Копія
Справа № 822/1823/14
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 червня 2014 року м. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі судді Лабань Г.В. розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Хмельницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Товариства з обмеженою відповідальністю "Хамаль" про стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ :
14.05.2014 року до суду з адміністративним позовом звернулось Хмельницьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів у якому вказує, що відповідач має заборгованість з адміністративно-господарських санкцій у розмірі 7287,50 гривень і пені 61,32 гривень, чим порушує вимоги Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».
Просить у позові стягнути з відповідача адміністративно-господарські санкції у розмірі 7287,50 гривень і пені 61,32 гривень.
Представник позивача подав до суду заяву, про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач повторно до суду не з"явився і не повідомив причину цього, хоча належно був повідомлений про час та місце розгляду справи.
Оскільки сторони до суду не з'явились, технічний запис на звукозаписуючий пристрій не проводився, відповідно до вимог ст.41 КАС України.
Дослідивши докази по справі суд вважає, що позов підлягає задоволенню, враховуючи наступне.
Судом встановлено, що відповідач не забезпечив працевлаштування інвалідів, за що до нього позивачем застосовано адміністративно-господарську санкцію у розмірі 7287,50 гривень. За порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій йому нарахована пеню в розмірі 61,32 гривень. Позовна вимога підтверджується розрахунком по сплаті адміністративно-господарських санкцій, розрахунком пені та звітом про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2013 рік, складеного відповідачем.
Відповідно до статей 19, 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовна вимога суб'єкта владних повноважень ґрунтується на Законі, він діяв в межах повноважень і у спосіб передбачений Законом і вона підтверджена доказами, які перевірено судом, тому позов підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 7,8, 9, 11, 71, 86, 99, 158, 159, 161, 162, 163, 167, КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ :
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Хамаль", ідентифікаційний код 14178842 на користь Хмельницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарську санкцію у розмірі 7287,50 гривень і пеню 61,32 гривень, всього 7351 (сім тисяч триста п'ятдесят одна) гривня 01 копійок.
Копії постанови надати сторонам.
Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Суддя /підпис/Г.В. Лабань "Згідно з оригіналом" Суддя Г.В. Лабань
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2014 |
Оприлюднено | 20.06.2014 |
Номер документу | 39256790 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Лабань Г.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні