Ухвала
від 08.05.2014 по справі 804/12767/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

08 травня 2014 рокусправа № 804/12767/13-а

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Божко Л.А.

суддів: Лукманової О.М. Прокопчук Т.С.

за участю секретаря судового засідання: Сонник А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпропетровську апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Кіровському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2013 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпро Кейсинг" до Державної податкової інспекції у Кіровському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

У вересні 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпро Кейсинг" (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Кіровському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі -відповідач) про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2013 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпро Кейсинг" до Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії задоволено частково; визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області щодо коригування (зменшення) в податкових електронних базах даних податкових органів, в тому числі і в базах "Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України", "Податковий блок" та їх підсистемах, показників податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ ТОВ "Дніпро Кейсинг" в розрізі контрагентів на підставі акту "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Дніпро Кейсинг" (код ЄДРПОУ 36161075) щодо документального підтвердження господарських відносин з платником податків і зборів за період грудень 2011 року, лютий-травень, серпень 2012 року" від 27.06.2013 № 144/221/36161075; зобов'язано Державну податкову інспекцію у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області відобразити в електронних базах даних податкових органів, в тому числі в електронній базі даних "Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України", "Податковий блок" та їх підсистемах, показники податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ ТОВ "Дніпро Кейсинг" в розрізі контрагентів, які ТОВ "Дніпро Кейсинг" задекларувало у податковій звітності за грудень 2011 року, лютий-травень, серпень 2012 року; в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з постановою суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на не повне з'ясування судом обставин справи, просив постанову суду скасувати та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог.

Перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду, дослідивши матеріали справи, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Юридична адреса суб'єкта господарювання - ТОВ "Дніпро Кейсинг": Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Г.Сталінграду, буд.16., кв.66.

З матеріалів справи вбачається, що посадовою особою відповідача здійснено заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ "Дніпро Кейсинг" (код ЄДРПОУ 36161075) з питань дотримання вимог податкового законодавства з ПДВ по взаємовідносинам з ТОВ "Лігран" (код ЄДРПОУ 34656476) за період грудень 2011 року, лютий - травень, серпень 2012 року, за результатами яких складено акт "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Дніпро Кейсинг" (код ЄДРПОУ 36161075) з питань дотримання вимог податкового законодавства з ПДВ по взаємовідносинам з ТОВ "Лігран" (код ЄДРПОУ 34656476) за період грудень 2011 року, лютий - травень, серпень 2012 року" від 26.07.2013 № 144/221/36161075 (а.с.29-38) (далі - акт проведення зустрічної звірки).

З акту проведення зустрічної звірки вбачається, що Державною податковою інспекцією у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області від ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська отримано акт від 28.12.2012 7250/224/34656476. З метою вручення листа про надання пояснень та їх документального підтвердження від 19.07.2013 №874/10/22-1 ТОВ "Дніпро Кейсинг", фахівцями відповідача здійснено виїзд за юридичною адресою позивача, та встановлено, що позивач за юридичною адресою не знаходиться.

Відповідно акту проведення зустрічної звірки, відповідач дійшов висновку про відсутність об'єктів оподаткування ТОВ "Дніпро Кейсинг" - по ланцюгу постачання - ТОВ "Лігран" - ТОВ "Дніпро Кейсинг", що господарські операції між вказаними юридичними особами здійснені без мети настання реальних наслідків, отже такі господарські операції є нереальними. Перевіркою також встановлено юридичну дефектність відповідних первинних документів, відсутність об'єктів оподаткування та неможливість реального здійснення господарських операцій по ланцюгу постачання: постачальник -ТОВ "Лігран" , ТОВ "Дніпро Кейсинг" - покупець.

На підставі вказаного акту від 27.06.2013 №144/221/36161075, відповідачем здійснено коригування даних щодо податкового кредиту ТОВ "Дніпро Кейсинг" за період грудень 2011 року, лютий - травень, серпень 2012 року у своїх електронних базах даних, шляхом обнуління позитивних показників податкового кредиту позивача.

Відповідно п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України (далі - ПК України) з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначає Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232 (далі - Порядок № 1232).

Відповідно до пункту 7 Порядку № 1232 визначено, що за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Процес зіставлення даних податкової звітності з ПДВ у розрізі контрагентів є формальним рівнем податкового контролю, на стадії якого податковий орган фактично порівнює задекларовані контрагентами кореспондуючі суми податкових зобов'язань та податкового кредиту з метою оперативного виявлення платників, що підлягають документальній перевірці, якій не передбачає здійснення податковим органом оцінки дотримання платником вимог податкового законодавства та аналізу змісту та характеру правовідносин, що стали підставою для формування даних податкового обліку платника.

Відповідно до п. 7.2 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 № 236, при отриманні матеріалів зустрічної звірки після закінчення перевірки платника податків орган ДПС - ініціатор: у разі не підтвердження реальності здійснення господарських відносин із суб'єктом господарювання (їх виду, обсягу, якості, розрахунків тощо) - здійснює заходи щодо проведення документальної позапланової перевірки такого платника податків з урахуванням вимог Кодексу.

Суд апеляційної інстанції вказує, що підставою для коригування податкових зобов'язань, податкового кредиту та бюджетного відшкодування є податкове повідомлення-рішення, складене на підставі акту перевірки.

На підставі викладеного, суд апеляційної інстанції, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, погоджуючись з його висновками, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне апеляційну скаргу залишити без задоволення, постанову суду першої інстанції - залишити без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 198, ст. 200, 205, 206 КАС України, суд апеляційної інстанції, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Кіровському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2013 року - залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2013 року - залишити без змін.

Ухвала суду набирає законної сили у відповідності до ч.5 ст. 254 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня набрання чинності.

Головуючий: Л.А. Божко

Суддя: О.М. Лукманова

Суддя: Т.С. Прокопчук

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.05.2014
Оприлюднено20.06.2014
Номер документу39270281
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/12767/13-а

Ухвала від 08.05.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Постанова від 29.11.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Постанова від 29.11.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 17.10.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 30.09.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні