресурс 2011» (код за ЄДРПОУ 37567122) та ПП «Дузер» (код за ЄДРПОУ 38113479) робіт (послуг) не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для виконання такого постачання або здійснення діяльності, що свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. В зв'язку з цим посадові особи TOB «Будівництво Укр-М» (код за ЄДРПОУ 37031516), TOB «Бізнес Ресурс 2011» (код за ЄДРПОУ 37567122) та ПП «Дузер» (код за ЄДРПОУ 38113479) не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного.

Отже, колегією суддів встановлено, що за твердженням податкового органу, вказані вище правочини, що були укладені між позивачем та контрагентами, є фіктивними в розумінні ст. 228 Цивільного кодексу України, оскільки не мають на меті настання реальних правових наслідків та мають ознаки нікчемності по ланцюгу до «вигодонабувача».

Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України, правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Згідно зі ст. 215 Цивільного кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Відповідно до статті 228 Цивільного кодексу України, правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним. Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

Положенням статті 234 ЦК України передбачено, що фіктивним є правочин, який вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювалися цим правочином. Фіктивний правочин визнається недійсним в судовому порядку. В розумінні даної норми цивільного закону характеризуючими ознаками фіктивного правочину є те, що сторони вчиняють його лише для вигляду, знаючи заздалегідь що він не буде виконаний. Тобто, при вчинені фіктивного правочину учасники мають інші цілі, ніж ті що передбачені самим правочином, не маючи на меті встановлення його правових наслідків. При цьому, фіктивним можна визнати правочин тільки за умови, що обидві сторони діяли без наміру як створення так і досягнення відповідних цивільно-правових наслідків.

Згідно пункту 18 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 06.11.2009 року № 9 «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними», при кваліфікації правочину за статтею 228 Цивільного кодексу України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Положенням статті 203 ЦК України встановлені загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину, зокрема, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Відповідно до інформаційного листа Вищого адміністративного суду України від 02.06.2011 року № 742/11/13-11, з метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість належить з'ясовувати, зокрема, обставини щодо руху активів у процесі здійснення господарської операції, установлення спеціальної податкової правосуб'єктності учасників господарської операції, установлення зв'язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

Дослідженню підлягають усі первинні документи, які належить складати залежно від певного виду господарської операції: договори, акти виконаних робіт, документи про перевезення, зберігання товарів тощо.

Необхідно перевіряти фізичні, технічні та технологічні можливості певної особи до вчинення тих чи інших дій, що становлять зміст господарської операції, як-от: наявність кваліфікованого персоналу, основних фондів, у тому числі транспортних засобів для перевезення або виробництва, приміщень для зберігання товарів тощо, якщо такі умови необхідні для здійснення певної операції; можливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо; наявність відповідних ліцензій та інших дозвільних документів, що необхідні для ведення певного виду господарської діяльності.

Про відсутність факту здійснення господарської операції можуть також свідчити і результати, відображені у даних податкового обліку будь-кого з учасників господарської операції, які фактично не настали внаслідок відсутності відповідних дій будь-кого з учасників такої операції (наприклад, відображення отримання послуг без їх фактичного надання або в разі їх надання іншою особою, ніж та, що вказана у даних податкового обліку чи первинних документах; імітація купівлі товару в особи, яка ніколи його не продавала тощо).

Таким чином, на підставі використаних документів, актів перевірок та баз даних державної податкової служби, встановлено проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди контрагентам підприємства та далі по ланцюгу постачання, з метою штучного формування податкового кредиту із залученням контрагентів, які не виконують свої податкові зобов'язання.

Договори між TOB «Будрегіонінвест» та контрагентами на виконання ремонтно-будівельних робіт, не містять за своїм змістом розумних економічних або інших причин (ділової мети) систематичного (протягом місяця) виконання таких робіт. Такі причини можуть бути наявними лише за умови, що платник податку має намір одержати економічний ефект у результаті підприємницької або іншої економічної діяльності.

Аналізуючи обставини даної справи та наявні в ній докази, колегія суддів дійшла висновку, що укладені позивачем договори не мали на меті настання реальних правових наслідків, що відповідно свідчить про безтоварність господарських операцій позивача упродовж періоду, що перевірявся.

З огляду на вищевикладене, при проведенні перевірки було встановлено порушення позивачем: пункту 198.2 (з урахуванням пункту 187.9 статті 187), 198.3 статті 198, п.201.1 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями) в результаті чого TOB «Будрегіонінвест» неправомірно віднесено до складу податкового кредиту з податку на додану вартість в сумі 956 009,67 грн., що призвело до завищення від'ємного значення ПДВ, що підлягає до зарахування у зменшення суми податкового боргу з ПДВ у розмірі 29 599,80 грн. та за січень 2012 року ну суму 171 666,91 грн., за лютий 2012 року на суму 47 084,5 грн., за березень 2012 року на суму 70 000,00 грн., за квітень 2012 року на суму 185 770,58 грн., за травень 2012 року на суму 29 599,80 грн., за червень 2012 року на суму 239 520,48 грн., за липень 2012 року 87 571,22 грн., за серпень 2012 року на суму 18 863,22 грн., за листопад 2012 року на суму 105 932,96 грн., що призвело до заниження податкового зобов'язання з податку на додану вартість у вищезазначених періодах у сумі 926 409,87 грн.

Згідно зі ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що постанова суду першої інстанції не відповідає нормам матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовують висновки суду першої інстанції, викладені у зазначеній постанові, у зв'язку з чим є підстави для її скасування з ухваленням нової постанови про відмову в задоволенні позову.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Київській області - задовольнити.

Постанову Київського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2013 року - скасувати.

Прийняти нову постанову, якою у задоволені адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Будрегіонінвест» до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 20.08.2013 року №0001222204 та №0001232204 - відмовити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Повний текст постанови виготовлено 06.06.2014 року.

Головуючий суддя: О.М. Романчук

Судді: Я.Б. Глущенко

С.Б.Шелест

Головуючий суддя Романчук О.М

Судді: Глущенко Я.Б.

Шелест С.Б.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.06.2014
Оприлюднено16.06.2014
Номер документу39199263
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/4692/13-а

Ухвала від 04.07.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 28.07.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Постанова від 03.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні