ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 червня 2014 року 09 год. 30 хв. Справа № 813/3768/14
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Сакалоша В.М., розглянувши у м. Львові у скороченому провадженні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області до Приватного підприємства «Паром - Плюс» про стягнення податкового боргу, -
в с т а н о в и в:
Скорочене провадження у справі відкрито 26.05.2014 року.
Поштова кореспонденція, направлена відповідачу отримана представником підприємства 03.06.2014 року.
З врахуванням того, що на адресу суду від відповідача не надходило заперечення проти позову та заяви про визнання позову, суд вважає за можливе, у відповідності до вимог ч.4 ст.183-2 КАС України, розглядати справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд даючи правову оцінку спірним правовідносинам виходив з наступного.
ПП «Паром -Плюс» зареєстровано органом державної реєстрації 08.02.1999 року за № 1649.
Відповідно до довідки позивача від 10.02.1999 року № 28-36 ПП «Паром -Плюс» взяте на облік платників податків 10.02.1999 року за № 1616.
Відповідно до довідки позивача № 4947/10/20-0032 від 13.05.2014 року за відповідачем рахується податкова заборгованість по сплаті податку на прибуток в сумі 3 230,00 грн. (штрафні санкції).
Вищезазначена заборгованість відповідача, що складає предмет стягнення в рамках даного позову, виникла у зв'язку з наступним.
ДПІ в Пустомитівському районі проведено камеральні перевірки своєчасності подання податкової звітності ПП «Паром - Плюс», якими встановлено неподання податкових декларацій по податку на прибуток за перший квартал 2012 року, перше півріччя 2012 року, девять місяців 2012 року та 2012 рік. За результатами перевірок складено відповідно:
- акт № 323/150/30315954 від 20.02.2013 року на підставі якого прийнято податкове
повідомлення рішення № 0003031510 від 20.02.2013 року, яким визначено штрафні санкції по податку на прибуток приватних підприємств.
- акт № 324/150/30315954 від 20.02.2013 року на підставі якого прийнято податкове-
повідомлення рішення № 0003041510 від 20.02.2013 року, яким визначено штрафні санкції по податку на прибуток приватних підприємств.
- акт № 325/150/30315954 від 20.02.2013 року на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення 003051510 від 20.02.2013 року, яким визначено штрафні санкції по податку на прибуток приватних підприємств.
- акт № 520/150/30315954 від 20.02.2013 року на підставі якого прийнято податкове - повідомлення рішення № 0004701510 від 25.03.2013 року, яким визначено штрафні санкції по податку на прибуток приватних підприємств.
Позивачем також вживались заходи щодо погашення відповідачем податкового боргу, зокрема вручено податкову вимогу № 191-19 від 24.04.2013 року, однак вони не мали позитивного характеру.
Спірні правовідносини регулюються положеннями Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Відповідно до ст. 16 ПК України платник податків зобов'язаний, зокрема, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п.п.14.1.137 п.14.1 ст.14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Відповідно до п.41.5 ст.41 ПК України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.
Підпунктом 20.1.28 п.20.1 ст.20 ПК України визначено право органів державної податкової служби застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
У п. 31.1 ст.31 ПК України визначено, що строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
Відповідно до п. 57.3 ст. 57 ПК України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідач не подав доказів, які б свідчили про те, що вказана ним сума податкових зобов'язань є не узгодженою, оспорювалась в адміністративному чи судовому порядку, а тому, з врахуванням згаданих норм та обставин справи, суд дійшов до висновку, що згадане вище податкове зобов'язання є податковим боргом. Відповідач не надав суду доказів на підтвердження факту погашення боргу перед бюджетом та не спростував вимог позивача, а тому податковий борг підлягає стягненню.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 ПК України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до положень, закріплених статтею 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Враховуючи вищевикладене, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані матеріалами справи, не спростовані відповідачем належними та допустимими доказами, а відтак підлягають задоволенню.
Згідно вимог ч. 4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 17-19, 94, 160-165, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, -
п о с т а н о в и в:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватного підприємства «Паром- Плюс» (81130, Львівська область, Пустомитівський район, с. Сокільники, вул. Садова Бічна, буд. 1, ЄДРПОУ 30315954), на користь Державного бюджету кошти в сумі 3 230,00 грн. (три тисячі двісті тридцять гривень 00 копійок).
3. Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України не стягуються.
Постанова виконується негайно відповідно до п.9 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена сторонами до Львівського апеляційного адміністративного суду. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Суддя Сакалош В.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2014 |
Оприлюднено | 18.06.2014 |
Номер документу | 39244520 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні