ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"10" червня 2014 р. Справа № 914/4429/13
Львівський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Галушко Н.А.
суддів Бонк Т.Б.
Орищин Г.В.
розглянув апеляційну скаргу Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів №7/В від 21.02.2014р. (вх..№01-05/996/14 від 04.03.2014р.)
на рішення господарського суду Львівської області від 05.02.2014р.
у справі № 914/4429/13 гар дового засідання №4потання відхиленоє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.аїхн
за позовом Державного підприємства МВС України "Львів-Інформ-Ресурси", м.Львів
до відповідача: Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів
про скасування рішення Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №247 від 27.09.2013р.
За участю представників:
від позивача: Лотоцька О.О. - представник;
від відповідача: Оленюк С.Л. - представник.
Представникам сторін роз'яснено права та обов'язки передбачені ст. 20, 22 ГПК України.
Клопотань про здійснення фіксації судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу, в порядку ст. 81 1 ГПК України, учасниками судового процесу не заявлено.
Рішенням господарського суду Львівської області від 05.02.2014р. (суддя Фартушок Т.Б.) позовні вимоги задоволено в повному обсязі. Скасовано рішення адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 247 від 27.09.13р. "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції" (справа № 3-02-211/2013). Стягнено з ЛОТВ АК України на користь ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" 1147,00 грн. відшкодування витрат на оплату судового збору.
Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України подало апеляційну скаргу №7/В від 21.02.2014р., в якій просить рішення господарського суду Львівської області від 05.02.2014р. у даній справі скасувати і прийняти нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити з підстав порушення і неправильного застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, невідповідності висновків суду обставинам справи.
Зокрема, скаржник зазначає, що особливість структури ринку зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках відповідно до п.2 постанови КМУ від 17.12.2008р. №1102 та факт укладення між Управлінням ДАІ ГУМВС України у Львівській області і ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин від 01.02.2013р. свідчить про відсутність у позивача конкурентів, а, відтак, про його монопольне (домінуюче) становище на ринку зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках у Львівській області.
При цьому, скаржник зазначає про зловживання позивачем своїм монопольним (домінуючим) становищем шляхом встановлення таких цін реалізації товару (послуги), які неможливо було б встановити за умови існування значної конкуренції. Зокрема, на переконання скаржника, позивачем у розрахунку вартості послуг зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів застосовано завищений рівень рентабельності, включено у вартість оплати інші операційні витрати та застосовано різну вартість послуг зберігання в залежності від кількості днів зберігання та типу транспортного засобу, що є порушенням вимог Постанови КМУ №258 від 02.03.2010р. "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів" та п.п.266.3.1. п.266.3 ст.266 Податкового кодексу України,
Державним підприємством МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" подано відзив на апеляційну скаргу №50 від 25.03.2014р. та пояснення до заперечення на апеляційну скаргу №15 від 20.05.2015р., в яких позивач просить рішення господарського суду Львівської області від 05.02.2014р. у даній справі залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення з підстав законності та обґрунтованості оскаржуваного судового акту.
Представниками сторін в судових засіданнях підтримано доводи та заперечення щодо вимог апеляційної скарги.
Розглянувши матеріали справи, апеляційної скарги, заслухавши пояснення та заперечення представників сторін в судовому засіданні, суд апеляційної інстанції встановив наступне:
Як вбачається із матеріалів справи, рішенням адміністративної колегії Львівського територіального відділення Антимонопольного комітету України №247 від 27.09.2013р. "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції" (справа №3-02-211/2013) вирішено:
1. Визнати, що ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" займає монопольне (домінуюче) становище на ринку зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках у Львівській області.
2. Визнати, що ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси", встановлюючи необґрунтовано різні розміри оплати за надання послуг для різних категорій транспортних засобів, вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що передбачене п.1 ч.2 ст.13 Закону України "Про захист економічної конкуренції" у вигляді встановлення таких цін реалізації товару (послуги), які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
3. Визнати, що ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси", необґрунтовано враховуючи додаткові витрати до вартості послуги, що збільшує витрати споживачів, вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що передбачене п.1 ч.2 ст.13 Закону України "Про захист економічної конкуренції" у вигляді встановлення таких цін реалізації товару (послуги), які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
4. За порушення, зазначене у п.2 цього рішення, відповідно до абз.2 ч.2 ст.52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" на ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" накласти штраф у розмірі 20 000грн.
5. За порушення, зазначене у п.3 цього рішення, відповідно до абз.2 ч.2 ст.52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" на ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" накласти штраф у розмірі 30 000грн.
6. Зобов'язати ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" вжити заходів щодо усунення порушень законодавства про захист економічної конкуренції, вказаних у п.п.3, 4 резолютивної частини рішення та у 2-х місячний строк повідомити про виконання рішення Львівське обласне територіальне відділення АМКУ Країни.
Статтею 60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" встановлено, що заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. Цей строк не може бути відновлено. Рішення Антимонопольного комітету України, адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та державного уповноваженого Антимонопольного комітету України оскаржуються до господарського суду міста Києва. Рішення адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України оскаржуються до господарських судів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя.
Не погодившись з вказаним вище рішенням, Державне підприємство МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" звернулось до господарського суду Львівської області з позовом до Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України про скасування рішення Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №247 від 27.09.2013р.
Розглянувши матеріали справи, місцевий господарський суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Державного підприємства МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" у повному обсязі.
Судова колегія Львівського апеляційного господарського суду не погоджується з такими висновками місцевого господарського суду, з огляду на наступне.
Згідно з ст.1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» одним з основних завдань Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
Правові засади підтримки та захисту економічної конкуренції, обмеження монополізму в господарській діяльності та забезпечення ефективного функціонування економіки України на основі розвитку конкурентних відносин визначені Законом України "Про захист економічної конкуренції" № 2210-III від 11 січня 2001 року.
Відповідно до ч.2 ст. 4 Закону України "Про захист економічної конкуренції" суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Згідно з п. 2 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є зловживання монопольним (домінуючим) становищем.
Суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо на цьому ринку у нього немає жодного конкурента (ч. 1 ст. 12 Закону України "Про захист економічної конкуренції").
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 року №1102 "Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках" передбачено, що тимчасове затримання транспортного засобу посадовою особою Державтоінспекції проводиться у випадках передбачених ст.265-2 КУпАП України. Згідно пункту 12 даної Постанови повернення тимчасово затриманих транспортних засобів, які зберігаються на спеціальному майданчику чи стоянці, здійснюється за письмовим зверненням водія, власника (співвласника) за умови оплати ним витрат пов'язаних з транспортуванням та зберіганням транспортного засобу при умові сплати вартості послуг зберігання.
Абзацом другим пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 року №1102 "Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках" дозволено підрозділам Державної автомобільної інспекції для доставляння та зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів укладати договори з державними підприємствами, які належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ.
Відповідно до п.п.1.2., 1.3. Статуту Державного підприємства "Львів-Інформ-Ресурси" затвердженого Міністром внутрішніх справ України 30.08.2008 року та зареєстрованого 15.12.2008 року за №14151050002012581 з подальшими змінами (а.с.51-60) засновником підприємства є держава в особі Міністерства внутрішніх справ України Підприємство оперативно підпорядковане Департаменту ресурсного забезпечення Міністерства внутрішніх справ України.
Згідно п.6.3 ст.6 Статуту Підприємство перераховує в обсязі 30% грошових коштів (що надійшли на його рахунок ) на встановлений рахунок Міністерства внутрішніх справ України (органу управління майном) з урахуванням ПДВ, 70% коштів використовуються на власні потреби та на підтримку належного рівня матеріально-технічного забезпечення органів і підрозділів ГУМВС в Львівській області.
1 лютого 2013р. між Управлінням ДАІ ГУМВС України у Львівській області та ДП МВС "Львів-Інформ-Ресурс" було укладено угоду про співробітництво та організацію взаємовідносин (далі - угода) (а.с.64-67).
Відповідно до п.1.1. угоди з метою належного збереження тимчасово затриманих транспортних засобів та забезпечення функціонування спеціальних майданчиків і стоянок, відповідно до ст.ст.179-181 ГК України, Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках, сторони зобов'язуються спільно діяти для досягнення спільних господарських цілей у відповідності до статутних завдань та економічних інтересів кожної із сторін цієї Угоди шляхом об'єднання матеріальних і трудових ресурсів.
Для досягнення зазначеної мети ДП МВС "Львів-Інформ-Ресурс" зобов'язалось здійснювати тимчасове зберігання затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках за адресами: м.Львів, вул.Конюшинна,15; м.Новояворівськ, вул.Зелена,3; с.Солонка Пустомитівського району; с.Великосілки Кам'янка-Бузького району (п.2.2. угоди).
Пунктом 2.6. угоди передбачено, що повернення тимчасово затриманого транспортного засобу, який зберігається на спеціальному майданчику чи стоянці здійснюється за письмовим зверненням його водія, власника (співвласника) за умови оплати ним послуг із зберігання такого транспортного засобу та пред'явлення відповідного протоколу про адміністративне правопорушення з відміткою про дозвіл його отримати уповноваженої особи Державтоінспекції.
За зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках чи стоянках Підприємство справляє плату із власника (співвласника) затриманого транспортного засобу або уповноваженої ним особи у встановленому Підприємством розмірі на підставі затверджених тарифів (п.4.1. угоди).
Отже, вказаною угодою ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" надано виняткове право здійснювати тимчасове зберігання затриманих Управлінням ДАІ ГУМВС України у Львівській області транспортних засобів на спеціальних майданчиках. Інші суб'єкти господарювання, які надають аналогічні послуги на території Львівської області відсутні, що свідчить про відсутність у позивача конкурентів на ринку зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках.
Зазначене додатково підтверджується і листом №6/38 від 02.06.2014р. Управління матеріального забезпечення ГУМВС України у Львівській області, в якому зазначено, що у користуванні ДАІ Львівської області є 4 спеціальних майданчиків для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів за адресами: м.Львів, вул.Конюшинна,15; м.Новояворівськ, вул.Зелена,3; с.Солонка Пустомитівського району; с.Великосілки Кам'янка-Бузького району, тобто лише визначені у п.2.2 угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин від 01.02.2013р., укладеної між Управлінням ДАІ ГУМВС України у Львівській області та ДП МВС "Львів-Інформ-Ресурс".
На підставі викладеного вище, колегія суддів Львівського апеляційного господарського суду вважає, що адміністративна колегія Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийшла до обґрунтованого висновку про те, що позивач з червня 2013р. і на час винесення Рішення №247 займав монопольне (домінуюче) становище на ринку зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках в географічних межах Львівської області з часткою 100%.
Відповідно до п.15.4. постанови Пленуму Вищого господарського суду України №15 від 26.12.2011р. "Про деякі питання практики застосування конкурентного законодавства" обов'язок з доведення в суді факту зайняття суб'єктом господарювання монопольного (домінуючого) становища на ринку покладається на Антимонопольний комітет України або його територіальне відділення, яке є стороною у справі. Водночас за змістом приписів статті 12 Закону України "Про захист економічної конкуренції" суб'єкт господарювання, який заперечує зайняття ним монопольного (домінуючого) становища на ринку товару, має довести, що він зазнає значної конкуренції.
ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурс" не доведено у встановленому законом порядку належними та допустимими доказами, що він зазнає конкуренції на ринку зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках.
Згідно з ч.3 ст. 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Відповідно до п. 1 ч.2 ст. 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку, зокрема, визнається: встановлення таких цін чи інших умов придбання або реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
Відповідно до п. 13 Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 року №1102 за транспортування і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці Державтоінспекції справляється плата у розмірі, встановленому спільним наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки.
До 04.06.12 року розмір плати за надання послуг зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і Державтоінспекції був затверджений спільним наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки від 05.10.2007 року №369/1105/336 "Про затвердження розмірів плати за надання послуг органами та підрозділами Міністерства внутрішніх справ та Порядку їх справляння" (п.8- за першу добу-18,0 грн., кожну наступну добу-10,0 грн.). Даний наказ втратив чинність 05.06.2012 року.
Відтак, на момент винесення адміністративною колегією Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України оскаржуваного рішення №247 від 27.09.2013р. розмірів плати за послуги по зберіганню тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках спільним наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки встановлено не було.
Натомість, постановою Кабінету Міністрів України №258 від 02.03.2010р. затверджено Порядок формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів (далі - Порядок).
Відповідно до п.12 Порядку до планованої виробничої собівартості послуг включаються прямі матеріальні витрати, прямі витрати з оплати праці, інші прямі витрати та загальновиробничі витрати.
Проте, як вбачається з калькуляції платних послуг ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" по збереженню на спецмайданчиках тимчасово затриманих транспортних засобів, затвердженої директором ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" 05.06.2013р. (а.с.75), до вартості вказаних послуг позивачем включено статтю "інші операційні витрати", що є необґрунтованим та призводить до збільшення витрат споживачів.
Окрім того, як вбачається з тарифів оплати послуг ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" по збереженню на спецмайданчиках тимчасово затриманих транспортних засобів, затверджених наказом ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" №24 від 25.06.2013р. (а.с.73-74), вартість послуг по збереженню тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках розрахована позивачем в залежності від типу транспортного засобу (легковий автомобіль, грузовий автомобіль або мототранспорт) та кількості діб зберігання (1-3 доби, від 3-х до 30 діб або більше 30 діб).
Однак, такий спосіб визначення вартості послуг по збереженню тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України №258 від 02.03.2010р. "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів".
Разом з тим, пунктом 24 Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №258 від 02.03.2010р., передбачено, що рівень рентабельності не повинен перевищувати 12%, в той час як позивачем застосовано рівень рентабельності у розмірі 30%.
Зазначені вище обставини свідчать про порушення ДП МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема, п.1 ч.2 ст. 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції" у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку надання платних послуг з відповідального зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів, шляхом встановлення таких цін, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
При цьому, як зазначено у п.14 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №15 від 26.12.2011р. "Про деякі питання практики застосування конкурентного законодавства" для кваліфікації дій суб'єктів господарювання як зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, або як антиконкурентних узгоджених дій, або як недобросовісної конкуренції не є обов'язковим з'ясування настання наслідків у формі відповідно недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, ущемлення інтересів інших суб'єктів господарювання (конкурентів, покупців) чи споживачів, зокрема через заподіяння їм шкоди (збитків) або іншого реального порушення їх прав чи інтересів, чи настання інших відповідних наслідків. Достатнім є встановлення самого факту вчинення дій, визначених законом як зловживання монопольним (домінуючим) становищем (частина друга статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції"), або як антиконкурентні узгоджені дії (частина друга статті 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції"), або як недобросовісна конкуренція (статті 5, 7, 9, 11, 13-15 і 19 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції") або можливості настання зазначених наслідків у зв'язку з відповідними діями таких суб'єктів господарювання (частина перша статей 6 і 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", статті 4, 6, 8, 15-1, 16, 17 і 18 Закону України "Про захист від
недобросовісної конкуренції").
Відповідно до ч. 2 ст. 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», може бути накладений штраф у розмірі до 10 відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.
Як встановлено адміністративною колегією Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України та не заперечується позивачем, розмір доходу (виручки) ДП МВС України «Львів-Інформ-Ресурси» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2012 рік склав 20946 тис. грн.
Відтак, адміністративна колегія Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, наклавши на ДП МВС України« Львів-Інформ-Ресурси» штраф за порушення законодавства про захист економічної конкуренції в сукупному розмірі 50 000 грн., діяла у відповідності до вимог Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Згідно з частиною 1 статті 59 Закону України "Про захист економічної конкуренції" підставами для зміни, скасування чи визнання недійсними рішень органів Антимонопольного комітету України є: неповне з'ясування обставин, які мають значення для справи; недоведення обставин, які мають значення для справи і які визнано встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні, обставинам справи; порушення або неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.
Статтею 129 Конституції України встановлено, що основними засадами судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Згідно із ст. 4-3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Відповідно до ст. 33 вказаного Кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини справи, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.
Враховуючи все викладене вище в сукупності, колегія суддів Львівського апеляційного господарського суду вважає, що з матеріалів справи не вбачається, а позивачем не доведено наявності підстав для скасування рішення адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 247 від 27.09.13р. "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції" (справа № 3-02-211/2013).
З огляду на наведене, рішення господарського суду Львівської області від 05.02.2014р. у справі №914/4429/13 слід скасувати як таке, що прийняте з неповним з'ясуванням обставин справи і порушенням норм матеріального права, та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову ДП МВС України« Львів-Інформ-Ресурси» відмовити.
У зв'язку із скасуванням рішення судом апеляційної інстанції здійснено новий розподіл судових витрат: витрати по сплаті судового збору за розгляд справи в суді першої інстанції та перегляд рішення в апеляційному порядку покласти на позивача в порядку, передбаченому ст. 49 ГПК України.
Керуючись ст.ст. 99, 101, 103, 104, 105 ГПК України, - Львівський апеляційний господарський суд
П О С Т А Н О В И В :
1. Апеляційну скаргу Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України задоволити.
2. Рішення господарського суду Львівської області від 05.02.2014р. у справі №914/4429/13 скасувати.
3. У задоволенні позову Державного підприємства МВС України "Львів-Інформ-Ресурси" відмовити.
4. Судові витрати за розгляд справи в місцевому господарському суді та перегляд рішення в апеляційному порядку покласти на позивача.
5. Стягнути з Державного підприємства МВС України "Львів-Інформ-Ресурси"( 79008, м. Львів, вул. Кривоноса, 1, ідентифікаційний код 30162010) в доход Державного бюджету України (УДКСУ у Личаківському районі м. Львова; Банк -ГУДКСУ у Львівській області; МФО банку - 825014; код отримувача (ЄДРПОУ) 38007620; рахунок № 31216206782006) 609 грн. судового збору за перегляд рішення в апеляційному порядку.
6. На виконання постанови місцевому господарському суду видати наказ.
7. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку.
8. Справу направити у господарський суд Львівської області.
Повний текст постанови виготовлено та підписано 12.06.2014р.
Головуючий-суддя Галушко Н.А
Суддя Бонк Т.Б.
Суддя Орищин Г.В.
Суд | Львівський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2014 |
Оприлюднено | 18.06.2014 |
Номер документу | 39203703 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Львівський апеляційний господарський суд
Галушко Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні